Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

  Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.




                   Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху.

Конда́ к Предте́ чи, глас 2:

                   П роро́ че Бо́ жий и Предте́ че благода́ ти, / главу́ твою́, я́ ко ши́ пок свяще́ ннейший, от земли́ обре́ тше, / исцеле́ ния всегда́ прие́ млем, / и́ бо па́ ки, я́ коже пре́ жде, в ми́ ре пропове́ дуеши покая́ ние.

                           И ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь.

Конда́ к Трио́ ди, глас 2:

                   Н еопи́ санное Сло́ во О́ тчее, / из Тебе́, Богоро́ дице, описа́ ся воплоща́ емь, / и оскве́ рншийся о́ браз в дре́ внее вообрази́ в, / Боже́ ственною добро́ тою смеси́, / но испове́ дающе спасе́ ние, // де́ лом и сло́ вом, сие́ вообража́ ем.

 

Проки́ мен Неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия, глaс 4:

Чтец:      П роки́ мен, глас четве́ ртый, песнь отцев:

                 Б лагослове́ н еси́ Го́ споди Бо́ же оте́ ц на́ ших, / и хва́ льно и просла́ влено и́ мя Твое́ во ве́ ки.

Хор:          Б лагослове́ н еси́ Го́ споди Бо́ же оте́ ц на́ ших, / и хва́ льно и просла́ влено и́ мя Твое́ во ве́ ки.

 

Чтец:      Я́ ко пра́ веден еси́ о всех, я́ же сотвори́ л еси́ нам.

Хор:          Б лагослове́ н еси́ Го́ споди Бо́ же оте́ ц на́ ших, / и хва́ льно и просла́ влено и́ мя Твое́ во ве́ ки.

Проки́ мен Предтечи, глaс 7:

Чтец:      Г лас седьмы́ й: В озвесели́ тся пра́ ведник о Го́ споде/ и упова́ ет на Него́.

Хор:          В озвесели́ тся пра́ ведник о Го́ споде/ и упова́ ет на Него́.

Чте́ ние Апо́ стола:

Чтец:       К о Евре́ ем посла́ ния свята́ го апо́ стола Па́ вла чте́ ние.

 

                           (Неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия: Евр., зач. 329 (от середи́ ны): гл. 11, ст. 24-26, 32 – гл. 12, ст. 2):

Чтец:   Б ра́ тие, ве́ рою Моисе́ й, вели́ к быв, отве́ ржеся нарица́ тися сын дще́ ре фарао́ новы. Па́ че же изво́ ли страда́ ти с людьми́ Бо́ жиими, не́ жели име́ ти вре́ менную греха́ сла́ дость. Бо́ льшее бога́ тство вмени́ в еги́ петских сокро́ вищ поноше́ ние Христо́ во, взира́ ше бо на мздовоздая́ ние. И что eще́ глаго́ лю? Не доста́ нет бо ми повеству́ ющу ле́ та, о Гедео́ не, Вара́ це же и Сампсо́ не и Иеффа́ и, о Дави́ де же и Самуи́ ле, и о други́ х проро́ цех, и́ же ве́ рою победи́ ша ца́ рствия, соде́ яша пра́ вду, получи́ ша обетова́ ния, загради́ ша уста́ львов, угаси́ ша си́ лу ó гненную, избего́ ша ó стрея меча́, возмого́ ша от не́ мощи, бы́ ша кре́ пцы во бране́ х, обрати́ ша в бе́ гство полки́ чужи́ х. Прия́ ша жeны́ от воскресе́ ния ме́ ртвыя своя́; ини́ и же избие́ ни бы́ ша, не прие́ мше избавле́ ния, да лу́ чшее воскресе́ ние улуча́ т. Друзи́ и же руга́ нием и ра́ нами искуше́ ние прия́ ша, eще́ же и уз и темни́ ц. Ка́ мением побие́ ни бы́ ша, претре́ ни бы́ ша, искуше́ ни бы́ ша, уби́ йством меча́ умро́ ша, проидо́ ша в ми́ лотех, и в ко́ зиях ко́ жах, лише́ ни, скорбя́ ще, озло́ блени. И́ хже не бе досто́ ин весь мир, в пусты́ нях скита́ ющеся, и в гора́ х, и в верте́ пах, и в про́ пастех земны́ х. И си́ и вси послу́ шествовани бы́ вше ве́ рою, не прия́ ша обетова́ ния, Бо́ гу лу́ чшее что о нас предзре́ вшу, да не без нас соверше́ нство прии́ мут. Те́ мже у́ бо и мы, толи́ к иму́ ще облежа́ щь нас о́ блак свиде́ телей, го́ рдость вся́ ку отло́ жше, и удо́ бь обстоя́ тельный грех, терпе́ нием да тече́ м на предлежа́ щий нам по́ двиг, взира́ юще на нача́ льника ве́ ры и соверши́ теля Иису́ са.

                           (Предте́ чи: 2Кор., зач. 176: гл. 4, стт. 6-15):

Чтец:   Б ра́ тие, Бог реки́ й из тмы све́ ту возсия́ ти, и́ же возсия́ в сердца́ х на́ ших, к просвеще́ нию ра́ зума сла́ вы Бо́ жия о лице́ Иису́ с Христо́ ве. И́ мамы же сокро́ вище сие́ в скуде́ льных сосу́ дех, да премно́ жество си́ лы бу́ дет Бо́ жия, а не от нас. Во всем скорбя́ ще, но не стужа́ юще си, неча́ еми, но не отчаява́ еми, гони́ ми, но не оставля́ еми, низлага́ еми, но не погиба́ юще. Всегда́ ме́ ртвость Го́ спода Иису́ са в те́ ле нося́ ще, да и живо́ т Иису́ сов в те́ ле на́ шем яви́ тся. При́ сно бо мы живи́ и в смерть предае́ мся Иису́ са ра́ ди, да и живо́ т Иису́ сов яви́ тся в ме́ ртвенней пло́ ти на́ шей. Те́ мже смерть у́ бо в нас де́ йствует, а живо́ т в вас. Иму́ ще же то́ йже дух ве́ ры, по пи́ санному: ве́ ровах, те́ мже возглаго́ лах, и мы ве́ руем, те́ мже и глаго́ лем, ве́ дяще, я́ ко Воздви́ гий Го́ спода Иису́ са, и нас со Иису́ сом воздви́ гнет, и предпоста́ вит с ва́ ми. Вся бо вас ра́ ди, да благода́ ть умно́ жившаяся, мно́ жайшими благодаре́ нии избы́ точествит в сла́ ву Бо́ жию.

 

Аллилуа́ рий Неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия, глас 8:

Чтец:       Г лас  осьмы́ й: А ллилу́ ия, аллилу́ ия, аллилу́ ия.

Хор:          А ллилу́ ия, аллилу́ ия, аллилу́ ия.

Чтец:       М оисе́ й и Ааро́ н во иере́ ех Его́, и Саму́ ил в призыва́ ющих и́ мя Его́.

Хор:          А ллилу́ ия, аллилу́ ия, аллилу́ ия.

Аллилуа́ рий предте́ чи, глaс 4:

Чтец:      Г лас четве́ ртый: П ра́ ведник, я́ ко фи́ никс, процвете́ т, я́ ко кедр, и́ же в Лива́ не, умно́ жится.

Хор:          А ллилу́ ия, аллилу́ ия, аллилу́ ия.

 

Хор:         И ду́ хови твоему́.

Хор:         С ла́ ва Тебе́, Го́ споди, сла́ ва Тебе́.

 

Чте́ ние Ева́ нгелия:

                           (Неде́ ли Торжества́ Правосла́ вия: Ин., зач. 5: гл. 1, стт. 43-51):

Ст.:                   В о вре́ мя о́ но, восхоте́ Иису́ с изы́ ти в Галиле́ ю, и обре́ те Фили́ ппа и глаго́ ла ему́: гряди́ по Мне. Бе же Фили́ пп от Вифсаи́ ды, от гра́ да Андре́ ова и Петро́ ва. Обре́ те Фили́ пп Нафана́ ила и глаго́ ла ему́: Его́ же писа́ Моисе́ й в зако́ не и проро́ цы, обрето́ хом Иису́ са сы́ на Ио́ сифова, и́ же от Назаре́ та. И глаго́ ла ему́ Нафана́ ил: от Назаре́ та мо́ жет ли что добро́ бы́ ти? Глаго́ ла ему́ Фили́ пп: прииди́ и виждь. Ви́ де же Иису́ с Нафана́ ила гряду́ ща к Себе́ и глаго́ ла о нем: се вои́ стинну Изра́ ильтянин, в не́ мже льсти несть. Глаго́ ла Ему́ Нафана́ ил: ка́ ко мя зна́ еши? Отвеща́ Иису́ с и рече́ ему́: пре́ жде да́ же не возгласи́ тебе́ Фили́ пп, су́ ща под смоко́ вницею ви́ дех тя. Отвеща́ Нафана́ ил и глаго́ ла Ему́: Равви́, Ты еси́ Сын Бо́ жий, Ты еси́ Царь Изра́ илев. Отвеща́ Иису́ с и рече́ ему́: зане́ рех ти, я́ ко ви́ дех тя под смоко́ вницею, ве́ руеши, бо́ льша сих у́ зриши. И глаго́ ла ему́: ами́ нь, ами́ нь глаго́ лю вам, отсе́ ле у́ зрите не́ бо отве́ рсто и А́ нгелы Бо́ жия восходя́ щя и нисходя́ щя над Сы́ на Челове́ ческаго.

                           (Предте́ чи: Мф., зач. 40: гл. 11, стт. 2-15):

Ст.:                   В о вре́ мя о́ но, слы́ шав Иоа́ нн во узи́ лищи дела́ Христо́ ва, посла́ два от учени́ к свои́ х, рече́ Ему́: Ты ли еси́ Гряды́ й, или́ ино́ го ча́ ем? И отвеща́ в Иису́ с рече́ им: ше́ дша возвести́ та Иоа́ ннови, я́ же слы́ шита и ви́ дита. Слепи́ и прозира́ ют и хро́ мии хо́ дят, прокаже́ ннии очища́ ются и глуси́ и слы́ шат, ме́ ртвии востаю́ т и ни́ щии благовеству́ ют. И блаже́ н есть, и́ же а́ ще не соблазни́ тся о Мне. Те́ ма же исходя́ щема, нача́ т Иису́ с наро́ дом глаго́ лати о Иоа́ нне: чесо́ изыдо́ сте в пусты́ ню ви́ дети? Трость ли ве́ тром коле́ блему? Но чесо́ изыдо́ сте ви́ дети? Челове́ ка ли в мя́ кки ри́ зы облече́ нна? Се, и́ же мя́ ккая нося́ щии, в доме́ х ца́ рских суть. Но чесо́ изыдо́ сте ви́ дети? Проро́ ка ли? Ей, глаго́ лю вам, и ли́ шше проро́ ка. Сей бо есть, о не́ мже есть пи́ сано: се Аз посыла́ ю А́ нгела Моего́ пред лице́ м Твои́ м, и́ же угото́ вит путь Твой пред Тобо́ ю. Ами́ нь глаго́ лю вам, не воста́ в рожде́ нных жена́ ми бо́ лий Иоа́ нна Крести́ теля, мний же во Ца́ рствии Небе́ снем бо́ лий его́ есть. От дней же Иоа́ нна Крести́ теля досе́ ле Ца́ рствие Небе́ сное ну́ дится, и ну́ ждницы восхища́ ют е́. Вси бо проро́ цы и зако́ н до Иоа́ нна прореко́ ша. И а́ ще хо́ щете прия́ ти, той есть Илиа́ хотя́ й приити́. Име́ яй у́ ши слы́ шати да слы́ шит.

Хор:         С ла́ ва Тебе́, Го́ споди, сла́ ва Тебе́.

 

Многоле́ тие:

Хор:        Православное епископство Церкви Российския/ и господина высокопреосвященнейшего митрополита Филарета/ Первоиерарха Православныя Российския Церкви/ и господина нашего Высокопреосвященнейшего Филарета, / архиепископа Московского и Восточно-Российского/ настоятеля, братию и прихожан святаго храма сего/ и вся православныя христианы/ Господи, сохрани их на многая лета.


[1] При пении избра́ нного псалма в воскресные дни заключительное: «Слава, и ныне», «Аллилуия, аллилуия, аллилуия, слава Тебе, Боже» (трижды) не поется. Сразу после последнего стиха избранного псалма – величание и тропари воскресные: «Ангельский собор... ».

[2] В Минее-Февраль (М., 2002. С. 696) неточность – указан не тот глас.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...