Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Канон Пасце, глас 1. Песнь 1. Иный канон Богородичен, подобен. Егоже краестрочие на первых тропарех: Феофа́нус. Глас тойже.




Канон Пасце, глас 1. Песнь 1.

Ирмос: Воскресе́ ния день, / просвети́ мся, лю́ дие. / Па́ сха, Госпо́ дня Па́ сха, / от сме́ рти бо к жи́ зни, / и от земли́ к небеси́, / Христо́ с Бог нас преведе́, / побе́ дную пою́ щия.

Припев: Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых.

Очи́ стим чу́ вствия, и у́ зрим / непристу́ пным све́ том / Воскресе́ ния, Христа́ / блиста́ ющася, / и ра́ дуйтеся, реку́ ща, / я́ сно да услы́ шим, / побе́ дную пою́ ще.

Припев: Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых.

Небеса́ у́ бо досто́ йно да веселя́ тся, / земля́ же да ра́ дуется, / да пра́ зднует же мир, / ви́ димый же весь и неви́ димый: / Христо́ с бо воста́, / весе́ лие ве́ чное.

Иный канон Богородичен, подобен. Егоже краестрочие на первых тропарех: Феофа́ нус. Глас тойже.

Припев: Пресвята́ я Богоро́ дице, спаси́ нас.

Умерщвле́ ния преде́ л сломи́ ла еси́, / ве́ чную жизнь ро́ ждшая Христа́, / из гро́ ба возсия́ вшаго днесь, / Де́ во Всенепоро́ чная, / и мир просвети́ вшаго.

Припев: Пресвята́ я Богоро́ дице, спаси́ нас.

Воскре́ сшаго ви́ девши Сы́ на Твоего́ и Бо́ га, / ра́ дуйся со апо́ столы Богоблагода́ тная Чи́ стая: / и е́ же ра́ дуйся пе́ рвее, / я́ ко всех ра́ дости вина́, восприя́ ла еси́, / Богома́ ти Всенепоро́ чная.

Другий канон Преполовению. Глас 8. Творение Андреа Критскаго. Песнь 1.

Ирмос: Мо́ ре огусти́ л еси́:

Язы́ цы восплещи́ те, евре́ и воспла́ чите, / животода́ вец бо Христо́ с, у́ зы а́ довы расто́ рже, / и ме́ ртвыя воскреси́, и неду́ ги исцели́ сло́ вом. / Сей есть Бог наш, да́ вый жизнь ве́ рующим во и́ мя Его́.

Чу́ до показа́ л еси́, во́ ду в вино́ преше́ дшую, / во Еги́ пте ре́ ки преложи́ вый, Влады́ ко, в кровь, / и ме́ ртвыя воскреси́ л еси́, зна́ мение сие́ второ́ е сконча́ в. / Сла́ ва, Спа́ се, несказа́ нному Твоему́ сове́ ту, / сла́ ва истоща́ нию Твоему́, и́ мже обнови́ л еси́ нас.

Струя́ приснотеку́ щая сый, Го́ споди, жи́ зни и́ стинныя, / Ты еси́ воскресе́ ние на́ ше, / хотя́ труди́ лся еси́, Спа́ се мой, / и во́ лею вжа́ ждался еси́, зако́ ном естества́ повину́ яся, / и в Сиха́ рь шед пло́ тию, воды́ проси́ л еси́ у самаряны́ ни пи́ ти.

Богородичен: Еди́ на вмести́ ла еси́ Зижди́ теля Твоего́, Богороди́ тельнице, во чре́ ве, / и пло́ тию родила́ еси́ неизрече́ нно, / и Де́ ва пребыла́ еси́, ничто́ же де́ вству оскверни́ вшуся. / Сего́, Чи́ стая, я́ ко Сы́ на Твоего́ и Бо́ га, непреста́ нно моли́ о ста́ де Твое́ м при́ сно.

Ин, канон самаряныни. Творение Иосифово. Глас 4. Песнь 1.

Ирмос: Порази́ вый Еги́ пта, / и фарао́ на мучи́ теля погрузи́ вый в мо́ ри, / лю́ ди спасл еси́ из рабо́ ты, Моисе́ йски пою́ щия / песнь побе́ дную, я́ ко просла́ вися.

Погребе́ нный воста́, Собо́ ю воздви́ же род челове́ ческий, / да ра́ дуется тварь вся, / и мы́ сленнии днесь о́ блацы да кропя́ т пра́ вду я́ ве.

Крест во́ льный пло́ тию прии́ м, / тридне́ вен воскре́ сл от ме́ ртвых, / а́ дова сокро́ вища, Живонача́ льниче Го́ споди истощи́ в, / и изве́ д окова́ нныя ду́ ши.

Зра́ ком блиста́ ющася, мироно́ сицы ви́ девше А́ нгела, стра́ хом бежа́ ша от гро́ ба, / Христо́ во же воста́ ние уве́ девше, / и возвести́ ти тща́ тся ученико́ м.

Покрыва́ яй вода́ ми превы́ спренняя, Го́ споди, вода́ жи́ зни сый, / самаряны́ ни, прося́ щей Твоея́ честны́ я воды́, / по́ дал еси́ разуме́ вшей благоутро́ бие Твое́.

Слава, Троичен: О Тро́ ице, ве́ рою Тя чи́ стою сла́ вящих, / О́ тче, Сы́ не и Ду́ ше, / я́ ко Творе́ ц всех спаса́ й, / и очище́ ние да́ руй нам грехо́ в, я́ ко Преблаги́ й.

И ныне, Богородичен: Ра́ дуйся, престо́ ле о́ гненный. / Ра́ дуйся, све́ щниче всезлаты́ й. / Ра́ дуйся, Све́ та о́ блаче. / Ра́ дуйся, пала́ то Сло́ ва, и у́ мная трапе́ зо, / хлеб жи́ зни досто́ йно Христа́ носи́ вшая.

Катавасия: Воскресе́ ния день, / просвети́ мся, лю́ дие. / Па́ сха, Госпо́ дня Па́ сха, / от сме́ рти бо к жи́ зни, / и от земли́ к небеси́, / Христо́ с Бог нас преведе́, / побе́ дную пою́ щия.

Песнь 3.

Ирмос: Прииди́ те, пи́ во пие́ м но́ вое, / не от ка́ мене непло́ дна чудоде́ емое, / но нетле́ ния исто́ чник / из гро́ ба одожди́ вша Христа́, / в Не́ мже утвержда́ емся.

Припев: Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых.

Ны́ не вся испо́ лнишася све́ та, / не́ бо же и земля́, и преиспо́ дняя: / да пра́ зднует у́ бо вся тварь / воста́ ние Христо́ во, / в не́ мже утвержда́ ется.

Припев: Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых.

Вчера́ спогребо́ хся Тебе́ Христе́, / совостаю́ днесь / воскре́ сшу Тебе́, / сраспина́ хся Тебе́ вчера́, / Сам мя спросла́ ви Спа́ се во Ца́ рствии Твое́ м.

Припев: Пресвята́ я Богоро́ дице, спаси́ нас.

На нетле́ нную жизнь прихожду́ днесь / бла́ гостию ро́ ждшагося из Тебе́, Чи́ стая, / и всем конце́ м свет облиста́ вшаго.

Припев: Пресвята́ я Богоро́ дице, спаси́ нас.

Бо́ га, Его́ же родила́ еси́ пло́ тию, / из ме́ ртвых, я́ коже рече́, / воста́ вша ви́ девши, Чи́ стая, лику́ й, / и Сего́ я́ ко Бо́ га Пречи́ стая возвелича́ й.

 

Преполовению. Ирмос: Утверди́ ся се́ рдце мое́:

Не и́ же на лице́ суд суди́ те, иуде́ е, уча́ глаго́ лаше Влады́ ка, / егда́ прии́ де во святи́ лище, я́ коже пи́ сано есть, / преполови́ вшуся зако́ нному пра́ зднику.

Не и́ же на лице́ суд суди́ те, иуде́ е, / Христо́ с бо прии́ де, / Его́ же нарица́ ху проро́ цы от Сио́ на гряду́ ща и мир взыва́ юща.

А́ ще и словесе́ м не ве́ руете, иуде́ е, дело́ м ве́ руйте Влады́ ки, / что прельща́ етеся, отмета́ ющеся Свята́ го, / Его́ же написа́ в зако́ не Моисе́ й?

Богородичен: Еди́ н от Тро́ ицы сый быв, плоть ви́ делся еси́, / не прело́ жь, Го́ споди, существа́, / ниже́ опали́ в Ро́ ждшия нетле́ нное чре́ во, / Бог сый весь и огнь.

 

Самаряныни. Ирмос: Утверди́ ся се́ рдце мое́ в Го́ споде, / даю́ щем моли́ тву моля́ щемуся, / я́ ко лук си́ льных изнемо́ же, / и немощству́ ющии препоя́ сашася си́ лою.

Во́ лею на Дре́ во возне́ слся еси́, Сло́ ве, / и зря́ щее распада́ хуся ка́ мение, / и тварь преклоня́ шеся вся, / и ме́ ртвии из гробо́ в, я́ коже от сна воста́ ху.

С душе́ ю Тя прише́ дша ко а́ ду, Сло́ ве, / ви́ девше вся ду́ ши пра́ ведных, / от ве́ чных уз отреша́ хуся, / песносло́ вяще я́ же па́ че ума́ си́ лу Твою́.

Что чудите́ ся; что во гро́ бе вы и́ щете с мv́ ром, жены́, Влады́ ку? / Воста́, и мир совоздви́ же, / А́ нгел блиста́ яйся мироно́ сицам веща́ ше.

Жизнь сый, Го́ споди, и исто́ чник безсме́ ртия, / сел еси́ при исто́ чнице, Ще́ дре, / и Твои́ х прему́ дрых вод испо́ лнил еси́ самаряны́ ню прося́ щую и пою́ щую Тя.

Слава, Троичен: Еди́ н над все́ ми в Тро́ ице Бог пое́ тся, / Оте́ ц и Сын и Боже́ ственный Дух, / Его́ же стра́ хом сла́ вят небе́ снии чи́ нове, я́ сно вопию́ ще: / Свят, Свят, Свят еси́ Го́ споди.

И ныне, Богородичен: Несказа́ нно заче́ нши во утро́ бе Твое́ й всех Бо́ га, Де́ во Ма́ ти, / па́ че мы́ сли и сло́ ва родила́ еси́, / пребы́ вши Де́ ва я́ ко пре́ жде рождества́, Богоневе́ сто.

Катавасия: Прииди́ те, пи́ во пие́ м но́ вое, / не от ка́ мене непло́ дна чудоде́ емое, / но нетле́ ния исто́ чник / из гро́ ба одожди́ вша Христа́, / в Не́ мже утвержда́ емся.

Кондак Преполовению, глас 4.
Подобен: Вознесы́ йся:

Пра́ зднику зако́ нному преполовля́ ющуся, / всех Тво́ рче и Влады́ ко, / к предстоя́ щим глаго́ лал еси́, Христе́ Бо́ же: / прииди́ те и почерпи́ те во́ ду безсме́ ртия. / Те́ мже Тебе́ припа́ даем и ве́ рно вопие́ м: / щедро́ ты Твоя́ да́ руй нам, / Ты бо еси́ Исто́ чник жи́ зни на́ шея.

Икос: Олядене́ вшую мою́ ду́ шу прегреше́ ний беззако́ ньми, / тече́ ньми Твои́ х крове́ й напо́ й, / и покажи́ плодоно́ сну доброде́ тельми: / Ты бо рекл еси́ всем, е́ же приходи́ ти к Тебе́, Сло́ ве Бо́ жий Всесвяты́ й, / и во́ ду нетле́ ния почерпа́ ти, живу́ ю же и очища́ ющую грехи́, / пою́ щих сла́ вное и Боже́ ственное Твое́ воста́ ние, / подая́, Благи́ й, с высоты́ сше́ дшую вои́ стинну ученико́ м Твои́ м Ду́ ха кре́ пость, / Тебе́ Бо́ га ве́ дущим: / Ты бо еси́ исто́ чник жи́ зни на́ шея.

Седален самаряныни, глас 4.
Подобен: Вознесы́ йся:

Да ра́ дуется не́ бо, да ликовству́ ют земна́ я, / я́ ко Христо́ с от Де́ вы яви́ вся, я́ ко Челове́ к, / изба́ ви из истле́ ния все челове́ чество Свое́ ю сме́ ртию, / чудесы́ же возсия́ вый жене́ самаряны́ не воды́ прося́ щей, / подае́ т исто́ чник исцеле́ ний, я́ ко еди́ н безсме́ ртен.

Слава, и ныне, глас 4. Подобен:

Прему́ дрости пода́ телю и Влады́ ко, / пра́ зднику зако́ нному предста́ л еси́, / во святи́ лищи сед учи́ л еси́, глаго́ ляй си́ це всем: / гряди́ те, жа́ ждущии, пи́ йте во́ ду, ю́ же Аз ны́ не подаю́, / е́ юже жи́ зни от Бо́ га и пи́ щи наслади́ теся вси челове́ цы.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...