Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Преподо́бная ма́ти Мари́е, моли́ Бо́га о нас.




Преподо́ бная ма́ ти Мари́ е, моли́ Бо́ га о нас.

Содержи́ мь есмь бу́ рею и треволне́ нием согреше́ ний, но сама́ мя ны́ не ма́ ти Марие спаси́, и к приста́ нищу Боже́ ственнаго покая́ ния возведи́.

Преподо́ бная ма́ ти Мари́ е, моли́ Бо́ га о нас.

Ра́ бское моле́ ние и ны́ не прине́ сши ко благоутро́ бней Богоро́ дице, моли́ твами твои́ ми отве́ рзи мне Боже́ ственные вхо́ ды.

Преподо́ бне о́ тче Андре́ е, моли́ Бо́ га о нас.

Твои́ ми моли́ твами да́ руй / и мне оставле́ ние долго́ в, / о Андре́ е, Кри́ тский председа́ телю! / покая́ ния бо ты таи́ нник преизря́ дный.

Слава , Троичен:

Тро́ ице про́ стая несозда́ нная, безнача́ льное Естество́, в Тро́ ице Ипоста́ сей пева́ емая, спаси́ нас ве́ рою покланя́ ющихся держа́ ве Твое́ й.

Богородичен:

От Отца́ преве́ чного Сы́ на во вре́ мени неискусому́ жно родила́ еси́ Богороди́ тельнице; стра́ нное чу́ до: пребы́ ваеши Де́ ва, млеко́ м младенца пита́ ющи.

Ирмос:

Утверди́ Го́ споди на ка́ мени за́ поведей Твои́ х подви́ гшееся се́ рдце мое́, я́ ко Еди́ н Свят еси́ и Госпо́ дь.

Седален, господина Иосифа, глас 8:
Подобен: Воскре́ сл еси́ от гро́ ба:

Свети́ ла богозра́ чная, Спа́ совы апо́ столи, просвети́ те нас во тьме жития́, я́ ко да во дни ны́ не благообра́ зно хо́ дим, све́ том воздержа́ ния нощны́ х страсте́ й отбега́ юще, и све́ тлыя стра́ сти Христо́ вы у́ зрим, ра́ дующеся.

Слава, другий седален, глас 8
Подобен: Повеле́ нное та́ йно:

Апо́ стольская двоенадеся́ тице богоизбра́ нная, мольбу́ Христу́ ны́ не принеси́, по́ стное по́ прище всем прейти́, соверша́ ющим во умиле́ нии моли́ твы, творя́ щим усе́ рдно доброде́ тели, я́ ко да си́ це предвари́ м ви́ дети Христа́ Бо́ га сла́ вное Воскресе́ ние, сла́ ву и хвалу́ принося́ ще.

И ныне, Богородичен. Подобен:

Непостижи́ маго Бо́ га, Сы́ на и Сло́ во, несказа́ нно па́ че ума́ из Тебе́ ро́ ждшееся, моли́ Богоро́ дице со апо́ столы, мир вселе́ нней чи́ стый пода́ ти, и согреше́ ний да́ ти нам пре́ жде конца́ проще́ ние, и Ца́ рствия Небе́ снаго кра́ йния ра́ ди бла́ гости, сподо́ бити рабы́ Твоя́.

И чтем оста́ вшее жития́ преподо́ бныя Мари́ и.

Таже трипеснец, без поклонов, глас 8.
Песнь 4.

Ирмос:

Услы́ шах, Го́ споди, смотре́ ния Твоего́ та́ инство, разуме́ х дела́ Твоя́ и просла́ вих Твое́ Божество́.

Святи́ и Апо́ столи, моли́ те Бо́ га о нас.

Воздержа́ нием пожи́ вше просвеще́ ннии Христо́ вы апо́ столи, воздержа́ ния вре́ мя нам хода́ тайствы Боже́ ственными облегча́ ют.

Двоенадесятостру́ нный орга́ н песнь воспе́ спаси́ тельную, ученико́ в лик боже́ ственный, смета́ я лука́ вые прия́ тные напе́ вы.

Одожде́ нием духо́ вным всю землю напои́ ли, су́ шь многобо́ жия отгна́ вши, всеблаже́ ннии апо́ столи.

Пресвята́ я Богоро́ дице, спаси́ нас.

Смири́ вшегося спаси́ мя, высокому́ дренно пожи́ вшаго, ро́ ждшая Возне́ сшаго смире́ нное естество́, Де́ во Всечи́ стая.

Иный. Глас тойже.

Ирмос: Услы́ шах, Го́ споди:

Святи́ и Апо́ столи, моли́ те Бо́ га о нас.

Апо́ стольское всечестно́ е ликостоя́ ние, Зижди́ теля всех моля́ щее, проси́ поми́ ловати ны восхваля́ ющия тя.

Яко змеледе́ льцы су́ ще, Христо́ вы апо́ столи, весь ми́ р Боже́ ственным Сло́ вом засе́ явшии, прино́ сите Ему́ плоды́ всегда́.

Виногра́ д бы́ ли Христо́ в, вои́ стинну возлю́ бленный, ибо вино́ духо́ вное источи́ ли ми́ ру, апо́ столи.

Пресвята́ я Тро́ ице Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́.

Пренача́ льная, сообра́ зная, всеси́ льнейшая Тро́ ице Свята́ я, Отче, Сло́ ве и Ду́ ше Святы́ й, Бо́ же, Све́ те и Животе́, сохрани́ ста́ до Твое́.

Пресвята́ я Богоро́ дице, спаси́ нас.

Ра́ дуйся, престо́ ле огнезра́ чный, ра́ дуйся, свети́ льниче свещено́ сный, ра́ дуйся, горо́ освяще́ ния, ковче́ же жи́ зни, святы́ х свята́ я се́ не.

Великаго канона Ирмос:

Услы́ ша проро́ к прише́ ствие Твое́ Го́ споди и убоя́ ся, я́ ко хо́ щеши от Де́ вы роди́ тися и челове́ ком яви́ тися, и глаго́ лаше: услы́ шах слух Твой и убоя́ хся, сла́ ва си́ ле Твое́ й Го́ споди.

Стих: Поми́ луй мя, Бо́ же, поми́ луй мя.

Дел Твои́ х да не пре́ зриши, созда́ ния Твоего́ да не оста́ виши, Правосу́ де Го́ споди, а́ ще и аз еди́ н согреши́ л я́ ко человек, паче вся́ каго челове́ ка, Человеколю́ бче; но и́ маши, я́ ко Госпо́ дь всех, власть оставля́ ти грехи́.

Приближа́ ется душе́ моя́ коне́ ц, приближа́ ется, и неради́ ши, не гото́ вишися; вре́ мя сокраща́ ется, воста́ ни, близ при две́ рех Судия́ есть; я́ ко со́ н, я́ ко трава, вре́ мя жития́ тече́ т: что всу́ е мяте́ мся?

Воспряни́ о душе́ моя́, дея́ ния ихже соде́ лала еси́ помышля́ й, и пред лице́ твое́ их принеси́, и ка́ пли испусти́ слез твои́ х; рцы со дерзнове́ нием о дея́ ниях и помышле́ ниях Христу́, и оправда́ йся.

Нет в житии́ ни греха́, ни дея́ ния, ни зло́ бы, ихже аз не согреши́ л умо́ м и сло́ вом и произволе́ нием, и предложе́ нием и мы́ слию и дея́ нием, согреши́ в как никто́ же ино́ й когда́.

Отсю́ ду и осужде́ н был, отсю́ ду и побежден был аз окая́ нный, от своей со́ вести, которой ничто́ в ми́ ре нужне́ йше; Судия, Изба́ витель мой и Ве́ датель, пощади́ и изба́ ви и спаси́ мя раба́ Твоего́.

Ле́ ствица, ю́ же ви́ дел не́ когда вели́ кий патриа́ рх, указа́ ние есть де́ ятельнаго восхожде́ ния, разу́ мнаго возше́ ствия; если хо́ щеши душа моя́, дея́ нием и разумом и созерцанием пожи́ ти, то обнови́ ся.

Зной дневной претерпе́ л и мороз нощной понес нужды ради патриа́ рх Иа́ ков, на всяк день труды творя́, пася стадо, боряся, работая, да две жены приобрящет.

Жены́ две понимай как деятельность и созерцание; Ли́ ю –  деятельность, как многоча́ дную, Рахи́ ль же – созерцание, как многотру́ дную; и́ бо без трудо́ в ни деятельность ни созерцание не совершатся.

Бо́ дрствуй душе́ моя́, мужа́ йся, я́ коже дре́ вле вели́ кий патриа́ рх Иа́ ков, да стя́ жеши деятельность с ра́ зумом, да бу́ деши ум созерца́ ющий Бо́ га, и прони́ кнешь в непристу́ пный мрак в виде́ нии, и бу́ деши вели́ кий купе́ ц.

Вели́ кий патриа́ рх Иа́ ков двена́ дцать патриа́ рхов детотвори́ л, та́ инственно утверди́ в тебе́ душе́ моя́ ле́ ствицу де́ ятельнаго восхожде́ ния: де́ тей как основание, ступе́ ни как восхожде́ ние прему́ дро указа́ в.

Иса́ ву возненави́ денному подража́ ла ты душе́ моя, ибо отдала́ соблазни́ телю твоему́ богоо́ бразную красоту́ твою́, и от оте́ ческой моли́ твы отпа́ ла, и два́ жды поползну́ лась окая́ нная дея́ нием и разумом; те́ мже ны́ не пока́ йся.

Едо́ мом нарече́ ся Иса́ в кра́ йней ра́ ди похоти женонеи́ стова: невоздержа́ нием бо при́ сно разжига́ емь и сластьми́ оскверня́ емь, Едо́ м именова́ лся, что значит: разжже́ ние души́ любогрехо́ вной.

Об Иове на гно́ ищи оправда́ вшемся слы́ шавши, о душе́ моя́, того́ му́ жеству не подража́ ла, тве́ рдаго не име́ ла произволе́ ния во всех я́ же испыта́ ла, но яви́ лася нетерпели́ ва.

Быв на престо́ ле поначалу Иов, ны́ не наг на гно́ ищи гнои́ тся; быв мно́ гий в ча́ дах и просла́ влен, стал внезапно безча́ ден и бездо́ мен; гно́ ище я́ ко черто́ г и стру́ пы я́ ко би́ сер принима́ я.

Ца́ рским досто́ инством, венцом и багряни́ цею оде́ ян И́ ов, почте́ нный челове́ к и пра́ ведный, бога́ тством изобилуя и стада́ ми, внеза́ пно бога́ тства, сла́ вы, ца́ рства, обнища́ в лиши́ ся.

И́ ов быв пра́ веден и непоро́ чен более всех, не убежал кова́ рных сете́ й лука́ ваго; ты же грехолюби́ вая окая́ нная душа моя что сотвори́ ши, а́ ще на пути́ твое́ м случи́ тся внеза́ пное бе́ дствие?

Те́ ло оскверни́ ся, дух омрачи́ ся, весь острупи́ хся, но я́ ко врач Христе́, покая́ нием мои́ м уврачу́ й те́ ло и дух, омы́ й, очи́ сти, покажи́ меня Спа́ се мой, па́ че сне́ га чисте́ йша.

Те́ ло Твое́ и Кровь, распина́ емый о всех положи́ л еси́ Сло́ ве; те́ ло, да мя обнови́ ши, кровь, да омы́ еши мя, дух же пре́ дал еси́, да мя приведе́ ши Христе́, Твоему́ Роди́ телю.

Соде́ лал еси́ спасе́ ние посреде́ земли́ Ще́ дре, да спасе́ мся. Во́ лею на Дре́ ве распя́ лся еси́. Еде́ м затворе́ нный отве́ рзеся, го́ рняя и до́ льняя тварь, язы́ цы вси спасе́ ни, покланя́ ются Тебе́.

Да бу́ дет мне купе́ ль – Кровь из ребр Твои́ х, вместе и питие́, источи́ вшее во́ ду оставле́ ния грехов; да обою́ ду очища́ юся, помазу́ яся и пия́, ибо пома́ зание и питие́ – живото́ чная Твоя́ словеса́, Сло́ ве.

Наг есмь черто́ га, наг есмь и бра́ ка, и ве́ чери; свети́ льник угас, я́ ко безъеле́ йный, черто́ г затвори́ лся мне спя́ щему, ве́ черя снеде́ ся, аз же по руку́ и но́ гу свя́ зан, вон низве́ ржен есмь.

Ча́ шу Це́ рковь приобрела́ – ре́ бра Твои живоно́ сные, из ни́ хже двойной источи́ лся нам пото́ к: проще́ ния и вразумления, во о́ браз совместности дре́ вняго и но́ ваго заве́ тов, Спа́ се наш.

Вре́ мя жития моего́ ма́ ло и испо́ лнено боле́ зней и лука́ вства, но в покая́ нии мя приими́ и в ра́ зум призови́, да не бу́ ду ни добы́ чею ни пи́ щей врагу́, Спа́ се, Сам мя уще́ дри.

Высокоме́ рен есмь, жесто́ к же се́ рдцем, напра́ сно и без причи́ ны; но да не с фарисе́ ем осу́ диши мя Правосу́ дный Господи, па́ че же мытаре́ во смире́ ние пода́ ждь мне Еди́ ный Ще́ дрый, и сему́ мя сопричи́ сли.

Согреши́ л оскверни́ в сосу́ д пло́ ти моея́, вем сие́, Ще́ дрый Господи, но в покая́ нии мя приими́ и в ра́ зум призови́, да не бу́ ду ни добы́ чею ни пи́ щей врагу́, Спа́ се, Сам мя уще́ дри.

Сам себе́ истука́ н был, страстьми́ душе́ мое́ й вредя́, но в покая́ нии мя приими́ и в ра́ зум призови, да не бу́ ду ни добы́ чею ни пи́ щей врагу́, Спа́ се, Сам мя уще́ дри.

Не послу́ шал гла́ са Твоего́, преслу́ шал Писа́ ние Твое́, Законополо́ жник, но в покая́ нии мя приими́ и в ра́ зум призови, да не бу́ ду ни добы́ чею ни пи́ щей врагу́, Спа́ се, Сам мя уще́ дри.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...