Святы́й апо́столе Сосипа́тре, моли́ Бо́га о нас.
Святы́ й апо́ столе Сосипа́ тре, моли́ Бо́ га о нас. Д несь весели́ тся вся Христо́ ва Це́ рковь, / пра́ зднственную ра́ дость духо́ вно соста́ вльши в па́ мяти твое́ й, / ю́ же непоколе́ блену спаси́ твои́ ми к Спа́ су и Бо́ гу благоприя́ тными моли́ твами, / Сосипа́ тре свяще́ ннейше. Богоро́ дичен: М и́ лостивая Богоро́ дице, апо́ столов похвало́, / и страстоте́ рпцев сла́ ва, и ве́ рных утвержде́ ние, / разори́, молю́ ся, наве́ ты лука́ ваго и изба́ ви мя ве́ чнаго осужде́ ния. Ин. Преподобнаго Ирмо́ с: Богопроти́ вное веле́ ние/ беззако́ ннующаго мучи́ теля высо́ к пла́ мень вознесло́ есть, / Христо́ с же простре́ Богочести́ вым отроко́ м ро́ су духо́ вную, / Сый благослове́ н и препросла́ влен. П усты́ ня днесь Иорда́ нова да процвете́ т: / гряде́ т бо всех Избавле́ ние, огне́ м Божества́ / погрузи́ ти нас водо́ ю и Ду́ хом, лю́ те сокруше́ нных грехопаде́ ньми. С лез пролия́ ньми погаси́ л еси́ страсте́ й разжже́ ния, Феокти́ сте блаже́ нне, / чуде́ с источи́ л еси́ струи́ присноживо́ тныя, / и́ миже отмыва́ ются душ же и теле́ с неду́ ги, пресла́ вне. Д ави́ дове кро́ тости, о́ тче, поревнова́ л еси́, / стяжа́ в непоро́ чно И́ овлево безстра́ стие, Иа́ ковлю простоту́ / и ве́ ру Авраа́ мову, Петро́ ву теплоту́. / С ни́ миже всели́ вся, нас помина́ й. Богоро́ дичен: Ж изнь Ипоста́ сную нам ро́ ждши, сме́ ртию смерть, Де́ во, упраздни́ вшую, / лю́ тыми обурева́ ньми умерщвлена́ мя оживи́ / мольба́ ми Твои́ ми, Чи́ стая, Благослове́ нная и Препросла́ вленная.
Песнь 8 Ирмо́ с: Из пла́ мене преподо́ бным ро́ су источи́ л еси́ / и пра́ веднаго же́ ртву водо́ ю попали́ л еси: / вся бо твори́ ши, Христе́, то́ кмо еже́ хоте́ ти. / Тя превозно́ сим во вся ве́ ки. Р е́ чныя струи́ ми́ лотию разсека́ ше Елиссе́ й, благода́ ть Креще́ ния предсеннопиша́, / ю́ же Христо́ с соде́ лает, на сия́ восходя́, Еди́ н Благоде́ тель. Н азна́ меноваше иногда́ проро́ к сла́ вный Креще́ ния благода́ ть, / со́ лию во́ ды безпло́ дныя пе́ рвее соде́ лав многопло́ дны, / я́ вльшагося Бо́ га на́ шего си́ лою. Д ебрь вся́ ка Боже́ ственных даро́ в испо́ лнится, / и холм проти́ вный смири́ тся, и стро́ потная в пра́ вая обратя́ тся/ воплоще́ ннаго Бо́ га явле́ нием. Ин. Апостолов Ирмо́ с: О́ троки благочести́ выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́ дичо спасло́ есть, / тогда́ у́ бо образу́ емое, / ны́ не же де́ йствуемое, / вселе́ нную всю воздвиза́ ет пе́ ти Тебе́: / Го́ спода по́ йте, дела́, / и превозноси́ те Его́ во вся ве́ ки. О бно́ вльше ра́ зумы олядене́ вшия ра́ лом Сло́ ва, всесла́ внии, / и в них спаси́ тельная се́ мена насе́ ясте, / и благоче́ стия клас стори́ чный пожа́ сте – спа́ сшихся мно́ жество, / Госпо́ дни апо́ столи все му́ дрии. П охвала́ ми Иа́ кова Боже́ ственными, / Клео́ пу, Варна́ ву же и Стефа́ на, / Нарки́ сса всему́ драго, Ма́ рка, Аристову́ ла и Апе́ ллия/ почти́ м, апо́ столы Христо́ вы, вопию́ ще: / Го́ спода по́ йте, дела́, и превозноси́ те во вся ве́ ки. К рест вме́ сто броня́ нося́ ще, / ко всем му́ жески ополчи́ стеся полко́ м зми́ я, всему́ дрии апо́ столи, / и, ты́ я погуби́ вше, я́ же плени́ челове́ ки, улови́ сте ве́ рою, / и Жизнода́ вцу приведо́ сте Влады́ це.
Богоро́ дичен: О, чу́ до вы́ шше чуде́ с! / Ка́ ко ражда́ еши и пребыва́ еши де́ вствующи, Всечи́ стая Богоневе́ сто? / Сло́ во бо родила́ еси́, Отцу́ Собезнача́ льное, / Ему́ же вси пое́ м: / Го́ спода по́ йте, дела́, и превозноси́ те во вся ве́ ки. Вторы́ й кано́ н апо́ столов Святы́ й апо́ столе Сосфе́ не, моли́ Бо́ га о нас. У чени́ к быв Па́ влу, прему́ дрому священнопропове́ днику, / подо́ бник же Христу́, сла́ вне Сосфе́ не, / Того́ повину́ яся Боже́ ственным манове́ нием. Святы́ й апо́ столе, первому́ чениче и архидиа́ коне Стефа́ не, моли́ Бо́ га о нас. Я́ ко пе́ рвый в диа́ конех, / пе́ рвый и в му́ ченицех показа́ лся еси, всесвяты́ й Стефа́ не, / путь бо был еси́ и мно́ ги Го́ споду приве́ л еси. / Тем не́ бо тебе́ отве́ рзеся, и Бог тебе́ яви́ ся, / Того́ моли́ спасти́ ся душа́ м на́ шим. Святы́ й апо́ столе Те́ ртие, моли́ Бо́ га о нас. С вященноде́ йствуя свяще́ нное Ева́ нгелие, / сия́ нии Ду́ ха ду́ ши просвети́ л еси, / изба́ вив от тьмы идолонеи́ стовства, Те́ ртие апо́ столе. Святы́ й апо́ столе Ти́ моне, моли́ Бо́ га о нас. Т и́ мон свяще́ нный, па́ стырь Во́ стряном быв, / прия́ т муче́ ния блаже́ нную кончи́ ну, огне́ м сожигаемь. Свя́ тый апо́ столе Тимофе́ е, моли́ Бо́ га о нас. Б оже́ ственными дарова́ нии укра́ шен, / удобри́ л еси́, сла́ вне, Ефе́ сскую светлую Митропо́ лию, апо́ столе Тимофе́ е, / пропове́ дник бо показа́ лся еси́ с Па́ влом Боже́ ственным всем, / провозвести́ л еси́ спаси́ тельное сло́ во. / Те́ мже торжеству́ ем ве́ рою па́ мять твою́. Святы́ й апо́ столе Ти́ те, моли́ Бо́ га о нас. П а́ влов яви́ ся собесе́ дник, апо́ столе, / с ним нам сло́ во предвозвести́ л еси́ Боже́ ственный благода́ ти, / тайноглаго́ льниче Ти́ те приснопа́ мятне. / Сего́ ра́ ди вопие́ м ти: / не преста́ й моля́ ся о всех нас.
Святы́ й апо́ столе Тихи́ ке, моли́ Бо́ га о нас. П а́ влу, му́ дрому наста́ внику, в Посла́ ниях служа́ Боже́ ственных, / апо́ стол Тихи́ к спаси́ тельная уче́ ния всем раздаде́ спаса́ емым. Святы́ й апо́ столе Трофи́ ме, моли́ Бо́ га о нас. С у́ ще с Па́ влом сла́ вным, Трофи́ ме прему́ дре, / с ним весь мир, я́ ко звезда́ с со́ лнцем, проидо́ сте, / све́ том пропове́ дания свяще́ ннаго неве́ дения тьму отгоня́ ще. Богоро́ дичен: С о святы́ ми А́ нгелы, с Боже́ ственными апо́ столы, с сла́ вными му́ ченики/ Твоего́ моли́ Сы́ на и Бо́ га, Богороди́ тельнице Пречи́ стая, / от бед изба́ вити ду́ ши на́ ша. Ин. Преподобнаго Ирмо́ с: В пещь о́ гненную ко о́ троком евре́ йским снизше́ дшаго/ и пла́ мень в росу́ прело́ жшаго Бо́ га, / по́ йте, дела́, я́ ко Го́ спода, / и превозноси́ те во вся ве́ ки. П росвеще́ ние и очище́ ние душ яви́ лся еси́ на Иорда́ не, / исто́ чник, Спа́ се, му́ дрости: / воды́ жи́ вы пи́ щный пото́ к подава́ я нам, / вода́ ми погружа́ еши на́ ша грехи́. В незло́ бии жизнь препроводи́ в вои́ стинну, Богому́ дре о́ тче, / вра́ жию зло́ бу соверше́ ннейшим умо́ м низложи́ л еси, / по́ йте, – вопия, – дела́ вся, Го́ спода и превозноси́ те Его́ во ве́ ки. Н ы́ не секи́ ра душа́ м прети́ т посече́ ние, / душе́ моя́, потщи́ ся/ и, страсте́ й те́ рния отсе́ кши, плоды́ зре́ лы Го́ споду принеси́, / Богоно́ снаго моли́ твами спаса́ ющися. Богоро́ дичен: О т всех Тя родо́ в избра́ Христо́ с в жи́ лище Себе́, Богоро́ дице, / обновля́ я ны, истле́ вшия, соедине́ нием лу́ чший, / тем Тя пое́ м во вся ве́ ки.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|