Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Песнь 3.. НА ЛИТУРГИИ




Песнь 3.

Ирмос: С высоты́ си́ лою, / ученико́ м, Христе́, до́ ндеже облеце́ теся, рекл еси́, / седи́ те во Иерусали́ ме, / Аз же, я́ ко Мене́, Уте́ шителя ино́ го, / Ду́ ха Моего́ же и О́ тча послю́, / в Не́ мже утвердите́ ся.

Боже́ ственнаго Ду́ ха наше́ дшая си́ ла, / разде́ льшийся дре́ вле глас, зле согласи́ вшихся, / во еди́ но прили́ чие боже́ ственне совокупи́, / ве́ дением Тро́ ицы вразумля́ ющи ве́ рныя, / в Не́ йже утверди́ хомся.

 

Ин. Ирмос: Разве́ рзе утро́ бы неча́ дствовавшия у́ зы, / доса́ ду же неудоботерпи́ му благоча́ дствующия, / еди́ на моли́ тва проро́ чицы дре́ вле А́ нны, / нося́ щия дух сокруше́ н, / к си́ льному и Бо́ гу ра́ зумов.

Непостижи́ ма есть Богонача́ льнейшая, / вети́ я бо изъяви́ безкни́ жныя, / ры́ бари прему́ дрыя, зауша́ ющия сло́ вом, / и от глубо́ кия но́ щи изыма́ ющия лю́ ди безчи́ сленны, блиста́ нием Ду́ ха.

Бя́ ше исхо́ ден от нерожде́ нна Све́ та, / всеси́ льный сия́ ющий Свет, / Его́ же Сы́ ном Оте́ ческия вла́ сти, / ны́ не явля́ ет сра́ сленное озаре́ ние, / о́ гненный глас в Сио́ не язы́ ком.

По 3-й песни, седален, глас 8.
Подобен: Прему́ дрости Сло́ ва:

Всесвяты́ й Дух, ны́ не соше́ д на апо́ столы ви́ дом о́ гненным, / у́ жасом испо́ лни язы́ ков собра́ ния, / язы́ ки бо глаго́ лющих о́ гненными, Человеколю́ бче, / свою́ ки́ йждо бесе́ ду слы́ шаше. / Те́ мже и чу́ до неве́ рным, я́ ко пия́ нство, / ве́ рным же спаси́ тельное вои́ стинну познава́ шеся. / Сего́ ра́ ди сла́ вим держа́ ву Твою́, Христе́ Бо́ же, / прегреше́ ний оставле́ ния прося́ ще, низпосла́ ти бога́ тно рабо́ м Твои́ м. [Дважды. ]

Песнь 4.

Ирмос: Смотря́ яй проро́ к / в после́ дняя Твое́, Христе́, прише́ ствие, вопия́ ше: / Твою́ услы́ шах, Го́ споди, си́ лу, / я́ ко вся спасти́ пома́ занныя Твоя́ прише́ л еси́.

Во проро́ цех глаго́ лавый, / и зако́ ном пропове́ данный пе́ рвее несоверше́ нным, / Бог И́ стинный Уте́ шитель, / Сло́ ва служи́ телем и свиде́ телем познава́ ется днесь.

Зна́ мение Божества́ нося́ й, / апо́ столом во огни́ Дух раздели́ ся, / и стра́ нными язы́ ки явля́ шеся, / я́ ко Оте́ ческая Боже́ ственная си́ ла гряду́ щая есть, самоповели́ тельная.

 

Ин. Ирмос: Царю́ царе́ й, / яковы́ й от якова́ го еди́ н Сло́ ве произше́ дый / от Отца́ безвино́ внаго, / равномо́ щнаго Твоего́ Ду́ ха / апо́ столом и́ стинно посла́ л еси́, / я́ ко Благоде́ теля пою́ щим: / сла́ ва держа́ ве Твое́ й, Го́ споди.

Ба́ ню Боже́ ственную пакибытия́ сло́ вом раствори́ в, / ссложе́ нное естество́, дождоточи́ ши ми струю́ / от нетленнопрободе́ ннаго Твоего́ ребра́, о Бо́ жий Сло́ ве, / запечатле́ я теплото́ ю Ду́ ха.

Преклоня́ ют вся Уте́ шителю коле́ на, / Сы́ ну же О́ тчу, Отцу́ сра́ сленному, / в Ли́ цех бо ви́ деша трегу́ бых Существо́ и́ стинное, / неприкоснове́ нное, безле́ тное, еди́ ное: / возсия́ бо свет благода́ ть Ду́ ха.

Да испо́ лнятся вси Богонача́ льнейшим, / ели́ цы служи́ телие Трисве́ тлаго Существа́, / па́ че естества́ бо соверша́ ет, я́ ко благоде́ тель, / и огнесве́ тит Христо́ с во спасе́ ние, / всю дая́ благода́ ть Ду́ ха.

Песнь 5.

Ирмос: Стра́ ха ра́ ди Твоего́ / зача́ тый, Го́ споди, во чре́ ве проро́ ков, / и рожде́ нный на земли́ Дух спасе́ ния, / апо́ стольская сердца́ созида́ ет чи́ ста / и в ве́ рных пра́ вый обновля́ ется, / свет бо и мир зане́ Твоя́ повеле́ ния.

Наше́ дшая си́ ла днесь сия́, Дух Благи́ й, / Дух прему́ дрости Бо́ жия, Дух от Отца́ исходя́ й, / и Сы́ ном ве́ рным нам явле́ йся подава́ телен, / в ни́ хже вселя́ ется естество́ м святы́ ни, в не́ йже зри́ тся.

 

Иный. Ирмос: Реши́ тельное очище́ ние грехо́ в, / огнедухнове́ нную приими́ те Ду́ ха ро́ су, / о ча́ да светообра́ зная церко́ вная, / ны́ не от Сио́ на бо изы́ де зако́ н, / языкоогнеобра́ зная Ду́ ха благода́ ть.

Я́ коже благоволи́ самовла́ стно, / необлада́ нный исхо́ дит Дух от Отца́, / умудря́ я в язы́ цех апо́ столы, / печатле́ я живоно́ сное Сло́ во, / Отчеси́ льное, сообра́ зное, Его́ же Спас рече́.

Да исцели́ т у́ бо смы́ слы от греха́, / и се устроя́ ше апо́ столов, Бог Сло́ во всенача́ льное, пречи́ стый дом, / в не́ мже единомо́ щнаго же и ссу́ щественнаго ны́ не вселя́ ется Ду́ ха свет.

Песнь 6.

Ирмос: Пла́ вающего в молве́ / жите́ йских попече́ ний / с корабле́ м потопля́ ема грехи́, / и душетле́ нному зве́ рю примета́ ема, / я́ ко Ио́ на, Христе́, вопию́ Ти: / из смертоно́ сныя глубины́ возведи́ мя.

От Ду́ ха Твоего́ на плоть вся́ кую, / я́ коже рекл еси́, бога́ тно излия́ л еси́, / и испо́ лнишася вся́ ческая Твоего́ ве́ дения, Го́ споди, / я́ ко из Отца́ Сын нетле́ нно роди́ лся еси́, / и Дух Неразде́ льный изы́ де.

 

Иный. Ирмос: Очище́ ние нам, Христе́, / и спасе́ ние, Влады́ ко, / возсия́ л еси́ от Де́ вы, / да я́ ко проро́ ка / от зве́ ря морска́ го пе́ рсей Ио́ ну, / от тли исхити́ ши, всего́ Ада́ ма всеро́ дна па́ дшаго.

И́ стинный нам пра́ вый во утро́ бах ве́ чно прии́ мшим Дух, / да обнови́ ши Отчеисхо́ дный и всесовокупле́ нно, / вещества́ ненави́ стнаго пали́ тельный скверн, / ка́ ла же смы́ слов чисти́ тельный, Вседержи́ телю.

Жела́ тельное достоя́ ние апо́ столом, / сио́ няном ча́ ющим Твоего́ прише́ ствия, позна́ ние / Дух Отчерожде́ нна Сло́ ва, / речь жесто́ кую язы́ ческих ласка́ тельств ско́ ро показа́ в, / огнедохнове́ нно утвержда́ еши.

Кондак, глас 8:

Егда́ снизше́ д язы́ ки слия́, / разделя́ ше язы́ ки Вы́ шний, / егда́ же о́ гненныя язы́ ки раздая́ ше, / в соедине́ ние вся призва́, / и согла́ сно сла́ вим Всесвята́ го Ду́ ха.

Икос: Ско́ рое и изве́ стное даждь утеше́ ние рабо́ м Твои́ м, Иису́ се, / внегда́ уныва́ ти духо́ м на́ шим, / не разлуча́ йся от душ на́ ших в ско́ рбех, / не удаля́ йся от мы́ слей на́ ших во обстоя́ ниих, / но при́ сно нас предвари́. / Прибли́ жися нам, прибли́ жися везде́ Сый, / я́ коже со апо́ столы Твои́ ми всегда́ еси́, / си́ це и Тебе́ жела́ ющим соедини́ Себе́, Ще́ дре, / да совоку́ плени Тебе́ пое́ м, / и славосло́ вим Всесвята́ го Ду́ ха Твоего́.

Синаксарий.

Песнь 7.

Ирмос: В пещь о́ гненную / вве́ ржени преподо́ бнии о́ троцы, / огнь в ро́ су преложи́ ша, / воспева́ нием си́ це вопию́ ще: / благослове́ н еси́ Го́ споди, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Вету́ ющим Боже́ ственная вели́ чия апо́ столом, / Ду́ ха де́ йство непщева́ шеся пия́ нство неве́ рствующим, / и́ мже Тро́ ица познава́ ется, еди́ н Бог оте́ ц на́ ших.

Неразде́ льное естество́ правосла́ вно богосло́ вим / Бо́ га Отца́ Безнача́ льнаго, / тоя́ жде вла́ сти Сло́ ва и Ду́ ха, / благослове́ н еси́, зову́ ще, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

 

Ин. Ирмос: Согла́ сная возшуме́ орга́ нская песнь, / почита́ ти златосотворе́ нный безду́ шный истука́ н, / Уте́ шителева же светоно́ сная благода́ ть почеству́ ет, / е́ же вопи́ ти: / Тро́ ице Еди́ ная, Равноси́ льная, Безнача́ льная, благослове́ на еси́.

Гла́ са пророковеща́ тельнаго не разуме́ вше, / глаго́ лаху безу́ мнии виносотворе́ нное пия́ нство, / ре́ чи я́ ко стра́ нны слы́ шаша апо́ столов: / благочести́ вии же Тебе́ вопие́ м боже́ ственно: / Богоде́ телю всех, благослове́ н еси́.

Боже́ ственное уче́ ние возгреме́ / ви́ дяй виде́ ния боже́ ственный Ио́ иль, / Богонача́ льнейшаго, и́ мже излию́, рек, я́ коже Сло́ ва, Ду́ ха Моего́ свозопию́ щим: / Естество́ Тривеща́ нное Све́ тлое, благослове́ н еси́.

Тро́ ичную у́ бо раздели́ зря благода́ ть, / я́ ко да яви́ т три Ипоста́ си, почита́ ти в простоте́ вла́ сти, / но во еди́ ном ны́ не дни Госпо́ дьском, / Сын, Оте́ ц и Дух благослове́ н.

Песнь 8.

Ирмос: Неопа́ льная огню́ в / Сина́ и прича́ щшаяся / купина́, Бо́ га яви́ / медленноязы́ чному и гугни́ вому Моисе́ ови, / и о́ троки ре́ вность Бо́ жия / три непреобори́ мыя / во огни́ певцы́ показа́: / вся дела́, Госпо́ дня Го́ спода по́ йте, / и превозноси́ те Его́ во вся ве́ ки.

Живо́ тну свы́ ше бу́ рну носи́ му гласо́ вне, / Ду́ ха Всесвята́ го дыха́ нию рыбаре́ м, / о́ гненных ви́ дом язы́ к вели́ чия Бо́ жия вети́ йствоваху: / вся дела́, Го́ спода по́ йте, и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Я́ ко на некаса́ емую превосходя́ ще го́ ру, / не боя́ щеся огня́ страша́ ща, / прииди́ те и ста́ нем на горе́ Сио́ нской, во гра́ де Жива́ го Бо́ га, / духоно́ сным ученико́ м ны́ не слику́ юще: / вся дела́, Го́ спода по́ йте, и превозноси́ те во вся ве́ ки.

 

Ин. Ирмос: Разреша́ ет у́ зы и ороша́ ет пла́ мень / трисве́ тлый богонача́ лия о́ браз, / пою́ т о́ троцы, / благослови́ т же Еди́ наго Спа́ са и Вседе́ теля, / я́ ко Благоде́ теля, / сотворе́ нная вся́ ческая тварь.

Па́ мять Христо́ с человекоспаси́ тельных слове́ с, / я́ же от Отца́ слы́ шав апо́ столом рече́, / Дух устроя́ ет языкоо́ гненным виде́ нием, / посажда́ я благослове́ нно усвое́ нную, / учуже́ нная же пое́ т Тя тварь.

Спаси́ тельно самовлады́ чний Еди́ н, Свет самосия́ тельный, / и пода́ тельный све́ та сый, прише́ л еси́ исполня́ я апо́ столы, / честны́ й я́ ко верх Твои́ м рабо́ м, / насыти́ тельный же Дух подава́ еши.

Поя́ ху проро́ к духонасыще́ нная уста́, / Твое́ теле́ сное, о Царю́, прише́ ствие, / и Дух от недр О́ тчих произше́ дший, / несозда́ нный, зданноде́ телен, сопресто́ лен Тебе́, / еди́ наго вочелове́ чения ве́ рным честь.

Честне́ йшую: не поем:

Песнь 9.

Ирмос: Не тле́ ния искуше́ нием ро́ ждшая, / и Всехитрецу́ Сло́ ву плоть взаимода́ вшая, / Ма́ ти Неискусому́ жная Де́ во Богоро́ дице, / прия́ телище Нестерпи́ маго, / село́ Невмести́ маго Зижди́ теля Твоего́, / Тя велича́ ем.

На паля́ щей дре́ вле о́ гненной колесни́ це, / ревни́ тель и огнедохнове́ нный ра́ дуяся носи́ м, / е́ же ны́ не возсия́ вшее дохнове́ ние свы́ ше апо́ столом явля́ ше, / от него́ же освяти́ вшеся, Тро́ ицу всем сказа́ ша.

Зако́ на есте́ ств кроме́, стра́ нное слы́ шашеся ученико́ в, / еди́ ному бо гла́ су глася́ щу Ду́ ха благода́ тию, / разли́ чне оглаша́ хуся лю́ дие, племена́ и язы́ ки боже́ ственная вели́ чия, / Тро́ ицы ве́ дению науча́ юще.

 

Ин. Ирмос: Ра́ дуйся, Цари́ це, / матероде́ вственная сла́ во, / вся́ ка бо удобообраща́ тельная / благоглаго́ ливая уста́ вити́ йствовати не мо́ гут, / Тебе́ пе́ ти досто́ йно, / изумева́ ет же ум всяк Твое́ Рождество́ разуме́ ти. / Те́ мже Тя согла́ сно сла́ вим.

Пе́ ти подоба́ ше естественножи́ зненную Отрокови́ цу, / еди́ на бо во чре́ ве скры Сло́ во, / тая́ щееся неду́ гующаго челове́ ческаго естества́. / И́ же в десны́ х страна́ х ны́ не седя́ й О́ тчих, / посла́ благода́ ть Ду́ ха.

Ели́ цем дхну богото́ чная благода́ ть, / светя́ щеся, блиста́ юще, / изменя́ еми стра́ нным измене́ нием благоле́ пнейшим, / равноси́ льствующую несеко́ мую уве́ девше прему́ дрость, / Трисве́ тлое существо́ сла́ вим.

Ексапостиларий.
Подобен: Не́ бо звезда́ ми:

Всесвяты́ й Ду́ ше, исходя́ й из Отца́, / и Сы́ ном прише́ дый к безкни́ жным ученико́ м, / Тебе́, Бо́ га позна́ вших, спаси́ и поми́ луй всех. [Дважды. ]

Слава, и ныне: другий подобен:

Свет Оте́ ц, Свет Сло́ во, Свет и Святы́ й Дух, / И́ же во язы́ цех о́ гненных апо́ столом посла́ ся, / и Тем весь мир просвеща́ ется Тро́ ицу почита́ ти Святу́ ю.

На хвалитех: Вся́ кое дыха́ ние: поставим стихи 4.
И поем стихиры самогласны, глас 2:

Во проро́ цех восвести́ л еси́ нам путь спасе́ ния, / и во апо́ столех возсия́, Спа́ се наш, благода́ ть Ду́ ха Твоего́. / Ты еси́ Бог пе́ рвый, Ты и по сих, / и во ве́ ки Ты еси́ Бог наш.

Во дво́ рех Твои́ х воспо́ ю Тя, Спа́ са мiра, / и прекло́ нь коле́ на, поклоню́ ся Твое́ й непобеди́ мей си́ ле, / ве́ чер и у́ тро, и полу́ дне, / и на вся́ кое вре́ мя благословлю́ Тя, Го́ споди.

Во дво́ рех Твои́ х, Го́ споди, ве́ рнии / коле́ на душ и теле́ с прекло́ нше, / воспева́ ем Тя, безнача́ льнаго Отца́, / и собезнача́ льнаго Сы́ на, / и соприсносу́ щнаго и Пресвята́ го Ду́ ха, / просвеща́ ющаго и освяща́ ющаго ду́ ши на́ ша.

Слава, и ныне, глас 8: Язы́ цы иногда́ размеси́ шася, / де́ рзости ра́ ди столпотворе́ ния, / язы́ цы же ны́ не умудри́ шася, / сла́ вы ра́ ди богове́ дения. / Та́ мо осуди́ нечести́ выя погреше́ нием, / зде просвети́ л есть Христо́ с ры́ бари Ду́ хом. / Тогда́ упраздни́ ся безгла́ сие к муче́ нию, / ны́ не обновля́ ется согла́ сие / ко спасе́ нию душ на́ ших.

Славословие великое, тропарь праздника и ектении.

И отпуст глаголем праздника:

И́ же в ви́ де о́ гненных язы́ к, с небесе́ низпосла́ вый Пресвята́ го Ду́ ха на святы́ я Своя́ ученики́ и апо́ столы, Христо́ с, и́ стинный Бог наш, моли́ твами Пречи́ стыя Своея́ Ма́ тере, святы́ х сла́ вных и всехва́ льных апо́ стол, и всех святы́ х, поми́ лует и спасе́ т нас, я́ ко Благи́ й и Человеколю́ бец.

И час 1-й.

НА ЛИТУРГИИ

Изобразительная. И от канона праздника, песнь 3-я и 6-я.

Таже иерей, или диакон: Прему́ дрость, про́ сти.

И входное:

Вознеси́ ся Го́ споди си́ лою Твое́ ю, / воспое́ м и пое́ м си́ лы Твоя́.

Тропарь, глас 8:

Благослове́ н еси́, Христе́ Бо́ же наш, / И́ же прему́ дры ловцы́ явле́ й, / низпосла́ в им Ду́ ха Свята́ го, / и те́ ми уловле́ й вселе́ нную, / Человеколю́ бче, сла́ ва Тебе́.

Слава, и ныне, кондак, глас 8:

Егда́ снизше́ д язы́ ки слия́, / разделя́ ше язы́ ки Вы́ шний, / егда́ же о́ гненныя язы́ ки раздая́ ше, / в соедине́ ние вся призва́, / и согла́ сно сла́ вим Всесвята́ го Ду́ ха.

Трисвятое.

Прокимен Апостола, глас 6:

Спаси́ Го́ споди люди Твоя́, / и благослови́ достоя́ ние Твое́. Стих: К Тебе́ Го́ споди воззову́, Бо́ же мой, да не премолчи́ ши от мене́.

Апостол ко Ефесеем, зачало 229. [Еф. 5, 9 – 19. ]

Бра́ тие, я́ ко ча́ да све́ та ходи́ те: [Плод бо Духо́ вный eсть во вся́ кой благосты́ ни и пра́ вде и и́ стине: ] Искуша́ юще, что eсть благоуго́ дно Бо́ гови. И не приoбща́ йтеся к дело́ м непло́ дным тмы, па́ че же и облича́ йте. Быва́ eмая бо отай от них, сра́ мно eсть и глаго́ лати. Вся же облича́ eмая, от све́ та явля́ ются: все бо явля́ емое свет eсть. Сего́ ра́ ди глаго́ лет: воста́ ни, спяй, и воскресни́ от ме́ ртвых, и освети́ т тя Христо́ с. Блюди́ те у́ бо, ка́ ко опа́ сно хо́ дите, не я́ коже нему́ дри, но я́ коже прему́ дри, искупу́ юще вре́ мя, я́ ко дни́ е лука́ ви суть. Сего́ ра́ ди не быва́ йте несмы́ сленни, но разумева́ юще, что eсть во́ ля Бо́ жия. И не упива́ йтеся вино́ м, в не́ мже eсть блуд, но па́ че исполня́ йтеся Ду́ хом, глаго́ люще себе́ во псалме́ х и пе́ ниих, и пе́ снех духо́ вных, воспева́ юще и пою́ ще в сердца́ х ва́ ших Го́ сподеви.

Аллилуиа, глас 2:

Стих: Поми́ луй мя Бо́ же, по вели́ цей ми́ лости Твое́ й. Стих: Не отве́ ржи мене́ от лица́ Твоего́ и Ду́ ха Твоего́ Свята́ го не отыми́ от мене́.

Евангелие от Матфеа, зачало 75.
[Мф. 18, 10 – 20. ]

Рече́ Госпо́ дь: блюди́ те, да не пре́ зрите еди́ наго [от] ма́ лых сих: глаго́ лю бо вам, я́ ко а́ нгели их на небесе́ х вы́ ну ви́ дят лице́ Отца́ Моего́ Небе́ снаго. Прии́ де бо Сын Челове́ ческий взыска́ ти и, спасти́ поги́ бшаго. Что вам мни́ тся? А́ ще бу́ дет не́ коему челове́ ку сто ове́ ц, и заблу́ дит еди́ на от них: не оста́ вит ли де́ вятьдесят и де́ вять в гора́ х, и шед и́ щет заблу́ ждшия? И а́ ще бу́ дет обрести́ ю́, ами́ нь глаго́ лю вам, я́ ко ра́ дуется о ней па́ че, не́ же о девяти́ десятих и девяти́ не заблу́ ждших. Та́ ко несть во́ ля пред Отце́ м ва́ шим Небе́ сным, да поги́ бнет еди́ н от ма́ лых сих. А́ ще же согреши́ т к тебе́ брат твой, иди́ и обличи́ его́ между́ тобо́ ю и тем еди́ нем. А́ ще тебе́ послу́ шает, приобре́ л еси́ бра́ та твоего́. А́ ще ли тебе́ не послу́ шает, пойми́ с собо́ ю па́ ки еди́ наго или́ два, да при усте́ х двою́ или́ трие́ х свиде́ телей ста́ нет всяк глаго́ л. А́ ще же не послу́ шает их, пове́ ждь це́ ркви; а́ ще же и це́ рковь преслу́ шает, бу́ ди тебе́ я́ коже язы́ чник и мыта́ рь. Ами́ нь бо глаго́ лю вам: ели́ ка а́ ще свя́ жете на земли́, бу́ дут свя́ зана на Небеси́, и ели́ ка а́ ще разрешите́ на земли́, бу́ дут разреше́ на на Небесе́ х. Иде́ же бо еста́ два или́ трие́ со́ брани во и́ мя Мое́, ту есмь посреде́ их.

За Достойно: поем и до отдания:

Апо́ столи, соше́ ствие Уте́ шителя зря́ ще, удиви́ шася, / ка́ ко в ви́ де о́ гненных язы́ к яви́ ся Дух Святы́ й.

Ирмос, глас 4: Ра́ дуйся, Цари́ це, / матероде́ вственная сла́ во, / вся́ ка бо удобообраща́ тельная / благоглаго́ ливая уста́ вити́ йствовати не мо́ гут, / Тебе́ пе́ ти досто́ йно, / изумева́ ет же ум всяк Твое́ Рождество́ разуме́ ти. / Те́ мже Тя согла́ сно сла́ вим.

Причастный:

Дух Твой Благи́ й наста́ вит мя на зе́ млю пра́ ву. / Аллилу́ иа. трижды.

Ведомо же буди, яко седмица сия Святыя Пентикостии разрешаема есть на сыр, рыбы, вино и елей.

Оставляются же и междочасия часов, и иже в Повечериах певаемый канон Пресвятыя Богородицы.


Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...