Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Икона «Спаситель в Терновом Венце» 2 глава




не предаждь, Господи, Скиптра Твоего симъ (поэтому были десять законоположителей, а не царей), иже не суть, и да не посмеются въ падении нашемъ, но Обрати советъ ихъ на ня, наченшаго же на насъ въ притчу Положи: Помяни, Господи, познанъ буди во время скорби нашея и мене сподоби дерзновения: Царю боговъ и всякаго началства Содержителю, Даждь Слово Благоугодно во уста моя предъ львомъ, и Премени сердце его въ ненавидение воюющаго ны, во истребление его и съ нимъ советующихъ: насъ же изми Рукою Твоею и Помози ми единей и не имеющей ни когоже, токмо Тебе, Господи: всехъ разумъ Имаши и Веси, яко возненавидехъ славу беззаконныхъ и гнушаюся ложа необрезанныхъ и всякаго иноплеменника: Ты Веси нужду мою, яко гнушаюся знамения гордости моея, еже есть на главе моей во днехъ видения моего, гнушаюся его, яко рубищъ оскверненныхъ, и не ношу его въ день молчания моего: и не яде раба Твоя от трапезы Амановы, и не прославляхъ пира царева, ниже пияхъвино требищъ (идолскихъ): и не возвеселися раба твоя от дне пременения моего даже доныне, точию о Тебе, Господи Боже Авраамовъ: Боже, Могий над всеми, услыши гласъ безнадежныхъ, и Избави насъ от руки лукавнующихъ, и Изми мя от страха моего».

72 (Есфирь 8, ст. 1-17) «1 И въ Той День Царь Артаксерксъ дарова Есфири, елика бяху Амана клеветника (Иудейска): и Мардохеи Призванъ Бысть от Царя, поведа бо Есфирь яко сродникъ есть ей. 2 И Сня царь перстень свой, Егоже Отъя у Амана, и Даде Мардохееви. И постави Есфирь Мардохеа надъ всемъ имениемъ Амановымъ, 3 и приложи глаголати ко царю, и припаде пред ногама его (и восплака), и моляше его отвратити злобу Аманову и мысль его, еюже помысли на Иудеи.4 И простре царь Есфири жезлъ златъ: воста же Есфирь и ста пред царемъ. 5 И рече Есфирь: аще угодно ти есть, и обретохъ благодать пред тобою, посли возвратити писания посланная от Амана, писаная на погубление Иудеовъ, иже обитаютъ во (всемъ) царствии твоемъ: 6 како бо возмогу видети озлобление людий моихъ и како возмогу спастися въ погибели отечества моего;

7 И рече царь Есфири: аще вся имения Аманова дахъ и даровахъ тебе, и того повесихъ на древе, яко руце вознесе на Иудеи, что еще просиши; 8 напишите и вы именемъ моимъ, якоже угодно есть вамъ, и запечатайте перстнемъ моимъ: елика бо писана бываютъ царевымъ повелениемъ и запечатаются перстнемъ моимъ, не возможно имъ противорещи.

9 И призвани быша писцы (царевы) въ первый месяцъ, иже есть Нисанъ, въ двадесять третий день тогожде месяца, и написаша о Иудеехъ, елика заповеда Мардохей, ко управителемъ и ко началникомъ воеводъ от Индийския страны даже до Ефиопии, сто двадесять седми воеводамъ, во всякую страну по своему ихъ языку. 10 Написана же быша велениемъ царевымъ и запечатлешася перстнемъ его: и послаша писания чрезъ писмоносцы, 11 яко повеле имъ жити по Закономъ ихъ во всяцемъ граде, и да помогаютъ имъ, и да сотворятъ соперникомъ ихъ и противникомъ ихъ, якоже хотятъ, 12 въ день единъ по всему царству Артаксерксову, въ третийнадесять день вторагонадесять месяца, иже есть Адаръ.13 Списание же епистолии сице бе: царь великий Артаксерксъ сущимъ от Индии даже до Ефиопии сто двадесяти и седмимъ началствомъ странами обладающымъ и властелемъ намъ доброжелателствующимъ, радоватися. Мнози множайшею благодетелствующихъ благостию частее чествуеми паче меры возгордешася, и не точию подчиненныхъ намъ ищутъ озлобити, но доволства не могуще снести, и своимъ благодетелемъ начинаютъ коварствовати: и благодарение не токмо от человекъ отемлюще, но еще (по обычаю) не приявшихъ благодеяний киченьми вознесшеся, вся присно назирающаго Бога ненавидящаго зла мнятъ избежати Суда. Многажды же и многихъ от поставленныхъ на властехъ, имже уверися друговъ устрояти дела, ласкателство кровей неповинныхъ виновными поставляя, подверже неуврачеваннымъ злымъ, злонравия ложнымъ прельщениемъ техъ, иже прельщаютъ незлобивое благосердие владеющихъ. Видети же леть есть намъ взыскующимъ не толико от древнихъ, якоже предахомъ, историй, елико от техъ, яже суть при ногахъ непреподобно соделанная губителствомъ недостойно владеющихъ. Сего ради внимати надлежитъ по сихъ, во еже царство безмятежно всемъ человекомъ съ миромъ устроити, не употребляюще пременений, приходящая же пред очеса всегда съ приличнымъ предварениемъ разсуждающе.

Егда бо Аманъ Амадафуевъ Македонянинъ, истнно чуждь персския крове и много отстоящь от нашея благости, страннолюбно приятый от насъ, толикое человеколюбие, еже ко всякому языку имеемъ, получи, яко нарицатися ему отцемъ нашимъ, и покланяемому от всехъ, второе царскаго престола лице содержати: неумерителенъ же въ гордости прилежно искалъ, како бы насъ области и живота лишити, купно же нашего блюстителя и всегдашняго благодетеля Мардохеа и непорочную царства сообщницу Есфирь со всемъ ихъ племенемъ многоплетенными хитростей прельщеньми ищущь на погубление: сими бо образы возмне насъ лишивъ блюстителей взяти, и власть Персскую ко Македоняномъ пренести.

Мы же Иудеовъ, от тре губителнаго сего въ погубление преданныхъ, обретаемъ не злотворныхъ, но праведнейшими управляемыхъ Законы, и сущихъ сыновъ Вышняго, Превеличайнаго Живаго Бога, Управляющаго намъ же и прародителемъ нашымъ царствие въ добрейшемъ состоянии.

Добре убо сотворите не употребляюще от Амана Амадафуева посланныхъ писаний, понеже он сия соделавый при вратехъ Сусскихъ со всемъ домомъ своимъ повешенъ есть, достойный ему вскоре Судъ воздавшему всеми Владеющему Богу. Списание же епистолии сея предложивше на всяцемъ месте со дерзновениемъ, оставите Иудеовъ Употребляти своя Законы, спомоществующе имъ, яко да во время скорби воставшымъ на нихъ отмстятъ въ третийнадесять день вторагонадесять месяца Адара въ самый той день: въ сей бо (день) Всемогущий Богъ вместо погубления Избраннаго рода Сотвори имъ веселие. И вы убо во именитых вашихъ Праздницехъ Знаменитый День со всякою радостию провождайте, да и ныне, и по сихъ Спасение намъ убо и доброжелателнымъ Персомъ будетъ, наветующымъ же насъ въ память погубления. Всякъ же градъ или страна, яже по симъ не сотворитъ, всячески мечемъ и огнемъ съ толикимъ потребится Гневомъ, яко не токмо человекомъ непроходна, но и зверемъ и птицамъ во всякое время мерзостнейша оставится. И списания сия да предложатся очевидно во всемъ царстве, еже готовымъ быти всемъ Иудеомъ на сей день ратовати своихъ противныхъ.

14 Конницы убо изыдоша спешно повеленная от царя совершити. Предлагашеся же повеление и въ Сусехъ.15 И Мардохей изыде облеченъ въ царскую одежду и венецъ имущь златый, диадиму виссонную, червленую. Видевше же сущии въ Сусехъ возрадовашася, 16 яко Иудеомъ бысть Светъ и веселие: 17 во (всяцемъ) граде и стране, идеже аще предлагашеся повеление радость и веселие бе Иудеомъ, пирование и утешение. И мнози от языкъ обрезовахуся и Законъ Иудейский Приимаху, страха ради Иудейскаго».

73 (Есфирь 9, ст. 1-6; 10-22) «1 Во вторыйнадесять месяцъ, иже есть Адаръ, въ третийнадесять день месяца приидоша писания от царя. 2 Въ той же день погибоша супостаты Иудеевъ: ни единъ бо сопротивися имъ бояся ихъ. 3 Началствующии бо странамъ и властителие и царстии книгочия почитаху Иудей: 4 страхъ бо Мардохеевъ належаше на нихъ. 5 Приложися бо повеление царево именоватися ему по всему царствию.

6 И въ Сусехъ граде избиша Иудее пять сотъ мужей:

10 десять сыновъ Амана Амадафуева Вугеанина врага Иудеомъ, иже от Фармафеа, и разграбиша въ той день (имения ихъ): 11 и сказаша число избиенныхъ царю въ Сусехъ граде. 12 И рече царь ко Есфири: избиша Иудее въ Сусеъ граде пять сотъ мужей, по окрестнымъ же странамъ колико, мниши, погубиша; и чесого еще просиши, и будетъ ти;

13 И рече Есфирь ко царю: да дастся такожде Иудеомъ творити заутра, яко да повесятъ десять сыновъ Амановыхъ. 14 И повеле царь тако быти, и попусти Иудеомъ вне града повесити телеса сыновъ Амановыхъ. 15 И собрашася Иудее, иже въ Сусехъ, въ четвертыйнадесять день Адара, и избиша мужей триста, и ничтоже разграбиша. 16 Прочии же Иудее, иже во царствии, собрашася и себе помогаху и почиша от браней: избиша бо от нихъ пятьнадесять тысящъ (В СССР входило пятнадцать республик) въ третийнадесять Адара, и ничтоже расхитиша (духовная война). 17 И почиша въ четвертыйнадесять день тогожде месяца и провождаху той день упокоения съ радостию и веселиемъ. 18 Иудее же въ Сусехъ граде собрашася и въ четвертыйнадесять почиша: проводиша же и пятыйнадесять съ радостию и веселиемъ. 19 Сего ради Иудее разсеяннии во всяцей стране внешней провождаютъ четвертыйнадесять день Адара благъ съ веселиемъ, посылающе части кийждо ближнему: живущий же въ митрополияхъ и въ пятыйнадесять день Адара веселия благий провождаютъ, посылающе части ближнимъ.

20 Написа же Мардохей словеса сия въ Книгу и посла Иудеомъ, елицы беша въ царствии Артаксерксове, близ и далече сущимъ, 21 уставити дни сия благи, еже провождати четвертыйнадесять и пятыйнадесять день Адара: 22 въ сихъ бо днехъ почиша Иудее от врагъ своихъ: и месяцъ Адаръ, иже обратися имъ от плача въ радость и от болезни во Благий день, провождати весь во благихъ днехъ радости и веселия, посылающе части ко другомъ и нищымъ».

74 (Есфирь 1) «В лето второе царства Артаксеркса великаго, въ первый день месяца Нисана, сонъ виде Мардохей сынъ Иаировъ, Семеевъ, Кисеевъ, от племене Вениаминя, человекъ Иудеанинъ, обитаяй въ Сусехъ граде, человекъ великъ, служа во дворе цареве: бе же от плененныхъ, ихже плени Навуходоносоръ царь вавилонский от Иерусалима, со Иехониею царемъ Иудейскимъ. И сицево его соние: и се, гласъ ужасный, громи и трусъ и смятение на земли: и се, два змиа велика произыдоста, готова оба между собою братися, и бысть гласъ их великъ, и гласомъ ихъ уготовася всякъ языкъ на брань, да истребятъ языкъ праведныхъ (ЛЕН ИН и СТАЛ ИН): и се, день тмы и мрака, скорбь и теснота, и озлобление и смятение велие на земли, и возмутися всякъ языкъ праведенъ, боящеся злобы ихъ (по всей земле были коммунисты) и уготовашася на погибель, и возопиша ко Господу: от вопля же ихъ бысть аки от Малаго Источника (две лепты вдовы) Река Велия, Вода Многа: и Светъ и Солнце Возсия, и Смиреннии Вознесошася и поядоша славныхъ.
75 (Послание ко Евреемъ 13, ст. 20-21) « 20 Богъ же мира, Возведый из мертвыхъ Пастыря овцамъ Великаго Кровию Завета Вечнаго, Господа нашего Иисуса Христа, 21 да Совершитъ вы во всяцемъ Деле Блазе, Сотворити Волю Его, Творя въ васъ Благоугодное пред Нимъ Иисусъ (Кем?) Христомъ: Емуже Слава во веки вековъ. Аминь ».

76 (Евангелие от Луки 15, ст. 8-32) «8 Или кая жена имущи десять драхмъ, аще погубитъ драхму едину, не вжигаетъ ли светилника, и помететъ храмину, и ищетъ прилежно, дондеже обрящетъ; 9 И обретши созываетъ другини и соседы, глаголющи: радуйтеся со мною, яко обретохъ драхму погибшую. 10 Тако, Глаголю вамъ, радость бываетъ предъ Ангелы Божиими о единомъ грешнице кающемся.

11 Рече же: человекъ некий име два сына: 12 и рече юнейший ею Отцу: Отче, даждь ми достойную часть имения. И раздели има имение. 13 И не по мнозехъ днехъ собравъ все мний сынъ, отъиде на страну далече, и ту расточи имение свое, живый блудно. 14 Изжившу же ему все, бысть гладъ крепокъ на стране той, и той начатъ лишатися. 15 И шедъ прилепися единому от житель тоя страны: и посла его на села своя пасти свиния. 16 И желаше насытити чрево свое от рожецъ, яже ядяху свиния: и никтоже даяше ему (воровал). 17 Въ себе же пришедъ, рече: колико наемникомъ Отца моего избываютъ хлебы, азъ же гладомъ гиблю; 18 Воставъ иду ко Отцу моему, и реку Ему: Отче, согрешихъ на Небо и пред Тобою, 19 и уже несмь достоинъ нарещися сынъ Твой; Сотвори мя яко единаго от наемникъ Твоихъ. 20 И воставъ иде ко Отцу своему.

Еще же ему далече сущу, Узре его Отецъ его, и Милъ ему Бысть, и Текъ Нападе на выю его, и Облобыза его. 21 Рече же Ему сынъ: Отче, согрешихъ на Небо и пред Тобою, и уже несмь достоинъ нарещися сынъТвой.

22 Рече же Отецъ къ рабомъ Своимъ: изнесите одежду первую и облецыте его, и дадите перстень на руку его и сапоги на нозе: 23 и приведше телецъ упитанный заколите, и ядше веселимся: 24 яко сынъ Мой сей мертвъ бе, и Оживе: и изгиблъ бе, и Обретеся. И начаша веселитися. 25 Бе же сынъ Его старей на селе: и яко грядый приближися къ дому, слыша пение и лики: 26 и призвавъ единаго от отрокъ, вопрошаше: что (убо) сия суть; 27 Онъ же рече ему, яко братъ твой прииде: и закла Отецъ твой телца упитанна, яко здрава его приятъ. 28 Разгневася же, и не хотяше внити. Отецъ же его Изшедъ Моляше его. 29 Онъ же отвещавъ рече Отцу: се толико летъ работаю Тебе, и николиже Заповеди Твоя преступихъ, и мне николиже Далъ еси козляте, да со други своими возвеселился быхъ:30 егда же сынъ Твой сей, изъядый Твое Имение съ любодейцами, прииде, Заклалъ Еси ему телца питомаго.

31 Онъ же Рече ему: чадо, ты всегда со Мною Еси и вся Моя твоя суть: 32 возвеселитижеся и возрадовати подобаше, яко братъ твой сей мертвъ бе, и Оживе: и изгиблъ бе, и Обретеся

(Старейший брат – это ВетхоЗаветные, которые всегда неотступно были с Отцом Небесным, а младший – это те НовоЗаветные, которые отошли от Отца Небеснаго и рас точили Имение Его; и приклонились пред бо законоположителями, едя их рожки, которые едят свиньи, в которых вошел легион бесов. И, не думая, поставили на себя и на Имение Отца Небесного (Церква – Его Дома) ин штрих-код – рабские номера)».

Аще кто въ Словe не согрeшаетъ, сей совершенъ мужъ, силенъ обуздати и все тeло…16 идeже бо зависть и рвение, ту нестроение и всяка зла вещь».
77 (Послание Иаковле 3, ст. 1-2, 16) «1 Не мнози учителие бывайте, братие моя, вeдяще, яко болшее Осуждение Приимемъ, 2 много бо согрeшаемъ вси.

 

 

78 (Послание Иаковле 2, ст. 26) «26 Якоже бо тело без Духа мертво есть, тако и Вера без Делъ мертва есть».

79 (Послание Иаковле 1, ст. 24) «24 Усмотри бо себе и отъиде, и абие забы, каковъ бe».

80 (Послание Иаковле 2, ст. 2-13) «2 Аще бо внидетъ въ сонмище ваше мужъ, златъ перстень нося, въ ризe свeтлe, внидетъ же и нищь въ худe одeжди, 3 и воззрите на носящаго ризу свeтлу, и речете ему: ты сяди здe добрe: и нищему речете: ты стани тамо, или сяди здe на подножии моемъ: 4 и не разсмотристе въ себe, и бысте судии помышлений злыхъ. 5 Слышите, братие моя возлюбленная, не Богъ ли Избра нищыя мира сего богаты въ Вeрe и Наслeдники Царствия, еже Обeща любящымъ Его; 6 вы же укористе нищаго. Не богатии ли насилуютъ вамъ, и тии влекутъ вы на судища; 7 не тии ли хулятъ доброе имя Нареченное на васъ; 8 Аще убо Законъ совершаете Царский, по Писанию: возлюбиши искренняго своего якоже себе самаго, Добрe Творите: 9 аще же на лица зрите, то грeхъ содeваете, Обличаеми от Закона якоже преступницы.

10 Иже бо весь Законъ соблюдетъ, согрeшитъ же во единeмъ, бысть всeмъ повиненъ.

11 Рекий бо: не прелюбы сотвориши, реклъ есть и: не убиеши. Аще же не прелюбы сотвориши, убиеши же, былъ еси преступникъ Закона.

12 Тако глаголите и тако творите, яко Закономъ Свободнымъ имущии Судъ прияти. 13 Судъ бо без милости не сотворшему милости: и хвалится Милость на Судe».

81 (Послание Иаковле 4, ст. 11-12) «11 Не оклеветайте другъ друга, братие: оклеветаяй бо брата или осуждаяй брата своего, оклеветаетъ Законъ и осуждаетъ Законъ: аще же Законъ осуждаеши, неси творецъ Закона, но судия. 12 Единъ Есть Законоположникъ и Судия, Могий Спасти и Погубити: ты же кто еси осуждаяй друга».

82 (Евангелие от Луки 13, ст. 1-12) «1 Приидоша же нецыи въ то время, поведающе Ему о Галилеехъ, ихже кровь Пилатъ смеси съ жертвами ихъ. 2 И Отвещавъ Иисусъ Рече имъ: мните ли, яко Галилеане сии грешнейши паче всехъ Галилеанъ бяху, яко тако пострадаша; 3 Ни, Глаголю вамъ: но аще не покаетеся, вси такожде погибнете. 4 Или они осмьнадесяте, на нихже паде столпъ силоамский и поби ихъ, мните ли, яко тии должнейши бяху паче всехъ живущихъ во Иерусалиме; 5 Ни, Глаголю вамъ: но аще не покаетеся, вси такожде погибнете.6 Глаголаше же Сию Притчу: смоковницу Имяше Некий въ Винограде своемъ всаждену: и Прииде Ищя Плода на ней, и Не обрете: 7 Рече же къ винареви: се, третие лето, отнелиже Прихожду Ищя Плода на смоковнице сей, и Не Обретаю: Посецы ю (убо), вскую и землю упражняетъ; 8 Онъ же отвещавъ рече Ему: Господи, остави ю и се лето, дондеже окопаю окрестъ ея и осыплю гноемъ (трудами святых учителей вселенских, прародителей и отцев Богоносных наших, Пророков и всех Святых):
9 и аще убо Сотворитъ Плодъ: аще ли же ни, во грядущее Посечеши ю. 10 Бяше же Учя на единемъ от сонмищъ въ субботу: 11 и се жена (Россия, матушка моя) бе имущи духъ недуженъ летъ осмьнадесять, и бе сляка и не могущи восклонитися отнюдъ (имея начертание штрих кода ин). 12 Видевъ же ю Иисусъ, Пригласи и Рече ей

(были вручены Пять Книг пастырям Его по Ходатайству Серафима Саровского в Его Праздники: Первая Книга – «Кто устал от лжи и хочет знать Истину» вручена была через вдову Марию 1 августа 2012 года в празднование Прп. Макрины, сестры Святителя Василия Великого (380), Прп. Дия (ок. 430). Обретение мощей Прп. Серафима Саровского Чудотворца (1903) – (п ервое Приглашение Господа Своих «пастухов» - пастырей на пир, через Патриарха Кирилла, митрополита Тихона, которому было вручено для него – Патриарха – ксерокопия Книги для пастырей – с ошибками, чтоб они поработали над Этим Материалом и Исправились; и еще было вручено владыке Луке. Но они не прочитали: посчитали, что это им не нужно, так как материальной ценности не имело для них. Еще в этот день было празднование Благоверного княза Романа Олеговича Рязанского (1270), Прп. Паисия Печерского, в дальних пещерах (ХIV), Блаженного Стефана (1427) и матери его Милицы (1405) Сербских.

Второй раз на Праздник Серафима Саровского (15 января 2014 г.) Был Господом Сделан Подарок по Ходатайству Серафима Саровского через вдову Марию Владыке Луке в присутствии семи иереев: Владыко Лука был восьмым. Что Показано? – «Восемь» - (Полнота Вечности) - в Храме Николая Чудотворца. Подарок состоял из двух бумажных рыбок, которые были вручены Господом вдове Марии на первый День Рождества Господня, через отроковицу Веронику (Верой - Победа), так как Пять Хлебов – Пять Книг – Слово Божие Изложено на бумаге, и рыбки должны были бумажные быть. Книги были заложены в электронном виде на флэш-карту («флэшку»): донести ксерокопии не было возможности и никто бы не допустил вручить их: Марию бы просто выгнали и не допустили бы до Владыки. И еще было вручено Семь Листов – информация про бо и Благословение Господа для шести иереев, кроме иерея Анатолия, которому было Подарено на его день рождения, а седьмое Благословение - для Владыки Луки, но они не приняли и, обидев ни за что бедную вдову – трусливую, не подумав – «Не будь на то Господня Воля, ничего не могло бы произойти в Храме Николая Чудотворца – Хранителя и Любителя Воли Божией – Ревностного Заступника Чести и Славы Божией. Еще был Праздник Рождества Господня, Который еще Не Окончился. И Всё было во Власти Его. И если бы Господь Не захотел, вдова была бы Повернута Гневом Его. Еще раз Господь по Ходатайтству Серафима Саровского Дал возможность Исправиться Его «пастухам» - пастырям, так как Серафим Саровский Просил Господа после Видения своего, В Котором он Видел, что весь ад устлан архиерейскими и иерейскими мантиями. Серафим Саровский Усердно Просил Господа о помиловании их, говорил: «Пусть меня, убогого Серафима заживо черви съедят, а их Прости, Господи». Господь Смилостивился и Дал Возможность. Но они погнушались Дарами Его, не приняв с должной Почестью. Не приняли, а оскорбили ни в чем не провинившуюся пред ними вдову, облив грязью её. Не подумав и не видя Духовной Ценности Данного им; в Праздник Заступника монахов и Собеседника Ангелов. В этот день Преставление (1833) второе Обретение Мощей (1991) Прп. Серафима Саровского Чудотворца и еще Предпразднство Богоявления, Свт. Сильвестра, папы римского (335), Прп. Сильвестра Печерского, в ближних пещерах (ХII), Прав. Иулиании Лазаревской, Муромской (1604), Сщмч. Феогена, еп. Парейского (ок. 320), литургия Свт. Василия Великого).

83 (Продолжение Евангелия от Луки 13, ст. 12-13; 16-17) «12 Видевъ же ю Иисусъ, Пригласи и (иереев) Рече ей: жено, Отпущена Еси от недуга твоего. 13 И Возложи на ню Руце: и абие Простреся, и Славляше Бога …. 16 сию же дщерь Авраамлю (Церковь) сущу, юже связа сатана (ин штрих код – начертание и номер, данный как рабе, а не вольной) се, осмоенадесяте лето, Не достояше ли Разрешитися ей от юзы сея въ день субботный;

17 И сия Ему Глаголющу, стыдяхуся вси противляющиися Ему: и вси людие радовахуся о всехъ Славныхъ Бывающихъ от Него».

84 (Евангелие от Луки 16, ст. 1-31) «1 Глаголаше же ко Ученикомъ Своимъ: Человекъ Некий Бе Богатъ, иже Имяше приставника: и той оклеветанъ бысть къ Нему, яко расточаетъ Имения Его. 2 И пригласивъ его Рече ему: что се Слышу о тебе; воздаждь ответъ о приставлении домовнемъ (дом – это Церковь): не возможеши бо ктому Дому строити. 3 Рече же въ себе приставникъ Дому: что сотворю, яко Господь мой Отъемлетъ Строение Дому от мене; копати не могу, просити стыжуся: 4 разумехъ, что сотворю, да егда Отставленъ буду от Строения Дому, приимутъ мя въ домы своя (разные вероисповедания). 5 И призвавъ единаго когождо от должникъ Господина своего, глаголаше первому: колицемъ долженъ еси Господину моему; 6 он же рече: сто меръ масла (это Святость). И рече ему: приими писание твое, и седъ скоро напиши пятьдесятъ (обокрал Господина ровно на половину). 7 Потомъ же рече другому: ты же колицемъ долженъ еси; онъ же рече: сто меръ пшеницы (хлеб – Тело Господне). И глагола ему: приими писание твое, и напиши осмьдесятъ (на двадцать обокрал Господина своего).

8 И похвали господь дому строителя неправеднаго, яко мудре сотвори: яко сынове века сего (бо ин диавола) мудрейши паче Сыновъ Света въ роде своемъ суть. 9 И Азъ вамъ Глаголю: сотворите себе други от мамоны неправды, да, егда оскудеете, приимутъ вы въ вечныя кровы (во ад).

10 Верный въ мале, и во мнозе веренъ есть: и неправедный въ мале, и во мнозе неправеденъ есть. 11 Аще убо въ неправеднемъ имении верни не бысте, во Истиннемъ кто вамъ Веру иметъ (поэтому и заполонили Святую Русь все, кому не лень, настроили свои дома беззакония); 12 И аще въ Чужемъ верни не бысте, ваше кто вамъ дастъ; 13 Никий же рабъ можетъ двема господинома работати: ибо или единаго возненавидитъ, а Другаго Возлюбитъ: или Единаго Держится, о друземъ же нерадети начнетъ: не можете Богу работати и мамоне.

14 Слышаху же сия вся и фарисее, сребролюбцы суще, ругахуся Ему. 15 И Рече имъ: вы есте оправдающе себе пред человеки, Богъ же Весть сердца ваша: яко, еже есть въ человецехъ высоко, мерзость есть пред Богомъ. 16 Законъ и Пророцы до Иоанна: оттоле Царствие Божие Благовествуется, и всякъ въ не нудится [с нуждею входитъ]. 17 удобее же есть небу и земли прейти, неже от Закона Единой Черте погибнути. 18 Всякъ пущаяй жену (Церковь) свою и приводя ин у, прелюбы творитъ: и женяйся пущеною от мужа, прелюбы творитъ.

19 Человекъ же некий бе богатъ, и облачашеся въ порфиру и виссонъ, веселяся на вся дни светло. 20 Нищь же бе некто, именемъ Лазарь, иже лежаше пред враты его гноенъ 21 и желаше насытитися от крупицъ падающихъ от трапезы богатаго: но и пси приходяще облизаху гной его. 22 Бысть же умрети нищему, и Несену Быти Ангелы на Лоно Авраамле: умре же и богатый, и погребоша его. 23 И во аде возведъ очи свои, сый въ мукахъ, узре Авраама издалеча, и Лазаря на Лоне его: 24 и той возглашь рече: отче Аврааме, помилуй мя, и посли Лазаря, да омочитъ конецъ перста своего въ воде и устудитъ языкъ мой: яко стражду во пламени семъ. 25 Рече же Авраамъ: чадо, помяни, яко восприялъ еси благая твоя въ животе (жизни) твоемъ, и Лазарь такожде злая: ныне же зде утешается, ты же страждеши:

26 и над всеми сими между нами и вами пропасть велика утвердися, яко да хотящии прейти отсюду къ вамъ не возмогутъ, ни иже оттуду, къ намъ преходятъ.27 Рече же: молю тя убо, отче, да послеши его въ домъ отца моего:

28 имамъ бо пять братий: яко да засвидетелствуетъ имъ, да не и тии приидутъ на место сие мучения. 29 Глагола ему Авраамъ: имутъ Моисеа и Пророки: да послушаютъ ихъ. 30 Онъ же рече: ни, отче Аврааме: но аще кто от мертвыхъ идетъ къ нимъ, покаются.

31 Рече же ему: аще Моисеа и Пророковъ не послушаютъ, и аще кто от мертвыхъ воскреснетъ, не имутъ Веры».

85 (Евангелие от Луки 17, ст. 1-6; 32-33) «1 Рече же ко Ученикомъ Своимъ: не возможно есть не приити соблазномъ, горе же, егоже ради приходятъ: 2 унее (лучше) ему было бы, аще жерновъ оселский облежалъ бы о выи (шею) его, и вверженъ въ море, неже да соблазнитъ от малыхъ сихъ единаго.

3 Внемлите себе. Аще согрешитъ къ тебе братъ твой, запрети ему: и аще покается, остави ему: 4 и аще седмищи на день согрешитъ къ тебе, и седмищи на день обратится, глаголя: каюся: остави ему. 5 И Рекоша Апостоли Господеви: Приложи нам Веру. 6 Рече же Господь: аще Бысте Имели Веру яко зерно горушно, Глаголали бысте убо ягодичине сей: восторгнися и всадися въ море: и послушала бы васъ…

32 поминайте жену Лотову. 33 Иже аще взыщетъ душу свою спасти, погубитъ ю: и иже аще погубитъ ю, Живитъ ю».

86 (Евангелие от Луки 13, ст. 23-30) «23 Рече же некий Ему: Господи, аще Мало Есть Спасающихся; Онъ же Рече къ нимъ: 24 подвизайтеся внити сквозе Тесная Врата: яко мнози, Глаголю вамъ, взыщутъ внити, и не возмогутъ. 25 Отнележе Востанетъ Дому Владыка, и Затворитъ Двери, и начнете вне стояти и ударяти въ Двери, глаголюще: Господи, Господи, Отверзи намъ. И Отвещавъ Речетъ вамъ: Не вемъ васъ, откуду есте. 26 Тогда начнете глаголати: ядохомъ пред Тобою и пихомъ, и на распутиихъ нашихъ Училъ Еси. 27 И Речетъ: Глаголю вамъ, Не Вемъ васъ, откуду есте: отступите от Мене, вси делателие неправды. 28 Ту будетъ плачь и скрежетъ зубомъ, егда узрите Авраама и Исаака и Иакова и вся Пророки во Царствии Божии, васъ же Изгонимыхъ вонъ. 29 И приидутъ от востокъ и западъ и севера и юга, и Возлягутъ въ Царствии Божии. 30 И Се Суть Последнии, иже Будутъ Перви, и Суть Первии, иже Будутъ Последни».

87 (Псаломъ 85, ст. 12-17) «12 Исповемся тебе, Господи Боже мой, всемъ сердцемъ моимъ и Прославлю Имя Твое (Иисусъ) въ векъ: 13 яко Милость Твоя Велия на мне, и Избавилъ Еси душу мою от ада преисподнейшаго.14 Боже, законопреступницы восташа на мя, и сонмъ державныхъ взыскаша душу мою, и не предложиша Тебе пред собою. 15 И ты, Господи Боже мой, Щедрый и Милостивый, Долготерпеливый и Многомилостивый и Истинный,16 Призри на мя и Помилуй мя: даждь Державу Твою Отроку Твоему и Спаси сына рабы Твоея. 17 Сотвори со мною Знамение во Благо: и да видятъ ненавидящии мя, и постыдятся, яко Ты, Господи, Помоглъ ми и Утешилъ мя Еси».

88 (Евангелие от Луки 7, ст. 11-17) «11И бысть посемъ, Идяше во градъ, нарицаемый На инъ: и съ Нимъ идяху ученицы Его мнози и народъ многъ. 12 Якоже Приближися ко вратомъ града, и се изношаху умерша, сына единородна матери своей, и та бе вдова: и народъ от града многъ съ нею.13 И Видевъ ю Господь, Милосердова о ней, и Рече ей: не плачи. 14 И Приступль Коснуся во одръ: нося щии же сташа: и Рече: юноше, тебе Глаголю, Востани. 15 И седе мертвый, и начатъ Глаголати: и Даде его матери его. 16 Приятъ же страхъ всехъ, и Славляху Бога, Глаголюще: яко Пророкъ Велий Воста въ насъ, и яко Посети Богъ людей Своихъ.17 И Изыде Слово сие по всей Иудеи о Немъ, и по всей стране (Пять Книг – Слово о Боге Троице Единосущной и Нераздельной Отца и Сына и Святаго Духа - Иисусъ)».

89 (Евангелие от Луки 18, ст. 1-8) «1 Глаголаше же и Притчу къ нимъ, како подобаетъ всегда Молитися и не стужати (си), 2 Глаголя: судия бе некий въ некоемъ граде, Бога не бояся и человекъ не срамляяся. 3 Вдова же некая бе во граде томъ: и прихождаше къ нему, глаголющи: отмсти мене от соперника моего. 4 И не хотяше на долзе времени. Последи же рече въ себе: аще и Бога не боюся, и человекъ не срамляюся: 5 но зане творитъ ми труды вдовица сия, отмщу ея: да не до конца прихо дящи застоитъ [трудитъ] мене. 6 Рече же Господь: слышите, что судия неправды глаголетъ; 7 Богъ же Не Имать ли Сотворити Отмщение Избранныхъ Своихъ, вопиющихъ къ Нему день и нощь, и Долготерпя о нихъ; 8 Глаголю вамъ, яко Сотворитъ Отмщение ихъ вскоре: обаче Сынъ Человеческий Пришедъ убо Обрящетъ ли (си ) Веру на земли».

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...