Велича́ние. Премудрость!. Запе́в: Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ нас.. Слава и благодарение Господу Богу и Спасу нашему Иисусу Христу за всё!
⇐ ПредыдущаяСтр 13 из 13 Велича́ ние Велича́ ем тя́, святы́ й пра́ ведный о́ тче Иоа́ нне, и чте́ м святу́ ю па́ мять твою́, ты́ бо мо́ лиши за на́ с Христа́ Бо́ га на́ шего.
Премудрость! Запе́ в: Пресвята́ я Богоро́ дице, спаси́ нас. Честне́ йшую Херуви́ м и сла́ внейшую без сравне́ ния Серафи́ м, без истле́ ния Бо́ га Сло́ ва ро́ ждшую, су́ щую Богоро́ дицу, Тя велича́ ем.
Сла́ ва Тебе́, Христе́ Бо́ же, упова́ ние на́ ше, сла́ ва Тебе́ (†). Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху, и ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь (†).
Го́ споди, поми́ луй (3). Благослови́! (†) Господи Иисусе Христе́, Ты еси и́ стинный Бо́ г на́ ш, моли́ твами Пречи́ стыя Своея́ Ма́ тере, и́ же во святы́ хи́ же во святы́ х о́ тца на́ шего, пра́ веднаго отца́ на́ шего Иоа́ нна, Кроншта́ дтскаго и всея́ Росси́ и вели́ каго и пресла́ внаго чудотво́ рца, его́ же па́ мять соверша́ ем, и всех святы́ х от ве́ ка Тебе́, Го́ споду Бо́ гу, угоди́ вших, поми́ луй и спаси́ на́ с, я́ ко Бла́ г и Человеколю́ бец (†).
Аминь (†).
Слава и благодарение Господу Богу и Спасу нашему Иисусу Христу за всё! [1] Здесь и далее: (†) — знак означает, где нужно совершать крестное знамение без поклона; († с поклоном) — знак означает места молитвы, где нужно совершать крестное знамение с поклоном малым, то есть поясным; († с великим поклоном) — знак означает места молитвы, где нужно совершать крестное знамение с великим (то есть земным) поклоном;
(поклон) или (великий поклон) — знак означает места молитвы, где нужно класть поклон без крестного знамения.
[2] Ведомо буди! Хотя от Пасхи до Дня Святой Троицы земные поклоны за соборной молитвой (общественным богослужением) в храмах прекращаются. Однако, на келейное правило данный запрет не распространяется. Келейно (на домашней молитве) по-прежнему можно и должно класть земные поклоны во всякое время.
[3] Ведомо буди! Эта молитва читается только в период от Дня святой троицы и до Великой субботы. От недели антипасхи, то есть Фоминой недели, до Вознесения вместо неё трижды читаем пасхальный тропарь, глас 5: «Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых, сме́ ртию смерть попра́ в и су́ щим во гробе́ х живо́ т дарова́ в». От Вознесения же до Дня Святой Троицы вместо неё ничего не читаем, а сразу трижды глаголем «Трисвятое» («Святы́ й Бо́ же, Святы́ й Кре́ пкий, Святы́ й Безсме́ ртный, поми́ луй нас») [4] Ведомо буди! Эта молитва всегда читается трижды, с крестным знамением и поясным (если позволяет здоровье — земным) поклоном на каждый раз. [5] Ведомо буди! Эта молитва читается только в период от Дня святой троицы и до Великой субботы. От недели антипасхи, то есть Фоминой недели, до Вознесения вместо неё снова поем (читаем) сии тропари, глас 8: Во гро́ бе пло́ тски, во а́ де же с душе́ ю я́ ко Бог, в раи́ же с разбо́ йником, и на Престо́ ле был еси́, Христе́, со Отце́ м и Ду́ хом, вся исполня́ яй, Неопи́ санный. Сла́ ва Отцу́, и Сы́ ну, и Свято́ му Ду́ ху (†) . Я́ ко живоно́ сец, я́ ко рая́ красне́ йший, вои́ стинну и черто́ га вся́ каго ца́ рскаго показа́ ся светле́ йший, Христе́, гроб Твой, исто́ чник на́ шего воскресе́ ния. И ны́ не и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь (†) . Вы́ шняго освяще́ нное Боже́ ственное селе́ ние, ра́ дуйся. Тобо́ ю бо даде́ ся ра́ дость, Богоро́ дице, зову́ щим: благослове́ нна Ты в жена́ х еси́, всенепоро́ чная Влады́ чице.
[6] Или ино́ й конда́ к, глас 6: Пропове́ дником и́ стины, богоно́ сным отце́ м подра́ жая, / всего́ себе́ на служе́ ние Бо́ гу и бли́ жним вдал еси́, / и сан свяще́ нства нося́, поко́ я не ве́ дал еси́, / слу́ жбы Бо́ жия в хра́ ме при́ сно соверша́ я, / и в доме́ х ве́ рных моле́ бныя пе́ ния воспева́ я, / нужда́ ющимся ще́ дро благотворя́, / та́ ко наименова́ ние благотво́ рца и безсре́ бренника стяжа́ л еси́, Иоа́ нне. / Те́ мже и по успе́ нии твое́ м росси́ йския лю́ дие прославля́ ют и́ мя твое́, / и ве́ чную па́ мять тебе́ возглаша́ юще, \ пою́ т Бо́ гу: аллилу́ ия (†). [7] Не утверждён для общецерковного использования. Составитель иеросхимонах Пахомий, келейной обители Вознесения Господня на Афоне. 1932 год. Источникъ: Служба и Акафист Святому Отцу на́ шему Иоаннуо Кронштадтскому чудотворцу. — Джорданвилл: Типография преп. Иова Почаевскаго, 1966. — Л. 16-24. [8] Евангелие от Иоанна, 10: 9-16 [9] Чтется вместо «Слава…» [10] Чтется вместо «И ныне…» [11] Ведомо буди! От Пасхи до Вознесения вместо этой молитвы читается задостойник Пасхи: А́ нгел вопия́ ше Благода́ тней: Чи́ стая Де́ во, ра́ дуйся! И па́ ки реку́: ра́ дуйся! Твой Сын воскре́ се тридне́ вен от гро́ ба и ме́ ртвыя воздви́ гнувый; лю́ дие, весели́ теся! Свети́ ся, свети́ ся, но́ вый Иерусали́ ме, сла́ ва бо Госпо́ дня на тебе́ возсия́. Лику́ й ны́ не и весели́ ся, Сио́ не. Ты же, Чи́ стая, красу́ йся, Богоро́ дице, о воста́ нии Рождества́ Твоего. А от Вознесения до Дня Святой Троицы — задостойник Вознесения: Велича́ й, душе́ моя́, возне́ сшагося от земли́ на Не́ бо Христа́ Жизнода́ вца. Тя, па́ че ума́ и словесе́ Ма́ терь Бо́ жию, в ле́ то Безле́ тнаго неизрече́ нно ро́ ждшую, ве́ рнии, единому́ дренно велича́ ем. [12] Или ино́ й конда́ к, глас 6: Пропове́ дником и́ стины, богоно́ сным отце́ м подра́ жая, / всего́ себе́ на служе́ ние Бо́ гу и бли́ жним вдал еси́, / и сан свяще́ нства нося́, поко́ я не ве́ дал еси́, / слу́ жбы Бо́ жия в хра́ ме при́ сно соверша́ я, / и в доме́ х ве́ рных моле́ бныя пе́ ния воспева́ я, / нужда́ ющимся ще́ дро благотворя́, / та́ ко наименова́ ние благотво́ рца и безсре́ бренника стяжа́ л еси́, Иоа́ нне. / Те́ мже и по успе́ нии твое́ м росси́ йския лю́ дие прославля́ ют и́ мя твое́, / и ве́ чную па́ мять тебе́ возглаша́ юще, \ пою́ т Бо́ гу: аллилу́ ия (†).
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|