Вход. Проки́мен дне, и чтения три.
Вход. Проки́ мен дне, и чтения три. Числ чтение (Глава 2, стихи 16–17, 24–30): Р ече́ Госпо́ дь к Моисе́ ю: / собери́ Ми се́ дмьдесят муже́ й от ста́ рец Изра́ илевых, / и́ хже ты сам ве́ си, / я́ ко ти́ и суть ста́ рцы людсти́ и и книго́ чия их, / и да приведе́ ши я ко ски́ нии свиде́ ния, / и да ста́ нут та́ мо с тобо́ ю. / И сни́ ду, и возглаго́ лю та́ мо с тобо́ ю, / и уйму от Духа, И́ же в тебе́, и возложу́ на ня, / да поды́ мут с тобо́ ю устремле́ ние люде́ й, / и не бу́ деши води́ ти их ты еди́ н. / И изы́ де Моисе́ й, и глаго́ ла лю́ дем словеса́ Госпо́ дня, / в собра́ се́ дмьдесят муже́ й от ста́ рец людски́ х, / и поста́ ви я о́ крест ски́ нии. / И сни́ де Госпо́ дь во о́ блаце и глаго́ ла к нему́, / и уя́ от Ду́ ха, И́ же на нем, и возложи́ на се́ дмьдесят муже́ й старец. / Егда́ же препочи́ Дух на них, / и проро́ чествоваша, и ктому́ не приложи́ ша. / И оста́ шася два му́ жа в полце́, / и́ мя еди́ ному Елда́ д, и и́ мя второ́ му Мода́ д. / И препочи́ на них Дух. / И сии́ бе́ ша от впи́ санных, и не приидо́ ша ко ски́ нии, / и проро́ чествоваша в полце́. / И прите́ к ю́ ноша, возвести́ Моисе́ ю, и рече́, глаго́ ля: / Елда́ д и Мода́ д проро́ чествуют в полце́ х. / И отвеща́ в Иису́ с Нави́ н, предстоя́ й Моисе́ ю, избра́ нный ему́, рече́: / го́ споди мой Моисе́ ю, запрети́ им. / И рече́ ему́ Моисе́ й: / еда́ ревну́ еши ты мне? / И кто даст всем лю́ дем Госпо́ дним (бы́ ти) проро́ ки, / егда́ даст Госпо́ дь Ду́ ха Своего́ на них? / И и́ де Моисе́ й в полк сам/ и ста́ рцы Изра́ ильтестии.
Исхода чтение (глава 15, стихи 23–27): П оя́ т Моисе́ й сы́ ны Изра́ илевы от мо́ ря Чермна́ го/ и веде́ их в пусты́ ню Сур. / И идя́ ху три дни в пусты́ ни, / и не обрета́ ху воды́, да бы́ ша пи́ ли. / Приидо́ ша же в Ме́ рру, / и не можа́ ху пити, воды́ от Ме́ рры: горька́ бо бе, / сего́ ра́ ди нарече́ ся и́ мя ме́ сту тому́ Го́ ресть. / И ропта́ ху лю́ дие на Моисе́ я, глаго́ люще: / что́ пие́ м? / Возопи́ же Моисей ко Го́ споду, / и показа́ ему́ Госпо́ дь дре́ во, / и вложи́ е в во́ ду, и сладка́ бысть вода. / Та́ мо положи́ ему́ Бог оправда́ ния и суды́. / И тамо искуша́ ше его, и рече́: / а́ ще слу́ хом услы́ шиши глас Го́ спода, Бо́ га твоего́, / и уго́ дная пред Ним сотвори́ ши, / и внуши́ ши за́ поведи Его́, / и сохрани́ ши вся оправда́ ния Его́, / вся́ ку боле́ знь, ю́ же наведо́ х на еги́ птяны, / не наведу́ на тя. / Аз бо есмь Госпо́ дь, исцеля́ яй тя. / И приидо́ ша во Ели́ м, / и бя́ ху тамо двана́ десять исто́ чников вод/ и се́ дмьдесят стебль фи́ ников, / и ополчи́ шася та́ мо при вода́ х. / И воздви́ гшеся от Ели́ ма, / и прии́ де весь сонм сыно́ в Изра́ илевых в пусты́ ню Син, / я́ же есть между Ели́ мом и ме́ жду Си́ ною. Прему́ дрости Сира́ ха чтение (глава 44, стихи 1–7, 12–14): В осхва́ лим му́ жи сла́ вны/ и отцы́ на́ ша в бытии́: / мно́ гу сла́ ву созда́ Господь в них вели́ чием Свои́ м от ве́ ка. / Госпо́ дствующе во ца́ рствиих свои́ х, / и му́ жие, имени́ ти силою, сове́ тующе ра́ зумом свои́ м, / провеща́ вшии во проро́ чествах, / старе́ йшины люди́ й в сове́ тех и в ра́ зуме писа́ ния люди́ й, / прему́ драя словеса́ в наказа́ нии их, / и́ щуще гла́ са мусики́ йска и пове́ дающе по́ вести во писа́ ниих, / му́ жие бога́ тии, обдарова́ ни кре́ постию, / ми́ рно живу́ ще в жили́ щах свои́ х. / Вси сии́ в ро́ дех просла́ влени бы́ ша, / и во днех их похвала́. До ве́ ка пребу́ дет се́ мя их, / и сла́ ва их не потреби́ тся, / телеса́ их в ми́ ре погребе́ на бы́ ша, / а имена́ их живу́ т в ро́ ды. / Прему́ дрость их пове́ дят лю́ дие, / и похвалу́ их испове́ сть Це́ рковь.
На литии́ стихи́ ры, глас 1: П рииди́ те вси, / честны́ я апо́ столы восхва́ лим, я́ ко ко́ рмчия: / и́ дольскую бо пре́ лесть упраздни́ ша, / и ко све́ ту жи́ зни возведо́ ша, / и в Тро́ ицу ве́ ровати научи́ ша. / Те́ мже днесь па́ мять их честну́ ю соверша́ юще, ве́ рнии, / сла́ вим Христа́ Бо́ га на́ шего. А по́ столи сла́ внии, столпи́ Церко́ внии, / И́ стины пропове́ дницы, свети́ ла су́ ще све́ тлая, / вы огне́ м духо́ вным вся́ ку пре́ лесть попали́ сте, / челове́ ческий род ве́ рно просвети́ сте. / Те́ мже мо́ лим вы: / моли́ те Спа́ са и Бо́ га на́ шего/ умири́ ти мир и спасти́ ду́ ши на́ ша. С вети́ ла вы су́ ще ми́ ру, Госпо́ дни апо́ столи, / облистава́ ете при́ сно сло́ во ве́ рным, / отгоня́ юще зе́ льме пре́ лести мглу, / Те́ мже и просвеща́ ете язы́ ки Креще́ нием, / я́ ко проповедниды Тро́ ицы су́ ще, при́ сно почита́ емии. Р е́ ки Богосло́ вия/ из честны́ х уст ва́ ших истеко́ шa, апо́ столи, / из ни́ хже и ими́ же Це́ рковь Божия напая́ ема, / покланя́ ется правосла́ вно Тро́ ице Единосу́ щней, / Юже и ны́ не моли́ те/ утверди́ ти и спасти́ ду́ ши на́ ша. Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника, глас 8: Л ик проро́ ческий ра́ дуется, / пропове́ дуя Креще́ ние Христо́ во, живо́ т источа́ ющее. Зове́ т Иса́ ия: / почерпи́ те во́ ду чисти́ тельную. / Пи́ шет Богооте́ ц: / ка́ ко от лица́ Его́ бежи́ т мо́ ре, / благоволе́ нием спаса́ ющаго Бо́ га род челове́ ческий. На стихо́ вне стихи́ ры, глас 8. Подо́ бен: Му́ ченицы Твои́, Го́ споди: С ый Огнь нестерпи́ мый, / бре́ нию и се́ ну мне су́ щу, Христе́ мой, / что́ святу́ ю Твою́ преклоня́ еши главу́, / ея́ же А́ нгельская трепе́ щут мно́ жества? -/ рече́ Иоа́ нн ко Творцу́, егда́ крести́ тися прии́ де. / Вели́ ко Твое́ есть, Благоутро́ бне Жизнода́ вче, низше́ ствие.
Стих: Сего́ ра́ ди помяну́ х Тя/ от земли́ Иорда́ нски и Ерионии́ мски. С е Просвеще́ ние на́ ше, / Избавле́ ние, Спасе́ ние, / хотя́, предгряде́ т на Иорда́ не обнажи́ тся я́ ве/ и оде́ ятися, я́ ко ри́ зою, вода́ ми, / обнаже́ ние одева́ я всех, / обна́ жшихся зми́ я сове́ том сопроти́ вным. Стих: Ви́ деша Тя во́ ды, Бо́ же, / ви́ деша Тя во́ ды и убоя́ шася. О гнь нестерпи́ мый вои́ стинну, / хотя́, предгряде́ т ко Иорда́ ну/ очи́ стити мя, сокруше́ ннаго преступле́ нием лука́ вым, / дождь Небе́ сный прие́ млет, / посреди́ вод омы́ ти мя от скве́ рны мно́ гих мои́ х прегреше́ ний, / я́ ко Щедр и Многоми́ лостив. Слава: С ы́ не Бо́ жий, / сы́ ны по прича́ стию Небе́ снаго Отца́ Твоего́ апо́ столы яви́ л еси́ / и их моли́ твами/ сы́ ны све́ та всех нас сотвори́. И ны́ не, глас 6: Г ряде́ т ко Иорда́ ну Христо́ с И́ стина/ крести́ тися от Иоа́ нна, / и рече́ к Нему́: / аз тре́ бую от Тебе́ крести́ тися. / И Ты ли гряде́ ши ко мне? / Не сме́ ю, се́ но, прикосну́ тися Огню́: / Ты мя освяти́, Влады́ ко, / Боже́ ственным явле́ нием Твои́ м. Тропа́ рь, глас 3: А по́ столи святи́ и, / моли́ те Ми́ лостиваго Бо́ га, / да прегреше́ ний оставле́ ние/ пода́ ст душа́ м на́ шим. Сла́ ва, и ны́ не, предпра́ зднства: Г ото́ вися, Завуло́ не, / и красу́ йся, Неффали́ ме, / Иорда́ не реко́, ста́ ни, / подыми́, взыгра́ я, крести́ тися гряду́ ща Влады́ ку. / Весели́ ся, Ада́ ме с прама́ терию, / не кры́ йта себе́, я́ коже в раи́ пре́ жде, / и́ бо, на́ ги ви́ дев вы, яви́ ся, / да облече́ т в пе́ рвую оде́ жду: / Христо́ с яви́ ся, всю тварь хотя́ обнови́ ти.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|