Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Канон Минеи и Триоди. Песнь 2, глас 2. И стихословится вторая песнь Псалтиря.




Канон Минеи и Триоди. Песнь 2, глас 2. И стихословится вторая песнь Псалтиря.

Ирмос: Ви́ дите ви́ дите, я́ ко Аз есмь в мо́ ри спасы́ й, / и в пусты́ ни насы́ тивый изра́ ильтеския лю́ ди, / и во́ ду из ка́ мене источи́ вый челове́ ком, / да дре́ вле па́ дшаго, поне́ с, / привлеку́ ко Мне за неизрече́ нную ми́ лость.

Трезви́ ся, бо́ дрствуй, / воздохни́, прослези́ ся, / посто́ м все бре́ мя греха́ душе́ отве́ ргни, / те́ плым покая́ нием отбе́ гни огня́, / и пла́ чем страсте́ й плаче́ вную ри́ зу раздери́, / оде́ жду боже́ ственную прие́ млющи.

К горе́ присту́ пим, изря́ дных дея́ ний поще́ нием вси, / долуре́ вностныя оста́ вльше сласте́ й прило́ ги: / и в сомра́ к вше́ дше честны́ х виде́ ний, / еди́ ну у́ зрим Христо́ ву рачи́ тельную добро́ ту, / обожа́ еми та́ йно боже́ ственными восхожде́ нии.

Увы́ мне, кто бу́ ду? / что соде́ ю, грех соде́ ловая, / и Влады́ ки не устраша́ яся безсо́ вестный? / Сего́ ра́ ди пре́ жде суда́ осужде́ н есмь: / правосу́ де Благи́ й, обрати́ в мя спаси́, / па́ че всех челове́ к Тебе́ преогорчи́ вшаго.

Богородичен: Неора́ нная земле́, прорасти́ вшая всех Пита́ теля, / отверза́ ющаго ру́ ку, и благоволе́ нием Свои́ м насыща́ юща / вся́ кое живо́ тное кре́ постию Боже́ ственною: / утверди́ хле́ бом жи́ зненным, ослабе́ вшая сердца́ / сы́ тостию лю́ тых на́ ших прегреше́ ний.

Иный. Глас 5.

Ирмос: Ви́ дите ви́ дите:

Прииди́ те сни́ дем в клеть душе́ вную, / Го́ сподеви моли́ твы воздаю́ ще и вопию́ ще: / О́ тче наш, И́ же на Небесе́ х, / до́ лги на́ ша осла́ би и оста́ ви, / я́ ко еди́ н Благоутро́ бен.

Души́ на́ шея в посте́ ти́ хое показу́ юще, / не се́ туим вожделе́ нных дней измене́ ния, / я́ ко просия́ ша нам благоче́ стия исправле́ ния.

Слава, Троичен: Безнача́ льная, несозда́ нная Триипоста́ сная Еди́ нице, / Госпоже́, Ца́ рство веко́ в: / Тебе́ сла́ вит, Отца́, и Сы́ на, и Свята́ го Ду́ ха, / мно́ жество а́ нгел, / и все естество́ челове́ ческое.

И ныне, Богородичен: Тебе́ вседоброде́ тельную сла́ ву ро́ да на́ шего пое́ м, / Тобо́ ю бо обожи́ хомся, Де́ во, / и́ бо родила́ еси́ нам Спа́ са и Бо́ га Христа́, / разреши́ вшаго нас от кля́ твы.

Сла́ ва Тебе́, Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́.

Кто огнь угаси́? Кто затче́ уста́ звере́ й? / Пост, о́ троки из пе́ щи избавле́ й, / и проро́ ка Дании́ ла от льво́ в сне́ ди: / его́ же лобыза́ им и мы, бра́ тие.

Ирмос: Ви́ дите ви́ дите, я́ ко Аз есмь Бог, / в плоть облеки́ йся во́ лею Свое́ ю, / да спасу́ Ада́ ма, / от ле́ сти па́ дшаго в преступле́ ние зми́ ем.

Песнь 8.

Ирмос: В купине́ Моисе́ ю Де́ вы чу́ до, / на Сина́ йстей горе́ Прообрази́ вшаго иногда́, / по́ йте, благослови́ те, / и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Сон отложи́, душе́, лю́ тыя ле́ ности, / и усе́ рдно бо́ дрствуй к Боже́ ственным за́ поведем: / приближа́ ется Жени́ х свещено́ сец, потщи́ ся Того́ предусре́ сти.

Уя́ звлена лю́ те сласте́ й ору́ жием, / лечбо́ ю щедро́ т благоутро́ бнаго Твоего́ манове́ ния / исцели́ мя, Сло́ ве, / я́ ко да Тя благода́ рно сла́ влю во ве́ ки.

От страсте́ й вре́ дных, от за́ висти и не́ нависти, / от вся́ кия зло́ бы воздержи́ ся душе́, пи́ щами пита́ ющися, / пи́ щу го́ рнюю невеще́ ственно хода́ тайствующими.

Богородичен: Богороди́ тельнице Чи́ стая, / ду́ ши моея́ гное́ ния, и се́ рдца стра́ сти, и ума́ премене́ ние исцели́, / я́ ко еди́ на гре́ шных помо́ щница, и разоря́ емых стена́.

Иный.

Ирмос: Творца́ тва́ ри:

Воздержа́ нием вси ду́ ши впери́ вше, / на небеса́ моли́ твы благоприя́ тныя / принесе́ м Го́ сподеви.

Дух умиле́ ния прие́ мше, / прослези́ м ко избавле́ нию душ, / песносло́ вяще Христа́ во ве́ ки.

Благослови́ м Отца́ и Сы́ на и Свята́ го Ду́ ха, Го́ спода.

Троичен: Тро́ ице единосу́ щная, и Еди́ нице несозда́ нная, и всех Бо́ же, / Тебе́ превозно́ сим во вся ве́ ки.

И ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь.

Богородичен: Моли́ тву сотвори́ о пою́ щих Тя, Пречи́ стая, / изба́ витися вся́ ческих искуше́ ний и бед.

Сла́ ва Тебе́, Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́.

Пи́ щу бога́ таго оплева́ вше, / прииди́ те с Ла́ зарем пости́ мся, / да и нас огре́ ет Авраа́ мово не́ дро.

Хва́ лим, благослови́ м, покланя́ емся Го́ сподеви, пою́ ще и превознося́ ще во вся ве́ ки.

Ирмос: Творца́ тва́ ри, / Его́ же ужаса́ ются А́ нгели, / по́ йте, лю́ дие, / и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Песнь 9.

Ирмос: От земноро́ дных кто слы́ ша таково́ е? Или́ кто ви́ де когда́, / я́ ко Де́ ва обре́ теся во чре́ ве иму́ щая, / и безболе́ зненно Младе́ нца поро́ ждшая? / Таково́ е Твое́ чу́ до, / и Тя Чи́ стая Богоро́ дице велича́ ем.

Земноро́ дных кто та́ ко поползну́ вся, Бо́ га прогне́ ва когда́? / Кто стремле́ ньми зло́ бы после́ дова, / и пребыва́ лище яви́ ся я́ коже аз, окая́ нный, / но, Бо́ же, воли́ телю ми́ лости, / Ты мя уще́ дри.

Богови́ дных а́ нгел си́ лы, / благоуве́ тливаго Бо́ га умоли́ те, / спасти́ ду́ шу, в пучи́ не жите́ йских сласте́ й, / и треволне́ ниих страсте́ й обурева́ емую, / и в прило́ зех сопроти́ вных духо́ в бе́ дствующую.

Гряди́ душе́ кри́ лы облегча́ ема, / посто́ м доброде́ телей от долувлеку́ щия зло́ бы воста́ ни, / и виде́ ньми наслади́ ся светле́ йшими, / пи́ щу хода́ тайствующими доброде́ телей, / богови́ дна быва́ ющи ве́ рою.

Богородичен: Кто слы́ шаны сотвори́ т хвалы́, / Тебе́ ро́ ждшия па́ че ума́, хвали́ маго Влады́ ку, Чи́ стая, и Го́ спода, / Его́ же хва́ лят а́ нгельская чинонача́ лия? / Того́ у́ бо моли́ о лю́ дех согреши́ вших, / Де́ во Неискусобра́ чная.

Иный.

Ирмос: Иса́ ие, лику́ й:

Вре́ мя благоприя́ тное, день спасе́ ния, / принесе́ м Бо́ гу да́ ры доброде́ телей, / в не́ мже отложи́ вше дела́ тьмы, бра́ тие, / облеце́ мся во ору́ жие све́ та, / я́ коже Па́ вел вопие́ т.

Прииди́ те, я́ коже Госпо́ дь посто́ м уби́ врага́, / сим и мы сокруши́ м его́ стре́ лы, и ловле́ ния: / за мя иди́ сатано́, ки́ йждо глаго́ люще, / внегда́ хо́ щет искуша́ ти нас.

Слава, Троичен: Единосу́ щием воспева́ ю Тя, безнача́ льная Тро́ ице честна́ я, / живонача́ льная, несеко́ мая Еди́ нице, / О́ тче нерожде́ нне, и рожде́ нне Сло́ ве и Сы́ не, и Ду́ ше Святы́ й, / спаси́ ны, пою́ щия Тя.

И ныне, Богородичен: Па́ че ума рождество́ Твое́, Богома́ ти, / без му́ жа бо зача́ тие в Тебе́, / и деви́ чески рожде́ ние бысть, / и́ бо Бог есть роди́ выйся, / Его́ же велича́ юще, Тя, Де́ во, ублажа́ ем.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...