Молитва святой великомученице благоверной царевне Марин
⇐ ПредыдущаяСтр 7 из 7 О, святая великомученице благоверная царевно российская Марие: ты душею на небесех у Престола Господня предстоиши, на земли же, данною тебе благодатию различные совершаеши исцеления; приври убо милостиво на предстоящие люди и молящиеся пред пречистым образом твоим и помощи твоея просящия; простри ко Господу святые мотивы твоя о нас и испроси нам - оставление согрешений, недужным - исцеление, скорбящим и бедствующим - скорую помощь, умоли Господа, да подаст нам христианскую кончину и добрый ответ на страшном судище своем, да сподобимся и мы купно с тобою и всеми иовомученики земли нашея. славти Отца и Сына и Святаго Духа, и ныне и присно и во веки веков. Аминь. Акафист святой великомученице благоверней царевне Анастасии Кондак 1 Избранная веселити сердца человеков, грозд юнейший рождия седмеричнаго лозы Христовой, источи умиление дряхлым нашим сердцам, да поем ти: Икос 1 Ангеле Анастасия, анафора благодарения нашего, анафемы русския избытие: явися на камени седяща жестосердия моего: несть нам дороги унывати: глаголи ми, да и аз воспою тебе: Кондак 2 Видяще святая злое уныние наше, не по Бозе печаль, иже избыточествует падения, едину от сандалий своих оставляет нам еще в житии сущи: словесы удобопонятным беседуя с нами: аще восхощете, возможете быти цари и боги по благодати, следуя стопами царственных мучеников, воспевая Премудрому Архитектору спасения нашего: Аллилуиа.
Икос 2 Разум недоразумеваемый разумети ищем в житии меньше царевны: обаче не бойся, но токмо веруй: глаголет Истинный Иаиру: вси убо лжеанастасии правду воскресения глаголют: сподобльшаяся век он улучити и воскресение, умрети бо ктому не могут: равни бо суть ангелом и сынове суть Божии, воскресения сынове суще: мы же поем царевне безсмертия: Кондак 3 Сила Вышняго во юностном твоем совершашеся, сосуде немощнейший, царевно Анастасие: егда слышим глас твой в письмах сестрам и отцу, яко тайное благоухание семьи твоей слышим: сокровенное царственных мучеников отверзаеши нам, веселием ангельским упоевая нас, восклицающих: Аллилуиа. Икос 3 Имуще разслабление некое тайное, разслабленности не терпела отнюд, о царевно: темже мою душу во гресех люте разслабленную осени твоим предстательством, да пою о тебе: Кондак 4 Бурю внутрь имели суть помышлений сумнительных даже сродницы твои, четвертой дщери рождейся ти, не бывшу еще наследнику державы отца твоего: ты же, седмая сущи в семье твоей, яко оконце некое еси в Царство осьмаго дне, иже по субботе есть, отонудаже слышим: Аллилуиа. Икос 4 Слыша мати твою, оставляющую дети своя во граде Тобольске, глаголющую Ольгу в матери место цесаревичу, Татиану же в марфино служение поставляя, тебе же царевно, веселити всех указует, понеже дар Божий прия ты, Анастасие, подобный велию свету: просвещаеши главное в нихже взираеши, ихже любиши, ихже сокровенная своя совне зрети уставляеши, посупления и дряхлости избавляя сих, поющих:
Кондак 5 Боготечную звезду в седмеричном созвездии, иже яко едина зело велия звезда возшло есть над отечеством нашим, зрим отроковицу Анастасию: идеже преподобноцветен есть отец твой державный, и темнаго пурпура суть ризы матери твоея, цесаревич же, яко Димитрий Углический и Гавриил Белостоцкий, в мученичество оболчен есть, тамже и голубицею Ольга, и в небесных цветах раба Господня Татиана, Мария же златоцветно просвещает ны: ты же, царевно Анастасие, яко пламень огненный: цветом радости, иже на Небесех, истее причащаеши нас, зовущих: Аллилуиа. Икос 5 Видеша людие еврейстии на всяко лето воду возмущаему на овчей купели: обаче не видели суть ангела Господня. Видим тя на иконах, царевно: слышим глас твой в письмах: тяжелоносные воды жизни нашея милостивным схождением твоим освящаются скочущии быти в Океан Вечныя Жизни, играньми, яко песньми, вопиющи тебе: Кондак 6 Проповедницы Богоноснии быша вси отражавшии свет твой: Ольга, сестра царева, Татиана, дщи безмездника Евгения, Петр, детоводитель твой: зане слава святых изменяет взирающих нань. О царевно Анастасие! Даждь нам радость сию, да поем: Аллиллуиа. Икос 6 Возсиявый в сонмище просвещение истины, слышит от безумна учителя: шесть дней приходите целитися, но не в субботу. Ныне глаголют неции, яко не достоит молитися вам коемуждо по единому, но токмо купно всем царственным мучеником. Ты еси седмая в семье твоей, царевно: мы же числ не вемы, исцелеваемы токмо сенью твоею, упоеваемы житием твоим, яко новым вином Царствия, поюще тебе:
Кондак 7 Хотящу прославлению святых царственных мучеников совершитися от Бога, а не от человек, да убоятся лукавнующии свидетельства, иже о царевне Анастасии: всяк, близ нея сущий, буди готов вопрошен быти о ихже не ждал есть. Аще ли не престанут от лукавствия за еже возмощи пети о царевне: Аллилуиа. Икос 7 Новую Анастасию Узорешительницу показует тя Господь во узилище мрачнем, доме Поппель: яко наятые работати в клятвеннем месте сем свидетельствуют царственных мучеников веселящихся между отпеванием их и смертию за Христа: аще ли не ты, луча воскресоименная, врата адовы растерзаеши радостию, иже от Господа, и есть дивна во очесех наших, темже ныне поем: Кондак 8 Странное в житии твоем видевше, иже в Спале Беловежской: брату твоему умирающу, ты галльское некое смехотворство представляеши гостям дому отца твоего. Что убо веселие сие? Несть убо разрушение целомудрия, обаче воздвижение средостения между миром и семьей: болезнь бо единароднаго цесаревича велия тайна бысть. Что убо послушание сие: аще ли не воскресная тайна, иже вящше есть разрушения телеси, да и в смертии пасхальне зовем: Аллилуиа. Икос 8 Весь бе в нижних, пришедый не праведныя, но грешныя спасти, и вышних никакоже отступи Неописанное Слово: едину от птиц небесных, юнотку царственную зря в древесных ветвях возлюбльшую укрыватися, глаголет и сей: царевно, потщався. слези: днесь бо в Дому Моем подобает тебе быти. Сия же, оставльши мучилищное древо свое, не остави крестоношения, иже по нам, в раи присно моля Владыку о России, понуждая нас пети сице:
Радуйся, мудрая дево царевно Анастасие, веселие вечное над главами нашими. Кондак 9 Всякое естество ангельское ныне с нами невидимо служит святой мученице ради Христа царевне Анастасии, страстотерпцу Черниговскому Игорю сослужащу: аще ли не яко князь-схимник, ты, о чадо, искупаеши грехи сродник твоих, от них же обрящет ли кто единаго, иже не подкопывал крестное древо последняго царствования делом, словом, помышлением: с мучеником древлим, иже в Киеве, поем царевне: Аллилуиа. Икос 9 Ветия многовещанные аще непщуемся быти, обаче вемы, яко не суть речи, ниже словеса довольны изрещи неизреченныя тайны твоея, царевно: вся глаголемая яко медь звенящи, и яко кимвал звяцаяй вменити можеши, обаче веруем, помози неверию нашему: яко не о себе, но от избытка сердца глаголем тебе: Радуйся, мудрая дево царевно Анастасие, веселие вечное над главами нашими. Кондак 10 Спасти хотя мир тобою, царевно, поглумитися миру изводит Господь тебе, о чадо, на позорище: вся убо красная мира яко уметы зрим о тебе, даже власов лишенной, ты же другов своих воина-простеца и крестьянское чадо твориши. Оваго убо чести глаголы Жизни Вечная научая, не ведуща грамоты прежде, оваго же вознося на руцех твоих от персти к Небесным, якоже зрим на фотографии твоей: сияеши лепотою неизглаголанною всем поющим о тебе: Аллилуиа. Икос 10 Стена еси из капель дождевных, о Анастасие, на них же взирая, Свет Истины, Христос Бог, радостию тайною исполняет царственных мучеников глаголати во мрачных удолиях заточения: Обаче никто как Бог. Об узорешительном даре твоем рцем сице: Кондак 11 Пение всякое побеждается наше, егда взираем на дом Поппель, гроб нов, идеже никтоже положен бысть пятидесятью летом: клятвенныя хулы хохотом сатанинским противооглашают оттуду страну российскую. Ты же, о царевно, слух наш от уз сих разрешая евангельски стихословиши не седмь, но седмижды семь раз прощати врагом своим, слышиши от всех: Аллилуиа. Икос 11 Светоприемники свещи становимся, недостойнии, свет восприимши стреляний, уязвлений, ссечений, иже о вас мученики царственнии: идеже дважды вопрошает царь: Что? Что? стреляющих не яко не ведый сих всех, но во еже последнее промедление угобзити иродом пред бездной лютой до конца моляся о них, мы же плачем отроковице:
Кондак 12 Благодать дати восхотев даже разбойником, аще имут останки благаго разума, гортани лютую язву вымаливает царица емуже стрелял есть во уста ея: да зде наказан быв, менее страждет за гробом: такожде разбойников, ищущих ругатися мощем царственных мучеников, ослепляет Сый Господь сребролюбием, бисером многоценным обретшимся во одеждах детей. Мы же, бояся взирати на оных бисеров царственных, ихже не бе мир весь достоин, покрываемся пением: Аллилуиа. Икос 12 Поюще тя, царевно Анастасие, хромлющим на обе ноги, разслабленны во гресех, слячены многими узами железными преступлений наших есмы: обаче тобою, яко Давид, скачущии и играющии становимся, глашая сице: Кондак 13 О седмая от мучеников царственных царевно Анастасие, благословенная Суббото Воскресоименная! Воспоминая чудеса Христовы субботне творимыя, паче же слово Божие, иже не человек ради субботы, но суббота ради человека, дерзаем пети тебе и просити тебе одождити нам умиление сердечное и покаяние всецелое, да внидем в радость твою, поюще Богу: Аллилуиа. (Сей кондак глаголи трижды, и паки первый Икос и первый Кондак)
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|