Хор: Сла́ва, и ны́не. Го́споди, поми́луй.(Трижды)
⇐ ПредыдущаяСтр 10 из 10 Хор: Сла́ ва, и ны́ не. Го́ споди, поми́ луй. (Трижды) Старший: Молитвами Святых отец наших, Господи Иисусе Христе помилуй нас. Аминь. Стихи́ ра ева́ нгельская, глас 3: Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху и ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь. М агдали́ не Мари́ и/ Спа́ сово благовеству́ ющей из ме́ ртвых Воскресе́ ние и явле́ ние, / не ве́ рующе же ученицы́, поноси́ ми бы́ ша о жестосе́ рдии: / но зна́ меньми воору́ жшеся и чудесы́, / ко пропове́ данию посыла́ хуся, / и Ты у́ бо, Го́ споди, к нача́ льному све́ ту возне́ слся еси́ Отцу́, / они́ же пропове́ даша всю́ ду сло́ во, чудесы́ уверя́ юще. / Те́ мже просвети́ вшеся те́ ми, / сла́ вим Твое́ е́ же из ме́ ртвых воскресе́ ние, // человеколю́ бче Го́ споди.
На часах: Тропа́ рь воскре́ сный, глас 3: Д а веселя́ тся небе́ сная, / да ра́ дуются земна́ я; / я́ ко сотвори́ держа́ ву мы́ шцею Свое́ ю Госпо́ дь, / попра́ сме́ ртию смерть, / пе́ рвенец ме́ ртвых бысть; / из чре́ ва а́ дова изба́ ви нас, // и подаде́ ми́ рови ве́ лию ми́ лость. Конда́ к пра́ здника Трио́ ди (о рассла́ бленном), глас 3: Д у́ шу мою́, Го́ споди, во гресе́ х вся́ ческих, / и безме́ стными дея́ ньми лю́ те разсла́ блену, / воздви́ гни Боже́ ственным Твои́ м предста́ тельством, / я́ коже и разсла́ бленнаго воздви́ гл еси́ дре́ вле, / да зову́ Ти, спаса́ емь: // Ще́ дрый, сла́ ва Христе́, держа́ ве Твое́ й.
Обедница: В начале: Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых, / сме́ ртию смерть попра́ в// и су́ щим во гробе́ х живо́ т дарова́ в. (трижды) Блаже́ нны: Хор: Во Ца́ рствии Твое́ м помяни́ нас, Го́ споди, егда́ прии́ деши, во Ца́ рствии Твое́ м. На 12: Блаже́ ни ни́ щии ду́ хом, я́ ко тех есть Ца́ рство Небе́ сное. Блаже́ ни пла́ чущии, я́ ко ти́ и уте́ шатся. На 10: Блаже́ ни кро́ тции, я́ ко ти́ и насле́ дят зе́ млю. Блаже́ ни а́ лчущии и жа́ ждущии пра́ вды, я́ ко ти́ и насы́ тятся. На 8: Блаже́ ни ми́ лостивии, я́ ко ти́ и поми́ ловани бу́ дут. Воскресные, глас 3: Тропа́ рь: О тве́ ргша, Христе́, за́ поведь Твою́, / пра́ отца Ада́ ма из рая́ изгна́ л еси́: / разбо́ йника же ще́ дре испове́ давша Тя на кресте́, / вонь всели́ л еси́, зову́ ща: // помяни́ мя, Спа́ се, во ца́ рствии Твое́ м.
Блаже́ ни чи́ стии се́ рдцем, я́ ко ти́ и Бо́ га у́ зрят. Тропа́ рь: В оскре́ с из ме́ ртвых, совоскреси́ л еси́ нас от страсте́ й/ воскресе́ нием Твои́ м, Го́ споди: / сме́ ртную же всю си́ лу погуби́ л еси́, Спа́ се. / Сего́ ра́ ди ве́ рою Ти зове́ м: // помяни́ и нас во ца́ рствии Твое́ м.
На 6 Блаже́ ни миротво́ рцы, я́ ко ти́ и сы́ нове Бо́ жии нареку́ тся. Тропа́ рь: Т ридне́ вным Твои́ м погребе́ нием, / и́ же во а́ де умерщвле́ нныя, я́ ко Бог, оживотвори́ вый, совоздви́ гл еси́, / и нетле́ ние всем, я́ ко Благ, источи́ л еси́ нам, ве́ рою зову́ щим всегда́: // помяни́ и нас во ца́ рствии Твое́ м.
Блаже́ ни изгна́ ни пра́ вды ра́ ди, я́ ко тех есть Ца́ рство Небе́ сное. Тропа́ рь: С огре́ шших нас сме́ ртною осуди́ л еси́ кля́ твою, Живода́ вче и Го́ споди, / те́ лом же Твои́ м, безгре́ шне Влады́ ко, пострада́ в, / сме́ ртныя оживи́ л еси́ зову́ щия: // помяни́ и нас во ца́ рствии Твое́ м.
На 4: Блаже́ ни есте́, егда́ поно́ сят вам, и изжену́ т, и реку́ т всяк зол глаго́ л на вы, лжу́ ще Мене́ ра́ ди. Праздника (о расслабленном), глас 3: Тропа́ рь: С душе́ ю прише́ дшу Тебе́ во утро́ бу земли́, / ду́ ши, я́ же стяжа́ ад, издава́ ше со тща́ нием, // вопию́ щия держа́ ве Твое́ й песнь благода́ рную, еди́ не Го́ споди.
Ра́ дуйтеся и весели́ теся, я́ ко мзда ва́ ша мно́ га на Небесе́ х. Тропарь: В ле́ тех мно́ гих немощству́ ющую лю́ те ду́ шу мою́, Преблаги́ й, / исцели́, я́ коже разсла́ бленнаго пре́ жде, / я́ ко да после́ дую Твои́ м стезя́ м, // я́ же показа́ л еси́ лю́ бящим Тя.
Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху. Троичен: С ла́ ва Отцу́, возопии́ м, Сы́ ну, и Ду́ ху, / Еди́ н бо есть Естество́ м Бог, / Его́ же си́ лы вся небе́ сныя со стра́ хом сла́ вят, // Свят, Свят, Свят еси́, зову́ ще.
И ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь. Богородичен: Б езсе́ менное име́ ла еси́ зача́ тие, / и па́ че ума́ Рождество́, Де́ во Ма́ ти Чи́ стая: / де́ ло стра́ шное, чу́ до преве́ лие, // а́ нгелы почита́ емое и челове́ ки сла́ вимое, Отрокови́ це Влады́ чице.
Тропари́ и кондаки́: Тропа́ рь воскре́ сный, глас 3: Д а веселя́ тся небе́ сная, / да ра́ дуются земна́ я; / я́ ко сотвори́ держа́ ву мы́ шцею Свое́ ю Госпо́ дь, / попра́ сме́ ртию смерть, / пе́ рвенец ме́ ртвых бысть; / из чре́ ва а́ дова изба́ ви нас, // и подаде́ ми́ рови ве́ лию ми́ лость.
Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху. Конда́ к пра́ здника Трио́ ди (о рассла́ бленном), глас 3: Д у́ шу мою́, Го́ споди, во гресе́ х вся́ ческих, / и безме́ стными дея́ ньми лю́ те разсла́ блену, / воздви́ гни Боже́ ственным Твои́ м предста́ тельством, / я́ коже и разсла́ бленнаго воздви́ гл еси́ дре́ вле, / да зову́ Ти, спаса́ емь: // Ще́ дрый, сла́ ва Христе́, держа́ ве Твое́ й.
И ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь. Кондá к Па́ схи, глaс 8: А́ ще и во гроб снизше́ л еси́, Безсме́ ртне, / но а́ дову разруши́ л еси́ си́ лу, / и воскре́ сл еси́, я́ ко победитель, Христе́ Бо́ же, / жена́ м мироно́ сицам веща́ вый: ра́ дуйтеся, / и Твои́ м апо́ столом мир да́ руяй, // па́ дшим подая́ й воскресе́ ние. Проки́ мен Трио́ ди (Неде́ ли о расслабленном), глaс 1: Чтец: П роки́ мен, глас пе́ рвый: Б у́ ди Го́ споди ми́ лость Твоя́ на нас, / я́ коже упова́ хом на Тя. Хор: Б у́ ди Го́ споди ми́ лость Твоя́ на нас, / я́ коже упова́ хом на Тя.
Чтец: Р а́ дуйтеся пра́ веднии о Го́ споде: пра́ вым подоба́ ет похвала́. Хор: Б у́ ди Го́ споди ми́ лость Твоя́ на нас, / я́ коже упова́ хом на Тя.
Чтец: Б у́ ди Го́ споди ми́ лость Твоя́ на нас, / Хор: Я́ коже упова́ хом на Тя. Чте́ ние Апо́ стола: Чтец: Д ея́ ний святы́ х апо́ стол чте́ ние. (Неде́ ли о расслабленном: Деян., зач. 23: гл. 9, стт. 32-42): Чтец: В о дни о́ ны, бысть Петру́, посеща́ ющу всех, сни́ ти и ко святы́ м живу́ щим в Ли́ дде: Обре́ те же та́ мо челове́ ка не́ коего, и́ менем Ене́ а, от осми́ лет лежа́ ща на одре́, и́ же бе разсла́ блен. И рече́ ему́ Петр: Ене́ е, исцеля́ ет тя Иису́ с Христо́ с, воста́ ни с посте́ ли твоея́. И а́ бие воста́: И ви́ деша его́ вси живу́ щии в Ли́ дде и во Ассаро́ не, и́ же обрати́ шася ко Го́ споду. Во Иоппи́ и же бе не́ кая учени́ ца, и́ менем Тави́ фа, я́ же сказа́ ема глаго́ лется, се́ рна: сия́ бя́ ше испо́ лнена благи́ х дел и ми́ лостынь, я́ же творя́ ше. Бысть же во дни ты́ я, боле́ вшей ей умре́ ти: омы́ вше же ю́, положи́ ша в го́ рнице. Близ же су́ щей Ли́ дде Иоппи́ и, ученицы́ слы́ шавше, я́ ко Петр есть в ней, посла́ ша два му́ жа к нему́, моля́ ще его́ не облени́ тися приити́ до них. Воста́ в же Петр и́ де с ни́ ма, его́ же прише́ дша возведо́ ша в го́ рницу, и предста́ ша ему́ вся вдови́ цы пла́ чуща, и показу́ юща ри́ зы и оде́ жды, ели́ ка творя́ ше, с ни́ ми су́ щи, Се́ рна. Изгна́ в же вон вся Петр, прекло́ нь коле́ на помоли́ ся, и обра́ щься к те́ лу, рече́: Тави́ фо, воста́ ни. Она́ же отве́ рзе о́ чи свои́, и ви́ девши Петра́, се́ де. Пода́ в же ей ру́ ку, воздви́ же ю́, и призва́ в святы́ я и вдови́ цы, поста́ ви ю́ жи́ ву. Уве́ дано же бысть се по всей Иоппи́ и, и мно́ зи ве́ роваша в Го́ спода.
Аллилуа́ рий Трио́ ди (Неде́ ли о расслабленном), глас 5: Чтец: Г лас пя́ тый: А ллилу́ ия, аллилу́ ия, аллилу́ ия. Хор: А ллилу́ ия, аллилу́ ия, аллилу́ ия. Чтец: М и́ лости Твоя́ Го́ споди во век воспою́. Хор: А ллилу́ ия, аллилу́ ия, аллилу́ ия. Чтец: З ане́ рекл еси́: в век ми́ лость сози́ ждется. Хор: А ллилу́ ия, аллилу́ ия, аллилу́ ия. Чте́ ние Ева́ нгелия: (Неде́ ли о рассла́ бленном: Ин., зач. 14: гл. 5, ст. 1-15): Ст.: В о вре́ мя о́ но, взы́ де Иису́ с во Иерусали́ м. Есть же во Иерусали́ мех на О́ вчей купе́ ли, я́ же глаго́ лется евре́ йски Вифесда́, пять притво́ р иму́ щи. В тех слежа́ ше мно́ жество боля́ щих, слепы́ х, хромы́ х, сухи́ х, ча́ ющих движе́ ния воды́. А́ нгел бо Госпо́ день на вся́ ко ле́ то схожда́ ше в купе́ ль, и возмуща́ ше во́ ду: и и́ же пе́ рвее вла́ зяше по возмуще́ нии воды́, здрав быва́ ше, яце́ м же неду́ гом одержи́ мь быва́ ше. Бе же ту не́ кий челове́ к, три́ десять и осмь лет имы́ й в неду́ зе свое́ м. Сего́ ви́ дев Иису́ с лежа́ ща, и разуме́ в, я́ ко мно́ га ле́ та уже́ имя́ ше в неду́ зе, глаго́ ла ему́: хо́ щеши ли цел бы́ ти? Отвеща́ Ему́ неду́ жный: ей, Го́ споди, челове́ ка не и́ мам, да егда́ возмути́ тся вода, вве́ ржет мя в купе́ ль: егда́ же прихожду́ аз, ин пре́ жде мене́ сла́ зит. Глаго́ ла ему́ Иису́ с: воста́ ни, возми́ одр твой, и ходи́. И а́ бие здрав бысть челове́ к, и взем одр свой, и хожда́ ше. Бе же суббо́ та в той день. Глаго́ лаху же жи́ дове изцеле́ вшему: суббо́ та есть, и не досто́ ит ти взя́ ти одра́ твоего́. Он же отвеща́ им: И́ же мя сотвори́ це́ ла, Той мне рече́: возми́ одр твой и ходи́. Вопроси́ ша же его́: кто есть Челове́ к реки́ й ти: возми́ одр твой и ходи́? Изцеле́ вый же не ве́ дяше, кто есть: Иису́ с бо укло́ нься, наро́ ду су́ щу на ме́ сте. Пото́ м же обре́ те его́ Иису́ с в це́ ркви, и рече́ ему́: се здрав бысть, ктому́ не согреша́ й, да не го́ рше ти что бу́ дет. И́ де же челове́ к, и пове́ да иуде́ ом, я́ ко Иису́ с есть, И́ же мя сотвори́ це́ ла.
Многоле́ тие: Православное епископство Церкви Российския/ и господина высокопреосвященнейшего митрополита Филарета/ Первоиерарха Православныя Российския Церкви/ и господина нашего Высокопреосвященнейшего Филарета, архиепископа Московского и Восточно-Российского/ настоятеля, братию и прихожан святаго храма сего/ и вся православныя христианы/ Господи, сохрани их на многая лета.
[1] По уставу положено пение Непорочных (118-й псалом (17-я кафизма) на 5-й глас, независимо от недельного гласа, и сразу после него тропари «Ангельский собор... ». ) В приходской практике вместо Непорочных на воскресных всенощных бдениях обычно поется полиелей.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|