На у́трени. На Бог Госпо́дь: тропа́рь предпра́зднства, два́жды. Сла́ва, апо́столов. И ны́не, предпра́зднства.
На у́ трени На Бог Госпо́ дь: тропа́ рь предпра́ зднства, два́ жды. Сла́ ва, апо́ столов. И ны́ не, предпра́ зднства. По 1-й стихоло́ гии седа́ лен, глас 4. Подо́ бен: Ско́ ро предвари́: С е прихо́ дит ко Иорда́ ну Христо́ с, / приглаша́ ет же Предте́ чу: гряди́ и крести́ ве́ рно/ весь очища́ ющаго ми́ ра грех ре́ чными струя́ ми, / простри́ твою́ ру́ ку к верху́ Моему́ Боже́ ственному, / руки́ бо прегреше́ ние приидо́ х исцели́ ти. Сла́ ва: А по́ стольский лик Ду́ хом Святы́ м просвети́ л, Христе́, / и на́ шу скве́ рну грехо́ вную те́ ми омы́ й, Бо́ же, и поми́ луй нас. И ны́ не, глас то́ йже: Подо́ бен: Вознесы́ йся: Царя́ всех и Влады́ ку на Креще́ ние, ве́ рнии, зря́ ще, боголе́ пно гряду́ ща, воспои́ м Его, / стези́ серде́ ц на́ ших угото́ вим любо́ вию, скве́ рны отмыва́ юще лю́ тых прегреше́ ний: / се бо спасти́ род челове́ ческий на Иорда́ нския струи́ прихо́ дит. По 2-й стихоло́ гии седа́ лен, глас 8. Подо́ бен: Воскре́ се: В ели́ кий Крести́ телю Госпо́ день, ра́ дуйся! / Прии́ де бо Христо́ с от Тебе́ крести́ тися. / Трепе́ щеши, я́ ко служи́ тель, Влады́ ка бо главу́ преклоня́ ет тебе́, / прикосни́ ся Боже́ ственному верху́ содержа́ щего руко́ ю вся́ ческая/ и благоволе́ нием спаса́ ющаго Бо́ га род челове́ ческий. Сла́ ва: Я́ ко свети́ ла, в ми́ ре сия́ ете и по сме́ рти, сла́ внии апо́ столи, / по́ двигом до́ брым подвиза́ вшеся, / и́ муще дерзнове́ ние, Христа́ моли́ те/ поми́ ловатися душа́ м на́ шим.
И ны́ не, глас то́ йже: Т оржество́ све́ тлое предсоверша́ юще вси Просвеще́ ния Христо́ ва, / доброде́ тельми облиста́ емся: / прихо́ дит бо И́ же над все́ ми от Галиле́ и ко Иоа́ нну/ Креще́ ние источи́ ти спасе́ ния огне́ м Ду́ ха/ во Иорда́ нских струя́ х, я́ ко Бог, ро́ ду челове́ ческому. По полиелеи седален, глас 4: С вети́ ла в конце́ х, ученики́ твоя́, Христе́, яви́ л еси́, / сия́ ющия душа́ м, су́ щим во тьме, ра́ зум Твой, Влады́ ко, / и, лесть и́ дольскую тех ради омрачи́ в, / уче́ ньми благоче́ стия просвети́ л еси́ мир. / Тех мольба́ ми спаси́ ду́ ши на́ ша. Сла́ ва, и ны́ не, глас 6: Д а возра́ дуется пусты́ ня Иорда́ нова и да процвете́ т, я́ ко крин, / глас бо вопию́ щаго услы́ шан бысть в ней: / угото́ вайте путь Госпо́ день. / Го́ ры бо поста́ вивый ста́ вилом и удо́ лия ме́ рилом, / вся исполня́ яй, я́ ко Бог, креща́ ется от раба́. / Обнищева́ ти нача́ т, бога́ тныя да́ ры да́ руяй. / Услы́ ша Е́ ва: в печа́ лех роди́ ши чада. / Ны́ не же услы́ ша Де́ ва: ра́ дуйся, Обра́ дованная, Госпо́ дь с Тобо́ ю, / име́ яй ве́ лию ми́ лость. Степе́ нна, 1-й антифо́ н 4-го гла́ са. Проки́ мен, глас 4: Во всю зе́ млю изы́ де веща́ ние их/ и в концы́ вселе́ нныя глаго́ лы их. Стих: Небеса́ пове́ дают сла́ ву Бо́ жию, творе́ ние же руку́ его возвеща́ ет твердь. Ева́ нгелие от Луки́, зача́ ло 50. По 50-м псалме́ стихи́ ра, глас 3: В о всю зе́ млю/ пропове́ дников веща́ ние изы́ де Боже́ ственное, / уча́ щее правосла́ вно о Еди́ ном Существе́, / Еди́ но Естество́ почита́ ти Святы́ я Тро́ ицы, / и еди́ но вои́ стинну госпо́ дство, / и еди́ но Ца́ рство во вся ве́ ки.
Кано́ ны предпра́ зднства со ирмосо́ м на 4, апо́ столов и преподо́ бнаго. Кано́ н Предпра́ зднства, его́ же краегране́ сие по алфави́ ту, глас 6. Песнь 1 Ирмо́ с: Я́ ко по су́ ху, пешеше́ ствовав Изра́ иль/ по бе́ здне стопа́ ми, / гони́ теля фарао́ на ви́ дя потопля́ ема, / Бо́ гу побе́ дную песнь пои́ м, вопия́ ше. Д а ра́ дуется тварь, оте́ чествия язы́ ков да пою́ т: / Иису́ с, Царь всея́ земли́, предгряде́ т/ струя́ ми Иорда́ нскими на́ ше сотвори́ ти очище́ ние. В ца́ рскую багряни́ цу из де́ вственных крове́ й, Го́ споди, оде́ явся пло́ тию, / к речны́ м тече́ нием наг прихо́ диши, мою́ одева́ я наготу́. С ын Отца́ Пребезнача́ льнаго Ты сый, / к сы́ ну, Благоутро́ бне, Заха́ риину смире́ нно прихо́ диши, Креще́ ния прося́, / я́ ко да благода́ тию сы́ ны Бо́ жия сотвори́ ши ны. Ин кано́ н апо́ столов, его́ же краегране́ сие: Христо́ вы ученики́ вторы́ я да похвалю́. Ио́ сиф, глас 4. Песнь 1 Ирмо́ с: Отве́ рзу уста́ моя́, / и напо́ лнятся ду́ ха, / и сло́ во отры́ гну Цари́ це Ма́ тери, / и явлю́ ся, све́ тло торжеству́ я, / и воспою́, ра́ дуяся, Тоя́ чудеса́. Х ристо́ вы ученицы́ бы́ вше, / нас ра́ ди ве́ щию теле́ сного Я́ вльшагося, всехва́ льнии, / просвети́ сте мир весь заре́ ю благоче́ стия, тьму разори́ вше безбо́ жия. Т ле́ нных оста́ вльше оскверне́ нное и нестоя́ нное, / Христу́ после́ доваша Крисп, и Про́ хор, и Андрони́ к, / Фадде́ й и Никано́ р, / свети́ льницы бы́ вше Богови́ днейшии. К ре́ пость губи́ теля победи́ сте, сла́ внии, кре́ постию Ду́ ха, / неи́ стовством же безбо́ жия коне́ чне осла́ бленныя кре́ пости испо́ лнисте/ и Боже́ ственного разуме́ ния. П ло́ ти подо́ бием я́ вльшагося Го́ спода Ампли́ й пропове́ да, Стахи́ й и Фили́ пп, / я́ ко апо́ столи, я́ ко Боже́ ственнии иера́ рси, / я́ ко вои́ стинну служи́ телие су́ щих па́ че ума́. Богоро́ дичен: Б оже́ ственную Пала́ ту Царе́ ву почти́ м, / в Ню́ же всели́ ся, я́ коже восхоте́, Неискусому́ жную и Еди́ ну Богоро́ дицу, / Ея́ же ра́ ди обожи́ хомся, воспесносло́ вим.
Вторы́ й кано́ н апо́ сталов Святы́ й апо́ столе Ага́ ве, моли́ Бо́ га о нас. Я ви́ лся еси́ иногда́, / прозна́ менуя Па́ влу наве́ ты, и у́ зы, и озлобле́ ния, / апо́ столе и проро́ че Ага́ ве, / егда́ ру́ ки твоя́ о́ наго по́ ясом связа́ л еси́. Святы́ й апо́ столе Аки́ ло, моли́ Бо́ га о нас. Т я, ученика́ Па́ влу, уве́ девше, Аки́ ло, / ми́ рови же свети́ льника неле́ стна и свяще́ нного му́ ченика, / потреби́ теля и́ долов и ра́ зума Бо́ жия вводи́ теля, / благоче́ стною мы́ слию, Богому́ дре, ублажа́ ем. Святы́ й апо́ столе Ампли́ е, моли́ Бо́ га о нас. К ре́ постию Боже́ ственнаго укрепля́ ем Ду́ ха, / живу́ щия во тьме сы́ ны све́ та показа́ л еси́, Ампли́ е апо́ столе, / соверша́ я чуде́ с дела́ пресла́ вная и упражня́ я де́ монов полки́.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|