Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Стих: Мене́ ждут пра́ведницы, до́ндеже возда́си мне.




Стих: Мене́ ждут пра́ ведницы, до́ ндеже возда́ си мне.

Глас 5: В та́ йне доброде́ тели де́ лающии, духо́ вная воздая́ ния ча́ ющии, не посреде́ то́ ржищ и распу́ тий явля́ ют сия́, но вну́ трь се́ рдца но́ сят па́ че: и все́ х ви́ дяй быва́ емая в та́ йне, мзду́ воздержа́ ния подае́ т на́ м. По́ ст соверша́ им, не се́ тующе ли́ цы, но в кле́ тех ду́ ш на́ ших моля́ щеся, непреста́ нно возопии́ м: О́ тче на́ ш, И́ же еси́ на Небесе́ х, не введи́ на́ с во искуше́ ние, мо́ лимся, но изба́ ви на́ с от лука́ ваго.

Стих: Из глубины́ воззва́ х к Тебе́, Го́ споди, Го́ споди, услы́ ши глас мой.

Мученичен, глас тойже: Несы́ тною любо́ вию души́, Христа́ не отверго́ стеся святи́ и му́ ченицы, и́ же разли́ чныя ра́ ны страсте́ й претерпе́ вше, мучи́ телей де́ рзость низложи́ сте, непрекло́ нну и невреди́ му ве́ ру сохра́ нше, на небеса́ преста́ вистеся. те́ мже и дерзнове́ ние получи́ вше к Нему́, проси́ те дарова́ ти ми́ р ми́ рови, и душа́ м на́ шым ве́ лию ми́ лость.

Стих: Да бу́ дут у́ ши Твои́, вне́ млюще гла́ су моле́ ния моего́.

И́ ны стихи́ ры, гла́ с 1. Подо́ бен: Прехва́ льнии му́ ченицы:

Поста́ водо́ ю, ду́ шы вси́ омы́ им, и приступи́ вше к честно́ му и животворя́ щему Кресту́ Госпо́ дню, ве́ рою поклони́ мся, Боже́ ственное просвеще́ ние почерпа́ юще, и ве́ чное спасе́ ние ны́ не приобрета́ юще, ми́ р и ве́ лию ми́ лость.

Стих: А́ ще беззако́ ния на́ зриши, Го́ споди, Го́ споди, кто постои́ т? я́ ко у Тебе́ очище́ ние есть.

Апо́ столов похвало́ кре́ сте, его́ же окружа́ ют нача́ ла, си́ лы, арха́ нгели, покланя́ ющыяся тебе́ от вся́ каго вре́ да спаса́ й, и боже́ ственное по́ прище воздержа́ ния на́ с сподо́ би до́ бре соверша́ ющыя, де́ нь спаси́ тельный дости́ гнути, и́ мже и спаса́ емся.

Стих: И́ мене ра́ ди Твоего́ потерпе́ х Тя, Го́ споди, потерпе́ душа́ моя́ в сло́ во Твое́, упова́ душа́ моя́ на Го́ спода.

И́ н подо́ бен, гла́ с 7: Подобен: Дне́ сь бди́ т:

Дне́ сь Кресту́ Госпо́ дню покланя́ ющеся возопии́ м: ра́ дуйся Дре́ во жи́ зни, а́ да разори́ телю. Ра́ дуйся ра́ досте ми́ ра, и тле́ ния потреби́ телю. Ра́ дуйся, бе́ сы прогоня́ яй си́ лою твое́ ю, ве́ рных утвержде́ ние, ору́ жие неруши́ мое, облобыза́ ющыя тя́ соблюди́, освяти́, мо́ лимся.

Стихиры Минеи свт. Ники́ фора, Патриа́ рха Царягра́ да, глас 1.

Подо́ бен: Небе́ сных чино́ в:

Стих: От стра́ жи у́ тренния до но́ щи, от стра́ жи у́ тренния, да упова́ ет Изра́ иль на Го́ спода.

1-я стихира Минеи: Прему́ дрости твоея́ струи́, / почерпа́ емы мы́ сленными о́ блаки, / источа́ ют ми́ ру исто́ чник правосла́ вия, / из ни́ хже сла́ дость, ве́ рнии, почерпа́ ющии, / ересе́ й излия́ ния, / я́ коже Ме́ ррских отвраща́ емся вод

Стих: Я́ ко у Го́ спода ми́ лость, и мно́ гое у Него́ избавле́ ние, и Той изба́ вит Изра́ иля от всех беззако́ ний его́.

2-я стихира Минеи: Твое́ чисте́ йшее те́ ло, / во гро́ бе лежа́, не растле́ отню́ д, / но це́ ло обре́ теся, всеблаже́ нне Ники́ форе, / е́ же со тща́ нием прине́ сше, / ра́ довахуся правосла́ вия пито́ мцы, / благосла́ вне тя, Богому́ дре, блажа́ ще.

Стих: Хвали́ те Го́ спода, вси язы́ цы, похвали́ те Его, вси лю́ дие.

3-я стихира Минеи: Храм Бо́ жий бы́ вша тя/ Боже́ ственными дея́ ньми, / храм апо́ стольский зва́ нием почте́ нный, / прие́ млет, всеблаже́ нне, / по погребе́ нии свяще́ нно погреба́ емаго/ и спогре́ бша вся ерети́ ческая злосмра́ дная буесло́ вия.

Стих: Я́ ко утверди́ ся ми́ лость Его на нас, и и́ стина Госпо́ дня пребыва́ ет во век.

Богородичен: Прегреше́ ний пучи́ ною обурева́ емь, / к ти́ хому приста́ нищу прибе́ г –/ пречи́ стей моли́ тве Твое́ й, / Богороди́ тельнице, взыва́ ю Ти: / спаси́ мя, / кре́ пкую Твою́ десни́ цу просте́ рши рабу́ Твоему́, / Всенепоро́ чная.

Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху, и ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в. Ами́ нь.

Самогла́ сен, гла́ с 8:

Дне́ сь неприкоснове́ нный существо́ м, прикоснове́ н мне́ быва́ ет, и стра́ ждет стра́ сти, свобожда́ яй мя́ от страсте́ й, све́ т подава́ яй слепы́ м, от беззако́ нных усте́ н оплева́ ется, и дае́ т плещы́ за плене́ нныя на ра́ ны. Сего́ Чи́ стая Де́ ва и Ма́ ти на Кресте́ зря́ щи, боле́ зненно веща́ ше: увы́ Мне́ Ча́ до Мое́, что́ сие́ сотвори́ л еси́? Кра́ сный добро́ тою па́ че все́ х челове́ к, бездыха́ нный, беззра́ чный явля́ ешися, не име́ я ви́ да, ниже́ добро́ ты: увы́ Мне́ Мо́ й све́ те, не могу́ спя́ ща зре́ ти Тя́, утро́ бою уязвля́ юся, и лю́ тое ору́ жие се́ рдце Мое́ прохо́ дит. Воспева́ ю Твоя́ стра́ сти, покланя́ юся благоутро́ бию Твоему́: долготерпели́ ве сла́ ва Тебе́.

Посем бывает вход с кадильницею. Иерей благословляет вход.

Диакон: Прему́ дрость, про́ сти.

Лик: Све́ те ти́ хий святы́ я сла́ вы Безсме́ ртнаго Отца́ Небе́ снаго, Свята́ го, Блаже́ ннаго, Иису́ се Христе́. Прише́ дше на за́ пад со́ лнца, ви́ девше свет вече́ рний, пое́ м Отца́, Сы́ на и Свята́ го Ду́ ха, Бо́ га. Досто́ ин еси́ во вся времена́ пет бы́ ти гла́ сы преподо́ бными, Сы́ не Бо́ жий, живо́ т дая́ й, те́ мже мир Тя сла́ вит.

Диакон: Во́ нмем.

Священник: Ми́ р все́ м.

Диакон: Прему́ дрость, во́ нмем.

Чтец: Проки́ мен, глас четвертый: Благослове́ н Госпо́ дь Бо́ г Изра́ илев, творя́ й чудеса́ еди́ н.

Лик: Благослове́ н Госпо́ дь Бо́ г Изра́ илев, творя́ й чудеса́ еди́ н.

Чтец, стих: Бо́ же, су́ д Тво́ й царе́ ви да́ ждь, и пра́ вду Твою́ сы́ ну царе́ ву.

Лик: Благослове́ н Госпо́ дь Бо́ г Изра́ илев, творя́ й чудеса́ еди́ н.

Чтец Благослове́ н Госпо́ дь Бо́ г Изра́ илев,

Лик: творя́ й чудеса́ еди́ н.

Диакон: Премудрость.

Чтец: Бытия́ чте́ ние [Быт.   9: 18–24,   10: 1. ]

Диакон: Во́ нмем.

Чтец: Бы́ ша сы́ нове Но́ евы изше́ дшии из ковче́ га, Си́ м, Ха́ м, Иа́ феф: Ха́ м же бя́ ше оте́ ц Ханаа́ нь. Трие́ си́ и су́ ть сы́ нове Но́ евы, от си́ х разсе́ яшася по все́ й земли́. И нача́ т Но́ е челове́ к де́ латель [бы́ ти] земли́, и насади́ виногра́ д: И испи́ от вина́, и упи́ ся, и обнажи́ ся в дому́ свое́ м. И ви́ де Ха́ м оте́ ц Ханаа́ нь, наготу́ отца́ своего́, и изше́ д во́ н пове́ да обе́ ма бра́ тома свои́ ма. И взе́ мше Си́ м и Иа́ феф ри́ зу, возложи́ ша [ю́ ] на о́ бе ра́ ме свои́, и идо́ ша вспя́ ть зря́ ще, и покры́ ша наготу́ отца́ своего́, и лице́ и́ х вспя́ ть зря́, и наготы́ отца́ своего́ не ви́ деша. Истрезви́ ся же Но́ е от вина́, и разуме́ ели́ ка сотвори́ ему́ сы́ н его́ юне́ йший. И рече́: про́ клят [бу́ ди] Ханаа́ н о́ трок: ра́ б бу́ дет бра́ тиям свои́ м. И рече́: благослове́ н Госпо́ дь Бо́ г Си́ мов: и бу́ дет Ханаа́ н о́ трок ра́ б ему́. Да распространи́ т Бо́ г Иа́ фефа, и да всели́ тся в селе́ ниих Си́ мовых, и да бу́ дет Ханаа́ н ра́ б ему́. Поживе́ же Но́ е по пото́ пе ле́ т три́ ста пятьдеся́ т: И бы́ ша вси́ дни́ е Но́ евы, ле́ т де́ вять со́ т пятьдеся́ т, и у́ мре. Сия́ же [су́ ть] бытия́ сыно́ в Но́ евых, Си́ ма, Ха́ ма, Иа́ фефа: и роди́ шася и́ м сы́ нове по пото́ пе.

Диакон: Во́ нмем.

Чтец: Проки́ мен, глас четвертый: Мне́ же прилепля́ тися Бо́ гови бла́ го е́ сть.

Лик: Мне́ же прилепля́ тися Бо́ гови бла́ го е́ сть.

Чтец, стих: Коль благ Бог Израилев правым сердцем.

Лик: Мне́ же прилепля́ тися Бо́ гови бла́ го е́ сть.

Чтец: Мне́ же прилепля́ тися Бо́ гови

Лик: бла́ го е́ сть.

Диакон: Повели́ те.

Священник же, взем обема рукама кадильницу и свещник со свещею, стоит пред святою трапезою зря к востоком, и назнаменуя крест, глаголет:

Прему́ дрость, про́ сти.

Таже обратяся на запад к народу, глаголет:

Све́ т Христо́ в просвеща́ ет всех.

Чтец: При́ тчей чте́ ние [Притч.   12: 23–28,   13: 1–9. ]

Диакон: Во́ нмем:

Чтец: Му́ ж разуми́ вый престо́ л чу́ вствия: се́ рдце же безу́ мных сря́ щет кля́ твы. Рука́ избра́ нных одержи́ т удо́ бь: льсти́ вии же бу́ дут в плене́ нии. Стра́ шное сло́ во се́ рдце му́ жа пра́ ведна смуща́ ет: ве́ сть же блага́ я весели́ т его́. Разуми́ в пра́ ведник себе́ дру́ г бу́ дет: мы́ сли же нечести́ вых некро́ тки: согреша́ ющих пости́ гнут зла́ я: пу́ ть же нечести́ вых прельсти́ т я́. Не улучи́ т льсти́ вый лови́ твы: стяжа́ ние же честно́ е му́ ж чи́ стый. В путе́ х пра́ вды живо́ т: путие́ же злопо́ мнящих в сме́ рть. Сы́ н благоразу́ мный послушли́ в отцу́: сы́ н же непокорли́ вый в поги́ бель. От плодо́ в пра́ вды сне́ сть благи́ й: ду́ шы же беззако́ нных погиба́ ют безвре́ менно. И́ же храни́ т своя́ уста́, соблюда́ ет свою́ ду́ шу: проде́ рзивый же устна́ ма, устраши́ т себе́. В по́ хотех е́ сть вся́ к пра́ здный: ру́ ки же му́ жественных в прилежа́ нии. Словесе́ непра́ ведна ненави́ дит пра́ ведник: нечести́ вый же стыди́ тся, и не возъиме́ ет дерзнове́ ния. Пра́ вда храни́ т незло́ бивыя: нечести́ выя же злы́ твори́ т гре́ х. Су́ ть богатя́ ще себе́, ничесо́ же иму́ ще: и су́ ть смиря́ ющеся во мно́ зе бога́ тстве. Избавле́ ние му́ жа души́ свое́ ему́ бога́ тство: ни́ щий же не терпи́ т преще́ ния. Све́ т пра́ ведным всегда́: све́ т же нечести́ вых угаса́ ет, ду́ шы льсти́ выя заблужда́ ют во гресе́ х: пра́ веднии же ще́ дрят и ми́ луют.

Священник: Ми́ р ти́.

Диакон: Прему́ дрость.

Чтец же поет: Да испра́ вится моли́ тва моя, я́ ко кади́ ло пред Тобо́ ю, воздея́ ние руку́ мое́ ю, же́ ртва вече́ рняя.

Таже правый и левый лики, и весь предстоящий в церкви народ стоит дондеже чтец пропоет, на коленях молящися. И по пропетии чтеца, первый лик поет тожде:

Да испра́ вится моли́ тва моя, я́ ко кади́ ло пред Тобо́ ю, вбздея́ ние руку́ мое́ ю, же́ ртва вече́ рняя.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...