Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Икона «Спаситель в Терновом Венце» 7 глава




2 (Псаломъ 32, ст. 10-22) «10 Господь Разоряетъ советы языковъ (через Михаила разоряется СССР и становится Россия), Отметаетъ же мысли людий и Отметаетъ советы князей (союз советских социалистических республик). 11 Советъ же Господень во векъ (богоборческий) Пребываетъ, Помышления Сердца Его въ родъ и родъ (вечно). 12 Блаженъ языкъ (Отца и Сына и Святаго Духа), емуже Есть Господь Богъ его, людие (славяне), яже Избра въ Наследие Себе. 13 Съ Небесе Призре Господь, Виде вся сыны человеческия: 14 от Готоваго Жилища Своего Призре на вся живущия на земли: 15 Создавый на Едине сердца (души) ихъ, Разумеваяй на вся дела ихъ. 16 Не спасается царь многою силою, и исполинъ не спасется множествомъ крепости своея. 17 Ложь конь во спасение, во множестве же силы своея не спасется. 18 Се, Очи Господни на боящияся Его (страхом сыновьим), уповающия на Милость Его: 19 Избавити от смерти (от грехов) души ихъ, и препитати я въ гладъ. 20 Душа же наша чаетъ Господа, яко Помощникъ и Защититель нашъ Есть: 21 яко о Немъ возвеселится сердце наше, и во Имя (Иисус) Святое Его уповахомъ. 22 Буди, Господи, Милость Твоя на насъ, якоже уповахомъ на Тя (на Иисуса Христа)».

3 (Псаломъ 33, ст. 6-12) «6 Приступите къ Нему и Просветитеся, и лица ваша не постыдятся (не примут на чело печать рабства – бо ин диавола). 7 Сей нищий воззва, и Господь Услыша и, и от всехъ скорбей его Спасе и. 8 Ополчится Ангелъ Господень окрестъ боящихся Его и Избавитъ ихъ. 9 Вкусите и видите, яко Благъ Господь: Блаженъ мужъ, иже уповаетъ Нань. 10 Бойтеся Господа, вси Святии Его, яко несть лишения боящимся Его. 11 Богатии обнищаша и взалкаша: взыскающии же Господа не лишатся всякаго Блага. 12 Приидите, чада, послушайте мене, Страху Господню Научу васъ (Господа надо бояться как сын или дочь Отца, а не как «страшилку»)».

4 (Псаломъ 36, ст. 32-36) «32 Сматряетъ грешный Праведнаго и ищетъ еже умертвити (ввести во грех) его: 33 Господь же Не оставитъ Его въ руку его, ниже Осудитъ его, егда Судитъ ему. 34 Потерпи Господа и сохрани Путь Его, и Вознесетъ тя еже Наследити землю: внегда потреблятися (уничтожения) грешникомъ, узриши. 35 Видехъ нечестиваго превозносящася и высящася яко кедры ливанския: 36 и мимо идохъ, и се, не бе, и взыскахъ его, и не обретеся место его».

5 (Псаломъ 12, ст. 2-3; 7) «2 Доколе, Господи, Забудеши мя до конца; доколе Отвращаеши Лице (ед. ч.) Твое от мене; 3 Доколе положу советы (ссср) въ души моей, болезни въ сердцы (в душе) моем день и нощь; доколе вознесется врагъ мой на мя;

7 Азъ же на Милость Твою уповахъ: возрадуется сердце мое о Спасении Твоемъ: воспою Господеви Благодеявшему мне и пою Имени (Иисус) Господа Вышняго».

6 (Псаломъ 13, ст. 1; 5) «1 Рече безуменъ въ сердцы своемъ: несть Богъ. Растлеша и омерзишася въ начинаниихъ: несть творяй благостыню (не хочет творить благую - милостыню).

5 Тамо убояшася страха, идеже не бе (был) страхъ: яко Господь въ Роде Праведныхъ».

7 (Псаломъ 14, ст. 1-5) «1 Господи, кто обитаетъ въ Жилищи Твоемъ; или кто вселится во Святую Гору Твою; 2 Ходяй Непороченъ и делаяй Правду, глаголяй Истину въ (в душе своей) сердцы своемъ: 3 иже не ульсти (не льсти) языкомъ своимъ и не сотвори искреннему своему зла, и поношения не приятъ на ближния своя: 4 Уничиженъ Есть пред нимъ лукавнуяй, боящияжеся Господа Славитъ: кленыйся искреннему своему и не отметаяся (дал обещание – выполни его, чтобы то ни стало): 5 сребра своего не даде въ лихву (под проценты деньги) и мзды на неповинныхъ не приятъ. Творяй сия не подвижится во векъ».

8 (Послание къ Римляномъ 7, ст. 12-15; 22-25) «12 Темже убо Законъ Святъ, и Заповедь Свята и Праведна и Блага. 13 Благое ли убо Бысть мне смерть (грех); Да не будетъ: но грехъ, да явится грехъ, благимъ ми содевая смерть (пребывания в мертвом организме), да будетъ по премногу грешенъ грехъ Заповедию. 14 Вемы бо (падших), яко Законъ Духовенъ Есть: азъ же плотянъ есмь, проданъ подъ грехъ. 15 Еже бо (дела диавола) содеваю, не разумею: не еже бо (диавольское не) хощу, сие творю, но еже ненавижду, то соделоваю.

22 Соуслаждаюся бо (падший) Закону Божию по внутреннему человеку: 23 вижду же инъ законъ во удехъ моихъ, противу воюющь Закону Ума моего и пленяющь мя закономъ греховнымъ, сущимъ во удехъ моихъ. 24 Окаяненъ азъ человекъ: Кто мя Избавитъ от тела (грехов) смерти сея; 25 Благодарю Бога моего Иисусъ (Кем?) Христомъ Господемъ нашимъ. Темже убо самъ азъ умомъ моимъ Работаю Закону Божию, плотию же закону греховном».

9 (Евангелие от Матфеа 15, ст. 3-6) «3 Онъ же Отвещавъ Рече имъ: почто и вы преступаете Заповедь Божию за предание ваше; 4 Богъ бо (падшим) Заповеда, Глаголя: чти отца и матерь: и: иже злословитъ отца или матерь, смертию да умретъ. 5 Вы же глаголете: иже аще речетъ отцу или матери: даръ, имже бы от мене пользовался еси: 6 и да не почтитъ отца своего или матере [матере своея]: и разористе Заповедь Божию за предание ваше».

10 (Послание ко Ефесеемъ 6, ст. 1-3) «1 Чада, послушайте своихъ родителей о Господе: Сие бо (падшим) Есть Праведно. 2 Чти отца твоего и матерь: яже Есть Заповедь Первая во обетовании: 3 да Благо ти Будетъ, и будеши долголетенъ на земли (за непочитание родителей «жизнь» человека сокращена уже: 40 лет – 80 лет от силы)».

11 (Пророка Исаии 50, ст. 1-5) «1 Тако Глаголетъ Господь: кая книга отпущения матере вашея, еюже отпустихъ ю; или коему заимодавцу продахъ вы; се, грехми вашими продастеся, и беззаконий ради вашихъ отпустихъ матерь вашу. 2 Что яко Приидохъ, и не бяше человека; Звахъ, и не бе послушающаго; еда Не можетъ Рука Моя Избавити, или Не могу Изъяти; Се, Запрещениемъ Моимъ Опустошу море и Положу реки пусты, и Изсхнутъ рыбы ихъ не сущей воде и умрутъ Жаждею: 3 Облеку небо во тму и Положу аки вретище одежду его. 4 Господь Господь Даетъ мне языкъ Научения, еже Разумети, егда Подобаетъ рещи Слово: Положи мя утро утро, Приложи ми Ухо, еже Слышати, 5 и Наказание Господне Отверзаетъ уши мои: азъ же не противлюся, ни противоглаголю».

12 (Евангелие от Марка 10, ст. 22) «22 Онъ же дряхлъ бывъ о Словеси [о словеси Семъ], отиде скорбя: бе (в век) бо имея стяжания многа».

13 (Евангелие от Марка 12, ст. 23) «23 Въ воскресение убо, егда воскреснутъ, которому ихъ будетъ жена: седмь бо (падших семь вождей революции имели в правлении Москву) имеша ю жену».

14 (Пророка Аггеа 1, ст. 6) «6 Сеясте Много, и Взясте Мало: ядосте, и не въ сытость: писте, и не въ пиянство: Облекостеся (Покрестились, а Веры горячей нет), и Не согрестеся въ нихъ: и собираяй мзды собра во влагалище дираво».

15 (Пророка Исаии 66, ст. 2) «2 Вся бо (падшего человека)сия Сотвори Рука Моя, и Сия Суть Вся Моя, Глаголетъ Господь. И на кого Воззрю, токмо на кроткаго и молчаливаго и трепещущаго Словесъ Моихъ».

16 (Второзаконие 18, ст. 15) «15 Пророка от братии твоея, якоже мене, Возставитъ тебе Господь Богъ Твой, Того послушайте».

17 (Пророка Исаии 54, ст. 1-17) «1 Возвеселися, неплоды, нераждающая, возгласи и возопий, нечревоболевшая, яко многа чада пустыя паче, нежели имущия мужа. 2 Рече бо (падшей) Господь: разшири место кущи твоея и покрововъ твоихъ, во друзи, не пощади, продолжи ужя (веревку - Спасение) твоя и колие (род твой) твое укрепи, 3 еще на десно и на лево простри: и семя твое языки наследитъ, и грады опустевшия населиши. 4 Не бойся, яко посрамлена еси, ниже устыдися, яко укорена еси: понеже срамоту вечную (печать бо ин диавола) забудеши и укоризны вдовства твоего не помянеши Ктому. 5 Яко Господь Творяй тя, Господь Саваофъ Имя Ему: и Избавивый тя, Святый Богъ Израилевъ, всей земли Прозовется. 6 Не яко жену оставлену и малодушну Призва тя Господь, ниже яко жену из юности возненавидену, Рече Богъ твой. 7 На время мало Оставихъ тя, а съ Милостию Великою Помилую тя: 8 во Ярости мале Отвратихъ Лице Мое от тебе, но Милостию Вечною Помилую тя, Рече Избавивый тя Господь. 9 От воды, яже при Нои, Сие Ми Есть, Якоже Кляхся ему во Время Оно на землю, Не разгневатися о тебе ктому, ниже во прещении твоемъ 10 Горы Преставити, и Холми твои Не предвигнутся: тако ниже, яже от Мене къ тебе, Милость оскудеетъ, ниже Заветъ Мира твоего Преставится: Рече бо (падший) Милостивъ къ тебе Господь. 11 Смиренная и колеблемая не имела еси утешения: се, Азъ Уготовляю тебе анфраксъ камень твой и на основание твое сапфиръ: 12 и Положу забрала твоя иасписъ, и врата твоя Камение Кристалла, и Ограждение твое Камение Избранное, 13 и вся сыны твоя Научены Богомъ, и во мнозе Мире чада твоя. 14 И Правдою возградишися: удалися от неправеднаго, и не убоишися, и трепетъ не приближится тебе. 5 Се, пришелцы приидутъ къ тебе Мною и вселятся у тебе и къ тебе прибегнутъ. 16 Се, Азъ Создахъ тя, не якоже кузнецъ Раздуваяй углие и Износя сосудъ на дело: Азъ же Создахъ тя не на пагубу, еже истлити. 17 Всякъ сосудъ Соделанъ на тя Не благопоспешу, и всякъ гласъ, иже на тя востанетъ на прю, одолееши имъ всемъ: повиннии же твои будутъ въ немъ. Есть Наследие служащимъ Господеви, и вы Будете Мне Праведни, Глаголетъ Господь».

18 (Пророка Исаии 7, ст. 14) «14 Сего ради Дастъ Господь Самъ вамъ Знамение: Се, Дева во Чреве Зачнетъ и Родитъ Сына, и Наречеши Имя Ему Еммануилъ».

19 (Псаломъ 77, ст. 64-66) «64 Священницы ихъ мечемъ падоша, и вдовицы ихъ не оплаканы будутъ. 65 И Воста яко Спя Господь, яко Силенъ и Шуменъ от вина: 66 и Порази враги своя вспять, Поношение Вечное Даде имъ».

20 (Деяния Апостолская 6, ст. 1) «1 Во днехъ же сихъ, умножившимся Ученикомъ, бысть роптание Еллиновъ ко Евреомъ, яко презираемы бываху во вседневнемъ служении вдовицы ихъ».

21 (Псаломъ Пресвятой Богородице10, ст. 4) «О Приснодево Преблагословенная, Простри къ намъ Крепкую Десницу Твою, со благоговениемъ Ю лобызаемъ, и Не отврати от насъ Лице (ед. ч.) Твое».

22 (Псаломъ 93, ст. 5-8) «5 Люди Твоя, Господи, смириша, и Достояние Твое озлобиша: 6 Вдовицу и сира умориша, и Пришелца убиша, 7 и реша: Не узритъ Господь, Ниже Уразумеетъ Богъ Иаковль. 8 Разумейте же, безумнии въ людехъ, и буии некогда, умудритеся».

23 (Псаломъ 39, ст. 8-9) «8 Тогда Рехъ: Се, Прииду: въ главизне Книжне Писано Есть о Мне: 9 Еже Сотворити Волю Твою, Боже Мой, Восхотехъ, и Законъ Твой посреде Чрева Моего».

24 (Псаломъ 41, ст. 9) «9 Въ день Заповесть Господь Милость Свою, и нощию Песнь Его от мене (у мене), молитва Богу Живота моего».

25 (Псаломъ 18, ст. 13-14) «13 Грехопадения кто разумеетъ; от тайныхъ моихъ Очисти мя, 14 и от чуждихъ Пощади раба твоего: аще не обладаютъ мною, тогда непороченъ буду, и Очищуся от греха велика».

26 (Иова 14, ст. 1; 11) «1 Человекъ бо (падший) рожденъ от жены малолетенъ и исполнь гнева:

11 временемъ бо оскудеваетъ море, река же опустевши изсше».

27 (3 Ездры 7, ст. 10-70) « 10 И рекохъ: тако, Господи. И Рече ко мне: тако есть и Израилева часть: 11 ихъ бо (падших) ради Сотворихъ векъ, и егда преступилъ есть Адамъ Законоположения Моя, Суждено Бысть еже Сотворено Есть: 12 и Сотворишася Входи сего века тесни и болезненни и трудни, мали же и лукави, и бедствъ полни и трудомъ великимъ утвержденни, 13 ибо большаго века входи пространни и безопасни и Творящии Безсмертный Плодъ: 14 аще убо входящии не внидутъ, иже живутъ, въ тесная и суетная сия, не возмогутъ прияти, яже Суть Уготована: 15 Ныне убо вскую (для чего) ты смущаешися, егда еси тлененъ, и что мятешися ты, егда еси смертенъ (грешен); 16 и вскую не приялъ еси въ сердцы твоемъ, еже есть будущее, но еже настоящее; 17 отвещахъ и рехъ: Владыко Господи! Се, Устроилъ Еси Закономъ Твоимъ, яко Праведнии Наследятъ Сия, нечестивии же погибнутъ: 18 Праведнии же понесутъ тесноту надеющеся пространныхъ: иже бо нечестиво сотвориша, и тесноту пострадавше пространныхъ не узрятъ. 19 И Рече ко мне: несть Судия паче Бога, ни разумеваяй паче Вышняго: 20 погибаютъ бо (падшие бесами) мнози настоящии, понеже не радятъ о Предположеннемъ Божии Законе: 21 Повелевая бо (падшим) Повеле Богъ приходящымъ, Егда Приидоша, что Творяще живи будутъ, и что храняще казними не будутъ. 22 Тии бо (падшие) не суть Увещани, и противишася Ему, и положиша себе помышление суетное, 23 и представиша себе обхождение греховъ, и глаголаше Вышнему не быти, и Путий Его не познаша, 24 и Законъ Его уничижиша, и Обетования Его отвергоша, и въ Законехъ Его Веры не имеша, и Делъ Его не совершиша, 25 того ради, Ездро, тщетная тщетнымъ и полная полнымъ: 26 Се, время приидетъ, и будетъ, Егда приидутъ Знамения, Иже Предрекохъ тебе, и явится Невеста (Церковь), и являющися покажется, яже ныне крыется (сокрыта) от земли, 27 и всякъ, иже Избавленъ Есть от предреченныхъ злыхъ, той узритъ Дивная Моя: 28 Открыет-бо-Ся Сынъ Мой Иисусъ съ теми, иже съ Нимъ Суть, и Насладятся, иже Оставлени Суть, въ летехъ четырехъ стехъ (после Рождества Христова через четыреста лет в Константинополе Получили Песнь Ангелов: «Святый Боже, Святый Крепкий, Святый Безсмертный» - Восхваление Иисуса Христа, Сына Божиего): 29 и будетъ по летехъ сихъ, и Умретъ Сынъ Мой Христосъ, и вси иже Дыхание Имутъ человецы, 30 и обратится векъ (бо ин диавола) въ древнее молчание дний седмь: 31 и будетъ по днехъ седми, и Возбудится, иже не у бдитъ (еще не закончится) векъ и умретъ (беззаконный) растленный (о смерти бо ин диавола ЛЕН ИН А), 32 и земля издастъ техъ, иже въ ней спятъ (восстанут усопшие, которые похоронены в земле) и прахъ (что сожжены), иже въ немъ молчаниемъ обитаютъ, и хранилища издадутъ вданныя имъ душы (кто находится на мытарствах в аду на мучениях): 33 и Открыется Вышний на Престоле Суда, и пройдутъ беды и долготерпение соберется: 34 Судъ же Единъ Пребудетъ, Истина Станетъ, и Вера Возможетъ 35 и дело последовати будетъ, и Мзда (Награда) Покажется, и Правды Воспрянутъ, и неправда не возобладаетъ. 36 И Рекохъ: первый Авраамъ о Содомлянехъ Молился, и Моисей за отцы согрешшыя въ пустыни, 37 и иже по немъ за Израиля во дни Ахаза и Самуила, 38 Давидъ о сокрушении, и Соломонъ за сихъ, иже приидоша (прошедшее время) во Освящение, 39 и Илия за техъ, иже дождь прияша, и за мертва, да Оживетъ (перейдут из мёртвого организма диавола, в Живой Организм Господа Господеви Бога), 40 и Иезекиа за люди во дни Сеннахирима (жестокий, тщеславный бесчисленным воинством Ассирийский царь, захвативший во дни царя Езекии все укрепленные города Иуды (4 Цар. 18, 13), (3 Мак. 6, 4)) и Мнози за многихъ: 41 аще убо ныне, егда тленное возрасте, и неправда умножена есть, и молишася Праведнии за нечестивыхъ (за родных и близких, которые приняли власть бо ин, диавола ЛЕН ИН А), вскую (почему?) и ныне тако не будетъ; 42 и Отвеща ко мне и Рече: настоящий векъ (бо ин диавола ЛЕН ИН А) не есть конецъ, Слава въ немъ частая пребываетъ: Того Ради Молишася за немощныхъ:

43 День бо (Суда над диаволом) Судный будетъ конецъ времене сего (Суд над землею и разделение между бо-диаволом и Богоми Начало Времене Будущаго Безсмертия (Жизнь без диавола и его действий и плодов мертвого организма), въ немже мимоиде тление, 44 разрушися невоздержность, отсечено есть неверие, Возрасте же Правда, Возсия Истина: 45 тогда бо (падшего) никтоже можетъ спасти того, иже погибе (примет печать ин начертания «штрих-код» число легиона диавола, потому, что если на теле будет печать, то точно такая же будет на душе и духе, движущем человека. Поставившие печать на тело – то есть на чело и руку правую - будут навечно рабамим диавола), ни потопити того, иже Победи.

46 И Отвещахъ и Рекохъ: Сие Есть Слово Мое и Последнее, яко Лучше Бе Не дати земли Адаму, или Егда уже Дана Быст ь, Удержати его, да не согрешитъ: 47 что бо (диавол) пользуетъ человекомъ въ настоящемъвеце жити въ скорби, и мертвымъ (находящимся в руках диавола) чаяти казни;

48 О, что сотворилъ еси, Адаме; аще бо (диаволу) ты согрешилъ еси, ни единаго тебе сотворися падение, но и наше, иже от тебе произыдохомъ: 49 что бо (диавол) пользуетъ намъ, аще Обещано Есть намъ Безсмертное Время, мы же смертная дела соделахомъ; 50 и яко Предречено Есть (через Пророков) намъ Вечное Упование, мы же строптивии суетни сотворихомся; 51 и яко отложена Суть намъ Жилища Здравия и Покоя, мы же лукаво жили есмы; 52 и яко Предуготована Есть Слава Вышняго Защитити техъ, иже позде пожиша (будущие), мы же по стропотнымъ путемъ ходихомъ (путем бо ин диавола ЛЕН ИН А – его идеями ленинизма и коммунизма); 53 и яко Показанъ Будетъ Рай, Егоже Плодъ Нерастленъ Пребываетъ, въ Немже Есть Покой и Врачба (Иисус Христос), 54 мы же не внидемъ, въ неблагодарныхъ бо (диавольских) местехъ пожихомъ; 55 и яко паче звездъ возблистаютъ лица техъ, иже воздержание имеяху, наша же лица паче тмы черна; 56 ибо не помышляхомъ живуще, (православные христиане, те, кто не оказал милосердия – милостыни: Жертвы – Любви друг другу) егда беззаконие творихомъ (не выполняем НовоЗаветной Заповеди «Да любите друг друга»), яко имамы по смерти терпети (когда станет человек усопшим, ему тоже не окажут Милосердия и Не дадут Милостыни; не оказавшему милосердия и милостыни брату своему, видящему – во Славу Бога живаго; и тому кто не оказал; Господь Бог тоже Не окажет Милосердия, Не даст Милостыни; а Отправит в геенну огненную, об этом Он Сам Говорил, Ходя по земле во Плоти Христа). 57 И Отвеща и Рече: Сие есть Помышление Подвига, Имже подвизатися будетъ на земли рожденный человекъ (свободный от печати диавола ин бо), 58 да аще побежденъ будетъ (на бумаге примет ин номер начертание, и откажется через заявление-отречение о принятии диавольских документов, и номера начертания 666), претерпитъ (пройдёт) еже Реклъ Еси, аще же победитъ, восприиметъ Еже Глаголю: 59 понеже Сей Есть Животъ (найдет человек в себе смелость и поверит Книгам, Написанным Господом через бедную, безграмотную вдову Марию, и Отречется от документов кабаллистической пятиконечной звезды диавола ЛЕН ИН А бо ин; и номера начертания века сего – подведения итогов века богоборческого и лукаваго, лживого, злого, ненавистного к братолюбию. Через Древо Плода пал человек, Нарушив Закон Послушания, и через древо плода – «бумагу» - должен Очиститься: от бо ин греха и войти в Послушание Господу Господеви Богу, Троице Единосущной и Нераздельной: Отца и Сына и Святаго Духа, Имея при Выполнении Клятвенного Свидетельства Имя Иисус – «съ нами Богъ». Через Имя Иисус Было Снято рабство греха над человеком, а через потерю имени человек вновь теряет Рай – Вечной Блаженство; и уходит в рабство диавола. Нет имени – нет Свободы и Чести. Был человек в Подобие Бога Живаго, а без имени – стал в подобие диавола бо ин – падшего человека убийцы ненавистника Милосердия, Милостыни и братолюбия – Жертвы друг другу, и друг за друга: скрепляющей в Единое «мы» - Организм Жизни, Дающей Свободу всем, имеющим Душу Живу, Растущий и Продолжающий Себя Семенем Рождения, а не творением рук человеческих), о немже Моисей рече, егда живяше, къ людемъ, глаголя: избери себе Животъ (Жизнь), да Живеши (под Руководством и Покровом Бога, Находясь в Его Живом Организме): 60 не вероваша же Ему, но ни после Его Пророкомъ, ниже Мне, Иже Глаголалъ Есмь имъ (то есть людям последнего времени было Сказано, Господом Богом через Пророков и Моисея, для Спасения Имени Чести Родовой – Древа Жизни),

61 яко не была бы скорбь въ погубление ихъ, якоже будетъ радость темъ, имже Усоветовано Есть Спасение.

62 И отвещахъ и рекохъ: вемъ, Господи, яко Названъ Есть Вышний Милосердъ понеже Помилуетъ техъ, иже не у въ векъ приидоша (отреченные от имени чести родовой своей, приняв номер ин «иного» рабства), 63 и яко Милуетъ техъ, иже Житие творятъ по Закону Его (как самарянин, оказав милосердие иноплеменнику, не прося взамен ничего, а оказывает братолюбие, жертвует своим состоянием не имущему ничего, впавшего в разбоники. Так люди века бо ин диавола, впали – в разбойники, которые расхитили Знания о Боге Живом. Приняв сына беззакония «ЛЕН ИН А» человека убийцу, вместо Бога Иисуса Христа, и поклонились ему, создав в честь имени его – ЛЕН ИН А диавола – памятники: скульптуры, обелиски, портреты и т.д., и назвали города, площади, улицы, чтоб человек не спускал имя его – диавола – из уст своих, а помнил, и соединялся через слово имени с ним. Кого упомянул, тот и пришел к тебе), 64 и Долготерпеливъ Есть, яко Долготерпитъ симъ, иже согрешиша, яко Своему Творению (как Отец к детям даже непослушным и замаравших во грехах и предательстве; Ждет раскаяния и покаяния от человечества, независимо от того, кто где предал Его, и находится кто в какой ризе «носящей»; Все мы – Его Господа Бога, Есть Дуновение – Дыхание Жизни; имеем как Адам, давший плоть всему человечеству, Созданному Господом Богом. Значит, все люди – братья и имеют одних родителей как плоти, так и души и Духа, движущие плоть человеческую),

65 И Щедръ Есть Датель, яко Даяти Хощетъ по требованиемъ (просьбам), 66 и Многомилосердъ, понеже Умножаетъ Милосердие темъ, иже и настоящии суть (настоящее время), и иже минуша (прошедшее время), и иже будутъ (будущее. В трех временах Заключается Вечность – мы, Живущие вечно, через прошлое, настоящее и будущее, как единое Древо Жизни, имея различия древ через Фамилию, Имя и Отечество, соединяющие нас во едино, для Спасения через Имя Иисуса Христа, и Его Тела – Церкви Христовой, христианской – Истинно Православной, несущие Истину и Правду о Господе Господеви Боге Иисусе Христе – Имеют Право Славить Его, как последователи Христа, приняв НовоЗаветное Имя Троицы Единосущной и Нераздельной Отца и Сына и Святаго Духа с Объединяющим Их Единосущность и Неразделимость Именем Иисус «съ нами Богъ». Благодать и Святость Господа Господеви Бога нашего и наших прародителей: от Адама, Ноя, Авраама, Иакова и Исаака, Моисея, и так далее, до последнего времени «века бо ин диавола ЛЕН ИН А – подведения черты разделения между Добром (Богом) и лукавством - бо»): 67 аще бо (падший) не умножитъ Милосердия Своего, не оживетъ векъ (так и погибнет в братоненавидении, присоединив себя к человекоубийце диаволу, и погибнет с ним; уйдет навечно в геенну огненную к своему хозяину, кто его, «человека», поработил: через соблазны мира сего, и дал ему свой номер ин рабство диавола начерта ние номера 666 вместо чести родового имени человека, показывающего Свободу человека, как Подобие Божие: Святости и Милосердия) съ теми, иже Наследятъ въ Немъ, и Дарствуетъ: 68 понеже аще бы Не дарствовалъ от Благости Своея, да обличатся сии, иже беззаконие сотвориша (разбогатевшие за счет других, которые обнищали по вине их, неправильного скопления своих богатств, обобрав брата своего, нарушив Заповедь: «не возжелай у брата своего ничего, что принадлежит ему, брату твоему, а поделись – накопи себе богатства у Отца твоего в Вечности, где вор не крадет и тля не есть») от своихъ беззаконий, то не возмогла бы десятотысящная часть Жива Быти человековъ: 69 и Судия, аще бы Не простилъ онымъ (принявшим на древе – «бумаге» - предательский номер, впав в рабы диавола, но о которых Господь Иисус Христос Говорит, что «Ему Нужно Привести овец не Своего Двора») иже Изцелени Суть Словомъ (Знания в Двенадцати Книгах и Девятнвдцати Укрухах) Его (через Двенадцать Книг: 1 «И будетъ едино стадо и Единъ Пастырь», 2 «антихристъ», 3 «Армагеддонъ», 4 «Кто устал от лжи и хочет знать Истину», «Овцамъ не Своего Двора», 6 «Путь Древа Жизни», 7 «Мария» (Книга в Честь Божией Матери), 8 «Соль земли», 9 «Рече Господь Господеви Моему», 10 «церковь лукавнующихъ», 11 «Кто подобенъ Тебе», 12 «Азъ от нихъ покаяния Жду: кто не раскаянъ – повиненъ Суду»), и Потребилъ (Уничтожил) бы множество распрей, 70 не бы осталися быша въ безчисленнемъ множестве, разве мали зело».

+ + + + + + + +

1 (Евангелие от Иоанна 5, ст. 23) «23 Да вси чтутъ Сына, якоже чтутъ Отца. (А) иже не чтитъ Сына, не чтитъ Отца Пославшаго Его».

2 (Евангелие от Иоанна 4, ст. 37-38) « 37 О семъ бо Слово Есть Истинное, яко инъ есть сеяй, и инъ есть жняй: 38 Азъ Послахъ вы Жати, идеже вы не трудистеся: инии трудишася, и вы въ трудъ ихъ внидосте ».

3 (Евангелие от Иоанна 8, ст. 31-32) « 31 Глаголаше убо Иисусъ къ Веровавшимъ ему Иудеомъ: аще вы пребудете во Словеси Моемъ, воистинну ученицы Мои Будете: 32 и Уразумеете Истину, и Истина Свободитъ вы ».

4 (Евангелие от Луки 10, ст. 27-29) «27 Онъ же Отвещавъ Рече: Возлюбиши Господа Бога Твоего от всего сердца твоего, и от всея души твоея, и всею крепостию твоею, и всемъ помышлениемъ твоимъ: и ближняго своего яко самъ себе. 28 Рече же ему: Право отвещалъ еси: Сие сотвори, и Живъ будеши. 29 Онъ же хотя оправдитися самъ, рече ко Иисусу: и кто есть ближний мой;» (А за кого Иисус Христос Распялся на Кресте? За всех без исключения).

5 (Евангелие от Луки 13, ст. 14-17) «14 Отвещавъ же старейшина собору, негодуя, зане въ субботу Исцели (ю) Иисусъ, глаголаше народу: шесть дний есть, въ няже достоитъ делати: въ тыя убо приходяще целитеся, а не въ день субботный. 15 Отвеща (же) убо ему Господь и Рече: лицемере, кождо васъ въ субботу не отрешаетъ ли своего вола или осла от яслий, и ведъ напаяетъ, 16 сию же дщерь Авраамлю сущу, юже связа сатана се осмоенадесяте лето, не достояше ли разрешитися ей от юзы сея въ день субботный; 17 И Сия Ему Глаголющу, стыдяхуся вси противляющиися Ему: и вси людие радовахуся о всехъ Славныхъ Бывающихъ от Него».

6 (Евангелие от Иоанна 6, ст. 32-51) «32 Рече убо имъ Иисусъ: аминь, аминь Глаголю вамъ, не Моисей даде вамъ хлебъ съ Небесе, но Отецъ Мой Даетъ вамъ Хлебъ Истинный съ Небесе: 33 Хлебъ (в век) бо (падшим) Божий Есть Сходяй съ Небесе и Даяй Животъ миру. 34 Реша убо къ Нему: Господи, всегда Даждь намъ Хлебъ Сей. 35 Рече же имъ Иисусъ: Азъ Есмь Хлебъ Животный: Грядый ко Мне Не имать Взалкатися, и веруяй въ Мя Не имать Вжаждатися никогдаже. 36 Но Рехъ вамъ, яко и видесте Мя, и не веруете. 37 Все, еже Даетъ Мне Отецъ, ко Мне приидетъ, и грядущаго ко Мне Не изжену вонъ: 38 яко Снидохъ съ Небесе, Не да Творю Волю Мою, но Волю Пославшаго Мя Отца. 39 Се же Есть Воля Пославшаго Мя Отца, да Все, Еже Даде Ми, Не погублю от Него, но Воскрешу е въ последний день. 40 Се же Есть Воля Пославшаго Мя, да всякъ видяй Сына и веруяй въ Него Имать Животъ Вечный, и Воскрешу Его Азъ въ последний день. 41 Роптаху убо Иудее о Немъ, яко Рече: Азъ Есмь Хлебъ Сшедый съ Небесе. 42 И глаголаху: не Сей ли Есть Иисусъ сынъ Иосифовъ, Егоже мы знаемъ отца и Матерь, како убо Глаголетъ Сей, яко съ Небесе Снидохъ; 43 Отвеща убо Иисусъ и Рече имъ: не ропщите между собою: 44 никтоже можетъ Приити ко Мне, аще не Отецъ Пославый Мя Привлечетъ его, и Азъ Воскрешу его въ последний день. 45 Есть Писано во Пророцехъ: и Будутъ вси Научени Богомъ. Всякъ слышавый от Отца и навыкъ, приидетъ ко Мне. 46 Не яко Отца виделъ есть кто, Токмо Сый от Бога, Сей Виде Отца. 47 Аминь, аминь Глаголю вамъ: Веруяй въ Мя Имать Животъ Вечный. 48 Азъ Есмь Хлебъ Животный: 49 отцы ваши ядоша манну въ пустыни, и умроша (шли в ад до Искупления греха – Победив смерть): 50 Сей Есть Хлебъ Сходяй съ Небесе, да, аще кто от Него Ястъ (Причастие – Причастен к Богу), не умретъ: 51 Азъ Есмь Хлебъ Животный, Иже Сшедый съ Небесе: аще кто снесть от Хлеба Сего, Живъ Будетъ во веки: и Хлебъ, Егоже Азъ Дамъ, Плоть Моя Есть, Юже Азъ Дамъ за Животъ мира».

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...