В конец же кафисмы поем тропари мертвых, глас 5.
В конец же кафисмы поем тропари мертвых, глас 5. Припев: Благослове́ н еси́ Го́ споди, / научи́ мя оправда́ нием Твои́ м. Святы́ х лик обре́ те исто́ чник жи́ зни и дверь ра́ йскую, / да обря́ щу и аз путь покая́ нием: / поги́ бшее овча́ аз есмь, / воззови́ мя, Спа́ се, и спаси́ мя. Благослове́ н еси́ Го́ споди, / научи́ мя оправда́ нием Твои́ м. А́ гнца Бо́ жия пропове́ давше, / и закла́ ни бы́ вше я́ коже а́ гнцы, / и к жи́ зни нестаре́ емей святи́ и, / и присносу́ щней преста́ вльшеся. / Того́ приле́ жно му́ ченицы моли́ те, / долго́ в разреше́ ние нам дарова́ ти. Благослове́ н еси́ Го́ споди, / научи́ мя оправда́ нием Твои́ м. В путь у́ зкий хо́ ждшии приско́ рбный, / вси в житии́ крест я́ ко яре́ м взе́ мшии, / и Мне после́ довавшии ве́ рою, / прииди́ те наслади́ теся, / и́ хже угото́ вах вам по́ честей, / и венцо́ в небе́ сных. Благослове́ н еси́ Го́ споди, / научи́ мя оправда́ нием Твои́ м. О́ браз есмь неизрече́ нныя Твоея́ сла́ вы, / а́ ще и я́ звы ношу́ прегреше́ ний: / уще́ дри Твое́ созда́ ние Влады́ ко, / и очи́ сти Твои́ м благоутро́ бием, / и возжеле́ нное оте́ чество пода́ ждь ми, / рая́ па́ ки жи́ теля мя сотворя́ я. Благослове́ н еси́ Го́ споди, / научи́ мя оправда́ нием Твои́ м. Дре́ вле у́ бо от не су́ щих созда́ вый мя, / и о́ бразом Твои́ м Боже́ ственным почты́ й, / преступле́ нием же за́ поведи / па́ ки мя возврати́ вый в зе́ млю, от нея́ же взят бых, / на е́ же по подо́ бию возведи́ / дре́ внею добро́ тою возобрази́ тися.
Благослове́ н еси́ Го́ споди, / научи́ мя оправда́ нием Твои́ м. Упоко́ й, Бо́ же, рабы́ Твоя́, / и учини́ я́ в раи́, / иде́ же ли́ цы святы́ х, Го́ споди, / и пра́ ведницы сия́ ют я́ ко свети́ ла, / усо́ пшия рабы́ Твоя́ упоко́ й, / презира́ я их вся согреше́ ния. Слава: Трисия́ тельное еди́ наго Божества́, благоче́ стно пое́ м вопию́ ще: / Свят еси́ О́ тче Безнача́ льный, / Собезнача́ льный Сы́ не, и Боже́ ственный Ду́ ше: / просвети́ нас ве́ рою Тебе́ служа́ щих, / и ве́ чнаго огня́ исхити́. И ныне: Ра́ дуйся Чи́ стая, Бо́ га пло́ тию ро́ ждшая во спасе́ ние всех, / Е́ юже род челове́ ческий обре́ те спасе́ ние: / Тобо́ ю да обря́ щем рай, / Богоро́ дице Чи́ стая благослове́ нная. Аллилу́ иа, аллилу́ иа, аллилу́ иа, сла́ ва Тебе́, Бо́ же. Трижды. Посем ектения о усопших: Па́ ки и па́ ки ми́ ром Го́ споду помо́ лимся. Лик: Го́ споди, поми́ луй. (Единожды. ) Еще́ мо́ лимся о упокое́ нии душ усо́ пших рабо́ в Бо́ жиих пра́ отец, оте́ ц, и бра́ тий на́ ших, и о е́ же прости́ тися им вся́ кому прегреше́ нию, во́ льному же и нево́ льному. Лик: Го́ споди, поми́ луй. Я́ ко да Госпо́ дь Бог учини́ т ду́ ши их, иде́ же пра́ веднии упокоя́ ются. Лик: Го́ споди, поми́ луй. Ми́ лости Бо́ жия, Ца́ рства Небе́ снаго и оставле́ ния грехо́ в их, у Христа́, безсме́ ртнаго Царя́ и Бо́ га на́ шего, про́ сим. Лик: Пода́ й, Го́ споди.
Священник: Го́ споду помо́ лимся. Лик тихо: Го́ споди, поми́ луй. (40) Священник глаголет молитву сию: Бо́ же духо́ в и вся́ кия пло́ ти, сме́ рть попра́ вый и диа́ вола упраздни́ вый, и живо́ т мiру Твоему́ дарова́ вый: Сам, Го́ споди, упоко́ й ду́ ши усо́ пших рабо́ в Твои́ х, в ме́ сте све́ тле, в ме́ сте зла́ чне, в ме́ сте поко́ йне, отню́ дуже отбеже́ боле́ знь, печа́ ль и воздыха́ ние. Вся́ кое согреше́ ние, соде́ янное и́ ми сло́ вом, или́ де́ лом, или́ помышле́ нием, я́ ко благи́ й человеколю́ бец Бог, прости́, я́ ко несть челове́ к, и́ же жив бу́ дет и не согреши́ т. Ты бо Еди́ н кроме́ греха́, пра́ вда Твоя́ пра́ вда во ве́ ки, и сло́ во Твое́ и́ стина.
Возглас: Я́ ко Ты еси́ воскресе́ ние и живо́ т, и поко́ й усо́ пших рабо́ в Твои́ х, Христе́ Бо́ же наш, и Тебе́ сла́ ву возсыла́ ем, со безнача́ льным Твои́ м Отце́ м, и пресвяты́ м и благи́ м и животворя́ щим Твои́ м Ду́ хом, ны́ не и при́ сно, и во ве́ ки веко́ в. Лик: Ами́ нь. И абие седален, глас 5: Поко́ й Спа́ се наш, / с пра́ ведными рабы́ Твоя́, / и сия́ всели́ во дворы́ Твоя́, / я́ коже есть пи́ сано: / презира́ я я́ ко благ прегреше́ ния их / во́ льная и нево́ льная, / и вся я́ же в ве́ дении и не в ве́ дении, Человеколю́ бче. Слава: И вся я́ же в ве́ дении и не в ве́ дении, Человеколю́ бче. И ныне, Богородичен: От Де́ вы возсия́ вый ми́ ру Христе́ Бо́ же, / и сы́ ны све́ та То́ ю показа́ вый, поми́ луй нас. Псалом 50-й. Молитва: Спаси, Боже, люди Твоя: не глаголется. Канон Минеи со ирмосом на 6, и святаго обители на 4, глаголется бо ирмос и тропарь без стихов, и держим стихи от Тогда потщашася владыки: Не стихословим бо песней от начала до 6-я песни, во всех субботах святыя Четыредесятницы, до Акафиста, от шестыя же песни начинаются трипеснцы, и поется Минеи по дню святаго, и трипеснцы, стихословятся же и песни. Четверопеснец господина Иосифа, егоже краегранесие: Пение сие Иосифово. Глас 8. Песнь 6. Ирмос: Моли́ тву пролию́ ко Го́ споду: Святи́ и мно́ жайшими му́ ками, / мно́ гия враго́ в тьмы низложи́ ти сподо́ бишася Спа́ се, / и мно́ гих благ Твои́ х улучи́ ша: / моли́ твами их я́ ко Благ, / мно́ гая моя́ очи́ сти прегреше́ ния. Воспои ́ м Христо́ вы страстоте́ рпцы, / и возопии́ м к ним единому́ дренно: / Влады́ чним подо́ бницы страсте́ м, / душ на́ ших стра́ сти исцели́ те, / пости́ тися же от зла́ го обы́ чая / нас укрепи́ те.
Преложи́ л еси́ смерть на сон, / боле́ зненно во гро́ бе поспа́ л еси́, / и ме́ ртвым живо́ т дарова́ л еси́: / преста́ вльшияся у́ бо Спа́ се сподо́ би стоя́ ния избра́ нных, / страстоте́ рпец святы́ х мольба́ ми. Богородичен: Пости́ тися ми, и отступи́ ти от вся́ каго греха́ / укрепи́ Отрокови́ це, / си́ льнаго и безгре́ шнаго Сло́ ва, воплоще́ нна неизре́ ченно ро́ ждшая, / и даждь ми чисти́ тельную оскверне́ ний, / Всенепоро́ чная, сле́ зу. Иный господина Феодора. Глас 3. Ирмос: Глубина́ страсте́ й: Му́ чеников па́ мять соверша́ ем боже́ ственно / мучениколю́ бцы, прииди́ те возра́ дуемся, / пе́ сньми ты́ я венча́ юще, / подвигополо́ жника Христа́ благослови́ м. Ран пе́ рвее и́ скус прие́ мше, / пото́ м же ка́ мением побие́ ни бы́ вше, претре́ ни бы́ вше, / звере́ м на снедь да́ ни бы́ сте, / и закла́ ни бы́ сте я́ ко а́ гнцы Христо́ вы, / но живе́ те при́ сно страстоте́ рпцы. Слава, Троичен: Три еди́ ным Естество́ м совокупля́ я, / еди́ но же треми́ разсека́ я Ли́ цы, я́ же Божество́ есть, / Саве́ ллиа же и А́ риа, / равноме́ рныя стремни́ ны отбега́ ю. И ныне, Богородичен: Де́ ва яви́ лася еси́ и по рождестве́, / чисто́ тствуеши во обою́, и ражда́ еши: / странноле́ пное виде́ ние, глаго́ лемое и разумева́ емое, / соде́ янное в Тебе́ Богома́ ти.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|