Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Икона «Спаситель в Терновом Венце» 6 глава




22 И отвещахъ и рекохъ: молютися, Господи, да мне Дастся Умъ Разумения, 23 не бо (грешный) хотехъ вопросити о Вышнихъ Твоихъ, но о сихъ, яже всегда въ насъ бываютъ, чесо ради Израиль Данъ въ поругание языкомъ: и чесо ради людие Твои возлюбленнии Даны языкомъ нечестивымъ; и чесо ради Законъ отецъ нашихъ въ пагубу низведенъ бысть, и Устроения Писанная нигде суть».

44 (3 Ездры 10, ст. 41-60) «41 Юже виделъ еси Рыдающую, началъ еси утешати Ю, 42 ныне же уже лица женска не видиши, но явися Тебе градъ Созидаемый, 43 и яко Возвещаше тебе о Падении Сына Своего, Сие Есть Решение: 44 Сия Жена, Юже виделъ еси, Сия Есть Сионъ: и понеже Рече тебе, Юже и ныне узриши яко Градъ Созданъ, 45 и яко Рече тебе, яко Безплодна бяше летъ тридесять: сиречь, за еже бяху летъ тридесять, егда Не бысть въ Немъ еще Жертва приношена: 46 и бысть по летехъ тридесятихъ, созда Соломонъ градъ и принесе приношения тогда, егда Роди Неплоды Сына. 47 А еже Рече тебе, яко Воспита Его съ Трудомъ, сие бяше Обитание во Иерусалиме. 48 А еже Рече тебе, яко Сынъ Мой Грядый въ Свой Чертогъ Мертвъ Бысть, и Случися Ему Падение, то Бяше, еже сотворено есть Падение Иерусалиму. 49 И се, виделъ еси подобие Ея, и яко Сына Рыдаше, началъ еси утешати Ю. И о сихъ, яже случишася, сия подобаше тебе открыти.

50 И ныне Видитъ Вышний, яко душею прискорбенъ еси и яко всемъ сердцемъ терпиши о Немъ, Яви тебе Светлость Славы Его и Красоту Лепоты Его. 51 Сего бо (падших) ради рекохъ тебе, да живеши въ поли, идеже несть Домъ Созданъ. 52 Ведахъ бо Азъ, яко Вывший Начинаше тебе Показовати Сия: 53 сего ради Рекохъ тебе, да приидеши на ниву, идеже несть Основания Зданию: 54 ниже бо можаше Дело Здания человеческаго Содержатися на Месте, Идеже Начинаше Вышняго Градъ Показоватися. 55 Ты убо не бойся, ниже да устрашится сердце твое, но Вниди и виждь Светлость и Величество Созидания, колико возможно есть тебе Видениемъ очесъ (Видети). 56 И по сихъ услышиши, колико Приемлетъ Слышание ушесъ твоихъ Слышати. 57 Ты бо Блаженъ еси паче многихъ и Званъ Еси пред Вышняго яко не мнози. 58 В нощи же, яже заутра будетъ, пребуди зде, 59 и Покажетъ тебе Вышний Оная Видения Вышшихъ, Яже Сотворитъ Вышний обитающымъ на земли въ последния дни. 60 И спахъ ту нощь и другую, якоже Рече мне».

45 (3 Ездры 11, ст. 1-40) «1 И Видехъ Сонъ, и се, восхождаше от моря орелъ, емуже бяху дванадесять крилъ пернатыхъ и главы три. 2 И видехъ, и се, простираше криле свои по всей земли, и вси ветри небеснии надыхаху въ него и собирахуся. 3 И видехъ, и от перия его раждахуся сопротивная перия, и тая творяхуся въ перийцахъ дробныхъ и малыхъ: 4 ибо главы его бяху покойны, и средняя глава бе болши инехъ главъ, но та покояшеся съ ними. 5 И видехъ, и се, орелъ летяше крилами своими и воцарися на земли и над живущими на ней. 6 И видехъ, яко повиновена бяху ему вся поднебесная, и никтоже ему противляшеся ни единъ от твари, яже есть на земли. 7 И видехъ, и се, воста орелъ на ногти своя и испусти гласъ периемъ своимъ, глаголя: 8 Не бдите вси вкупе, спите единъ кийждо въ месте своемъ и по времени бдите, 9 Главы же на последокъ да сохранятся. 10 И видехъ, и се, гласъ не исхождаше от главъ его, но от среды тела его. 11 И изчислихъ противныя перия его, и се, сихъ бяше осмь. 12 И видехъ, и се, о десную страну воста едино перо и Воцарися над всею землею. 13 И бысть, егда царствоваше, Прииде ему конецъ, и не явися место его, и ин о воста и царстоваше: тое много держа время. 14 И бысть, егда царствоваше, и грядяше конецъего, да не явится якоже прежднее, 15 и се, гласъ испущенъ бысть тому, глаголя: 16 Слыши ты, еже толико время держало еси землю, сия возвещаю тебе, прежде неже начнеши не являтися: 17 никтоже последи тебе одержитъ время твое, но ни полъ (половину) его. 18 И воздвижеся третие и одержа началство, якоже и преждняя, и не явися и тое. 19 И тако случашеся всемъ инымъ, коемуждо особно началство содержати и паки (еще) никогда явитися. 20 И видехъ, и се, во время последствующее перие воздвизахуся о десную страну, да одержатъ и тии началство, и от техъ быша, иже содержаху, но обаче абие не являхуся: 21 Ибо и нецыи и от нихъ воздвизахуся, но не содержаху началства. 22 И видехъ по сихъ, и се, не явишася дванадесятъ перий и два перийца. 23 И ничтоже бяше остало въ теле орли, токмо две главы покоящыяся и шесть перийцъ. 24 И видехъ, и се, шестимъ перийцамъ разделена суть два и пребыста под главою, яже есть на десней стране, ибо четыри пребыша въ месте своемъ. 25 И видехъ, и се, подкрилия мышляху себе воздвигнути и одержати началство. 26 И видехъ, и се, едино воздвижено есть, но абие не явися. 27 И вторая скорее, неже прежняя, не явишася. 28 И видехъ, и се, два, яже остастася въ себе сами, помышляста и тая царствовати. 29 И въ томъ егда помышляста, и се, едина от покоящихся главъ, яже бяше средняя, возбуждашеся: сия бо бяше от дву главу болшая. 30 И видехъ, яко соединены суть две главы съ собою. 31 и се, обращена есть глава съ теми, яже съ нею бяху, и снеде два подкрылята, яже помышляста царствовати. 32 Сия же глава устраши всю землю и обладаше на ней теми, иже обитаютъ на земли, съ трудностию многою, и власть обдержа над кругомъ земнымъ паче всехъ крилъ, яже быша. 33 И видехъ по сихъ, и се, средняя глава внезапу не явися, и сия якоже криле. 34 Остастеся же две главы, яже и те такожде царствовасте на земли и над обитавшими на ней. 35 И видехъ, и се, пожре глава, сущая о десную страну, оную, яже о шуюю. 36 И слышахъ Гласъ Глаголющь: зри противу тебе и разсмотряй еже видиши. 37 И видехъ, и се, якоже Левъ Разгневанъ от леса рыкающь, и видехъ, яко испускаше Гласъ Человеческий ко орлу, и Рече Глаголя: 38 Слыши ты, и Возглаголю тебе, и Речетъ Вышний тебе: 39 не ты ли еси, иже остался от четырехъ животныхъ, яже Сотворихъ царстовати въ веце Моемъ, и да чрез нихъ приидетъ конецъ века ихъ; 40 и четвертый грядый победи вся животныя, яже преидоша, и властию одержа векъ со трепетомъ многимъ и всю вселенную съ трудностию лютою, и обиташе толико временъ на крузе земнемъ съ лестию».

+ + + + + + + + + +

46 (Евангелие от Матфеа 27, ст. 7-64) «7 Советъ же сотворше, купиша ими село скудельничо, въ погребание страннымъ: 8 темже наречеся село то село Крове, до сего дне: 9 тогда Сбыстся Реченное Иеремиемъ Пророкомъ, глаголющимъ: и прияша тридесять сребреникъ, цену Цененнаго, Егоже цениша от сыновъ Израилевъ, 10 и даша я на село скудельничо, якоже Сказа мне Господь. 11 Иисусъ же ста пред игемономъ. И вопроси Его игемонъ, глаголя: Ты ли Еси Царь Иудейский; Иисусъ же Рече ему: ты глаголеши. 12 И егда Нань глаголаху архиерее и старцы, ничесоже Отвещаваше. 13 Тогда глагола Ему Пилатъ: Не слышиши ли, колика на Тя свидетелствуютъ; 14 И Не отвеща ему ни къ единому глаголу, яко дивитися игемону зело. 15 На (всякъ) же праздникъ обычай бе игемону отпущати единаго народу связня (связанного), егоже хотяху: 16 имяху же тогда связана нарочита, глаголемаго Варавву: 17 собравшимся же имъ, рече имъ Пилатъ: кого хощете (от обою) отпущу вамъ: Варавву ли, или Иисуса Глаголемаго Христа; 18 Ведяше бо, яко зависти ради предаша Его. 19 Седящу же ему на судищи, посла къ нему жена его, глаголющи: ничтоже тебе и Праведнику Тому: много бо пострадахъ днесь во сне Его ради. 20 Архиерее же и старцы наустиша народы, да испросятъ Варавву, Иисуса же погубятъ. 21 Отвещавъ же игемонъ рече имъ: кого хощете от обою отпущу вамъ; они же реша: Варавву. 22 Глагола имъ Пилатъ: что убо сотворю Иисусу Глаголемому Христу; Глаголаша ему вси: да Распятъ Будетъ. 23 Игемонъ же рече: кое убо зло Сотвори; они же излиха вопияху, глаголюще: да Пропятъ Будетъ. 24 Видевъ же Пилатъ, яко ничтоже успеваетъ, но паче молва бываетъ, приемь воду, умы руце пред народомъ, глаголя: неповиненъ есмь от Крове Праведнаго Сего: вы узрите. 25 И отвещавше вси людие реша: Кровь Его на насъ и на чадехъ нашихъ. 26 Тогда отпусти имъ Варавву: Иисуса же бивъ предаде (имъ), да Его Пропнутъ. 27 Тогда воини игемоновы, приемше Иисуса на судище, собраша Нань все множество воинъ: 28 и совлекше Его, одеяша Его хламидою червленою ( красною): 29 и сплетше венецъ от терния, возложиша на Главу Его, и трость въ Десницу Его: и поклоншеся на колену пред Нимъ ругахуся Ему, глаголюще: радуйся, Царю Иудейский. 30 И плюнувше Нань, прияша трость и бияху по Главе Его. 31 И егда поругашася Ему, совлекоша съ Него багряницу и облекоша Его въ Ризы Его: и ведоша Его на Пропятие. 32 Исходяще же обретоша человека Киринейска, именемъ Симона: и сему задеша понести Крестъ Его. 33 И пришедше на место нарицаемое Голгофа, еже есть глаголемо Краниево Место, 34 даша Ему пити оцетъ съ желчию смешенъ: и Вкушь, Не хотяше Пити. 35 Распеншии же Его разделиша Ризы Его, вергше жребия: 36 и седяще стрежаху Его ту: 37 и возложиша верху Главы Его вину Его Написану: Сей Есть Иисусъ, Царь Иудейский. 38 Тогда распяша съ Нимъ два разбойника: единаго о десную, и единаго о шуюю. 39 Мимоходящии же хуляху Его, покивающе главами своими 40 и глаголюще: разоряяй Церковь и треми денми Созидаяй, Спасися Самъ: аще Сынъ Еси Божий, Сниди со Креста. 41 Такожде же и архиерее ругающеся съ книжники и старцы (и фарисеи), глаголаху: 42 иныя Спасе, Себе ли Не можетъ Спасти; аще Царь Израилевъ Есть, да Снидетъ ныне со Креста, и веруемъ въ Него: 43 Упова на Бога: да Избавитъ ныне Его, аще Хощетъ Ему. Рече бо, яко Божий Есмь Сынъ. 44 Тожде же и разбойника распятая съ Нимъ поношаста Ему. 45 От шестаго же часа тма Бысть по всей земли до часа девятаго: 46 о девятемъ же часе Возопи Иисусъ Гласомъ Велиимъ, Глаголя: Или, Или, Лима Савахфани; еже есть, Боже Мой, Боже Мой, Вскую Мя Еси Оставилъ; 47 Нецыи же от ту стоящихъ слышавше глаголаху, яко Илию Глашаетъ Сей. 48 И абие текъ единъ от нихъ, и приемь губу, исполнивъ же оцта, и вонзе на трость, напаяше Его. 49 Прочии же глаголаху: остави, да видимъ, аще приидетъ Илиа Спасти Его. 50 Иисусъ же, паки Возопивъ Гласомъ Велиимъ, Испусти Духъ. 51 И се, завеса Церковная Раздрася на двое съ вышняго края до нижняго: и земля потрясеся: и камение распадеся: 52 и гроби отверзошася: и многа телеса усопшихъ святыхъ восташа: 53 и изшедше из гробъ, по Воскреснии Его, внидоша во Святый Градъ и явишася мноземъ. 54 Сотникъ же и иже съ нимъ стрегущии Иисуса, видевше трусъ и бывшая, убояшася зело, глаголюще: воистинну Божий Сынъ Бе Сей. 55 Бяху же ту и жены многи издалеча зрящя, яже идоша по Иисусе от Галилеи, служащя Ему: 56 въ нихже бе Мариа Магдалина, и Мариа Иакова и Иосии мати, и мати сыну Зеведеову. 57 Позде же бывшу, прииде человекъ богатъ от Аримафеа, именемъ Иосифъ, иже и самъ Учися у Иисуса: 58 сей приступль къ Пилату, проси Телесе Иисусова. Тогда Пилатъ повеле дати Тело. 59 И приемь Тело Иосифъ, обвитъ Е плащаницею чистою 60 и положи Е въ новемъ своемъ Гробе, егоже изсече въ камени: и возваливъ камень велий над двери Гроба, отиде. 61 Бе же ту Мариа Магдалина и другая Мариа, седяще прямо Гроба. 62 Во утрий же день, иже есть по пятце, собрашася архиерее и фарисее къ Пилату, 63 глаголюще: господи, помянухомъ, яко Льстецъ Онъ Рече, еще Сый Живъ: по триехъ днехъ Востану: 64 повели убо утвердити Гробъ до третияго дне, да не како пришедше Ученицы Его нощию украдутъ Его и рекутъ людемъ: Воста от мертвыхъ: и будетъ последняя лесть горша первыя».

+ + + + + + + + + +

47 (Евангелие от Матфеа 15, ст. 6) «…6 и да не почтитъ отца своего или матере [матере своея]: и разористе Заповедь Божию за предание ваше (за материальные «блага»).

48 (Иисуса Навина 2, ст. 1) «1 И посла Иисусъ сынъ Навинъ из Саттина два юноши соглядати втай, глаголя: взыдите и видите землю и Иерихонъ. И шедша два юноши внидоста во Иерихонъ и внидоста въъ дом жены блудницы, ейже имя Раавъ: и витаста тамо».

+ + + + + + +

1 (Пророка Иеремии 33, ст. 14-16) «14 Се, дние грядутъ, Рече Господь, и Возставлю Слово Благо, Еже Глаголахъ къ Дому Израилеву и къ Дому Иудину. 15 Во днехъ онехъ и въ то время Произрастити Сотворю Давиду Отрасль Правды, и сотворитъ Судъ и Правду на земли. 16 Во Днехъ Онехъ Спасенъ Будетъ Иуда, и Иерусалимъ пребудетъ въ Надежди: и Сие Есть Имя, Имже Нарекутъ Его: Господь Праведенъ нашъ».

2 (Второзаконие 33, ст. 26-29) «26 Несть якоже Богъ Возлюбленнаго: Восходяй на Небо Помощникъ Твой, и Великолепый въ тверди 27 и покрыетъ тя Божие Начало, и под Крепостию Мышцей Вечныхъ (мн. ч.): и Отженетъ от Лица Твоего врага, Глаголя: да погибнеши: 28 и вселится Израиль уповая единъ на земли Иаковли въ Вине и Пшенице: и небо Ему облачно Росою. 29 Блаженъ Еси, Израилю: кто подобенъ Тебе, людие Спасаемии от Господа; Защититъ Помощникъ Твой, и Мечь Хвала Твоя: и солжутъ Тебе врази Твои, и Ты на выю ихъ Наступиши».

3 (Пророка Исаии 11, ст. 1-5) «1 И Изыдетъ Жезлъ из корене Иессеова, и Цветъ от корене Его Взыдетъ: 2 и Почиетъ на Немъ Духъ Божий, Духъ Премудрости и Разума, Духъ Совета и Крепости, Духъ Ведения и Благочестия: 3 Исполнитъ Его Духъ Страха Божия: не бо (падшей земной) славе Судити Имать, ниже по глаголанию Обличитъ, 4 но Судитъ Правдою смиренному Судъ и Обличитъ Правостию смиренныя земли, и Поразитъ землю Словомъ Устъ Своихъ и Духомъ Устенъ Убиетъ нечестиваго: 5 и Будетъ Препоясанъ Правдою о Чреслехъ Своихъ и Истиною Обвитъ по Ребрамъ Своимъ».

4 (Пророка Исаии 59, ст. 4) «4 Никтоже глаголетъ Правды, ниже Есть Судъ Истиненъ: уповаютъ на суетная и глаголютъ тщетная, яко зачинаютъ трудъ и раждаютъ беззаконие».

5 (Пророка Исаии 61, ст. 1) «1 Духъ Господень на мне, Егоже ради Помаза мя, Благовестити нищимъ Посла мя, Исцелити сокрушенныя сердцемъ, Проповедати пленникомъ Отпущение и слепымъ Прозрени».

6 (Пророка Исаии 2, ст. 4) «4 И Судити Будетъ посреде языкъ и Изобличитъ люди многи: и раскуютъ мечи своя на орала и копия своя на серпы, и не возметъ языкъ на языкъ меча, и не навыкнутъ ктому ратоватися».

7 (Пророка Иеремии 23, ст. 6) «6 Во днехъ Его Спасется Иуда, и Израиль пребудетъ въ надежди, и Сие Имя Ему, Имже Нарекутъ Его: Господь Праведенъ нашъ.

8 (Пророка Иеремии 23, ст. 5) «5 Се, дние грядутъ, Глаголетъ Господь, и Возставлю Давиду Востокъ Праведный, и Царствовати Будетъ Царь и Премудръ Будетъ и Сотворитъ Судъ и Правду на земли».

9 (Евангелие от Иоанна 1, ст. 45) «45 Обрете Филиппъ Нафанаила и глагола ему: Егоже Писа Моисей въ Законе и Пророцы, Обретохомъ Иисуса сына Иосифова, Иже от Назарета».

10 (Пророка Захарии 3, ст. 7-10) «7 Сице Глаголетъ Господь Вседержитель: аще въ Путехъ Моихъ пойдеши и Повеления Моя сохраниши, и ты разсудиши Храмъ Мой: и аще сохраниши Дворъ Мой, и Дамъ ти сообращающияся посреде стоящихъ сихъ. 8 Послушай убо, Иисусе, Иерею Великий, Ты и искреннии Твои седящии пред Лицемъ Твоимъ, зане мужие Дивозрителие Суть: зане, Се, Азъ Ввожду Раба Моего Востока: 9 зане Камень, Егоже Дахъ пред Лицемъ Иисусовымъ, на Камени Единемъ Седмь Очесъ Суть: се, Азъ Изрыю ровъ, Глаголетъ Господь Вседержитель, и Осяжу всю обиду земли Оныя въ День Единъ. 10 Въ День Оный, Глаголетъ Господь Вседержитель, созовете кийждо искренняго своего под Виноградъ и под смоковницу».

11 (Пророка Захарии 6, ст. 12) «12 И речеши къ нему: Сице Глаголетъ Господь Вседержитель: Се, мужъ, Востокъ Имя Ему, и под Нимъ Возсияетъ, и Созиждетъ Храмъ Господень».

12 (Иова 4, ст. 5-10) «5 Ныне же прииде на тя болезнь и Коснуся тебе, ты же возмутился еси. 6 Еда страхъ твой есть не въ безумии, и надежда твоя и злоба пути твоего; 7 Помяни убо, кто чистъ сый погибе; или когда Истиннии вси из корене погибоша; 8 якоже Видехъ орющихъ неподобная, сеющии же я болезни пожнутъ себе, 9 от Повеления Господня погибнутъ, от Духа же Гнева Его изчезнутъ. 10 Сила львова, гласъ же львицы, веселие же змиевъ угасе».

13 (Иова 15, ст. 34-35) «34 Послушество бо нечестиваго смерть, огнь же пожжетъ домы мздоимцевъ: 35 во чреве же прииметъ болезни, сбудется же ему тщета, чрево же его понесетъ лесть».

14 (Послание второе къ Солуняномъ 2, ст. 8) «8 И тогда явится беззаконникъ, егоже Господь Иисусъ Убиетъ Духомъ Устъ Своихъ (Словами), и Упразднитъ Явлениемъ Пришествия Своего».

15 (Псаломъ 44, ст. 5) «5 Красотою Твоею и Добротою Твоею: и Наляцы, и Успевай, и Царствуй Истины ради и Кротости и Правды: и Наставитъ Тя Дивно Десница Твоя».

16 (Псаломъ 7, ст. 15) «15 Се, боле неправдою, зачатъ болезнь и роди беззаконие».

17 (Псаломъ 57, ст. 7) «7 Богъ Сокрушитъ зубы ихъ во устехъ ихъ: членовныя львовъ Сокрушилъ Есть Господь».

18 (Псаломъ 65, ст. 3) «3 Рцыте Богу: коль страшна Дела Твоя; во множестве Силы Твоея солжутъ Тебе врази Твои».

19 (2 Царствъ 22, ст. 16) «16 И Явишася Источницы морстии, и Открышася Основания вселенныя от Запрещения Господня, от Дохновения Духа Гнева Его».

20 (2 Царствъ 7, ст. 9-10) «9 И бехъ съ Тобою во всехъ, аможе Ходилъ Еси, и Искоренихъ вся враги Твоя от Лица Твоего, и Сотворихъ тя Именита по Имени Великихъ иже на земли, 10 и Положу Место людемъ Моимъ Израилю, и Насажду ихъ, и вселятся о себе сами, и не попекутся ктому: и не приложитъ сынъ неправды обидети ихъ, якоже исперва,

21 (2 Царствъ 22, ст. 33-34) «33 Крепокъ Укрепляяй мя Силою, и Положи Непороченъ Путь мой: 34 Положивый нозе мои яко елени, и на Высокихъ Поставляяй мя».

22 (Наума 2, ст. 12) «12 Левъ восхити доволная львичищемъ своимъ и удави львицамъ своимъ, и наполни ловитвы гнездо свое и виталище свое похищения».

+ + + + + + + +

1 (Апокалипсисъ 5, ст. 6) «6 И видехъ, и Се, посреде Престола и четырехъ животныхъ и посреде Старецъ Агнецъ Стоящь яко Заколенъ, Имущь Роговъ Седмь и Очесъ Седмь, еже Есть Седмь Духовъ Божиихъ, Посланныхъ во всю землю».

2 (Евангелие от Луки 1, ст. 68-80) «68 Благословенъ Господь Богъ Израилевъ, яко Посети и Сотвори Избавление людемъ Своимъ: 69 и Воздвиже Рогъ Спасения намъ, въ Дому Давида Отрока Своего: 70 якоже Глагола Усты Святыхъ Сущихъ от века Пророкъ Его, 71 Спасение от врагъ нашихъ и из руки всехъ ненавидящихъ насъ: 72 Сотворити Милость со отцы нашими и Помянути Заветъ Святый Свой, 73 Клятву, Еюже Клятся ко Аврааму отцу нашему, Дати намъ, 74 без страха, из руки врагъ нашихъ Избавльшимся, 75 Служити Ему Преподобиемъ и Правдою предъ Нимъ вся дни Живота нашего. 76 И Ты, Отроча, Пророкъ Вышняго Наречешися: Предыдеши (к падшим) бо пред Лицемъ Господнимъ, Уготовати Пути Его, 77 Дати Разумъ Спасения людемъ Его, во оставление грехъ ихъ, 78 Милосердия ради Милости Бога нашего, въ нихже Посетилъ Есть насъ Востокъ Свыше, 79 Просветити во тме и сени смертней седящия, Направити ноги наша на Путь Миренъ. 80 Отроча же Растяше и Крепляшеся Духомъ: и Бе въ пустынехъ до Дне Яления Своего ко Израилю».

3 (Бытие 49, ст. 9-12) «9 Скименъ Львовъ Иуда: от леторасли, Сыне Мой, Возшелъ Еси: Возлегъ Уснулъ Еси яко Левъ и яко Скименъ: кто Возбудитъ Его; 10 не оскудеетъ князь от Иуды и Вождь от чреслъ его, дондеже Приидутъ Отложеная Ему, и Той чаяние языковъ: 11 Привязуяй къ лозе жребя Свое и къ винничию жребца осляте Своего, Исперетъ виномъ Одежду Свою и Кровию Гроздия Одеяние Свое: 12 Радостотворны Очи Его паче вина, и белы Зубы Его паче млека».

4 (Второзаконие 18, ст. 15) «15 Пророка от братии твоея, якоже Мене, Возставитъ тебе Господь Богъ Твой, Того послушайте».

5 (Пророка Михеа 4, ст. 4) «4 И почиетъ кийждо под лозою своею и кийждо под смоковницею своею, и не будетъ устрашающаго, зане Уста Господа Вседержителя Глаголаша Сия».

6 (Пророка Даниила 9, ст. 24) «24 Седмьдесятъ седминъ сократишася о людехъ Твоихъ и о Граде Твоемъ Святемъ, яко да Обетшаетъ согрешение, и скончается грехъ, и Запечатаются греси, и Загладятся неправды, и Очистятся беззакония, и Приведется Правда Вечная: и Запечатается Видение и Пророкъ, и Помажется Святый Святыхъ».

7 (Евангелие от Матфеа 21, ст. 42) «42 Глагола имъ Иисусъ: несте ли чли николиже въ Писаниихъ: Камень, Егоже не въ ряду Сотвориша [небрегоша] Зиждущии, Сей Бысть во Главу Угла; от Господа Бысть Сие, и Есть Дивно во очию вашею [нашею]».

8 (2 Царствъ 22, ст. 29-30) «29 Яко Ты Просвещаеши Светилникъ мой, Господи, и Господь Просветитъ ми тму мою: 30 яко Тобою потеку Препоясанъ, и о Бозе моемъ прелезу стену».

9 (Пророка Захарии 3, ст. 1-5) «1 И Показа ми Господь Иисуса, Иереа Великаго, Стояща пред Лицемъ Ангела Господня, и диаволъ стояше одесную Его, еже противитися Ему. 2 И Рече Господь ко диаволу: да Запретитъ Господь тебе, диаволе, и да Запретитъ Господь тебе, Избравый Иерусалима (получается Два Господа: Первый: «Рече Господь…»; Второй: «да Запретитъ Господь..»): не се ли, сие яко главня исторжена из огня; 3 Иисусъ же Бе Оболченъ въ Ризы гнусны и Стояше предъ Лицемъ Ангела. 4 И Отвеща и Рече къ стоящимъ пред Лицемъ Его Глаголя: Отимите Ризы гнусныя от Него. И Рече къ Нему: Се, Отяхъ от Тебе беззакония Твоя и грехи Твоя Очищу, и Облецыте Его въ Подиръ 5 и Возложите Кидаръ Чистъ на Главу Его. И Возложиша Кидаръ Чистъ на Главу Его и Облекоша Его въ Ризы. И Ангелъ Господень Стояше».

+ + + + + + + +

1 (Евангелие от Луки 11, ст. 49-52) «49 Сего ради и Премудрость Божия Рече: Послю въ нихъ [ къ нимъ ] Пророки и Апостолы, и от нихъ убиютъ и изженутъ: 50 да Взыщется кровь всехъ Пророкъ, проливаемая от сложения мира, от рода сего, 51 от крове Авеля даже до крове Захарии, погибшаго между Олтаремъ и Храмомъ: ей, Глаголю вамъ, Взыщется от рода сего. 52 Горе вамъ законникомъ, яко взясте Ключь Разумения: сами не внидосте, и входящимъ возбранисте». (Кровь Пророков)

2 (Евангелие от Луки 13, ст. 29) «29 И приидутъ от востокъ и западъ и севера и юга, и Возлягутъ въ Царствии Божии». (Четыре стороны света)

3 (Псаломъ 106, ст. 19-22) «19 И воззваша ко Господу, внегда скорбети имъ, и от нуждъ ихъ (материальное) Спасе я (их души): 20 Посла Слово Свое, и Изцели я, и Избави я от растлений ихъ. 21 Да исповедятся да исповедятъ (Кого?) Господеви Милости Его и Чудеса Его сыновомъ человеческимъ: 22 и да Пожрутъ Ему Жертву Хвалы и да возвестятъ Дела Его въ радости».

4 (Пророка Иоиля 2, ст. 21; 23-32) «21 Дерзай, земле, радуйся и веселися, яко Возвеличи Господь, еже Сотворити.

23 И чада Сионя, радуйтеся и веселитеся о Господе Бозе (Уменьшительное Ласкательное) вашемъ, яко Даде вамъ Пищу въ Правду и Одождитъ вамъ дождь ранний и поздный, якоже и прежде: 24 и Наполнятся гумна ваша пшеницы, и Преизлиются Точила Виномъ и Елеемъ. 25 И Воздамъ вамъ вместо летъ, въ няже поядоша прузи и мшица, и сиплеве и гусеницы, Сила Моя Великая, Юже Послахъ на вы: 26 и снесте ядуще и насытитеся, и похвалите Имя Господа Бога вашего, Яже Сотвори съ вами Чудеса: и не посрамятся людие Мои во векъ. 27 И уведите, яко посреде Израиля Азъ Есмь, и Азъ Господь Богъ вашъ, и несть иного разве Мене: и не посрамятся ктому людие мои во векъ. 28 И будетъ по сихъ, и Излию от Духа Моего на всяку плоть, и Прорекутъ сынове ваши и дщери ваша, и Старцы ваши Сония Узрятъ, и юноты ваши Видения Увидятъ: 29 ибо на рабы Моя и на рабыни Моя во Дни Оны Излию от Духа Моего: 30 и Дамъ Чудеса на Небеси и на земли, кровь и огнь и курение дыма: 31 солнце Обратится во тму, и луна въ кровь, прежде неже Приити Дню Господню Великому и Просвещенному: 32 и будетъ, всякъ иже призоветъ Имя (Иисусъ) Господне, Спасется: яко въ Горе Сионе и во Иерусалиме будетъ Спасаемый, якоже Рече Господь, и Благовествуемии, ихже Господь Призва».

5 (Псаломъ 44, ст. 1-8) «1 Въ конецъ, о изменяемыхъ сыномъ Кореовымъ въ Разумъ, песнь о Возлюбленнемъ, 44. 2 Отрыгну сердце мое Слово Благо, глаголю азъ дела моя Цареви: языкъ мой трость книжника скорописца. 3 Красенъ Добротою паче сыновъ человеческихъ, Излияся Благодать во Устнахъ Твоихъ: сего ради Благослови Тя Богъ во векъ. 4 Препояши Мечь Твой по Бедре Твоей, Сильне, Красотою Твоею и Добротою Твоею: и Наляцы, и Успевай, и Царствуй Истины ради и Кротости и Правды: и Наставитъ Тя Дивно Десница Твоя. 6 Стрелы твоя Изощрены, Сильне: людие под Тобою падутъ въ сердцы врагъ Царевыхъ. 7 Престолъ Твой, Боже, въ векъ века: Жезлъ Правости Жезлъ Царствия Твоего. 8 Возлюбилъ Еси Правду и Возненавиделъ Еси беззаконие: сего ради Помаза Тя, Боже, (Кто Помажет?) Богъ Твой Елеемъ Радости паче Причастникъ Твоихъ».

6 (Пророка Исаии 62, ст. 1-2) «1 Сиона ради Не умолчу и Иерусалима ради Не попущу, дондеже Изыдетъ яко Светъ Правда Моя, и Спасение Мое яко Светило Разжжется. 2 И узрятъ языцы Правду Твою, и царие Славу Твою, и Прозовутъ Тя (Иисусъ «съ нами Богъ») Именемъ Новымъ, Имже Господь Наименуетъ Е» (Перед Зачатием Было Дано Чрез Архангела Гавриила - Имя Иисусъ, что Означает «съ нами Богъ»).

7 (Пророка Исаии 61, ст. 1-3) «1 Духъ Господень на Мне, Егоже ради Помаза Мя, Благовестити нищимъ Посла Мя, Исцелити сокрушенныя сердцемъ, Проповедати пленникомъ Отпущение и слепымъ Прозрение, 2 Нарещи Лето Господне Приятно и День Воздаяния, Утешити вся плачущия, 3 Дати плачущимъ Сиона Славу вместо пепела, Помазание веселия плачущимъ, Украшение Славы вместо духа уныния: и Нарекутся родове Правды, Насаждение Господне во Славу».

+ + + + + + + + + + + + + +

Человек согрешил…

Человек согрешил. Была проклята земля, потому что человек был из нее рожден. Поэтому, Говорит Господь Бог: «(Въ поте лица твоего снеси хлебъ твой,) дондеже возвратишися въ землю, от неяже Взятъ Еси: яко земля еси, и въ землю отидеши. (Бытие 3, ст. 19). Значит Господом и Была Дана Жизнь одному человеку – Благословение, а другому - через его грехопадение – Наказание.

И для того, чтобы Закрыть это Проклятие и Начать Новое Безгрешное на земле, надо Закрыть Круг Старого. Поэтому Господь Дает Аврааму на старости лет молодой плод, а от этого плода - два исходящих из одного: один – материалист, а другой – Духовный. Но Благословение получают через лукавство жены-матери. Как когда-то, после принятия Плода от Древа Познания Добра и лукавствия Евой - матерью, было рождено два сына. Но один убивает другого, и род Каина Смывается водою. Но рождается на старости лет третий сын и от него идет род Ноев, который и переходит на Начало Нового Круга.

Имея при этом трех сыновей и в гневе, как когда-то Господь (Проклял землю), Ной проклинает своего юного сына и отправляет его словесно в рабство.

1 (Псаломъ 34, ст. 10-15) «10 Вся кости моя рекутъ: Господи, Господи, кто Подобенъ Тебе; Избавляяй нища из руки крепльшихъ его, и нища, и убога от расхищающихъ его. 11 Воставше на мя свидетеле неправеднии (единственная секта – называются «свидетели иегова»), яже не ведяхъ, вопрошаху мя. 12 Воздаша ми лукавая воз благая, и безчадие души моей. 13 Азъ же, внегда они стужаху ми, облачахся во вретище и смиряхъ постомъ душу мою, и молитва моя въ недро мое возвратится. 14 Яко ближнему, яко брату нашему, тако угождахъ: яко плачя и сетуя, тако смиряхся. 15 И на мя возвеселишася и собрашася: собрашася на мя раны, и не познахъ: разделишася, и не умилишася».

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...