Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Ины стихиры Анатолиевы, глас тойже.




Ины стихиры Анатолиевы, глас тойже.

Вече́ рнее поклоне́ ние / прино́ сим Тебе́, Невече́ рнему Све́ ту, / на коне́ ц веко́ в, я́ ко в зерца́ ле пло́ тию возсия́ вшему мiрови, / и да́ же до а́ да низше́ дшему, / и та́ мо су́ щую тьму разруши́ вшему, / и свет Воскресе́ ния язы́ ком показа́ вшему: / Светода́ вче Го́ споди, сла́ ва Тебе́.

Нача́ льника спасе́ ния на́ шего, / Христа́ славосло́ вим: / Тому́ бо из ме́ ртвых воскре́ сшу, / мiр от пре́ лести спасе́ н бысть. / Ра́ дуется лик А́ нгельский, / бе́ гает де́ монов пре́ лесть, / Ада́ м пады́ й воста́, / диа́ вол упраздни́ ся.

И́ же от кустоди́ и науче́ ни быва́ ху от беззако́ нник, / покры́ йте Христо́ во Воста́ ние, / и приими́ те сре́ бреники, и рцы́ те / я́ ко нам спя́ щим, из гро́ ба укра́ ден бысть Ме́ ртвый. / Кто ви́ де, кто слы́ ша, мертвеца́ укра́ дена когда́, / па́ че же пома́ зана и на́ га, / оста́ вльша и во гро́ бе погреба́ льная Своя́? / Не прельща́ йтеся иуде́ е, / навы́ кните рече́ нием проро́ ческим, и уразуме́ йте, / я́ ко Той есть вои́ стинну Изба́ витель мiра, и Всеси́ льный.

Го́ споди, ад плени́ вый, / и смерть попра́ вый, Спа́ се наш, / просвети́ вый мiр Кресто́ м честны́ м, / поми́ луй нас.

Ины стихиры самогласны, о слепом. Глас 2:

Слепы́ й роди́ выйся, в свое́ м по́ мысле глаго́ лаше: / еда́ аз грех ра́ ди роди́ тельных роди́ хся без о́ чию? / Еда́ аз за неве́ рие язы́ ков роди́ хся во обличе́ ние? / Не домышля́ юся вопроша́ ти, / когда́ нощь, когда́ день? / Не терпи́ та ми но́ зе ка́ меннаго претыка́ ния, / не ви́ дех бо со́ лнца сия́ юща, / ниже́ во о́ бразе мене́ Созда́ вшаго. / Но молю́ Ти ся, Христе́ Бо́ же, / при́ зри на мя и поми́ луй мя. [Дважды. ]

Мимоходя́ Иису́ с от святи́ лища, / обре́ те челове́ ка сле́ па от рожде́ ния, / и умилосе́ рдився положи́ бре́ ние на о́ чию его́, и рече́ к нему́: / иди́ умы́ йся в Силоа́ ме, / и умы́ вся прозре́, сла́ ву возсыла́ я Бо́ гу. / Сосе́ ди же его́ глаго́ лаху ему́: / кто твои́ зе́ ницы отве́ рзе, / и́ хже никто́ же от зря́ щих исцели́ ти возмо́ же? / Он же возопи́ в, рече́: / Челове́ к Иису́ с глаго́ лемый, / Он ми рече́, умы́ йся в Силоа́ ме, и прозре́ х. / Той есть вои́ стинну, / Его́ же рече́ Моисе́ й в зако́ не, Христа́ Месси́ ю, / Той есть Спас душ на́ ших.

Слава, глас 5: Го́ споди, мимоходя́ путе́ м, / обре́ л еси́ челове́ ка сле́ па от рожде́ ния, / и удивле́ ни бы́ вше ученицы́, вопроша́ ху Тя глаго́ люще: / Учи́ телю, кто согреши́: сей ли, / или́ роди́ тели его́, да слеп роди́ ся? / Ты же Спа́ се мой возопи́ л еси́ к ним: / ни сей согреши́, ни роди́ тели его́, / но да явя́ тся дела́ Бо́ жия на нем. / Мне подоба́ ет де́ лати дела́ Посла́ вшаго Мя, / я́ же никто́ же мо́ жет де́ лати. / И сия́ рек, плю́ нув до́ лу, и бре́ ние сотво́ рь, / пома́ зал еси́ о́ чи его́, рек к нему́: / иди́, умы́ йся в Силоа́ мстей купе́ ли. / Он же умы́ вся здрав бысть, и вопия́ ше к Тебе́: / ве́ рую Го́ споди, и поклони́ ся Тебе́. / Те́ мже вопие́ м и мы, поми́ луй нас.

И ныне, Богородичен: В Чермне́ м мо́ ри, / Неискусобра́ чныя Неве́ сты о́ браз написа́ ся иногда́. / Та́ мо Моисе́ й, раздели́ тель воды́, / зде же Гаврии́ л, служи́ тель чудесе́. / Тогда́ глубину́ ше́ ствова немо́ кренно Изра́ иль; / ны́ не же Христа́ роди́ безсе́ менно Де́ ва. / Мо́ ре по проше́ ствии Изра́ илеве пребы́ сть непрохо́ дно, / Непоро́ чная по Рождестве́ Эмману́ илеве пребы́ сть Нетле́ нна. / Сый и пре́ жде Сый, / явле́ йся, я́ ко Челове́ к, / Бо́ же поми́ луй нас.

Вход. Прокимен дне.

На литии стихира храма.

Слава, глас 4: Все житие́ слепы́ й нощь помышля́ я, / возопи́ к Тебе́: / Го́ споди, отве́ рзи ми зе́ ницы, / Сы́ не Дави́ дов, Спа́ се наш, / да со все́ ми и аз воспою́ Твою́ силу.

И ныне, Богородичен, глас тойже: При́ зри на моле́ ния Твои́ х раб, Всенепоро́ чная, / утоля́ ющи лю́ тая на ны воста́ ния, / вся́ кия ско́ рби нас изменя́ ющи, / Тя бо еди́ ну, тве́ рдое и изве́ стное утвержде́ ние и́ мамы, / и Твое́ предста́ тельство стяжа́ хом. / Да не постыди́ мся, Влады́ чице, Тя призыва́ ющии. / Потщи́ ся на умоле́ ние, Тебе́ ве́ рно вопию́ щих: / ра́ дуйся, Влады́ чице, всех по́ моще, / ра́ досте и покро́ ве, / и спасе́ ние душ на́ ших.

На стиховне стихира воскресна, глас 5:

Тебе́, Воплоще́ ннаго Спа́ са Христа́, / и Небе́ с неразлучи́ вшася, / во гла́ сех пе́ ний велича́ ем, / я́ ко Крест и смерть прия́ л еси́ за род наш, / я́ ко Человеколю́ бец Госпо́ дь, / испрове́ ргий а́ дова врата́, / тридне́ вно воскре́ сл еси́, / спаса́ я ду́ ши на́ ша.

Таже стихиры Пасце с припевы их. Глас 5.

Стих: Да воскре́ снет Бог, / и расточа́ тся врази́ Его́.

Па́ сха / свяще́ нная нам днесь показа́ ся; / Па́ сха но́ ва свята́ я; / Па́ сха та́ инственная; / Па́ сха всечестна́ я. / Па́ сха Христо́ с Изба́ витель; / Па́ сха непоро́ чная; / Па́ сха вели́ кая; / Па́ сха ве́ рных. / Па́ сха две́ ри ра́ йския нам отверза́ ющая. / Па́ сха всех освяща́ ющая ве́ рных.

Стих: Я́ ко исчеза́ ет дым, / да исче́ знут.

Прииди́ те / от виде́ ния жены́ благове́ стницы, / и Сио́ ну рцы́ те: / приими́ / от нас ра́ дости благове́ щения, Воскресе́ ния Христо́ ва: / красу́ йся, лику́ й / и ра́ дуйся, Иерусали́ ме, / Царя́ Христа́ узре́ в из гро́ ба, / я́ ко жениха́ происходя́ ща.

Стих: Та́ ко да поги́ бнут гре́ шницы от Лица́ Бо́ жия, / а пра́ ведницы да возвеселя́ тся.

Мироно́ сицы жены́, / у́ тру глубоку́, / предста́ вша гро́ бу Живода́ вца, / обрето́ ша А́ нгела / на ка́ мени седя́ ща, / и той провеща́ в им, / си́ це глаго́ лаше: / что и́ щете Жива́ го с ме́ ртвыми; / что пла́ чете Нетле́ ннаго во тли? / Ше́ дше, пропове́ дите ученико́ м Его́.

Стих: Сей день, его́ же сотвори Госпо́ дь, / возра́ дуемся и возвесели́ мся в онь.

Па́ сха кра́ сная, / Па́ сха, Госпо́ дня Па́ сха! / Па́ сха всечестна́ я / нам возсия́. Па́ сха, / ра́ достию друг дру́ га обы́ мем. / О Па́ сха! / Избавле́ ние ско́ рби, / и́ бо из гро́ ба днесь, / я́ ко от черто́ га / возсия́ в Христо́ с, / жены́ ра́ дости испо́ лни, глаго́ ля: / пропове́ дите апо́ столом.

Слава, глас 8: Пра́ вды со́ лнце мы́ сленное, Христе́ Бо́ же, / из утро́ бы све́ та лише́ ннаго, / Твои́ м пречи́ стым прикоснове́ нием просвети́ вшее обою́ ду, / и на́ ши о́ чи душе́ вныя озари́ вшее, / сы́ ны дне покажи́, / да ве́ рою вопие́ м Ти: / мно́ гое Твое́ и неизрече́ нное, е́ же на нас благоутро́ бие, / Человеколю́ бче, сла́ ва Тебе́.

И ныне, глас 5: Воскресе́ ния день, / и просвети́ мся торжество́ м, / и друг дру́ га обы́ мем. / Рцем бра́ тие, / и ненави́ дящим нас, / прости́ м вся Воскресе́ нием, / и та́ ко возопии́ м: / Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых, / сме́ ртию смерть попра́ в, / и су́ щим во гробе́ х живо́ т дарова́ в.

И прочее, якоже предписася в мимошедшия Недели.

Таже отпустительный тропарь, глас 5:

Собезнача́ льное Сло́ во Отцу́ и Ду́ хови, / от Де́ вы ро́ ждшееся на Спасе́ ние на́ ше, / воспои́ м, ве́ рнии, и поклони́ мся, / я́ ко благоволи́ Пло́ тию взы́ ти на Крест, / и смерть претерпе́ ти, / и воскреси́ ти уме́ ршия / сла́ вным воскресе́ нием Свои́ м.

Богородичен: Ра́ дуйся, Две́ ре Госпо́ дня непроходи́ мая, / ра́ дуйся, стено́ и покро́ ве притека́ ющим к Тебе́. / Ра́ дуйся, необурева́ емое приста́ нище и неискусобра́ чная, / ро́ ждшая пло́ тию Творца́ Твоего́ и Бо́ га. / Моля́ щи не оскудева́ й о воспева́ ющих / и кла́ няющихся рождеству́ Твоему́.

В Неделю на Полунощнице поем канон Троичен во Октоихе гласа. Таже, Досто́ йно есть: и прочее, яко обычай, и отпуст.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...