Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Examples of the Best Answers




  • I'm looking for a position where I can have the opportunity to use my ORAL written communication skills.: interperso
Профессиональные навыки: – опыт общения, а также привлечения клиентов, прямых продаж (холодные звонки); – умение приспосабливаться и искать подход к клиенту; – готовность вежливо общаться, без навязывания собственной позиции на основе поиска выгод обеим сторонам; – обучение (в университете) реферативному, устному, синхронному переводам. А также: 1) Навыки межличностного общения: – позитивное отношение к окружающим, общение с ними, умение слушать, навыки сбора информации. Могу создать успешное взаимодействие с широким кругом людей; 2) Навыки публичных выступлений (обучалась в университете) – Представляю информацию в четкой и сжатой форме для проведения устных презентаций для аудитории, считаю, что имею поставленный голос. 3) Навыки убеждать – Эффективно общаюсь с целью обеспечения аргументации для моей позиции или оказания влияния на решение (в бытовых ситуациях пытаюсь отстоять свою точку зрения, но также и иду на компромиссы). 4) Навыки критического мышления – Могу оценить различные точки зрения или идеи и сделать объективные суждения; прорабатываю все возможные решения проблемы путем оценки их преимуществ и недостатков; – Могу сделать конкретные выводы из набора общих наблюдений или конкретных фактов. После некоторого обдумывания какой-либо ситуации, проблемы, задачи даю правильные с моей точки зрения заключительные выводы. 5) Навыки планирования – Стараюсь выполнять все задания в срок. 6) Продвинутые навыки письма. Реферирование текста + его перевод. – Могу отобрать, интерпретировать, собрать и объединить ключевые идеи; отредактировать написанный текст так, что сообщение будет настолько четким, кратким и точным, насколько это возможно; 7) Знание иностранных языков – Для меня характерно функциональное двуязычие; могу переводить на данном языке как в письменной, так и в устной форме; 8) Способности к адаптации – У меня есть способность адаптироваться к новым ситуациям и обстоятельствам. Деловые качества: – умение работать как самостоятельно, так и в команде; – напористость, нацеленность на результат – выполнение работ в определенный срок; -коммуникабельность, умение видеть проблему клиента, сотрудничать, находить индивидуальный подход; – легкая адаптация, достаточная способность к труду в стрессовых условиях, грамотная речь, энергичность, организованность; – вежливость, толерантность, знания этики делового общения, порядочность, честность, целеустремленность. Знания: 1) Основы деловой документации на русском и английском языках. 2) Тактики, стратегии, структура построения презентаций для выступлений. 3)Теоретическое оформление интернет-сайтов с точки зрения культурных особенностей представителей восточных\западных стран. 4) Создание, структура презентации для лифта (elevator pitch\ элеватор спич). 5) Знания культурных особенностей, а также влияния метафор, мифов, убеждений, стереотипов, ценностей представителей разных стран. Professional skills: - experience of communication, as well as attracting customers, direct sales (cold calls); - Ability to adapt and seek an approach to the client; - readiness to politely communicate, without imposing one's own position on the basis of seeking benefits for both parties; - training (at the university) in abstract, oral, simultaneous interpreting.   1) Skills of interpersonal communication: - Positive attitude towards others, communication with them, listening skills, information gathering skills. I can create successful interaction with a wide range of people;   2) The skills of public speaking (studied at the university) - To present information in a clear and concise form for presenting oral presentations to the audience, I believe that a secured voice.   3) Skills to persuade Effectively appealed for the purpose of providing a position to solve the problems associated with making decisions (in domestic resolution), but also on the basis of compromise solutions.   4) Critical thinking skills - I can use different points of view or ideas and make objective judgments; I study all possible solutions to the problem by evaluating their advantages and disadvantages; - I can draw concrete conclusions from a set of general observations or concrete facts. After some deliberation of any situation, problems, tasks that were accomplished from my point of view, the final conclusions. 5) Planning skills - I try to fulfill all tasks on time.   6) Advanced writing skills. Referencing text + translation. РЕФЕРАТИВНЫЙ ПЕРЕВОД -summary translation - I can select, interpret, collect and combine key ideas; Edit the written text so that the message will be as clear, concise and accurate as possible; 7) Knowledge of foreign languages   - For me, functional bilingualism is characteristic; I can translate into the next language, both in writing and orally;   8) Ability to adapt   - I have the ability to adapt to new situations and circumstances.   Business qualities:   - Ability to work independently or in a team;   - assertiveness, focus on results - performance of work in a specific time;   -communicability, ability to see the client's problem, cooperate, find an individual approach;   - Easy adaptation, sufficient ability to work under stressful conditions, competent speech, vigor, organization;   - politeness, tolerance, knowledge of the ethics of business communication, decency, honesty, purposefulness.     Knowledge:   1) The basics of business documentation in Russian and English.   2) Tactics, strategies, structure of presentation presentations.   3) Theoretical design of Internet sites in terms of cultural characteristics of the eastern / western countries.   4) Creation, structure of presentation for the elevator (pitch pitch \ elevator of speech).   5) Knowledge of cultural features, as well as the influence of metaphors, myths, beliefs, stereotypes, values ​​of representatives of different countries.

 

 

РАЗНОПЛАНОВЫЕ ЗАДАЧИ - diverse TASKS

Fulfill-

глагол
  выполнять perform, carry out, fulfill, execute, do, satisfy
  исполнять perform, execute, fulfill, comply, play, do
  осуществлять realize, implement, exercise, execute, fulfill, effect
  удовлетворять satisfy, meet, fulfill, respond, serve, gratify
  завершать complete, finish, wind up, terminate, finalize, fulfill

 

skills and abilities - умения и способности

As a marketing assistant at your company, I would be able to apply my years of experience as a successful grant writer, and would be able to write the kinds of materials I most enjoy working on.

  • I am hoping for a job that will allow me the chance to boost sales at an already successful company, such as your own. I am looking for the opportunity to use the skills that I have developed during my years in marketing to engage your sales force and increase productivity and international sales.
  • I am excited by the opportunity to work with an innovative, successful company such as your own. I look forward to utilizing the experience I have in technology to help streamline a company’s products for even more successful implementation.
  • In my next job, I would like to be able to have a positive impact on my patients, and to be able to help them lead a more functional and healthy lifestyle. Your facility offers patients a total recovery program, and I feel that my experience, education, and specialization would make this a good fit for me.
  • I look forward to working for a company whose mission I firmly believe in, such as your own. I look for jobs about which I am passionate, because this allows me to be extremely productive and creative.

 

 

What are your goals for the next five years / ten years?

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...