Святы́й апо́столе Они́симе, моли Бо́га о нас.
Святы́ й апо́ столе Они́ симе, моли Бо́ га о нас. В ре́ менныя, Они́ симе, отреши́ вся рабо́ ты, / был еси́ раб Христа́ Бо́ га и сосу́ д благопотре́ бен. / Те́ мже порабоще́ нныя враго́ м свобо́ дны показа́ л еси́ Божественным сло́ вом/ и Небе́ сныя гражданы сотвори́ л, / с ни́ миже свяще́ нную твою́ па́ мять ве́ рно сла́ вим. Богоро́ дичен: Н е осуди́ мене́ и не отве́ ржи мя от лица́ Твоего́, Многоми́ лостиве, / мо́ лит Тя чи́ сто Ро́ ждшая со святы́ ми апо́ столами. Ин. Преподобнаго Ирмо́ с: В бе́ здне грехо́ вней валя́ яся, / неизсле́ дную милосе́ рдия Твоего́ призыва́ ю бе́ здну: / от тли, Бо́ же, мя возведи́. В ра́ бий зрак оде́ явся, / гряде́ т к рабу́ Христо́ с, прося́ Креще́ ния, / порабоще́ нныя страстьми́ свобо́ дны показу́ я благода́ тию. Л ука́ вствия покори́ л еси́ ду́ хи, Ду́ ха Свята́ го яви́ вся сосу́ д, / си́ лу тебе́ вдохну́ вшаго, Богоно́ се всеблаже́ нне Феокти́ сте. С лове́ сною па́ лицею твое́ ю, преподо́ бне, / на па́ жити по́ стничества, отче, воспита́ л сей слове́ сную твою́ па́ ству/ и ко огра́ де Небе́ сней напра́ вил еси. Богоро́ дичен: Н е́ бо простры́ й манове́ нием/ ино́ е на земли́ Не́ бо Тя показа́, Богороди́ тельнице Непоро́ чная, / и из Тебе́ су́ щим во тьме яви́ ся. Конда́ к апо́ столов, глас 2. Подобен: Вы́ шних ища́: Х ристо́ вых ученико́ в лик се́ дмьдесят/ Боже́ ственно, ве́ рнии, в пе́ снех восхва́ лим, / те́ ми бо вси навыко́ хом Тро́ ицу почита́ ти Неразде́ льную, / и пребыва́ ют свети́ льницы Боже́ ственныя ве́ ры.
Икос: С е́ дмьдесяти апо́ столов лик согла́ сно, ве́ рнии, / свяще́ нными песнопе́ ньми да восхва́ лим: / Стефа́ на, Про́ хора же, и Си́ лу, и Никано́ ра, / Ти́ мона, и Ампли́ я и Парме́ на, / Апе́ ллия же, Иа́ кова, Фили́ ппа, / Ариста́ рха, и Ма́ рка, и Матфи́ я, и Иродио́ на, / Кри́ скена и Фле́ гонта, / Варна́ ву, Ли́ на и Оли́ мпа, / Ана́ нию, Луку́ и Асинкри́ та и про́ чия, / пребыва́ ют бо свети́ льницы Боже́ ственныя ве́ ры. Песнь 7 Ирмо́ с: Росода́ тельну у́ бо пещь соде́ ла А́ нгел/ преподо́ бным отроко́ м, / халде́ и же опаля́ ющее/ веле́ ние Бо́ жие мучи́ теля увеща́ вопи́ ти: / благослове́ н еси́. Бо́ же оте́ ц на́ ших, К а́ ко Тя струи́ поды́ мут ре́ чныя, сла́ дости су́ ща пото́ ка, Христе́? / Ка́ ко Предте́ ча простре́ т ру́ ку на Тя, руко́ ю созда́ вшего его́ / и от руки́ льсти́ ваго изба́ вльшаго ны? С труя́, Го́ споди сый, бла́ гости, ко струя́ м Иорда́ нским ка́ ко прихо́ диши, / нетле́ ния вода́ ми ища́ напои́ ти/ вкуше́ нием лука́ вым низложе́ нныя во тлю за́ вистию зми́ я? Д а ка́ плют го́ ры ра́ дование, / и холми́ да взыгра́ ют, веселя́ щеся, / ре́ ки да воспле́ щут руко́ ю: / яви́ ся, гряде́ т Христо́ с в реце́ челове́ ческая погрузи́ ти прегреше́ ния. Ин. Апо́ столов Ирмо́ с: Не послужи́ ша тва́ ри Богому́ дрни/ па́ че Созда́ вшаго, / но, о́ гненное преще́ ние му́ жески попра́ вше, / ра́ довахуся, пою́ ще: / препе́ тый отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́. У лови́ вше сло́ вом, извлеко́ сте из глубины́ безбо́ жия язы́ ки многоразсе́ янныя, / зна́ меньми и чудесы́ утверди́ вше мудрова́ ния сих, / му́ дрии апо́ столи, путевожди́ заблу́ ждших.
В ше́ дше в приста́ нище тиша́ йшее, волну́ ющимся в мо́ ри лю́ тых спаси́ телие яви́ стеся/ и прави́ телие му́ дрии, воспева́ юще: / отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́. В си Ево́ да и Ка́ рпа ублажи́ м, и Тихи́ ка, и Ки́ фу, / Иу́ ста и Арте́ му, Зи́ ну же сла́ внаго, / я́ ко Христо́ вы ученики́, воспева́ юще: / отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́. М олниезра́ чнии Ду́ хом бы́ вше, Христо́ вы апо́ столи, / одержи́ мыя но́ щию неве́ дения изба́ висте/ и к Све́ ту жи́ зни наста́ висте, вопию́ щия всегда́: / Бо́ же, благослове́ н еси́. Богоро́ дичен: О чисти́ лище, Всенепоро́ чная, была́ еси́ греша́ щих при́ сно, / ро́ ждши преесте́ ственно ми́ ра взе́ млющаго грех Христа́, Ему́ же зове́ м: / отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́. Вторы́ й кано́ н апо́ столов Святы́ й апо́ столе Оннси́ форе, моли́ Бо́ га о нас. П а́ вел, похвала́ ми свяще́ нными похваля́ я тя, Ониси́ форе сла́ вне, / свои́ на тя свя́ те, написа́, соверши́ теля Боже́ ственных дея́ ний, / служа́ ща ему́ и ве́ рою пою́ ща: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода. Святы́ й апо́ столе Парме́ не, моли́ Бо́ га о нас. В ели́ кий Парме́ на пред очи́ ма апо́ столов у́ спе, /соверши́ в со тща́ нием те́ плым Боже́ ственное служе́ ние. Святы́ й апо́ столе Патро́ ве, моли́ Бо́ га о нас. Т вой апо́ стол Патро́ в, Бла́ же, / плотско́ е Твое́ к челове́ ком прише́ ствие пропове́ да, / заблу́ ждшия к позна́ нию наставля́ я и просвеща́ я заре́ ю ве́ ры. Святы́ й апо́ столе Про́ хоре, моли́ Бо́ га о нас. С лужа́ й по благода́ ти Ева́ нгелию, / Никомиди́ и был еси́, Про́ хоре преблаже́ нне, изря́ ден учи́ тель/ и Боже́ ственный первопресто́ льник, ста́ ду Христо́ ву предста́ тельствуя. Святы́ й апо́ столе Пу́ де, моли́ Бо́ га о нас.
С вяще́ ннейший Пуд и сла́ вный, му́ дрый Ариста́ рх с Трофи́ мом, / я́ ко зве́ зды светоза́ рныя, возсия́ ша на земли́, / пре́ лести омраче́ ние отгоня́ ще. Святы́ й апо́ столе Ру́ фе, моли́ Бо́ га о нас. С ло́ вом твои́ м Боже́ ственным обнови́ в, Руфе му́ дре, сердца́, / насе́ яв спаси́ тельная уче́ ния, / и многопло́ ден клас спа́ сшихся пожа́ л еси спасе́ ние. Святы́ й апо́ столе Си́ ло, моли́ Бо́ га о нас. В е́ лиими благода́ тьми украша́ емь, ше́ ствовал еси́ от восто́ ка до за́ пада, / я́ коже заря́, с Па́ влом, Си́ ло прему́ дре, светоза́ рная со́ лнцу/ су́ щи, язы́ ков сердца́ просвети́ сте. Святы́ й апо́ столе Силуа́ не, моли́ Бо́ га о нас. П роза́ рнаго и пресве́ тлаго сосу́ да Уте́ шителева, / заблу́ ждших наставле́ ние, / Селу́ ня пресла́ вную похвалу́, апо́ столов удобре́ ние, / ны́ не Силуа́ на му́ драго восхва́ лим. Святы́ й апо́ столе Симео́ не, моли́ Бо́ га о нас. С имо́ н-Симео́ н, сугу́ бо зва́ ние име́ л еси, / сугу́ бо естество́ м су́ щее сло́ во пред безбо́ жными богосло́ вив и кресту́ прибли́ жився. / Темже тя вси, соше́ дшеся, ублажа́ ем.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|