Таже стихиры мироносицам самогласны 3, глас 2. Анатолиа.
Таже стихиры мироносицам самогласны 3, глас 2. Анатолиа. Стих: Я́ ко у Го́ спода ми́ лость, и мно́ гое у Него́ избавле́ ние, / и Той изба́ вит Изра́ иля от всех беззако́ ний его́. Мироно́ сицы жены́, у́ тру глубоку́, / арома́ ты взе́ мша, Госпо́ дня гро́ ба достиго́ ша, / я́ же не наде́ яхуся обре́ тша / помышля́ ху благогове́ юще ка́ менному отвале́ нию, / и друга́ ко друзе́ й глаго́ лаху: / где суть печа́ ти гро́ ба; / где есть Пила́ това кустоди́ а и опа́ сное утверже́ ние? / Бысть же возвести́ тель не разумева́ ющим жена́ м, / блиста́ яйся А́ нгел, и глаго́ ляй к ним: / что с рыда́ нием и́ щете жива́ го и оживотвори́ вшаго род челове́ ческий? / Воста́ Христо́ с Бог наш из ме́ ртвых, я́ ко всеси́ лен, / подая́ й всем нам нетле́ ние и жизнь, / просвеще́ ние и ве́ лию ми́ лость. Стих: Хвали́ те Го́ спода вси язы́ цы, / похвали́ те Его́ вси лю́ дие. Почто́ ми́ ра со слеза́ ми, о учени́ цы растворя́ ете, / ка́ мень отвали́ ся, гроб истощи́ ся: / ви́ дите тлю живото́ м попра́ нную, / печа́ ти свиде́ тельствующя я́ вственно, / спя́ щия лю́ те стра́ жники непокори́ вых, / сме́ ртное спасе́ ся пло́ тию Бо́ жиею, ад рыда́ ет. / Те́ кша ра́ достию рцы́ те апо́ столом: / умертви́ вый смерть Христо́ с, перворожде́ н из ме́ ртвых, / вас предваря́ ет в Галиле́ и. Стих: Я́ ко утвердися милость Его́ на нас, / и истина Госпо́ дня пребывает во век. Мироно́ сицы ра́ но бы́ вша, / и гроб Твой со тща́ нием дости́ гша, / иска́ ху Тебе́, Христе́, во е́ же пома́ зати пречи́ стое те́ ло Твое́. / И а́ нгеловыми глаго́ лы огласи́ вшеся, / радостотво́ рныя о́ бразы апо́ столом пропове́ даху, / я́ ко воскре́ се Нача́ льник спасе́ ния на́ шего, плени́ вый смерть, / ми́ рови же да́ руяй живо́ т ве́ чный / и ве́ лию ми́ лость.
Слава, глас 6. Космы монаха: Мироно́ сицы жены́, гро́ ба Твоего́ дости́ гша, / и печа́ ти гро́ бныя ви́ девша, / не обре́ тша же пречи́ стаго те́ ла Твоего́, / рыда́ юща со тща́ нием приидо́ ша, глаго́ люща: / кто укра́ де на́ ше упова́ ние; / кто взят ме́ ртва на́ га сми́ рною пома́ зана, / Ма́ тери еди́ но утеше́ ние? / О ка́ ко ме́ ртвыя оживи́ вый умертви́ ся; / ад плени́ вый, ка́ ко погребе́ ся? / Но воскресни́, Спа́ се, самовла́ стно, / я́ коже рекл еси́, / тридне́ вен, спаса́ яй ду́ ши на́ ша. И ныне, Богородичен, глас 2: Пре́ йде сень зако́ нная, / благода́ ти прише́ дши, / я́ коже бо купина́ не сгара́ ше опаля́ ема, / та́ ко Де́ во родила́ еси́, / и Де́ ва пребыла́ еси́. / Вме́ сто столпа́ о́ гненнаго, пра́ ведное возсия́ Со́ лнце: / вме́ сто Моисе́ я, Христо́ с, / спасе́ ние душ на́ ших. Вход: Све́ те ти́ хий: Прокимен: Госпо́ дь воцари́ ся: На литии стихиры самогласны, глас 1: Мироно́ сицы жены́, ко гро́ бу что приидо́ сте; / что и́ щете жива́ го в ме́ ртвых? / Воскре́ се Госпо́ дь, дерза́ йте, вопие́ т А́ нгел. Со стра́ хом приидо́ ша жены́ на гроб, / арома́ ты те́ ло Твое́ пома́ зати тща́ щияся, / и сие́ не обре́ тше, / недоумева́ хуся друга́ ко друзе́ й, не ве́ дуще Воскресе́ ния. / Но предста́ им А́ нгел, и рече́: / воскре́ се Христо́ с, / да́ руяй нам ве́ лию ми́ лость. Приидо́ ша на гроб Магдали́ на / и друга́ я Мари́ я и́ щуще Го́ спода, / и А́ нгела ви́ деша, я́ ко мо́ лнию, / седя́ ща на ка́ мени и глаго́ люща им: / что и́ щете жива́ го с ме́ ртвыми; / воскре́ се, я́ коже рече́: / в Галиле́ и Его́ обря́ щете. / К Нему́ же возопии́ м: / воскресы́ й из ме́ ртвых, Го́ споди, сла́ ва Тебе́.
Слава, глас 6: Проси́ Ио́ сиф те́ ло Иису́ сово, / и положи́ е́ в но́ вом свое́ м гро́ бе, / подоба́ ше бо Ему́ из гро́ ба, / я́ ко от черто́ га проити́. / Сокруши́ вый держа́ ву сме́ рти, / и отве́ рзый врата́ ра́ йская челове́ ком, / Го́ споди, сла́ ва Тебе́. И ныне, Богородичен, глас тойже: Творе́ ц и Изба́ витель мой, Пречи́ стая, / Христо́ с Госпо́ дь из Твои́ х ложе́ сн проше́ д, / в мя оболки́ йся, / пе́ рвыя кля́ твы Ада́ ма свободи́. / Те́ мже Ти, Всечи́ стая, / я́ ко Бо́ жии Ма́ тери же и Де́ ве, / вои́ стинну вопие́ м немо́ лчно: / ра́ дуйся а́ нгельски, ра́ дуйся, Влады́ чице, / предста́ тельство и покро́ ве, / и спасе́ ние душ на́ ших. На стиховне стихира воскресна, глас 2: Воскресе́ ние Твое́, Христе́ Спа́ се, / всю просвети́ вселе́ нную, / и призва́ л еси́ Твое́ созда́ ние, / Всеси́ льне Го́ споди, сла́ ва Тебе́. Таже стихиры Пасхи с припевы их. Глас 5. Стих: Да воскре́ снет Бог, / и расточа́ тся врази́ Его́. Па́ сха / свяще́ нная нам днесь показа́ ся; / Па́ сха но́ ва свята́ я; / Па́ сха та́ инственная; / Па́ сха всечестна́ я. / Па́ сха Христо́ с Изба́ витель; / Па́ сха непоро́ чная; / Па́ сха вели́ кая; / Па́ сха ве́ рных. / Па́ сха две́ ри ра́ йския нам отверза́ ющая. / Па́ сха всех освяща́ ющая ве́ рных. Стих: Я́ ко исчеза́ ет дым, / да исче́ знут. Прииди́ те / от виде́ ния жены́ благове́ стницы, / и Сио́ ну рцы́ те: / приими́ / от нас ра́ дости благове́ щения, Воскресе́ ния Христо́ ва: / красу́ йся, лику́ й / и ра́ дуйся, Иерусали́ ме, / Царя́ Христа́ узре́ в из гро́ ба, / я́ ко жениха́ происходя́ ща. Стих: Та́ ко да поги́ бнут гре́ шницы от Лица́ Бо́ жия, / а пра́ ведницы да возвеселя́ тся.
Мироно́ сицы жены́, / у́ тру глубоку́, / предста́ вша гро́ бу Живода́ вца, / обрето́ ша А́ нгела / на ка́ мени седя́ ща, / и той провеща́ в им, / си́ це глаго́ лаше: / что и́ щете Жива́ го с ме́ ртвыми; / что пла́ чете Нетле́ ннаго во тли? / Ше́ дше, пропове́ дите ученико́ м Его́. Стих: Сей день, его́ же сотвори Госпо́ дь, / возра́ дуемся и возвесели́ мся в онь. Па́ сха кра́ сная, / Па́ сха, Госпо́ дня Па́ сха! / Па́ сха всечестна́ я / нам возсия́. Па́ сха, / ра́ достию друг дру́ га обы́ мем. / О Па́ сха! / Избавле́ ние ско́ рби, / и́ бо из гро́ ба днесь, / я́ ко от черто́ га / возсия́ в Христо́ с, / жены́ ра́ дости испо́ лни, глаго́ ля: / пропове́ дите апо́ столом. Слава, глас 5: Тебе́, оде́ ющагося све́ том я́ ко ри́ зою, / снем Ио́ сиф с Дре́ ва с Никоди́ мом, / и ви́ дев ме́ ртва на́ га непогребе́ нна, / благосе́ рдный плач восприи́ м, / рыда́ я глаго́ лаше: / увы мне, сладча́ йший Иису́ се! / Его́ же вма́ ле со́ лнце на Кресте́ ви́ сима узре́ вше, / мра́ ком облага́ шеся, / и земля́ стра́ хом колеба́ шеся, / и раздира́ шеся церко́ вная заве́ са, / но се ны́ не ви́ жду Тя, / мене́ ра́ ди во́ лею подъе́ мша смерть. / Ка́ ко погребу́ Тя, Бо́ же мой; / или́ ка́ ко плащани́ цею обвию́; / ко́ има ли рука́ ма прикосну́ ся нетле́ нному Твоему́ те́ лу; / или́ ки́ я пе́ сни воспою́ Твоему́ исхо́ ду, Ще́ дре; / велича́ ю стра́ сти Твоя́, / песносло́ влю и погребе́ ние Твое́ со Воскресе́ нием, зовы́ й: / Го́ споди, сла́ ва Тебе́. И ныне, глас тойже: Воскресе́ ния день, / и просвети́ мся торжество́ м, / и друг дру́ га обы́ мем. / Рцем бра́ тие, / и ненави́ дящим нас, / прости́ м вся Воскресе́ нием, / и та́ ко возопии́ м: / Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых, / сме́ ртию смерть попра́ в, / и су́ щим во гробе́ х живо́ т дарова́ в. Таже, Ны́ не отпуща́ еши: На благословении хлебов тропарь Богоро́ дице Де́ во: трижды. И обычное чтение Деяний. Аще ли случится не быти бдению: поются на Го́ споди воззва́ х: стихиры воскресны, 4. И мироносиц с литийными, на 6. Вход. Прокимен. На стиховне стихиры Пасхи. Сла́ ва, и ны́ не, глас 5, Тебе́ одеющагося светом: На Полунощнице канон Троичен поется по обычаю. Ведомо же буди, яко от Недели святаго Фомы, не бывает хлеболомление по благословении хлебов, за краткость нощи.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|