Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Каноны: воскресный, и Богородицы, и Триоди на 6. Творение господина Феофана, егоже краестрочие: Днесь благоче́стия Богосве́тлая прии́де заря́. Глас 4. Песнь 1.




Каноны: воскресный, и Богородицы, и Триоди на 6. Творение господина Феофана, егоже краестрочие: Днесь благоче́ стия Богосве́ тлая прии́ де заря́. Глас 4. Песнь 1.

Ирмос: Мо́ ря чермну́ ю:

Пле́ щуще с весе́ лием днесь ве́ рнии возопии́ м: / коль чу́ дна дела́ Твоя́ Христе́, и вели́ ка си́ ла, / на́ ше единомы́ слие и согла́ сие соде́ лавый!

День ра́ достный богому́ дреннии / прииди́ те соверши́ м, / ны́ не не́ бо и земля́ весели́ тся, и а́ нгелов чи́ ни, / и челове́ ков собра́ ния изря́ дно пра́ зднующе.

Преве́ лие благодея́ ние ви́ дяще, рука́ ми воспле́ щим, / разстоя́ щияся у́ ды Христо́ вы, совоку́ плены во еди́ нство, / и Бо́ га похва́ лим мир пода́ вшаго.

Да́ шася Це́ ркви днесь победи́ тельная, / Богодви́ жным манове́ нием и сове́ том, / Михаи́ ла же и Феодо́ ры, / благоче́ стно ве́ ру содержа́ щих царе́ й на́ ших.

Богородичен: Ору́ жия злочести́ вых исчезо́ ша я́ ве ересе́ й, / храм бо Твой Пречи́ стая Чи́ стая, / во образе́ х украша́ емый всеблаголе́ пно зря́ ще, / ны́ не всесвяще́ нно ра́ дуемся.

Катавасия: Мо́ ря чермну́ ю пучи́ ну, / невла́ жными стопа́ ми / дре́ вний пешеше́ ствовав Изра́ иль, / крестообра́ зныма Моисе́ овыма рука́ ма, / Амали́ кову си́ лу в пусты́ ни победи́ л есть.

Песнь 3.

Ирмос: Весели́ тся о Тебе́:

Не ктому́ нечести́ вых еретико́ в ны́ не бровь взе́ млется: / Бо́ жия бо си́ ла правосла́ вие удержа́ ла есть.

О́ блацы проро́ честии, / животворя́ щую с небесе́ днесь ро́ су нам да кропя́ т, / на воста́ ние ве́ ры.

Благогла́ сно та́ йныя апо́ столов Христо́ вых трубы́, / па́ че естества́ да вопию́ т, / честны́ х образо́ в исправле́ ние.

Воспои́ м Христа́, показа́ вшаго нам / цари́ цу благочести́ вую, христолюби́ вую, / с Боговенча́ нною о́ траслию.

Богородичен: Селе́ ние Твое́ свяще́ нное / дости́ гше ве́ рнии, Пречи́ стая, / светови́ дною благода́ тию ны́ не озари́ тися, мо́ лимся.

Катавасия: Весели́ тся о Тебе́ Це́ рковь Твоя́, Христе́, зову́ щи: / Ты моя́ кре́ пость, Го́ споди, / и прибе́ жище, и утвержде́ ние.

Седален, глас 1.
Подобен: Лик а́ нгельский:

Боже́ ственный Твой зрак, во о́ бразе образу́ юще, Христе́, / я́ сно вопие́ м Рождество́, / чудеса́ неизглаго́ ланная, во́ льное распя́ тие. / Отону́ дуже бе́ сове отго́ нятся стра́ хом, / и злосла́ внии в посупле́ нии рыда́ ют, / я́ ко сих соприча́ стницы.

Слава: Зра́ ками проро́ ков, апо́ столов ви́ дами, / му́ чеников свяще́ нных, и святы́ х всех ико́ нами, / и изображе́ ньми свяще́ нно красу́ ется, / Жениха́ же мы́ сленнаго и Неве́ сты украша́ ется у́ мными красова́ ньми, / ма́ ти вы́ шний Сио́ н.

И ныне, Богородичен: Любо́ вию, Чи́ стая, Твою́ святу́ ю ико́ ну почита́ ющим, / и Бо́ жию Тя и́ стинную Ма́ терь согла́ сно возвеща́ ющим, / и ве́ рно покланя́ ющимся Ти, / храни́ тельница яви́ лася еси́, и держа́ вное предста́ тельство, / отвраща́ ющи вся́ кое лю́ тое дале́ че сих, / я́ ко вся могу́ щая.

Песнь 4.

Ирмос: Вознесе́ на Тя:

Наи́ тием Боже́ ственным Уте́ шителя, Твой храм освяти́, / и прише́ ствием Сего́ ерети́ ческую пре́ лесть отжени́, / Сло́ ве Бо́ жий многоми́ лостиве.

Ну́ жднейшаго изба́ вивый злоче́ стия Твоя́ лю́ ди, / покажи́ благоче́ стия ре́ вностию разжже́ ны, / и ве́ рою взыва́ ющия: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Священнообра́ зными изображе́ ньми, / образо́ в Христо́ вых зря́ ще и Богоро́ дицы, / сия́ ющая Боже́ ственная селе́ ния, / священноле́ пно ра́ дуемся.

Цари́ ца по обоему́ укра́ шена, / и́ стиннаго возжеле́ вши Христо́ ва Ца́ рства, / Сего́ написа́ о́ браз пречи́ стый, / и святы́ х изображе́ ния.

Богородичен: Воплоще́ нна роди́ вши Боже́ ственнаго Сло́ ва, / Боголе́ пное освяще́ ние Благода́ тная, Сего́ показа́ ла еси́, / те́ мже Твой храм светови́ дный обновля́ ем.

Катавасия: Вознесе́ на Тя ви́ девши Це́ рковь на Кресте́, / со́ лнце пра́ ведное, / ста в чи́ не свое́ м, / досто́ йно взыва́ ющи: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Песнь 5.

Ирмос: Ты Го́ споди мой:

Положи́, Го́ споди, Твое́ й Це́ ркви утвержде́ ние, / непрекло́ нней пребы́ ти в век ве́ ка / от смяте́ ний ересе́ й.

Во всю зе́ млю све́ тлость возсия́ свы́ ше, / да́ ннаго ве́ рным весе́ лия, / и Боже́ ственнаго заступле́ ния.

Еди́ не Благи́ й, и исто́ чниче бла́ гости, / Ты возвы́ си правосла́ вных рог, / чту́ щих о́ браз Твой.

Свет незаходи́ мый нам благоче́ стия возсия́, / веле́ нием Богодухнове́ нным ве́ рных па́ стырей, / и ма́ нием Богому́ дрым.

Богородичен: Обнови́ нам дре́ внее благоле́ пие, / Пречи́ стая Богома́ ти, / и дом Твой сей освяти́ / Твое́ ю благода́ тию.

Катавасия: Ты Го́ споди мой, Свет в мир прише́ л еси́. / Свет Святы́ й, обраща́ яй из мра́ чна неве́ дения, / ве́ рою воспева́ ющих Тя.

Песнь 6.

Ирмос: Пожру́ Ти:

Пи́ шется и почита́ ется ве́ рно / покланя́ емый о́ браз Влады́ ки, / и прие́ млет па́ ки Це́ рковь дерзнове́ ние, / благоче́ стно Спа́ са прославля́ ющи.

Обнажа́ ется се́ тования, и тьмы ересе́ й Христо́ ва Це́ рковь, / и но́ сит ри́ зу весе́ лия, / и Боже́ ственною и светоно́ сною покрыва́ ется благода́ тию.

Благосла́ вия дре́ вняго осия́ ния получи́ правосла́ вных собо́ р, / Феодо́ ры манове́ нием цари́ цы, / и ея́ сы́ на благочести́ ваго Михаи́ ла самоде́ ржца.

Богородичен: Дре́ вле свиде́ ния повеле́ вый бы́ ти ски́ нии, / я́ ко в ски́ нии слове́ сней, в Тебе́ живе́ т Еди́ н Препросла́ вленный, / прославля́ яй храм Твой, Де́ во, чудесы́.

Катавасия: Пожру́ Ти со гла́ сом хвале́ ния, Го́ споди, / Це́ рковь вопие́ т Ти, / от бесо́ вския кро́ ве очи́ щшися, / ра́ ди ми́ лости от ребр Твои́ х / исте́ кшею кро́ вию.

Кондак, глас 2. Самогласен:

Неопи́ санное Сло́ во О́ тчее, / из Тебе́, Богоро́ дице, описа́ ся воплоща́ емь, / и оскве́ рншийся о́ браз в дре́ внее вообрази́ в, / Боже́ ственною добро́ тою смеси́, / но испове́ дающе спасе́ ние, / де́ лом и сло́ вом, сие́ вообража́ ем.

Икос: Сие́ смотре́ ния та́ инство, / дре́ вле проро́ цы Богови́ дно вдохнове́ ни бы́ вше, / нас ра́ ди в концы́ веко́ в дости́ гших предвозвести́ ша, / получи́ вше сего́ сия́ ния. / Ра́ зум у́ бо Боже́ ственный от него́ взе́ мше, / Еди́ наго Го́ спода Бо́ га зна́ ем, / в трие́ х Ипоста́ сех покланя́ емаго, / и Тому́ еди́ ному служа́ ще, / еди́ ну ве́ ру, и еди́ но креще́ ние иму́ ще, / во Христа́ облеко́ хомся, / но испове́ дающе спасе́ ние, де́ лом и сло́ вом, / сие́ вообража́ ем.

Синаксарь.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...