Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Песнь 9. Ирмо́с: Бо́га челове́ком невозмо́жно ви́дети,/ на Него́же не сме́ют чи́ни Ангельстии взира́ти./ Тобо́ю же, Всечи́стая, яви́ся челове́ком Сло́во воплоще́нно,/ Его́же в




Песнь 9

Ирмо́ с: Бо́ га челове́ ком невозмо́ жно ви́ дети, / на Него́ же не сме́ ют чи́ ни Ангельстии взира́ ти. / Тобо́ ю же, Всечи́ стая, яви́ ся челове́ ком Сло́ во воплоще́ нно, / Его́ же велича́ юще, / с Небе́ сными во́ и Тя ублажа́ ем.

Р ука́ ми созда́ вый, Христе́, челове́ ка, / по́ д руку́ Предте́ чеву подклоня́ ешися, я́ ко Челове́ к смиря́ яся, / я́ ко да возвы́ сиши мя, дре́ вле смири́ вшася и поги́ бша. / Сла́ ва сла́ вному и стра́ шному строе́ нию Твоему́.

Д уш очище́ ние гото́ вится, просвеще́ ние, реше́ ние лю́ тых прии́ де. / Иорда́ не реко́, возвеселися, / возлику́ й, вся тварь, земля́ же и мо́ ре, восплещи́, / сла́ вящи Христа́ Преблаго́ го.

Я́ ко Сый всех до́ брых исполне́ ние, / грядеши, вопия́, испо́ лненному святы́ ни рабу́ Твоему́, / уди́ вльшуся Твоему́ снизхожде́ нию: / прибли́ жися, крести́ Мя, / хощу́ бо испо́ лнити естество́ земны́ х освяще́ ния и очище́ ния.

Ин. Апо́ столов

Ирмо́ с: Всяк земноро́ дный/ да взыгра́ ется, Ду́ хом просвеща́ ем, /да торжеству́ ет же Безпло́ тных умо́ в естество́, / почита́ ющее свяще́ нное торжество́ Богома́ тере, / и да вопие́ т: / ра́ дуйся, Всеблаже́ нная Богоро́ дице, / Чи́ стая Присноде́ во.

И сцели́ на́ ша, Христе́, сокруше́ ния серде́ чная/ моли́ твами возлюби́ вших Тя и пропове́ давших во всех язы́ цех/ Бо́ га ку́ пно и Го́ спода, Соде́ теля всех, / и и́ дольское все омраче́ ние отгна́ вших све́ том пропове́ дания.

Я́ коже мо́ лния, мир освети́ ша/ Лука́ вку́ пе и Ерм, / Марк и Ана́ ния и с Матфи́ ем свяще́ нный Оли́ мп/ и ве́ рных исполне́ ние я́ ве просвети́ ша, / я́ же ве́ рою днесь почти́ м свяще́ нными и честны́ ми песнопе́ ньми.

С та́ нем благогове́ йно в дому́ Бо́ га на́ шего/ И ублажи́ м священнопропове́ дники и учи́ тели, и Ангелому́ дрыя, / и богати́ тели, спаси́ тели же, и защи́ тники, / и предста́ тели всех су́ щия, чту́ щих их па́ мяти,

О зари́ шася Све́ том невеще́ ственным Ду́ ха/ Аки́ ла, Ахаик, Луки́ й сла́ вный и Фуртуна́ т/ с шестиюде́ сять и шестию́ Христо́ выми уго́ дники и свяще́ нными ученики́ / и сердца́ всех озаря́ ют светоно́ сную их па́ мятию днесь.

Богоро́ дичен: С ия́ ние блиста́ ния Рождества́ Твоего́ просия́, / и уясни́ всю подсо́ лнечную, / и предста́ теля тьмы погуби́, Богороди́ тельнице Всечи́ стая, / А́ нгелов хвало́ и челове́ ков всех спасе́ ние, / непреста́ нными гла́ сы восхваля́ ющих Тя.

Вторы́ й кано́ н апо́ столов

Святы́ й апо́ столе Урва́ не, моли́ Бо́ га о нас.

Б оже́ ственный Урва́ н, сло́ во жизното́ чное и благода́ ть врачева́ ний источи́ в, / привлече́ лю́ ди к просвеще́ нию Боже́ ственнаго ра́ зума, / я́ ко подража́ тель Воплоти́ вшагося и мир Спасшаго.

Святы́ й апо́ столе Филимо́ не, моли́ Бо́ га о нас.

Г рад тя Га́ зский почита́ ет, свет позна́ ния, блаже́ нне, тобо́ ю узре́ в. / Колосса́ е же, Боже́ ственное твое́ те́ ло, я́ коже бога́ тство, иму́ ще, / объе́ млют врачевания и источа́ ющу благода́ ть всегда́. / Те́ мже соверша́ ющии па́ мять твою́, сохраня́ емся от бед, / Филимо́ не сла́ вне, моли́ твами твои́ ми.

Святы́ й апо́ столе Фили́ ппе, моли́ Бо́ га о нас.

В Самари́ и дре́ вле живу́ щий, Фили́ ппе, / благода́ ти зарю́ от Тебе́ прие́ млют, / ви́ дяще многая содева́ юща тя чудеса́ / си́ лою Ду́ ха, Исто́ чника благода́ тнаго.

Святы́ й апо́ столе Филоло́ ге, моли́ Бо́ га о нас.

Я́ ко учени́ к Христо́ в, я́ ко апо́ стол све́ тел, / я́ ко со́ лнца пра́ вды светови́ дная, апо́ столе святы́ й, / просвети́ и освяти́ соверша́ ющия святу́ ю па́ мять твою́.

Святы́ й апо́ столе Фле́ гонте, моли́ Бо́ га о нас.

М арафонстии жи́ тели, предста́ теля тя велича́ йша, и учи́ теля тя изря́ дна, / и свети́ льника, и наста́ вника иму́ ще, Фле́ гонте сла́ вне, / почита́ ют тя непреста́ нно.

Святы́ й апо́ столе Фуртуна́ те, моли́ Бо́ га о нас.

В е́ рою па́ мять твою́ соверша́ юще, апо́ столе, / моли́ твенника ко Влады́ це тя предлага́ ем, / разреше́ ние прося́ ще согреше́ ний твои́ м хода́ тайством, Фуртуна́ те всече́ стне.

Свя́ тый апо́ столе Фадде́ е, моли́ Бо́ га о нас.

В лады́ ки Боже́ ственное нося́, блаже́ нне Фадде́ е, подо́ бие, / Еде́ сскому кня́ зю Авгарю Боже́ ственный врач был еси́.

Святии апо́ столи, моли́ те Бо́ га о нас.

С вященнонача́ льннцы Диони́ сий Ареопаги́ т и ди́ вный Иерофе́ и́ / да причту́ тся к ли́ ку Христо́ вых апо́ столов, / с ни́ миже да просла́ вятся Мано́ ил, дре́ вний учени́ к, Ни́ рей, и Нимфа́ н, / и Нафана́ ил, и Дими́ трий, его́ же похвала́ во Ева́ нгелии.

Богоро́ дичен: С о святы́ ми А́ нгелы, с Боже́ ственными апо́ столы и со сла́ вными му́ ченики/ Твоего́ моли́ Сы́ на и Бо́ га, Богороди́ тельнице Пречи́ стая, / от бед изба́ вити ду́ ши на́ ша.

Ин. Преподобнаго

Ирмо́ с: Безнача́ льна Роди́ теля Сын, Бог и Господь, /вопло́ щся от Де́ вы, нам яви́ ся, / омраче́ нныя освети́ ти, собра́ ти расточе́ нная, / тем Всепе́ тую Богоро́ дицу велича́ ем.

Б ожие зда́ ние был еси́, Феокти́ сте, чи́ стое, / не скверни́ в души́ твое́ я добро́ ты, преподо́ бне, грехо́ в ка́ лом, / но тебе́ сама́ го всего́ украси́ л еси́ до́ брыми пода́ нии, / сего́ ра́ ди тя почита́ ем.

Д оброде́ тельми укра́ шен, любо́ вию просвеща́ емь, до́ брых ви́ ды облиста́ емь, / к твои́ м преста́ вился еси́ отце́ м, о́ тче му́ дре, в ста́ рости масти́ тей/ я́ коже пшени́ ца зрела́, в сокро́ вищах Боже́ ственных блюдо́ м.

П а́ ства твоя́ днесь лику́ ет, пра́ зднующи светоно́ сную па́ мять твоего́ успе́ ния, / ю́ же благословя́ с Небесе́ и по преставле́ нии не преста́ й, треблаже́ нне, / Бо́ гу предстоя́ со А́ нгелы, всеблаже́ нне.

Богоро́ дичен: Ж изнь ро́ ждшая земны́ м на избавле́ ние, / уме́ ршую, Де́ во, прегреше́ ньми оживи́, Чи́ стая, ду́ шу мою́, / я́ ко сострада́ тельна, я́ ко Еди́ на Предста́ тельница/ прибега́ ющих в Твой кров, Всенепоро́ чная.

Свети́ лен апо́ столов, Подо́ бен: Жены, услышите:

А по́ столи всехва́ льнии Христа́ всеще́ драго, и ученицы́, и Богови́ дцы, / не премолчи́ те, моля́ ще о нас, любо́ вию ва́ шу па́ мять соверша́ ющих, / да прегреше́ ний оставле́ ние и Боже́ ственную обря́ щем благода́ ть в День Суда́.

Сла́ ва, глас 4:

Я ви́ ся апо́ стольский честны́ й сей пра́ здник, / просвеща́ я нас и грехо́ вную мглу прогоня́ я, зову́ щим; / яви́ ся Свет, и прии́ де избавле́ ние.

Сла́ ва, и ны́ не, предпра́ зднства. Подо́ бен: Посети́ л ны;

Г ото́ вися, Завуло́ не, / Неффали́ ме, украси́ ся, / подыми́, Иорда́ не, Зижди́ теля всех и Бо́ га, плотию́ к тебе́ гряду́ ща, / на́ ша грехи́ измы́ ти хотя́ щаго.

На хвали́ тех стихи́ ры, на 4, глас 6.  Подо́ бен: Ангельския:

Е го́ же глас вопию́ щаго предъявля́ ше, / прии́ де Христо́ с на струи́ Иорда́ нския/ и Предте́ чи рече́: / гряди́, омы́ й Мя вода́ ми, / крести́ Мя, ны́ не снизше́ дшаго, / Ада́ ма бо омы́ ти приидо́ х от пе́ рваго паде́ ния. / Благослове́ н, явле́ йся Бо́ же наш, Сла́ ва Тебе́.

В ысоты́ Небе́ сныя ника́ коже изсле́ дих, / звёзд число́, ниже́ зе́ млю изме́ рих, / и ка́ ко верху́ Твоему́, -/ Влады́ це Предте́ ча рече́, – косну́ ся руко́ ю? / Ка́ ко же крещу́ Нося́ щаго го́ рстию тварь? / Те́ мже зову́ Ти: / благослове́ н, явле́ йся Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́.

С опресто́ лен Отцу́ и Ду́ ху Сый, / А́ нгельскими во́ инствы дориношу́ ся, / но в ма́ лем верте́ пе, стра́ нствуя, / роди́ хся в Вифлее́ ме за благоутро́ бие. / Те́ мже и ны́ не десни́ цу твою́ Мне взаи́ мствуй, / да отмыю во Мне ми́ ра прегреше́ ния.

П отопи́ л еси́ иногда́ грех при Но́ и, / сло́ вом разве́ рзый хля́ би Небе́ сныя, / и ка́ ко Тя Иорда́ н ви́ дев, стерпи́ т? / уже́ бо струю́ отврати́ т. / Позна́ Тя тварь вся, / и аз зову́ Тебе́: / благослове́ н, явле́ йся Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́.

Сла́ ва, глас и подо́ бен то́ йже:

Д а испо́ лнится О́ тчее благоволе́ ние: / приидо́ х на зе́ млю, оде́ явся в нищету́, / Не́ бо Мне престо́ л, земля́ же подно́ жие, / тебе́ же вы́ ю преклоня́ ю, / на сие́ бо приидо́ х, / Мене́ крести́, / во Мне челове́ ков очища́ юща прегреше́ ния.

И ны́ не, глас и подо́ бен то́ йже:

Т ы, Изра́ иля столпо́ м и о́ блаком пе́ рвее световодя́ / и ороша́ я в пусты́ ни, / Ты, влады́ чествуяй все́ ми, / естество́ м несказа́ нный в ра́ бий зрак ка́ ко оде́ ялся еси́? / не прикосну́ ся Тебе́, Огню́ се́ но: / Сам мя крести́, / аз бо тре́ бую от Тебе́ очище́ ние прия́ ти.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...