Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Ин кано́н со ирмосо́м на 8, глас 4.




Ин кано́ н со ирмосо́ м на 8, глас 4.

Ирмо́ с: В пещи́ авраа́ мстии о́ троцы перси́ дстей, / любо́ вию благоче́ стия па́ че, / не́ жели пла́ менем, опаля́ еми, взыва́ ху: / благослове́ н еси́ в хра́ ме сла́ вы Твоея́, Го́ споди.

Руко́ ю любопы́ тною Боже́ ственная ре́ бра испыта́ в/ и гвозде́ й я́ звы, я́ же Безсме́ ртный нас ра́ ди подъя́ т, / и неве́ рие преложи́ в ра́ достне во благове́ рие, Фомо́, возопи́ л еси́: / Ты еси́ Бог мой и Госпо́ дь.

Осия́ н, апо́ столе Фомо́, сла́ вою Христо́ вою, / и, ребро́ животво́ рное осяза́ в, / поче́ рпл еси́ неизсле́ димую Богосло́ вия пучи́ ну, / и мир обогати́ л еси́.

Христо́ с, Вели́ кое Со́ лнце, лучу́ тя многосве́ тлую во Инди́ ю посыла́ ет, / мра́ чную ле́ сть, таи́ нниче, вско́ ре разгоня́ юща, / Фомо́, прему́ дре апо́ столе, / и лю́ ди просвеща́ юща/ Тро́ ицу почита́ ти Боже́ ственную, Е́ юже вси сохраня́ емся.

Пе́ рвый Христо́ во Ева́ нгелие написа́ в/ и всю просвети́ в подсо́ лнечную тва́ рь, / Матфе́ й, зело́ прему́ дрейший и Христо́ в таи́ нник изя́ щный, / ны́ не почита́ емь свяще́ нными пе́ сньми, / всем отпуще́ ния грехо́ в про́ сит, любо́ вию чту́ щим Того́.

Евангели́ ст от мыта́ рства, я́ ко после́ дова Тебе́, Христе́, / претвори́ ся Богоглаго́ ливый/ всеси́ льною Твое́ ю кре́ постию, Матфе́ й всеизря́ днейший.

Богоро́ дичен: Всепе́ тую Де́ ву написа́ л еси́ Боже́ ственными твои́ ми словесы́, / Творца́ всех ро́ ждшую, апо́ столе Матфе́ е, / Ему́ же вси пое́ м: / препе́ тый отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́.

Пе́ снь 8.

Кано́ н святы́ м двуна́ десяти апо́ столом, глас 4.

Ирмо́ с: Ру́ це распросте́ р, Дании́ л/ львов зия́ ния в ро́ ве затче́; / о́ гненную же си́ лу угаси́ ша, / доброде́ телию препоя́ савшеся, / благоче́ стия рачи́ тели, о́ троцы, взыва́ юще: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Боже́ ственный прему́ дрый лик апо́ стол Христо́ вых/ огне́ м Ду́ ха, я́ коже пле́ велы, попали́ ша многоразли́ чная бесо́ вская чти́ лища/ и ве́ рных сердца́ просвети́ ша, вопию́ ще: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Согла́ сно Боже́ ственныя ученики́, Христо́ вы апо́ столы, / и́ же возгреме́ вшия нам Боже́ ственная веле́ ния, / приста́ нища ве́ рных, благода́ тели о́ бщия челове́ честву, / Спа́ су служи́ тели почти́ м.

Всечестны́ я и вмести́ тельныя сосу́ ды доброде́ телей, / челове́ ческия нача́ тки, пропове́ дания трубы́, пото́ ки нетле́ нныя жи́ зни, / богоно́ сныя мо́ лнии, исцеле́ ний исто́ чники, / кра́ сныя но́ ги Ева́ нгелия почти́ м.

Богоро́ дичен: По́ лный Сый смиря́ ется нас ра́ ди, да исполне́ ния Его́ причасти́ мся: / в пречи́ стое бо чре́ во Твое́ вшед Необыме́ нный, / от Оте́ ческих недр не отсту́ пль, воплоти́ ся. / Тем Тя вси благослови́ м, Мари́ е Богоневе́ стная.

Ин кано́ н со ирмосо́ м на 8, глас 4.

Ирмо́ с: Ру́ це распросте́ р, Дании́ л/ львов зия́ ния в ро́ ве затче́; / о́ гненную же си́ лу угаси́ ша, / доброде́ телию препоя́ савшеся, / благоче́ стия рачи́ тели, о́ троцы, взыва́ юще: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода .

Иу́ до, бра́ тия твоя́ тя похваля́ ют, бра́ та я́ вльшася, / и непщу́ ема я́ вльшагося пло́ тию/ Сло́ ва преве́ чнаго, от Присносу́ щнаго возсия́ вшаго, от Нерожде́ нна Роди́ теля.

Апо́ столе Иу́ до, посыла́ еши всем челове́ ком/ све́ тлое и уче́ ния ду́ ха испо́ лненно посла́ ние, священноявле́ нне, пречу́ дне.

Иу́ до, апо́ столе Христо́ в, / учени́ к быв вопло́ щшагося Бо́ га на́ шего, / от Него́ же, я́ ко овча́ посреде́ волко́ в, вои́ стинну посла́ лся еси́, / сло́ вом твои́ м сих претворя́ я злоче́ стие ко благоче́ стию/ и Боже́ ственному разуме́ нию Святы́ я Трбицы. / Те́ мже восхваля́ ем тя.

Ре́ вности тезоимени́ т нарече́ нный, Си́ моне досточу́ дне, / ре́ вностию поревнова́ л еси́ по Го́ споде Бо́ зе Вседержи́ тели.

Я́ ко красны́, Си́ моне, твои́ но́ ги, / благоле́ пен е́ сть и язы́ к, глаго́ лющ сла́ ву Христо́ ву, и научи́ зва́ ти: / Го́ спода по́ йте и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Богоро́ дичен: Вся А́ нгелов во́ инства, Предте́ че Госпо́ день, / апо́ столов двоенадеся́ тице, святи́ и вси с Богоро́ дицею, / сотвори́ те моли́ тву, во е́ же спасти́ ся нам.

Пе́ снь 9.

Кано́ н святы́ м двуна́ десяти апо́ столом, глас 4.

Ирмо́ с: Ка́ мень нерукосе́ чный/ от несеко́ мыя горы́ Тебе́, Де́ во, / краеуго́ льный отсече́ ся, / Христо́ с, совокупи́ вый разстоя́ щаяся естества́. / Тем, веселя́ щеся, Тя, Богоро́ дице, велича́ ем.

Реши́ ти плени́ цы прегреше́ ний власть прие́ мше от Влады́ ки, Богови́ дцы, / воспева́ ющих вас ми́ лостивно грехи́ очи́ стите и спасе́ ния сподо́ бите.

Вседухо́ вную зарю́, су́ щественно вам я́ вльшуюся, вси восприя́ сте, апо́ столи сла́ внии, / в го́ рнице научи́ вшеся высо́ ким пропове́ данием и уче́ нием, / и ны́ не досто́ йно блажи́ ми есте́.

Вам Христо́ с ны́ не, друго́ м Свои́ м почи́ вшим, венцы́ подае́ т неувяда́ емыя/ и виде́ ния Боже́ ственнаго исполня́ ет, / Ему́ же ны́ не моли́ теся Це́ ркви вся спасти́.

Богоро́ дичен: Пло́ тию приити́ восхоте́ в, украси́ вый сло́ вом вся́ ческая в Тя всели́ ся, / еди́ ну Святе́ йшую всех обре́ т и Богоро́ дицу показа́ и́ стинную, Ма́ ти Де́ во.

Ин кано́ н со ирмосо́ м на 8, глас 4.

Ирмо́ с: Тя Пресла́ вную Неве́ сту и Всесвяту́ ю Богоро́ дицу, / Зижди́ теля ро́ ждшую неви́ димых же и всех ви́ димых, / пе́ сньми велича́ ем.

Ученико́ в двоенадеся́ тых яви́ лся еси́, исполня́ я лик блаже́ нный, / из него́ же преда́ тель себе́ отве́ рг, приобре́ те го́ рькое удавле́ ние, / на Христа́ воздви́ г пя́ ту, / тайновеща́ телю Матфи́ е чу́ дне.

Светоза́ рное, я́ ко со́ лнце, во ве́ сь мир изше́ дшее, веща́ ние твое́ / просвеща́ ет язы́ ческую Це́ рковь благода́ тию, / чудоно́ сче Матфи́ е апо́ столе.

Излия́ ся благода́ ть во устна́ х твои́ х, сла́ вне апо́ столе Матфи́ е, / и был еси́ свети́ льник Це́ ркве Христо́ вы, / уча́ слове́ сныя о́ вцы ве́ ровати в Τ рό ицу Единосу́ щную и во Еди́ но Божество́.

Досади́ тель и гони́ тель Це́ ркве был еси́, Па́ вле, всеблаже́ нне, / с Небесе́ же зван быв, защити́ л еси́ сию́ пресла́ вно, / е́ йже ны́ не моли́ изба́ витися от бед и спасти́ ся душа́ м на́ шим.

Па́ вле, уста́ Госпо́ дня, основа́ ние уче́ ний, / иногда́ у́ бо гони́ тель Иису́ са Спа́ са, / ны́ не же и первопресто́ льник апо́ столов быв, блаже́ нне. / Те́ мже неизглаго́ ланная ви́ дел еси́, му́ дре, / да́ же до тре́ тияго Небесе́ возше́ д, и взыва́ л еси́: / прииди́ те со мно́ ю, и благи́ х не лиши́ мся.

Богоро́ дичен: Со святы́ ми А́ нгелы, с Боже́ ственными апо́ столы, со сла́ вными му́ ченики Твоего́ моли́ Сы́ на и Бо́ га, Богороди́ тельнице Пречи́ стая, / от бед изба́ вити ду́ ши на́ ша.

Свети́ лен. Подо́ бен: Ученико́ м:

Ученико́ в всечестну́ ю двоенадеся́ тицу ра́ достно восхвали́ ти стеце́ мся: / ра́ дуйтеся, и́ же всю подсо́ лнечную обше́ дше/ и язы́ ков уло́ вльше злове́ рныя чреды́, / научи́ вшеся Боже́ ственным.

Сла́ ва: Двоенадесяточи́ сленный лик дне́ сь восхва́ лим, вси ве́ рнии, / я́ ко утверди́ вшеся от них, и Христу́ возопие́ м: / моли́ твами их, Спа́ се, мир Твой умири́.

И ны́ не, Богоро́ дичен:

Мы о Тебе́ хва́ лимся, Богоро́ дице, / и к Бо́ гу Тя и́ мамы предста́ тельство, / простри́ ру́ ку Твою́ святу́ ю и сокруши́ враги́ на́ ша, / Твои́ м низпосли́ рабо́ м по́ мощь от Свята́ го.

На хвали́ тех стихи́ ры, глас 2:

Гряди́ те, собо́ ри дне́ сь ве́ рных: / благохва́ льное и кра́ сное собра́ ние, / благода́ ти избра́ нныя сосу́ ды, / апо́ столы Христо́ вы духо́ вными пе́ сньми просла́ вим, / я́ ко незави́ стно всем сло́ во все́ явше, / с си́ ми и благода́ ть Ду́ ха обогати́ ша/ и, И́ стиннаго Виногра́ да су́ ще ло́ зие, / грозд зрел нам возде́ лаша, веселя́ щ сердца́ на́ ша. / К ним же открове́ нным лице́ м и чи́ стою со́ вестию возопие́ м, глаго́ люще: / ра́ дуйтеся, разори́ тели безслове́ сных и служи́ тели слове́ сных; / ра́ дуйтеся, всех Творца́ и Строи́ теля избра́ ния кра́ сная; / ра́ дуйтеся, хода́ таи благи́ х и отгони́ телие ле́ стных, / и́ хже да умо́ лим: / моли́ теся при́ сно к Зижди́ телю и Учи́ телю, / мир крепкостоя́ телен ми́ ру дарова́ ти/ и душа́ м на́ шим ве́ лию ми́ лость.

Апо́ стола вси и ученика́ Христо́ ва восхва́ лим пе́ сньми, / неве́ рствием бо Христо́ во воскресе́ ние возвести́ в/ и Того́ пречи́ стую стра́ сть осяза́ нием уве́ рив, / и ны́ не нам, всехва́ льне Фомо́, / проси́ ми́ ра и ве́ лия ми́ лости.

Матфи́ е апо́ столе, / лик Боже́ ственный напо́ лнил еси́, / из него́ же Иу́ да испаде́, / и Боже́ ственными блиста́ нии му́ дрых твои́ х слове́ с/ тьму́ отгна́ л еси́ идолонеи́ стовства Бо́ жиею благода́ тию, / и ны́ не моли́ ся/ дарова́ ти нам мир и ве́ лию ми́ лость.

Ка́ я темни́ ца не име́ тебе́ ю́ зника? / Ка́ я же Це́ рковь не и́ мать тя вити́ ю? / Дама́ ск великому́ дрствует о тебе́, Па́ вле, / веде́ бо тя запя́ та све́ том, / Рим, твою́ кро́ вь прие́ мый, и той хва́ лится, / но и Тарс мно́ жае ра́ дуется/ и лю́ бит, почита́ я твоя́ пелены́, / Па́ вле, похвало́ вселе́ нныя, / от Ри́ ма прише́ дши, утверди́ нас.

Сла́ ва, глас 4:

Крестообра́ зно распросте́ рши мре́ жу ве́ ры, / двоенадеся́ тица Боже́ ственных апо́ стол Твои́ х/ вся язы́ ки улови́ ла е́ сть к Твоему́ позна́ нию, Христе́, / и мо́ ре сла́ ное страсте́ й изсуши́. / Сего́ ра́ ди мо́ лим Тя: / из глубины́ прегреше́ ний воззови́ ны/ тех всеблагоприя́ тными мольба́ ми.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...