Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Слава, и ныне, самогласен, глас 8: Творение Кассианы инокини.




Слава, и ныне, самогласен, глас 8: Творение Кассианы инокини.

Го́ споди, я́ же во мно́ гия грехи́ впа́ дшая жена́, / Твое́ ощути́ вшая Божество́, / мироно́ сицы взе́ мши чин, / рыда́ ющи ми́ ро Тебе́ пре́ жде погребе́ ния прино́ сит: / увы́ мне, глаго́ лющи, / я́ ко нощь мне есть разжже́ ние блуда́ невоздержа́ нна, / мра́ чное же и безлу́ нное раче́ ние греха́. / Приими́ моя́ исто́ чники слез, / и́ же облака́ ми производя́ й мо́ ря во́ ду. / Приклони́ ся к мои́ м воздыха́ нием серде́ чным, / приклони́ вый небеса́ неизрече́ нным Твои́ м истоща́ нием, / да облобыжу́ пречи́ стеи Твои́ но́ зе, / и отру́ сия́ па́ ки главы́ моея́ власы́, / и́ хже в раи́ Е́ ва, по полу́ дни, шу́ мом у́ ши огласи́ вши, стра́ хом скры́ ся. / Грехо́ в мои́ х мно́ жества, / и суде́ б Твои́ х бе́ здны кто изсле́ дит? / Душеспа́ сче Спа́ се мой, / да мя Твою́ рабу́ не пре́ зриши, / и́ же безме́ рную име́ яй ми́ лость.

И абие, Бла́ го есть: Трисвятое с поклоны, и час 1-й без стихословия: Бывают же и поклоны по чину их. И лития. И отпуст. И прочее якоже прежде указася в Понедельник Великий.

НА 6-М ЧАСЕ

Тропарь пророчества, глас 8:

Днесь лука́ вое собра́ ся со́ нмище, / и на Тя тще́ тная поучи́ шася. / Днесь от согла́ сия удавле́ ние Иу́ да обруча́ ет, / Каиа́ фа же нево́ лею испове́ дует: / я́ ко еди́ н за всех восприе́ млеши смерть во́ лею, / Изба́ вителю наш Христе́ Бо́ же, сла́ ва Тебе́.

Прокимен, псалом 133, глас 4: Благослови́ т Тя Госпо́ дь от Сио́ на, / сотвори́ вый не́ бо и зе́ млю. Стих: Се ны́ не благослови́ те Го́ спода вси раби́ Госпо́ дни.

Пророчества Иезекиилева чтение.
[Глава 2, ст. 3 – 10, глава 3, ст. 1 – 3]

Рече́ Госпо́ дь ко мне: сы́ не челове́ чь, послю́ тя Аз к до́ му Изра́ илеву, огорчева́ ющим Мя, и́ же огорчи́ ша Мя, са́ ми и отцы́ их отверго́ шася Мене́ до дне́ шняго дне. И сы́ нове жестоколи́ чнии, и твердосерде́ чнии: Аз послю́ тя к тем, и рече́ ши к ним: та́ ко глаго́ лет Адонаи Госпо́ дь. А́ ще у́ бо услы́ шат или́ убоя́ тся: зане́ дом огорчева́ яй есть, и позна́ ют, я́ ко проро́ к еси́ ты посреде́ их. И ты сы́ не челове́ чь, да не убои́ шися их, ни ужаса́ йся от лица́ их: зане́ разсвире́ пеют и обы́ дут тя о́ крест, посреди́ бо скорпи́ ев ты живе́ ши: слове́ с их не убо́ йся, и от лица́ их не ужаса́ йся, зане́ дом огорчева́ яй есть. И возглаго́ леши словеса́ Моя́ к ним: а́ ще у́ бо услы́ шат, или́ убоя́ тся, зане́ дом прогне́ ваяй есть. И ты сы́ не челове́ чь послу́ шай Глаго́ лющаго к тебе́, не бу́ ди огорчева́ яй, я́ коже дом преогорчева́ яй: отве́ рзи уста́ твоя́, и снеждь, я́ же Аз даю́ тебе́. И ви́ дех, и се рука́ просте́ рта ко мне, и в ней сви́ ток кни́ жный. И разви́ его́ пре́ до мно́ ю, и в том пи́ сана бы́ ша пре́ дняя и за́ дняя: и впи́ сано бя́ ше в нем рыда́ ние, и жа́ лость, и го́ ре. И рече́ ко мне: сы́ не челове́ чь, снеждь сви́ ток сей, и иди́, и рцы сыно́ м Изра́ илевым. И отверзо́ х уста́ моя́, и напита́ мя сви́ тком сим. И рече́ ко мне: сы́ не челове́ чь, уста́ твоя́ снедя́ т, и чре́ во твое́ насы́ тится сви́ тка сего́ да́ ннаго тебе́: и снедо́ х его́, и бысть во усте́ х мои́ х я́ ко мед сла́ док.

Прокимен, псалом 134, глас 6: Боя́ щиися Го́ спода, / благослови́ те Го́ спода. Стих: Хвали́ те и́ мя Госпо́ дне, хвали́ те раби́ Го́ спода.

Чтение Евангелия. И по чину Трисвятое с поклоны и отдаем стихословие часов. Девятый же час начинаем от Трисвятаго: в немже и последнее бывает чтение от Евангелия. Таже глаголем: Не преда́ ждь нас: Трисвятое с поклоны. Такожде и блаженны. Творяще и обычныя поклоны. Глаголем же и кондак Великия Среды, и храма святаго, или святыя. Сла́ ва, Со святы́ ми упоко́ й: И ны́ не, храма, Богородицы. Аще же ни, глаголем: Предста́ тельство христиа́ н: Го́ споди поми́ луй, 40, и 3 великия поклоны, и 12 малыя. Трисвятое: и поклоны 3. Го́ споди поми́ луй, 12, и молитва: Всесвята́ я Тро́ ице: Таже, Досто́ йно есть: Сла́ ва, и ны́ не: и вместо отпуста глаголет настоятель молитву: Влады́ ко многоми́ лостиве: всю до конца. Сей же глаголемей мы ниц падше на землю, молимся. И по исполнении тоя, нам воставшим, преклоняется и той сам к братии, и просит прощения, глаголя: Благослови́ те отцы́ святи́ и, и прости́ те ми гре́ шному, я́ же согреши́ х во всей жи́ зни мое́ й, и во всей святе́ й Четыредеся́ тнице, сло́ вом, де́ лом, помышле́ нием, и все́ ми мои́ ми чу́ вствы. Братиям же отвещавшим: Бог да прости́ т ти честны́ й о́ тче. Таже приходят и братия два два, просят подобне и тии прощения, глаголюще: Прости́ мя о́ тче святы́ й: и прочее, якоже выше писася. И приемше прощение, идем в келлии наша, и молчим до часа вечерняго. В соборных же храмех и приходских росход не бывает, но по прощении трезвон в двои.

 

ВО СВЯТУЮ И ВЕЛИКУЮ СРЕДУ, ВЕЧЕРА

Во светильничное, обычное стихословие от Трисвятаго без поклонов. Стихословим же, и Ко Го́ споду внегда́ скорбе́ ти ми: без поклонов. На Го́ споди воззва́ х, поставим стихов 10 и поем самогласны, глас 1:

Тебе́, Де́ выя Сы́ на, / блудни́ ца позна́ вши Бо́ га, / глаго́ лаше, в пла́ чи моля́ щися, / я́ ко слез досто́ йная соде́ лавшая: / разреши́ долг, я́ коже и аз власы́, / возлюби́ лю́ бящую, пра́ ведно ненави́ димую, / и близ мытаре́ й Тебе́ пропове́ м, / Благоде́ телю Человеколю́ бче.

Многоце́ нное ми́ ро, / блудни́ ца смеси́ со слеза́ ми, / и излия́ на пречи́ стеи но́ зе Твои́, облобыза́ ющи, / о́ ную а́ бие оправда́ л еси́, / нам же проще́ ние да́ руй, / Пострада́ вый о нас, и спаси́ нас.

Егда́ гре́ шная приноша́ ше ми́ ро, / тогда́ учени́ к соглаша́ шеся пребеззако́ нным. / О́ вая у́ бо ра́ довашеся, / истоща́ ющи ми́ ро многоце́ нное: / сей же тща́ шеся прода́ ти Безце́ ннаго. / Сия́ Влады́ ку познава́ ше, / а сей от Влады́ ки разлуча́ шеся. / Сия́ свобожда́ шеся, / а Иу́ да раб быва́ ше врагу́. / Лю́ то есть ле́ ность, ве́ лие покая́ ние, / е́ же мне да́ руй, Спа́ се, / пострада́ вый о нас, и спаси́ нас.

О Иу́ дина окая́ нства! / Зря́ ше блудни́ цу целу́ ющую стопы́, / и умышля́ ше ле́ стию преда́ ния целова́ ние. / О́ ная власы́ разреши́, / а сей я́ ростию вяза́ шеся, / нося́ вме́ сто ми́ ра злосмра́ дную зло́ бу, / за́ висть бо не весть предпочита́ ти поле́ зное. / О Иу́ дина окая́ нства! / От него́ же изба́ ви, Бо́ же, ду́ ши на́ ша.

Глас 2: Гре́ шная тече́ к ми́ ру, / купи́ ти многоце́ нное ми́ ро, / е́ же пома́ зати Благоде́ теля, / и миропрода́ телю вопия́ ше: / Даждь ми ми́ ро, да пома́ жу и аз / Очи́ стившаго вся моя́ грехи́.

Глас 6: Погруже́ ная грехо́ м, / обре́ те Тя, приста́ нище спасе́ ния, / виждь и ми́ ра со слеза́ ми растворя́ ющую, Тебе́ вопия́ ше: / виждь согреша́ ющих покая́ ния ожида́ яй. / Но, Влады́ ко, спаси́ мя от волны́ грехо́ вныя, / вели́ кия ра́ ди Твоея́ ми́ лости.

Днесь Христо́ с прихо́ дит в дом фарисе́ ов, / и жена́ гре́ шница приступи́ вши к нога́ м, валя́ шеся вопию́ щи: / виждь погруже́ нную грехо́ м, / отча́ янную дея́ ний ра́ ди, / негнуша́ емую от Твоея́ бла́ гости, / и даждь ми, Го́ споди, оставле́ ние злых и спаси́ мя.

Простре́ блудни́ ца власы́ Тебе́, Влады́ це, / простре́ Иу́ да ру́ це беззако́ нным, / о́ ва у́ бо прия́ ти оставле́ ние, / ов же взя́ ти сре́ бреники. / Те́ мже Тебе́ вопие́ м про́ даному и свобо́ ждшему нас: / Го́ споди, сла́ ва Тебе́.

Приступи́ жена́ злосмра́ дная и оскверне́ ная, сле́ зы пролива́ ющи, / лю́ бящи, Спа́ се, страсть испове́ дающи: / ка́ ко воззрю́ к Тебе́, Влады́ це? / Сам бо прише́ л еси́ спасти́ блудни́ цу, / из глубины́ уме́ ршую мя воскреси́, / и́ же Ла́ заря воздви́ гнувый из гро́ ба четверодне́ вна, / приими́ мя окая́ нную, Го́ споди, и спаси́ мя.

Отча́ янная жития́ ра́ ди, / и уве́ домая нра́ ва ра́ ди, / ми́ ра нося́ щая приступи́ Тебе́ вопию́ щи: / да не отве́ ржеши мене́ блу́ дную, Роди́ выйся от Де́ вы, / да не пре́ зриши моя́ сле́ зы, Ра́ досте а́ нгелов, / но приими́ мя ка́ ющуюся, / ю́ же не отри́ нул еси́ согреша́ ющую, Го́ споди, / вели́ кия ра́ ди Твоея́ ми́ лости.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...