Апостол ко Евреем, зачало 304.
Апостол ко Евреем, зачало 304. В нача́ ле Ты, Го́ споди, зе́ млю основа́ л eси́, и дела́ руку́ Твоé ю суть небеса́. Та поги́ бнут, Ты же пребыва́ еши, и вся, я́ коже ри́ за, обетша́ ют. И я́ ко oде́ жду свие́ ши их, и изменя́ тся: Ты же то́ йжде eси, и ле́ та Твоя́ не оскуде́ ют. Кому́ же от А́ нгел рече́ когда́: седи́ одесну́ ю Менé, до́ ндеже положу́ враги́ Твоя́ подно́ жие ног Твои́ х? Не вси ли суть служе́ бнии ду́ си, в служе́ ние посыла́ еми за хотя́ щих насле́ довати спасе́ ние? Сего́ ра́ ди подоба́ ет нам ли́ шше внима́ ти слы́ шанным, да не когда́ отпа́ дем. А́ ще бо глаго́ ланное А́ нгелы сло́ во бысть изве́ стно, и вся́ ко преступле́ ние и ослуша́ ние пра́ ведное прия́ т мздовоздая́ ние. Ка́ ко мы убежи́ м, о толи́ цем неради́ вше спасе́ нии, é же зача́ ло прие́ мше глаго́ латися от Го́ спода, слы́ шавшими в нас извести́ ся? И святителю, ко Евреем, зачало 318. Бра́ тие, тако́ в нам подоба́ ше архиере́ й, преподо́ бен, незло́ бив, безскве́ рнен, отлуче́ н от гре́ шник и вы́ шше Небе́ с быв. И́ же не и́ мать по вся дни ну́ жды, я́ коже первосвяще́ нницы, пре́ жде о свои́ х гресе́ х же́ ртвы приноси́ ти, пото́ м же о людски́ х: сие́ бо сотвори́ еди́ ною, Себе́ принес. Зако́ н бо челове́ ки поставля́ ет первосвяще́ нники, иму́ щыя не́ мощь: сло́ во же кля́ твенное, е́ же по зако́ не, Сы́ на во ве́ ки соверше́ нна. Глава́ же о глаго́ лемых: такова́ и́ мамы первосвяще́ нника, и́ же се́ де одесну́ ю Престо́ ла Вели́ чествия на Небесе́ х, святы́ м служи́ тель и ски́ нии и́ стинней, ю́ же водрузи́ Госпо́ дь, а не челове́ к.
Аллилуиа гласа. И святителю глас 2: Уста́ пра́ веднаго поуча́ тся прему́ дрости, и язы́ к его́ возглаго́ лет суд. Евангелие от Марка, зачало 7. Во вре́ мя о́ но, вни́ де Иису́ с в Капернау́ м по днех, и слы́ шано бысть, я́ ко в дому́ eсть. И а́ бие собра́ шася мно́ зи, я́ коже ктому́ не вмеща́ тися ни при две́ рех: и глаго́ лаше им сло́ во. И приидо́ ша к Нему́, нося́ ще разсла́ бленна (жи́ лами), носи́ ма четы́ рьми. И не могу́ щим прибли́ житися к Нему́ наро́ да ра́ ди, откры́ ша покро́ в, иде́ же бе, и прокопа́ вше све́ сиша oдр, на не́ мже разсла́ бленный лежа́ ше. Ви́ дев же Иису́ с ве́ ру их, глаго́ ла разсла́ бленному: ча́ до, отпуща́ ются тебе́ греси́ твои́. Бя́ ху же не́ цыи от кни́ жник ту седя́ ще, и помышля́ юще в сердца́ х свои́ х: Что Сей та́ ко глаго́ лет хулы́? Кто мо́ жет оставля́ ти грехи́, то́ кмо eди́ н Бог? И а́ бие разуме́ в Иису́ с ду́ хом Свои́ м, я́ ко та́ ко ти́ и помышля́ ют в себе́, рече́ им: что сия́ помышля́ ете в сердца́ х ва́ ших? Что eсть удо́ бее рещи́ разсла́ бленному: отпуща́ ются тебе́ греси́; или́ рещи́: воста́ ни, и возми́ oдр твой, и ходи́? Но да уве́ сте, я́ ко власть и́ мать Сын Челове́ ческий на земли́ отпуща́ ти грехи́, (глаго́ ла разсла́ бленному: ) Тебе́ глаго́ лю: воста́ ни, и возми́ oдр твой, и иди́ в дом твой. И воста́ а́ бие, и взем oдр, изы́ де пред все́ ми: я́ ко диви́ тися всем, и сла́ вити Бо́ га, глаго́ лющим, я́ ко николи́ же та́ ко ви́ дехом. И святителю Евангелие от Иоанна, зачало 36. Рече́ Госпо́ дь ко прише́ дшим к Нему́ Иуде́ ем: Аз eсмь дверь. Мно́ ю а́ ще кто вни́ дет, спасе́ тся; и вни́ дет, и изы́ дет, и па́ жить обря́ щет. Тать не прихо́ дит, ра́ зве да укра́ дет и убие́ т и погуби́ т: Аз приидо́ х, да живо́ т и́ мут, и ли́ шше и́ мут. Аз eсмь па́ стырь до́ брый: па́ стырь до́ брый ду́ шу свою́ полага́ ет за ó вцы: А нае́ мник, и́ же несть па́ стырь, eму́ же не суть ó вцы своя́, ви́ дит во́ лка гряду́ ща, и оставля́ ет ó вцы, и бе́ гает. И волк расхи́ тит их, и распу́ дит ó вцы. А нае́ мник бежи́ т, я́ ко нае́ мник eсть, и неради́ т о oвца́ х. Аз eсмь па́ стырь до́ брый, и зна́ ю Моя́, и зна́ ют Мя Моя́. Я́ коже зна́ ет Мя Oте́ ц, и Аз зна́ ю Oтца́, и ду́ шу Мою́ полага́ ю за ó вцы. И и́ ны ó вцы и́ мам, я́ же не суть от двора́ сего́, и ты́ я Ми подоба́ ет привести́, и глас Мой услы́ шат, и бу́ дет eди́ но ста́ до, и eди́ н Па́ стырь.
И святому вся служба святительская. Причастен: Хвали́ те Го́ спода с Небе́ с, / хвали́ те Его́ в Вы́ шних. Другий: В па́ мять ве́ чную бу́ дет пра́ ведник, / от слу́ ха зла не убои́ тся.
СУББОТА ТРЕТИЯ СВЯТЫХ ПОСТОВ НА УТРЕНИ Тропарь на Аллилуиа, глас 2: Апо́ столи, му́ ченицы и проро́ цы, / святи́ телие, преподо́ бнии и пра́ веднии, / до́ бре по́ двиг соверши́ вшии и ве́ ру соблю́ дшии, / дерзнове́ ние иму́ ще ко Спа́ су, / о нас Того́, я́ ко Бла́ га, моли́ те, / спасти́ ся, мо́ лимся, душа́ м на́ шим. Слава, мертвен: Помяни́, Го́ споди, я́ ко Благ, рабы́ Твоя́, / и ели́ ка в житии́ согреши́ ша, прости́: / никто́ же бо безгре́ шен, то́ кмо Ты, / моги́ й и преста́ вленным да́ ти поко́ й. И ныне, Богородичен: Ма́ ти Свята́ я Неизрече́ ннаго Све́ та, / а́ нгельскими Тя пе́ сньми почита́ юще, / благоче́ стно велича́ ем. И стихословим едину кафисму: Рече́ Госпо́ дь Го́ сподеви моему́: Таже седальны мученичны Октоиха три, и мертвен, и Богородичен. И чтение в Шестодневце. Таже, Блаже́ ни непоро́ чнии: поем на две статии, и поминает священник усопшия, якоже обычно.
В конец же кафисмы поем тропари мертвых, глас 5. Припев: Благослове́ н еси́ Го́ споди, / научи́ мя оправда́ нием Твои́ м. Святы́ х лик обре́ те исто́ чник жи́ зни и дверь ра́ йскую, / да обря́ щу и аз путь покая́ нием: / поги́ бшее овча́ аз есмь, / воззови́ мя, Спа́ се, и спаси́ мя. Благослове́ н еси́ Го́ споди, / научи́ мя оправда́ нием Твои́ м. А́ гнца Бо́ жия пропове́ давше, / и закла́ ни бы́ вше я́ коже а́ гнцы, / и к жи́ зни нестаре́ емей святи́ и, / и присносу́ щней преста́ вльшеся. / Того́ приле́ жно му́ ченицы моли́ те, / долго́ в разреше́ ние нам дарова́ ти. Благослове́ н еси́ Го́ споди, / научи́ мя оправда́ нием Твои́ м. В путь у́ зкий хо́ ждшии приско́ рбный, / вси в житии́ крест я́ ко яре́ м взе́ мшии, / и Мне после́ довавшии ве́ рою, / прииди́ те наслади́ теся, / и́ хже угото́ вах вам по́ честей, / и венцо́ в небе́ сных.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|