Преподо́бная ма́ти Мари́е, моли́ Бо́га о нас.
Преподо́ бная ма́ ти Мари́ е, моли́ Бо́ га о нас. Безпло́ тных жи́ тельство в пло́ ти преходя́ щи, / благода́ ть к Бо́ гу / ве́ лию вои́ стинну прия́ ла еси́, преподо́ бная: ве́ рно чту́ щих тя предста́ тельствуяй. / Те́ мже мо́ лим тя, / от вся́ ких напа́ стей и нас моли́ твами твои́ ми изба́ ви. Преподо́ бная ма́ ти Мари́ е, моли́ Бо́ га о нас. Во глубину́ вели́ ких поро́ ков низвергшись, неудержи́ ма была́ еси́ Марие, но востекла́ еси́ по́ мыслом лу́ чшим и де́ ланием к высоча́ йшей доброде́ тели пресла́ вно, а́ нгельское естество́ удиви́ вши. Преподо́ бне о́ тче Андре́ е, моли́ Бо́ га о нас. Андре́ е, оте́ ческая похвало́, моли́ твами твои́ ми не престава́ й моля́ ся, предстоя́ Тро́ ице Пребоже́ ственной, я́ ко да изба́ вимся муче́ ния, / любо́ вию призыва́ юще тя, всеблаже́ нного, предста́ теля боже́ ственнаго, / Кри́ ту украше́ ние. Слава , Троичен: Неразде́ льное Существо́ м, несли́ тное Ли́ цами, богосло́ влю Тя Тро́ ическое Еди́ но Божество́, я́ ко единоца́ рственное и сопресто́ льное, вопию́ Ти песнь вели́ кую, в вы́ шних троекра́ тно песносло́ вимую. Богородичен: И ражда́ еши и де́ вствуеши, и пребыва́ еши обою́ ду естество́ м Де́ ва; Рожденны й Тобою обновля́ ет зако́ ны естества́, утро́ ба же ражда́ ет не ражда́ ющая; Бог иде́ же хо́ щет, побежда́ ется естества́ чин, твори́ т бо ели́ ка хо́ щет. Песнь 5. Ирмос: От нощи́ у́ тренююща, Человеколю́ бче, просвети́, молю́ ся, и наста́ ви и мене́ на повеле́ ния Твоя́, и научи́ мя, Спа́ се, твори́ ти во́ лю Твою́.
В нощи́ житие́ мое́ проводил всегда, тьмою бо и мглой глубо́ кой была мне ночь греха́, но сы́ ном дня покажи́ мя, Спа́ се. Руви́ му подража́ я окая́ нный аз, соде́ ял беззако́ нное и законопресту́ пное дело на Бо́ га Вы́ шнего, оскверни́ в ло́ же мое́, как о́ тчее он. Испове́ даюся Тебе́ Христе́ Царю́, согреши́ л, согреши́ л, как некогда бра́ тия, прода́ вшии Ио́ сифа – плод чистоты́ и целому́ дрия. От сро́ дников пра́ ведная душа́ Иосифа связа́ лась, продан в ра́ бство сла́ дкий, во о́ браз Госпо́ день; ты же душе́, вся продала́ ся злы́ ми твои́ ми дея́ ниями. Подража́ й уму́ пра́ веднаго и целому́ дреннаго Ио́ сифа, окая́ нная и неиску́ сная душе́ моя, и не оскверня́ йся безрассу́ дными стремле́ ньми, при́ сно беззако́ ннующи. В ро́ ве пребывал не́ когда Ио́ сиф, Влады́ ко Го́ споди, во о́ браз погребе́ ния и воста́ ния Твоего́; аз же что Тебе́ и когда́ подо́ бное принесу́? Слы́ шала еси́ душе́ моя, о Моисе́ е в ковче́ жце, дре́ вле я́ ко в черто́ ге, носи́ мом вода́ ми, волна́ ми ре́ ч ными, бе́ гающем де́ ла го́ рькаго за́ мысла фарао́ нова. Слы́ шала еси́, душе́ моя окая́ нная, о ба́ бах повива́ льных, не убива́ вших некогда младенцев мужескаго пола, плод целому́ дрия. Ны́ не, как вели́ кий Моисе́ й, соси́, я́ ко млеко́, прему́ дрость. Подобно Моисе́ ю вели́ кому еги́ птянина уязви́ вшему, ты душе́ окая́ нная не уби́ ла высокоумия; ка́ ко же всели́ шися покая́ нием в пусты́ ню от страсте́ й? В пусты́ ню всели́ лся вели́ кий Моисе́ й, гряди́ и ты душе́, подража́ й того́ житию, да и ты в Купине́ Богоявле́ ние созерца́ ти бу́ деши.
Моисе́ ев жезл ударя́ ющий мо́ ре и огустева́ ющий глубину́ изобража́ й душе́, зна́ мением Креста́ Боже́ ственного, и́ мже мо́ жеши и ты вели́ кая соверши́ ти. Ааро́ н приноша́ ше Бо́ гу огнь непоро́ чный, нело́ жный, но Офни́ и Финее́ с, я́ ко ты душе́, принесоша чуждое Бо́ гу оскверне́ нное житие́. Жесток нра́ вом аз, фарао́ ну го́ рькому стал подо́ бен, Влады́ ко; душе́ ю и те́ лом подо́ бен чароде́ ям Ианни́ и Иамври́, и погруже́ н умо́ м, но помози́ ми. Нечистоте́ примеша́ лся аз окая́ нный умо́ м, омы́ й мя Влады́ ко ба́ нею мои́ х слез, молю́ Тя, пло́ ти моея́ оде́ жду убели́ в я́ ко снег. Аще испыта́ ю дела́ мои Спа́ се, зрю себя превозше́ дша греха́ ми вся́ каго челове́ ка, ибо в разумном сознании согреши́ л, а не неве́ дением. Пощади́ пощади́ Го́ споди созда́ ние Твое́, согреши́ л, осла́ би ми, и́ бо естество́ м чи́ ст Ты оди́ н, и ин кро́ ме Тебе́ никто́ же есть без скве́ рны. Меня ра́ ди Бог образ мой при́ нял, показа́ л чудеса́, исцели́ л прокаже́ нныя, и разсла́ бленнаго восста́ вил, кровоточи́ вой ток останов́ ил еси́ Спа́ се прикоснове́ нием риз. Кровоточи́ вой подража́ й окая́ нная душа моя, / прибеги, ухвати одежду Христо́ ву, да изба́ вишься ран и услы́ шишь от Него́: / ве́ ра твоя́ спасла тебя. До́ лу согбе́ нной жене́ подража́ й о душе́, прииди́ припади́ к нога́ м Иису́ совым, да тя испра́ вит, и да хо́ диши пра́ во по стезям Госпо́ дним. Ты еси́ коло́ дец глубо́ кий Влады́ ко, источи́ мне во́ ду из пречи́ стых Твои́ х жил, да я́ ко самаря́ нка уже вредь не жа́ жду, жи́ зни бо струи́ источа́ еши. Купе́ лью Силоа́ мской да бу́ дут мне сле́ зы мои, Влады́ ко Го́ споди, да умы́ ю и аз очи се́ рдца и ви́ жу Тя мысленно, Све́ та Преве́ чного. Преподо́ бная ма́ ти Мари́ е, моли́ Бо́ га о нас. Несравне́ нным жела́ нием возжелавши поклони́ тися Дре́ ву животво́ рному, всеблаженная мати, сподо́ билася еси жела́ емого; сподо́ би и меня получити вы́ шнюю сла́ ву.
Преподо́ бная ма́ ти Мари́ е, моли́ Бо́ га о нас. Струи́ Иорда́ нские переше́ дши, обрела́ еси́ поко́ й безболе́ зненный, избежа́ вши сла́ сти пло́ ти, ее же и нас изми́ твои́ ми моли́ твами преподо́ бная. Преподо́ бне о́ тче Андре́ е, моли́ Бо́ га о нас. Яко па́ стыря прекраснейшего, /избра́ нного, / Андре́ е прему́ дре, любо́ вию ве́ ликою и стра́ хом молю́ тя, твои́ ми моли́ твами мне спасе́ ния достигнути / и жизни ве́ чной. Слава , Троичен: Тя Тро́ ица сла́ вим, Еди́ ного Бо́ га: Свят, Свят, Свят еси́ Отче, Сы́ не и Ду́ ше, про́ стое Существо́, Еди́ ница вечно покланя́ емая. Богородичен: Из Тебя, нетле́ нная безму́ жная Ма́ ти Де́ во, облекся в мой состав Бог, созда́ вший ве́ ки, и соедини́ л с Собою челове́ ческое естество́.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|