Песнь 9. НА ЛИТУРГИИ. Апостол дне ко евреем, зачало 309. И мертвен, к солуняном, зачало 270.. Евангелие от Марка, зачало 6.
Песнь 9. Ирмос: Уста́ вы прешла́ еси́: Яви́ стеся боже́ ственнии, я́ ко у́ глие, / вещество́ лука́ вое безбо́ жие попали́ вше, / и мече́ м бесо́ вския полки́ посе́ кше, / до́ блии страстоте́ рпцы, / светово́ дцы серде́ ц на́ ших. Тьму муче́ ний проидо́ сте, / и к све́ ту мы́ сленному пресели́ стеся, / до́ блии страстоте́ рпцы, / те́ мже просвети́ те смире́ нную ду́ шу мою́, / омраче́ нную согреше́ ньми. Поболе́ ша боле́ зни пренося́ ще / пресла́ внии страстоте́ рпцы телесе́, / и ны́ не преста́ вльшимся ве́ рным, / неболе́ зненный поко́ й про́ сят, / и рая́ наслажде́ ние. Богородичен: Яви́ ся Чи́ стая Влады́ чице Боже́ ственная помо́ щница, / непотре́ бным рабо́ м Твои́ м, / во вре́ мя воздержа́ ния, моли́ твы на́ ша принося́ щи Го́ сподеви, / ве́ ки ца́ рствующему.
Иный. Ирмос: Тебе́ безсме́ ртный исто́ чник: Я́ коже огнь вложе́ ни бы́ вше от Бо́ га в зе́ млю, / попали́ сте вся́ кую лесть и́ дольскую, / вже́ гше свети́ ло в концы́ благоче́ стия / страстоте́ рпцы Христо́ вы. Вас ни пла́ мень, ни заколе́ ние, / ни коле́ са, ни стягну́ тия, ни опале́ ния, / ни ина́ я му́ ка го́ рькая, / разлучи́ от любви́ Христо́ вы, страстоте́ рпцы. Троичен: Еди́ но и три воспева́ ю благоче́ стно / Божество́ зра́ ком, Ли́ цы совокупля́ я и разделя́ я, / Оте́ ц, Сын и Святы́ й Дух, / Сия́ еди́ но суть. Богородичен: Тя от ко́ рене Иессе́ ова, / и Дави́ да пра́ отца прозя́ бшии жезл, / Всепречи́ стая Чи́ стая велича́ ем, / я́ ко спаса́ еши ду́ ши на́ ша.
Стих: Святы́ м, и́ же суть на земли́ Его́, удиви́ Госпо́ дь вся хоте́ ния Своя́ в них. Мно́ жество му́ ченик честно́ е, Христа́ моли́ те, / в ми́ ре исполня́ ющим нам тече́ ние посто́ в, / ви́ дети и поклони́ тися и страсте́ м Его́. Стих: Блаже́ ни, я́ же избра́ л, и прия́ л еси́ Го́ споди. Ме́ ртвых и живы́ х, я́ ко Бог, / умертви́ вый смерть / и жизнь воста́ нием Твои́ м всем подая́ й, Христе́, / упоко́ й и рабы́ Твоя́, я́ же преста́ вил еси́. Ирмос: Тебе́ безсме́ ртный исто́ чник, / и святы́ х исцеле́ ния челове́ чу ро́ ду подаю́ ща, / при́ сно велича́ ем, / я́ ко спаса́ еши ду́ ши на́ ша. Ексапостиларий: Не́ бо звезда́ ми украси́ вый, я́ ко Бог, / и Твои́ ми святы́ ми всю зе́ млю просвети́ вый, / Соде́ телю всех пою́ щия Тя спаса́ й. Слава: Живы́ ми и ме́ ртвыми облада́ яй, я́ ко Бог, / упоко́ й Твоя́ рабы́ в селе́ ниих избра́ нных, / а́ ще бо и согреши́ ша, Спа́ се, / но не отступи́ ша от Тебе́. И ныне: Сла́ дость а́ нгелов, скорбя́ щих ра́ дость, / христиа́ н предста́ тельнице, Де́ во Ма́ ти Госпо́ дня, / заступи́ нас и изба́ ви ве́ чных мук. На хвалитех мученичны гласа. Слава, самогласен за упокой. И ныне, Богородичен. На стиховне мертвены стихиры господина Феофана, прилучившагося гласа. Слава, и ныне, Богородичен. НА ЛИТУРГИИ Блаженны гласа, на 6. По входе тропари, глас 2: Апо́ столи, му́ ченицы и проро́ цы, / святи́ телие, преподо́ бнии и пра́ веднии, / до́ бре по́ двиг соверши́ вшии и ве́ ру соблю́ дшии, / дерзнове́ ние иму́ ще ко Спа́ су, / о нас Того́, я́ ко Бла́ га, моли́ те, / спасти́ ся, мо́ лимся, душа́ м на́ шим. Мертвен: Помяни́, Го́ споди, я́ ко Благ, рабы́ Твоя́, / и ели́ ка в житии́ согреши́ ша, прости́: / никто́ же бо безгре́ шен, то́ кмо Ты, / моги́ й и преста́ вленным да́ ти поко́ й.
Слава, кондак, глас 8: Со святы́ ми упоко́ й, / Христе́, / ду́ ши раб Твои́ х, / иде́ же несть боле́ знь, ни печа́ ль, / ни воздыха́ ние, / но жизнь безконе́ чная. И ныне, Богородичен, глас тойже: Тебе́ и Сте́ ну и Приста́ нище и́ мамы, / и Моли́ твенницу благоприя́ тну к Бо́ гу, / Его́ же родила́ еси́, Богоро́ дице безневе́ стная, ве́ рных спасе́ ние. Прокимен, глас 8: Весели́ теся о Го́ споде, / и ра́ дуйтеся, пра́ веднии. Стих: Блаже́ ни, и́ хже оста́ вишася беззако́ ния и и́ хже прикры́ шася греси́. И умершим, прокимен, глас 6: Ду́ ши их / во благи́ х водворя́ тся. Апостол дне ко евреем, зачало 309. Бра́ тие, блюди́ те, да не когда́ бу́ дет в не́ коем от вас се́ рдце лука́ во, испо́ лнено неве́ рия, во е́ же отступи́ ти от Бо́ га жи́ ва. Но утеша́ йте себе́ на всяк день до́ ндеже днесь нарица́ ется, да не ожесточи́ тся не́ кто от вас ле́ стию грехо́ вною. Прича́ стницы бо бы́ хом Христу́, а́ ще у́ бо нача́ ток соста́ ва да́ же до конца́ изве́ стен удержи́ м. Внегда́ глаго́ лет: днесь, а́ ще глас Его́ услы́ шите, не ожесточи́ те серде́ ц ва́ ших, я́ коже в прогне́ вании. Не́ цыи бо слы́ шавше прогне́ ваша, но не вси изше́ дшии из Еги́ пта с Моисе́ ом. И мертвен, к солуняном, зачало 270. Бра́ тие, не хощу́ вас неве́ дети о уме́ рших, да не скорбите́, я́ коже и про́ чии не иму́ щии упова́ ния. А́ ще бо ве́ руем, я́ ко Иису́ с у́ мре и воскре́ се, та́ ко и Бог уме́ ршия во Иису́ се приведе́ т с Ним. Сие́ бо вам глаго́ лем сло́ вом Госпо́ дним, я́ ко мы живу́ щии, оста́ вшии в прише́ ствие Госпо́ дне, не и́ мамы предвари́ ти уме́ рших. Я́ ко Сам Госпо́ дь в повеле́ нии, во гла́ се Арха́ нгелове и в трубе́ Бо́ жии сни́ дет с небесе́, и ме́ ртвии о Христе́ воскре́ снут пе́ рвее. Пото́ м же мы, живу́ щии оста́ вшии, ку́ пно с ни́ ми восхище́ ни бу́ дем на о́ блацех в сре́ тение Госпо́ дне на возду́ се, и та́ ко всегда́ с Го́ сподем бу́ дем.
Аллилуиа, глас 4: Воззва́ ша пра́ веднии, и Госпо́ дь услы́ ша их, и от всех скорбе́ й их изба́ ви их. Стих: Мно́ ги ско́ рби пра́ ведным, и от всех их изба́ вит я́ Госпо́ дь. И умершим, стих: Блаже́ ни, я́ же избра́ л и прия́ л еси́, Го́ споди, и па́ мять их в род и род. Евангелие от Марка, зачало 6. Во вре́ мя о́ но, и́ де Иису́ с в пу́ сто ме́ сто, и ту моли́ тву де́ яше. И гна́ ша Его́ Си́ мон и и́ же с ним, и обре́ тше Его́, глаго́ лаша Ему́, я́ ко вси Тебе́ и́ щут. И глаго́ ла им: и́ дем в бли́ жния ве́ си и гра́ ды, да и ту пропове́ м, на сие́ бо изыдо́ х. И бе пропове́ дая на со́ нмищах их, во всей Галиле́ и, и бе́ сы изгоня́. И прии́ де к Нему́ прокаже́ н, моля́ Его́ и на коле́ ну припа́ дая пред Ним, и глаго́ ля Ему́, я́ ко, а́ ще хо́ щеши, мо́ жеши мя очи́ стити. Иису́ с же милосе́ рдовав, просте́ р ру́ ку, косну́ его́, и глаго́ ла ему́: хощу́, очи́ стися. И ре́ кшу ему́, а́ бие оты́ де от него́ прокаже́ ние, и чист бысть. И запре́ щь ему́, а́ бие изгна́ его́, и глаго́ ла ему́: блюди́, ни кому́ же ничесо́ же рцы, но шед покажи́ ся иере́ еви и принеси́ за очище́ ние твое́, я́ же повеле́ Моисе́ й, во свиде́ тельство им.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|