I'm looking for a position where I can have the opportunity to use my ORAL written communication skills.: interperso
Профессиональные навыки: – опыт общения, а также привлечения клиентов, прямых продаж (холодные звонки); – умение приспосабливаться и искать подход к клиенту; – готовность вежливо общаться, без навязывания собственной позиции на основе поиска выгод обеим сторонам; – обучение (в университете) реферативному, устному, синхронному переводам. А также: 1) Навыки межличностного общения: – позитивное отношение к окружающим, общение с ними, умение слушать, навыки сбора информации. Могу создать успешное взаимодействие с широким кругом людей; 2) Навыки публичных выступлений (обучалась в университете) – Представляю информацию в четкой и сжатой форме для проведения устных презентаций для аудитории, считаю, что имею поставленный голос. 3) Навыки убеждать – Эффективно общаюсь с целью обеспечения аргументации для моей позиции или оказания влияния на решение (в бытовых ситуациях пытаюсь отстоять свою точку зрения, но также и иду на компромиссы). 4) Навыки критического мышления – Могу оценить различные точки зрения или идеи и сделать объективные суждения; прорабатываю все возможные решения проблемы путем оценки их преимуществ и недостатков; – Могу сделать конкретные выводы из набора общих наблюдений или конкретных фактов. После некоторого обдумывания какой-либо ситуации, проблемы, задачи даю правильные с моей точки зрения заключительные выводы. 5) Навыки планирования – Стараюсь выполнять все задания в срок. 6) Продвинутые навыки письма. Реферирование текста + его перевод. – Могу отобрать, интерпретировать, собрать и объединить ключевые идеи; отредактировать написанный текст так, что сообщение будет настолько четким, кратким и точным, насколько это возможно; 7) Знание иностранных языков – Для меня характерно функциональное двуязычие; могу переводить на данном языке как в письменной, так и в устной форме; 8) Способности к адаптации – У меня есть способность адаптироваться к новым ситуациям и обстоятельствам. Деловые качества: – умение работать как самостоятельно, так и в команде; – напористость, нацеленность на результат – выполнение работ в определенный срок; -коммуникабельность, умение видеть проблему клиента, сотрудничать, находить индивидуальный подход; – легкая адаптация, достаточная способность к труду в стрессовых условиях, грамотная речь, энергичность, организованность; – вежливость, толерантность, знания этики делового общения, порядочность, честность, целеустремленность. Знания: 1) Основы деловой документации на русском и английском языках. 2) Тактики, стратегии, структура построения презентаций для выступлений. 3)Теоретическое оформление интернет-сайтов с точки зрения культурных особенностей представителей восточных\западных стран. 4) Создание, структура презентации для лифта (elevator pitch\ элеватор спич). 5) Знания культурных особенностей, а также влияния метафор, мифов, убеждений, стереотипов, ценностей представителей разных стран.
Professional skills:
- experience of communication, as well as attracting customers, direct sales (cold calls);
- Ability to adapt and seek an approach to the client;
- readiness to politely communicate, without imposing one's own position on the basis of seeking benefits for both parties;
- training (at the university) in abstract, oral, simultaneous interpreting.
1) Skills of interpersonal communication:
- Positive attitude towards others, communication with them, listening skills, information gathering skills. I can create successful interaction with a wide range of people;
2) The skills of public speaking (studied at the university)
- To present information in a clear and concise form for presenting oral presentations to the audience, I believe that a secured voice.
3) Skills to persuade
Effectively appealed for the purpose of providing a position to solve the problems associated with making decisions (in domestic resolution), but also on the basis of compromise solutions.
4) Critical thinking skills
- I can use different points of view or ideas and make objective judgments; I study all possible solutions to the problem by evaluating their advantages and disadvantages;
- I can draw concrete conclusions from a set of general observations or concrete facts. After some deliberation of any situation, problems, tasks that were accomplished from my point of view, the final conclusions.
5) Planning skills
- I try to fulfill all tasks on time.
6) Advanced writing skills. Referencing text + translation.
РЕФЕРАТИВНЫЙ ПЕРЕВОД -summary translation
- I can select, interpret, collect and combine key ideas; Edit the written text so that the message will be as clear, concise and accurate as possible;
7) Knowledge of foreign languages
- For me, functional bilingualism is characteristic; I can translate into the next language, both in writing and orally;
8) Ability to adapt
- I have the ability to adapt to new situations and circumstances.
Business qualities:
- Ability to work independently or in a team;
- assertiveness, focus on results - performance of work in a specific time;
-communicability, ability to see the client's problem, cooperate, find an individual approach;
- Easy adaptation, sufficient ability to work under stressful conditions, competent speech, vigor, organization;
- politeness, tolerance, knowledge of the ethics of business communication, decency, honesty, purposefulness.
Knowledge:
1) The basics of business documentation in Russian and English.
2) Tactics, strategies, structure of presentation presentations.
3) Theoretical design of Internet sites in terms of cultural characteristics of the eastern / western countries.
4) Creation, structure of presentation for the elevator (pitch pitch \ elevator of speech).
5) Knowledge of cultural features, as well as the influence of metaphors, myths, beliefs, stereotypes, values of representatives of different countries.
As a marketing assistant at your company, I would be able to apply my years of experience as a successful grant writer, and would be able to write the kinds of materials I most enjoy working on.
I am hoping for a job that will allow me the chance to boost sales at an already successful company, such as your own. I am looking for the opportunity to use the skills that I have developed during my years in marketing to engage your sales force and increase productivity and international sales.
I am excited by the opportunity to work with an innovative, successful company such as your own. I look forward to utilizing the experience I have in technology to help streamline a company’s products for even more successful implementation.
In my next job, I would like to be able to have a positive impact on my patients, and to be able to help them lead a more functional and healthy lifestyle. Your facility offers patients a total recovery program, and I feel that my experience, education, and specialization would make this a good fit for me.
I look forward to working for a company whose mission I firmly believe in, such as your own. I look for jobs about which I am passionate, because this allows me to be extremely productive and creative.
What are your goals for the next five years / ten years?