Святы́й апо́столе Кли́менте, моли́ Бо́га о нас.
Святы́ й апо́ столе Кли́ менте, моли́ Бо́ га о нас. Д руги́ й Моисей, Кли́ менте му́ дре, был еси́, / зако́ ны Боже́ ственныя всем излага́ я и свяще́ нная пиша́ уче́ ния, / и церко́ вное все вчиня́ еши исполне́ ние, / отсю́ ду законополо́ жника тя и учи́ теля вси иму́ щее, ве́ рою чтим. Святы́ й апо́ столе Кодра́ те, моли́ Бо́ га о нас. У кра́ шен ра́ зумом, кра́ сному Влады́ це предстои́ ши, / светле́ йш при́ сно, я́ ко иера́ рх Богоприя́ тен, / я́ ко апо́ стол Боже́ ствен, со все́ ми апо́ столы и́ стинно мир ми́ ру, Кодра́ те, непроша́ я. Святы́ й апо́ столе Кри́ скенте, моли́ Бо́ га о нас. В жи́ лив твой Христо́ с по́ мысл, Кри́ скенте прему́ дре, пома́ занием ра́ дования, / Халкидо́ на первопа́ стыря, я́ ко сего́ ученика́, благоче́ стно показа́, / заблужде́ нным стезю́ показу́ ющаго. Святый апо́ столе Кри́ спе, моли́ Бо́ га о нас. П ет буди́, Кри́ спе, пе́ сньми Боже́ ственными, / сокрове́ нныя пути́ Христо́ вы показа́ вый, / и осуди́ вый пло́ тию свое́ ю осужде́ нный грех, и мно́ ги неосужде́ нны показа́ вый. Богоро́ дичен: С ве́ том Твои́ м озари́ мя, во тьме лежа́ ща, Све́ та жили́ ще, / и со апо́ столы моли́ ся, Пренепоро́ чная, / от вся́ кия ну́ жды изба́ вити мя Твои́ ми моли́ твами. Ин. Преподо́ бнаго Ирмо́ с: Просвеще́ ние во тьме лежа́ щих, / спасе́ ние отча́ янных, Христе́ Спа́ се мой, / к Тебе́ у́ тренюю, Царю́ ми́ ра, просвети́ мя сия́ нием Твои́ м; / ино́ го бо, ра́ зве Тебе́, бо́ га не зна́ ю.
М оли́ тв ра́ лом обнови́ в зе́ млю се́ рдца/ сию́ насе́ ял еси́ Сло́ ва се́ менем, о́ тче Богому́ дре, / и клас пожа́ л еси́ благопло́ дия, / восхваля́ ющих тя всех благочести́ вых ду́ ши пита́ ющий. Б одр ум всегда́ приноси́, о́ тче Богому́ дре, / стра́ сти успи́ л еси́ душетле́ нныя, / к Боже́ ственному у́ тру тща́ ся дости́ гну, к незаходи́ маго Све́ та све́ тлости, / веселя́ щихся в не́ мже есть жили́ ще. Я́ ко светоза́ рный и светоно́ сец/ и полн дарова́ ний Ду́ ха Боже́ ственнаго сый, о́ тче, / незло́ бия чист обы́ чай явля́ я, / всем пока́ зовался еси́, я́ коже А́ нгел живы́ й с те́ лом, Богоро́ дичен: С высоты́ восто́ ка я́ вльшагося показа́ лася еси́ дверь/ и престо́ л превознесе́ н Царе́ в, / Небоме́ рная и высо́ кая ле́ ствица, на ню́ же взы́ де Христо́ с, Пречи́ стая, / и отринове́ нным челове́ ком приобщи́ ся. Песнь 6 Ирмо́ с: Жите́ йское мо́ ре, /воздвиза́ емое зря напа́ стей бу́ рею, /к ти́ хому приста́ нищу Твоему́ прите́ к, вопию Ти; / возведи́ от тли живо́ т мои́, / Многоми́ лостиве. В од сый испо́ лнен та́ йных, / я́ ко река́ ми́ ра, Еди́ не Го́ споди, к реце́ прише́ л еси́, / от ма́ лыя ка́ пли прося́ крести́ тися, Еди́ не Безгре́ шне. Д иви́ тся свы́ ше А́ нгельский лик, / смотря́ я обнаже́ на о́ блаки покрыва́ ющаго Не́ бо, и взыва́ ет: / что сие́ Твое́ мно́ гое к челове́ ком снизше́ ствие? П о́ лный истощи́ ся, Неви́ димый се, вопло́ щся, яви́ ся. / Иорда́ не реко́, возвесели́ ся, струи́ твоя́ испо́ лни, / я́ ко да омы́ еши всех Возрожде́ ние. Ин. Апо́ столов Ирмос: Боже́ ственное сие́ и всечестно́ е/ соверша́ юще пра́ зднество, / Богому́ дрии Богома́ тере, / прииди́ те, рука́ ми воспле́ щим, / от Нея́ ро́ ждшагося Бо́ га сла́ вим.
В весь мир кропи́ те во́ ду жи́ зни спаси́ тельную, / о́ блацы одушевле́ ннии я́ вльшеся, апо́ столи, / и ве́ рных сердца́ ороси́ сте. Г лаго́ л Боже́ ственных си́ ла ва́ ша ри́ торов победи́ мно́ гую лю́ тость/ и нему́ дрыя умудри́, объюроде́ вшия ра́ зумом пре́ лести, всему́ дрии. Б оже́ ственный Пуд и Трофи́ м, / Филимо́ н сла́ вный и Ариста́ рх, / Ониси́ фор же и Тихи́ к всеизря́ днейший, / я́ ко ученицы́ Сло́ ва да возвели́ чатся. Богоро́ дичен: П ою́ Тя, Еди́ на Всепе́ тая, / сла́ влю Тя, при́ сно Богосла́ вная, / и блажу́ Тя, Ю́ же ро́ ди блажа́ т родо́ в, / Де́ во Бoгоблаже́ нная. Вторы́ й кано́ н апо́ столов Святы́ й апо́ столе Ли́ не, моли́ Бо́ га о нас. О т Петра́ Боже́ ственнаго, апо́ столов верхо́ внаго, научи́ вся/ и от него́ навы́ к Боже́ ственное зна́ ние, апо́ столе Ли́ не, / и́ дольскую лесть обличи́ л еси. Святы́ й апо́ столе и Евангели́ сте Луко́, моли́ Бо́ га о нас. Х ристо́ ва ученика́, Ева́ нгелия списа́ теля мудре́ йша, / сосу́ да избра́ нна кра́ сна, о́ браз одушевле́ н, ве́ рнии, / его́ же во всех Це́ рквах похвала́, / Луку́ апо́ стола в пе́ снех почти́ м: / той бо пропове́ да Бо́ жия пресла́ вная чудеса́, / просвети́ в я́ же на земли́, Богосло́ вия луча́ ми, бла́ гости ра́ ди. Святы́ й апо́ столе Луки́ е, моли́ Бо́ га о нас. П а́ влу спу́ тник избра́ вся, Луки́ й всеблаженный, / язы́ ки улови́ л еси́ мре́ жею, Богоглаго́ льниче, догма́ тов твои́ х. Святы́ й апо́ столе и Евангели́ сте Ма́ рко, моли́ Бо́ га о нас. Б огогла́ сных слове́ с написа́ теля, ве́ рния, / и Еги́ пта вели́ кого наста́ вника досто́ йно воспое́ м, вопию́ ще: / Ма́ рко му́ дре, уче́ нии и моли́ твами твои́ ми/ к невла́ емому житию́ наставля́ ти всех нас не преста́ й, / Христо́ в учениче́ и Евангели́ сте.
Святы́ й апо́ столе Матфи́ е, моли́ Бо́ га о нас. У ченико́ в двоенадеся́ тых яви́ лся еси́, исполня́ я лик блаже́ нный, / из него́ же преда́ тель себе́ отве́ рг, на Христа́ воздви́ г пя́ ту, /тайновеща́ телю Матфи́ е чу́ дне. Святы́ й апо́ столе Нарки́ ссе, моли́ Бо́ га о нас. М и́ лости воли́ теля Бо́ га пропове́ дал еси́ / и лести свободил еси́, Боже́ ственный Нарки́ ссе, ду́ ши благочестивых, / великих быв Афи́ нян председа́ тель и насади́ тель садо́ в кра́ сных, Богоблаже́ нне. Святы́ й апо́ столе Никано́ ре, моли́ Бо́ га о нас Ч есть Боже́ ственну насле́ довал еси́, Никано́ ре блаже́ нне, / заколе́ н быв, я́ ко овча́, со двема́ ты́ сящами, на Христа́ упова́ ющими, / в о́ ньже сконча́ ся день Стефа́ н первострада́ лец. Святы́ й апо́ столе Оли́ мпе, моли́ Бо́ га о нас. Д а похва́ лится Боже́ ственный Оли́ мп песнопе́ ньми/ и Родио́ н с ним да возвели́ чится благоче́ стно, / тече́ ние соверши́ вше муче́ ния с Петро́ м Богопропове́ дниким в Ри́ ме, глава́ ми отсека́ еми.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|