Глаголем антифоны сия. Антифон 1, псалом 18, глас 2.
Глаголем антифоны сия. Антифон 1, псалом 18, глас 2. Стих 1: Небеса́ пове́ дают / сла́ ву Бо́ жию. Моли́ твами Богоро́ дицы, Спа́ се, спаси́ нас. И другий лик, тойже стих: Небеса́ пове́ дают сла́ ву Бо́ жию, / творе́ ние же руку́ Его́ возвеща́ ет твердь. Моли́ твами Богоро́ дицы, Спа́ се, спаси́ нас. Стих 2: День дни отрыга́ ет глаго́ л, / и нощь но́ щи возвеща́ ет ра́ зум. Моли́ твами Богоро́ дицы, Спа́ се, спаси́ нас. Стих 3: Во всю зе́ млю изы́ де веща́ ние их, / и в концы́ вселе́ нныя глаго́ лы их. Моли́ твами Богоро́ дицы, Спа́ се, спаси́ нас. Слава, и ныне: Моли́ твами Богоро́ дицы, Спа́ се, спаси́ нас. Антифон 2, псалом 19, глас тойже. Стих 1: Услы́ шит тя Госпо́ дь / в день печа́ ли. Спаси́ ны, Уте́ шителю Благи́ й, / пою́ щия Ти: аллилу́ иа. Другая страна тойже стих: Услы́ шит тя Госпо́ дь в день печа́ ли, / защи́ тит тя и́ мя Бо́ га Иа́ ковля. Спаси́ ны, Уте́ шителю Благи́ й, / пою́ щия Ти: аллилу́ иа. Стих 2: По́ слет ти по́ мощь от Свята́ го, / и от Сио́ на засту́ пит тя. Спаси́ ны, Уте́ шителю Благи́ й, / пою́ щия Ти: аллилу́ иа. Стих 3: Даст ти Госпо́ дь по се́ рдцу твоему́, / и весь сове́ т твой испо́ лнит. Спаси́ ны, Уте́ шителю Благи́ й, / пою́ щия Ти: аллилу́ иа. Слава, и ныне: Единоро́ дный Сы́ не: Антифон 3, псалом 20, глас 8. Стих 1: Го́ споди, си́ лою Твое́ ю возвесели́ тся царь. Тропарь, глас тойже: Благослове́ н еси́, Христе́ Бо́ же наш, / И́ же прему́ дры ловцы́ явле́ й, / низпосла́ в им Ду́ ха Свята́ го, / и те́ ми уловле́ й вселе́ нную, / Человеколю́ бче, сла́ ва Тебе́.
Другий лик, тойже стих: Го́ споди, си́ лою Твое́ ю возвесели́ тся царь, / и о спасе́ нии Твое́ м возра́ дуется зело́. Тропарь: Благослове́ н еси́, Христе́ Бо́ же наш: Стих 2: Жела́ ние се́ рдца его́ дал еси́ ему́, / и хоте́ ния устну́ его́ не́ си лиши́ л его́. Тропарь: Благослове́ н еси́, Христе́ Бо́ же наш: Стих 3: Я́ ко предвари́ л еси́ его́ благослове́ нием благосты́ нным, / положи́ л еси́ на главе́ его́ вене́ ц от ка́ мене че́ стна. Тропарь: Благослове́ н еси́, Христе́ Бо́ же наш: Входное: Вознеси́ ся Го́ споди си́ лою Твое́ ю, / воспое́ м и пое́ м си́ лы Твоя́. Таже, тропарь, глас 8: Благослове́ н еси́, Христе́ Бо́ же наш, / И́ же прему́ дры ловцы́ явле́ й, / низпосла́ в им Ду́ ха Свята́ го, / и те́ ми уловле́ й вселе́ нную, / Человеколю́ бче, сла́ ва Тебе́. Слава, и ныне, кондак, глас тойже: Егда́ снизше́ д язы́ ки слия́, / разделя́ ше язы́ ки Вы́ шний, / егда́ же о́ гненныя язы́ ки раздая́ ше, / в соедине́ ние вся призва́, / и согла́ сно сла́ вим Всесвята́ го Ду́ ха. Вместо же Трисвятаго: Ели́ цы во Христа́ крести́ стеся, / во Христа́ облеко́ стеся, / аллилу́ иа. Прокимен, глас 8: Во всю зе́ млю изы́ де веща́ ние их, / и в концы́ вселе́ нныя глаго́ лы их. Стих: Небеса́ пове́ дают сла́ ву Бо́ жию, творе́ ние же руку́ Его́ возвеща́ ет твердь. [И до отдания. ] Апостол в Деяниих, зачало 3. Во дни о́ ны, егда́ скончава́ шася дни́ е Пятдеся́ тницы, бе́ ша вси апо́ столи единоду́ шно вку́ пе. И бысть внеза́ пу с небесе́ шум, я́ ко носи́ му дыха́ нию бу́ рну, и испо́ лни весь дом, иде́ же бя́ ху седя́ ще: и яви́ шася им разделе́ ни язы́ цы я́ ко о́ гненни, се́ де же на еди́ ном ко́ емждо их. И испо́ лнишася вси Ду́ ха Свя́ та и нача́ ша глаго́ лати ины́ ми язы́ ки, я́ коже Дух дая́ ше им провещава́ ти. Бя́ ху же во Иерусали́ ме живу́ щии иуде́ и, му́ жие благогове́ йнии, от всего́ язы́ ка, и́ же под небесе́ м. Бы́ вшу же гла́ су сему́, сни́ деся наро́ д и смяте́ ся, я́ ко слы́ шаху еди́ н ко́ йждо их свои́ м язы́ ком глаго́ лющих их. Дивля́ хуся же вси и чудя́ хуся, глаго́ люще друг ко дру́ гу: не се ли, вси сии суть глаго́ лющии галиле́ ане? И ка́ ко мы слы́ шим ко́ йждо свой язы́ к наш, в не́ мже роди́ хомся, па́ рфяне и ми́ дяне и елами́ те, и живу́ щии в Месопота́ мии, во Иуде́ и же и Каппадоки́ и, в По́ нте и во Аси́ и, во Фриги́ и же и Памфили́ и, во Еги́ пте и страна́ х Ливи́ и, я́ же при Кирини́ и, и приходя́ щии ри́ мляне, иуде́ е же и прише́ льцы, кри́ тяне и ара́ вляне, слы́ шим глаго́ лющих их на́ шими язы́ ки вели́ чия Бо́ жия.
Аллилуиа, глас 1: Стих: Сло́ вом Госпо́ дним небеса́ утверди́ шася, и Ду́ хом уст Его́ вся си́ ла их. Стих: С небесе́ призре́ Госпо́ дь, ви́ де вся сы́ ны челове́ ческия. Евангелие от Иоанна, зачало 27. В после́ дний день вели́ кий пра́ здника стоя́ ше Иису́ с и зва́ ше, глаго́ ля: а́ ще кто жа́ ждет, да прии́ дет ко Мне и пие́ т. Ве́ руяй в Мя, я́ коже рече́ Писа́ ние, ре́ ки от чре́ ва его́ истеку́ т воды́ жи́ вы. Сие́ же рече́ о Ду́ се, Его́ же хотя́ ху приима́ ти ве́ рующии во и́ мя Его́: не у бо бе Дух Святы́ й, я́ ко Иису́ с не у бе просла́ влен. Мно́ зи же от наро́ да слы́ шавше сло́ во, глаго́ лаху: Сей есть вои́ стинну проро́ к. Друзи́ и глаго́ лаху: Сей есть Христо́ с. О́ вии же глаго́ лаху: еда́ от Галиле́ и Христо́ с прихо́ дит? Не Писа́ ние ли рече́, я́ ко от се́ мене Дави́ дова и от Вифлее́ мския ве́ си, иде́ же бе Дави́ д, Христо́ с прии́ дет? Ра́ спря у́ бо бысть в наро́ де Его́ ра́ ди. Не́ цыи же от них хотя́ ху я́ ти Его́, но никто́ же возложи́ Нань ру́ це. Приидо́ ша же слуги́ ко архиере́ ом и фарисе́ ом, и ре́ ша им ти́ и: почто́ не приведо́ сте Его́? Отвеща́ ша слуги́: николи́ же та́ ко есть глаго́ лал челове́ к, я́ ко Сей Челове́ к. Отвеща́ ша у́ бо им фарисе́ е: еда́ и вы прельще́ ни бы́ сте? Еда́ кто от князь ве́ рова вонь, или́ от фарисе́ й? Но наро́ д сей, и́ же не весть зако́ на, про́ кляти суть. Глаго́ ла Никоди́ м к ним, и́ же прише́ дый к Нему́ но́ щию, еди́ н сый от них: Еда́ зако́ н наш су́ дит челове́ ку, а́ ще не слы́ шит от него́ пре́ жде и разуме́ ет, что твори́ т? Отвеща́ ша и реко́ ша ему́: еда́ и ты от Галиле́ и еси́? Испыта́ й и виждь, я́ ко проро́ к от Галиле́ и не прихо́ дит. Па́ ки же им Иису́ с рече́ глаго́ ля: Аз есмь свет ми́ ру, ходя́ й по Мне не и́ мать ходи́ ти во тьме, но и́ мать свет живо́ тный.
За Достойно: поем и до отдания: Апо́ столи, соше́ ствие Уте́ шителя зря́ ще, удиви́ шася, / ка́ ко в ви́ де о́ гненных язы́ к яви́ ся Дух Святы́ й. Ирмос, глас 4: Ра́ дуйся, Цари́ це, / матероде́ вственная сла́ во, / вся́ ка бо удобообраща́ тельная / благоглаго́ ливая уста́ вити́ йствовати не мо́ гут, / Тебе́ пе́ ти досто́ йно, / изумева́ ет же ум всяк Твое́ Рождество́ разуме́ ти. / Те́ мже Тя согла́ сно сла́ вим. Причастный: Дух Твой Благи́ й наста́ вит мя на зе́ млю пра́ ву. / Аллилу́ иа, трижды. И по отпусте на Литургии глаголется 9-й час по обычаю.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|