Стих: Госпо́дь – Царь./ Его одеяние – слава.
Стих: Госпо́ дь – Царь. / Его одеяние – слава. И з пронзенных Своих ребр, Податель жизни, / Ты всем излил потоки / прощения, жизни и спасения; / плотию Ты принял смерть, бессмертие нам даруя; / вселившись же во гроб, Ты нас освободил, / со славою воскресив нас с Собою, как Бог. / Потому мы взываем: / «Человеколюбивый Господи, слава Тебе! » Стих: Стоит мир, / - и не дрогнет. Н еобычайно Твое распятие / и во ад сошествие, о Человеколюбивый: / ибо пленив его, и древних узников со славою / воскресив с Собою как Бог и рай отворив, / вновь получить его их удостоил. / Потому и нам, прославляющим Твое восстание на третий день, / даруй прощение грехов, / делая нас достойными стать жителями рая, / как единый Милосердный.
Стих: Храм Твой, Господи, / навеки украсила святость. Р ади нас плотию страдания претерпевший / и из мертвых в третий день воскресший! / Плоти нашей страсти исцели, / и воздвигни нас от согрешений тяжких, / Человеколюбец, и спаси нас.
Стихира из Триоди, глас 6: Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху. С ловно боже́ ственных замыслов всесвятой ковчег, / непостижимимого Естества я́ сно прови́ девшая та́ инство, глава́ твоя́, / как от утробы матери, из глубин земны́ х ныне воссияла, / всехвальный Иоа́ нн, / и наполнила благовоением всё под солнцем, мирру освящения пролива́ ющая, / и умопостигаемо путь покая́ ния пропове́ дающая, // и всех Спа́ сителю моля́ щаяся о душах на́ ших. Богородичен воскресный (по гласу «Славы: »), глас 6:
И ны́ не и всегда и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь. Богоро́ дичен: О т нечестия к благочестию перейдя / и светом познания просветившись, / будем согласно псалму рукоплескать, / благодарственно хвалу Богу принося, / и на стенах, и досках, и священных сосудах начертанным / священным образам Христа, / и Пречистой, и всех святых, с почтением поклонимся, / отвергая нечестивую бесславных веру, – / ибо честь, воздаваемая образу, / как говорит святой Василий, на первообраз переходит, – / и прося по ходатайствам пречистой Твоей Матери, Христе Боже наш, и всех святых, / даровать нам великую милость.
Моли́ тва Прав. Симео́ на Богоприи́ мца: Народ: Н ы́ не отпускаешь Ты с миром слугу Твоего, / исполнив слово Твоё, Владыка; / ибо видели очи мои спасение Твоё, / уготованное Тобою для всех народов - / свет во для просвещения язычников, // и сла́ ву народа Твоего Изра́ иля. Трисвято́ е по «Отец наш небесный»: Чтец: С вято́ й Бо́ же, Свято́ й Кре́ пкий, Свято́ й Бессме́ ртный, поми́ луй нас. (Трижды) Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху, и ны́ не и всегда и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь. В сесвята́ я Тро́ ица, поми́ луй нас: Го́ споди, отпусти грехи́ на́ ши, Влады́ ка, прости́ беззако́ ния на́ ши; Святой, посети́ и исцели́ не́ мощи на́ ши, ради имени Твоего́. Го́ споди, поми́ луй. (Трижды) Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху, и ны́ не и всегда и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь. О́ тец наш Небесный, да святи́ тся и́ мя Твоё, да придёт Ца́ рство Твоё, да бу́ дет во́ ля Твоя́, и на земле как на Небе; хлеб наш насу́ щный подай нам сегодня; и прости нам до́ лги на́ ши, как и мы простили должникам на́ шим; и не введи́ нас во искуше́ ние, но изба́ вь нас от лукавого.
Иере́ й: Ибо Твои Ца́ рствие, и си́ ла, и сла́ ва, [Отца́ и Сы́ на и Свята́ го Ду́ ха, ] ны́ не и всегда и во ве́ ки веко́ в. Народ: А ми́ нь. Тропа́ рь, глас 5: Народ: C лово безначальное, как Отец и Дух, / Девою рождённое для нашего спасения, / воспоём, верные, и покло́ нимся Ему, / ибо Он возжелал во плоти взойти на крест, / и претерпеть смерть, / и восставить умерших // славным Воскресением Своим. Богородичен, глас 5: Народ: Р адуйся, дверь Господня непроходимая! / Радуйся, стена и покров прибегающим к Тебе! / Радуйся, тихая пристань и Дева брака не познавшая, / родившая по плоти Творца Твоего и Бога! / Не переставай ходатайствовать о воспевающих / и почитающих Рожденного от Тебя.
Тропа́ рь, глас 4: Народ: Богоро́ дица Де́ ва, ра́ дуйся, / Благода́ тная Мари́ я, с тобою Госпо́ дь! / Благослове́ на Ты между женами, / и благослове́ н Плод чре́ ва Твоего́, // ибо родила ты Спа́ сителя душ на́ ших. (Дважды) Тропа́ рь Торжества́ Правосла́ вия, глас 2: Н епорочному о́ бразу Твоему́ покланя́ емся, Благой, / прося проще́ ния согрешений на́ ших, Христе́ Бо́ же. / Ты добровольно возжелал взойти во плоти на крест, / дабы избавить создание Своё от рабства врагу. / Псоему мы благодано восклицаем Тебе: / Ты радостью наполнил всё, Спаситель наш, // пришедший спасти мир.
[ Благослове́ ние хле́ бов: Диа́ кон: Г о́ споду помо́ лимся. Народ: Г о́ споди, поми́ луй. Иере́ й: Г о́ споди Иису́ се Христе́ Бо́ же наш, Ты благослови́ л пять хле́ бов и пять ты́ сяч насы́ тил – благослови́ же и эти хле́ бы, пшени́ цу, вино́ и еле́ й; и умно́ жь их этом гра́ де и во всём ми́ ре Твоём; и верных, вкуша́ ющих их, освяти́. Ибо Ты всё благословля́ ешь и освяща́ ешь, Христе́ Бо́ же наш, и мы воссылаем славу Тебе́, со безнача́ льным Твои́ м Отцом, и всесвяты́ м, и благи́ м, и животворя́ щим Ду́ хом Твоим, ны́ не и всегда и во ве́ ки веко́ в. Народ: Ами́ нь. Да будет И́ мя Госпо́ дне благослове́ но – отны́ не и до ве́ ка. (Три́ жды)
Псало́ м 33: Народ: Б лагословлять буду Го́ спода во вся́ кое вре́ мя, / непрестанно хвала́ Ему на устах мои́ х. / Го́ сподом будет хва́ литься душа́ моя́, / да услы́ шат кро́ ткие – и возвеселя́ тся. / Величайте Го́ спода со мно́ ю, / и будем превозносить И́ мя Его́ вместе. / Взыскал я Го́ спода, и он услы́ шал меня, / и от все́ х скорбе́ й мои́ х изба́ ви меня. / Приступи́ те к Нему́ – и просвети́ тесь, / и ли́ ца ва́ ши не постыдя́ тся. / Вот, убогий воззва́ л – и Госпо́ дь услы́ ша его, / и от все́ х бед его́ Он спас его. / Ограждает а́ нгел Госпо́ день боя́ щихся Его́ - / и избавляет их. / Вкуси́ те – и уви́ дите, что благ Госпо́ дь! / Блаже́ н тот, кто упова́ ет на Него! / Бо́ йтесь Го́ спода, святые Его́, / ибо нет скудости у боя́ щихся Его́. / Бога́ тые обнища́ ли и взалка́ ли: / а ищущие Го́ спода// не терпят нужды ни в каком благе.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|