Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

В среду 4-й седмицы по пасхе. Во вторник 4 седмицы по Пасце, на велицей вечерни




В СРЕДУ 4-Й СЕДМИЦЫ ПО ПАСХЕ

ВО ВТОРНИК 4 СЕДМИЦЫ ПО ПАСЦЕ, НА ВЕЛИЦЕЙ ВЕЧЕРНИ

Начало по обычаю, и кафисма рядовая. На Го́ споди воззва́ х: поставим стихов 6, и поем стихиры настоящия 3, повторяюще я. Глас 4.

Подобен: Го́ споди, возше́ д на Крест:

Наста́ преполове́ ние дней, / от спаси́ тельнаго начина́ емых воста́ ния, / Пятдеся́ тницею же Боже́ ственною печа́ таемое, / и све́ тится све́ тлости обою́ ду иму́ щее, и соединя́ ющее обоя́, / и приити́ сла́ ве предъявля́ ющее, / Влады́ чняго Вознесе́ ния предпочита́ ет.

Слы́ ша и возвесели́ ся Сио́ н, / благовести́ вшуся Христо́ ву Воскресе́ нию, / ве́ рнии же его́ сы́ нове возра́ довашася Сего́ ви́ девше, / и омыва́ юща Ду́ хом скве́ рну христоуби́ йства, / гото́ вится торжеству́ ющи, / обои́ х весе́ лое преполове́ ние.

Прибли́ жися Боже́ ственнаго изоби́ льное изли́ тие на всех, / я́ коже написа́ ся, Ду́ ха, предузаконе́ ние пропове́ дует преполови́ вшееся, / по Христо́ ве сме́ рти и погребе́ нии, и Воскресе́ нии, / от Него́ да́ нну су́ щу ученико́ м, нело́ жному обеща́ нию, / Уте́ шителево показу́ ющу явле́ ние.

Слава, и ныне, глас 6: Пра́ зднику преполовля́ ющуся Твоего́, Христе́, Воскресе́ ния, / и Боже́ ственнаго прише́ ствия Свята́ го Твоего́ Ду́ ха, / соше́ дшеся чуде́ с Твои́ х воспева́ ем та́ инства, / во́ ньже низпосли́ нам ве́ лию ми́ лость.

Вход. Прокимен дне. Чтения три:

Проро́ чества Михе́ ина чте́ ние. [Глава 4. ]

Та́ ко глаго́ лет Госпо́ дь: от Сио́ на изы́ дет зако́ н, и сло́ во Госпо́ дне из Иерусали́ ма, и су́ дит посреди́ люде́ й мно́ гих, и обличи́ т язы́ ки кре́ пкия да́ же на до́ лзе, я́ ко вси лю́ дие по́ йдут ки́ йждо свои́ м путе́ м, мы же по́ йдем и́ менем Го́ спода Бо́ га на́ шего в век. Та́ ко глаго́ лет Госпо́ дь Вседержи́ тель: услы́ шите хо́ лми суд Госпо́ день, и де́ бри основа́ ния земли́, я́ ко суд Го́ сподеви к лю́ дем Его́, и со Изра́ илем сопри́ тся, глаго́ ля: лю́ дие Мои́, что сотвори́ х вам; или́ чим опеча́ лих вас? Отвеща́ йте Ми: зане́ возведо́ х вы от земли́ Еги́ петския, и из до́ му рабо́ ты изба́ вих вас, и посла́ х пред лице́ м ва́ шим Моисе́ а и Ааро́ на и Мариа́ м. Лю́ дие Мои́ [помяни́ те у́ бо], что совеща́ ша на вас сопроти́ внии; кто возвести́ тебе́? Возвести́ х бо тебе́, челове́ че, что добро́, или́ что Госпо́ дь и́ щет от тебе́, ра́ зве твори́ ти суд, и люби́ ти ми́ лость, и гото́ ву бы́ ти, е́ же ходи́ ти с Го́ сподем Бо́ гом твои́ м; зане́ в кре́ пости возвели́ чится Госпо́ дь, и упасе́ т ста́ до Свое́ в ми́ ре, да́ же до коне́ ц земли́.

Проро́ чества Иса́ иина чте́ ние. [Глава 55. ]

Та́ ко глаго́ лет Госпо́ дь: жа́ ждущии иди́ те на во́ ду, и ели́ цы не и́ мате сребра́, ше́ дше купи́ те, и яди́ те, пи́ йте без сребра́ и цены́, вино́ и тук. Я́ ко та́ ко глаго́ лет Госпо́ дь Вседержи́ тель вам: лю́ дие Мои́, почерпи́ те во́ ду с весе́ лием от исто́ чник спасе́ ния. И рече́ ши в день о́ ный: воспо́ йте Го́ сподеви, призови́ те и́ мя Его́, возвести́ те во язы́ цех сла́ вная Его́: помяни́ те, я́ ко вознесе́ ся и́ мя Его́. Лю́ дие Мои́, услы́ шите Мене́, и сне́ сте блага́ я, и наслади́ тся во благи́ х душа́ ва́ ша. Внуши́ те уши́ ма ва́ шима, и после́ дуйте путе́ м Мои́ м. Услы́ шите Мене́, и жива́ бу́ дет во благи́ х душа́ ва́ ша, и завеща́ ю вам заве́ т ве́ чный, и призови́ те. Внегда́ же а́ ще прибли́ житеся Мне, да оста́ вит нечести́ вый пути́ своя́, и муж беззако́ нный сове́ ты своя́, и обрати́ теся ко Мне, и поми́ лую вас, и оста́ влю грехи́ ва́ ша. Не суть бо сове́ ти Мои́, я́ коже сове́ ти ва́ ши, ни я́ коже путие́ ва́ ши, путие́ Мои́, глаго́ лет Госпо́ дь. Но я́ коже отстои́ т не́ бо от земли́, та́ ко отстои́ т путь Мой от путе́ й ва́ ших, и умышле́ ния ва́ ша от умышле́ ния Моего́. Я́ коже бо а́ ще сни́ дет дождь, или́ снег с небесе́, и не врати́ тся отту́ ду, до́ ндеже упои́ т зе́ млю, и израсти́ т, и прозя́ бнет, и даст се́ мя се́ ющему, и хлеб в снедь: Си́ це бу́ дет глаго́ л Мой, и́ же а́ ще изы́ дет из уст Мои́ х, не возврати́ тся ко Мне тощ, до́ ндеже сконча́ ет вся, ели́ ка восхоте́ х, и испра́ влю пути́ твоя́, и за́ поведи Моя́. С весе́ лием бо изы́ дете, и с ра́ достию научите́ ся: го́ ры бо и хо́ лми ско́ чат, ча́ юще вас в ра́ дости, и вся древа́ се́ льная воспле́ щут ве́ твьми. И вме́ сто дра́ чия взы́ дет кипари́ с, вме́ сто же кропи́ вы взы́ дет мирси́ на: и бу́ дет Госпо́ дь во и́ мя, и в зна́ мение ве́ чное, и не оскуде́ ет, глаго́ лет Госпо́ дь Бог Святы́ й Изра́ илев.

При́ тчей чте́ ние. [Глава 9. ]

Прему́ дрость созда́ Себе́ дом и утверди́ столпо́ в седмь. Закла́ Своя́ же́ ртвенная, и раствори́ в ча́ ши Свое́ й вино́, и угото́ ва Свою́ трапе́ зу. Посла́ Своя́ рабы́, созыва́ ющи с высо́ ким пропове́ данием на ча́ шу, глаго́ лющи: И́ же есть безу́ мен, да уклони́ тся ко Мне. И тре́ бующим ума́ рече́: Прииди́ те, яди́ те Мой хлеб, и пи́ йте вино́, е́ же раствори́ х вам. Оста́ вите безу́ мие и жи́ ви бу́ дете, и взыщи́ те ра́ зума, да поживете́, и испра́ вите ра́ зум в ве́ дении. Наказу́ яй злы́ я прии́ мет себе́ безче́ стие, облича́ яй же нечести́ ваго опоро́ чит себе́: обличе́ ния бо нечести́ вому ра́ ны ему́. Не облича́ й злых, да не возненави́ дят тебе́. Облича́ й прему́ дра, и возлю́ бит тя. Даждь прему́ дрому вину́, и прему́ дрший бу́ дет. Сказу́ й пра́ ведному, и приложи́ т приима́ ти. Нача́ ло прему́ дрости страх Госпо́ день и сове́ т святы́ х ра́ зум: разуме́ ти бо зако́ н по́ мысла есть блага́ го. Сим бо о́ бразом мно́ гое поживе́ ши вре́ мя, и приложа́ тся тебе́ ле́ та живота́.

Таже, ектениа: Рцем вси: и возглас. Таже: Сподо́ би Го́ споди: Посем: Испо́ лним вече́ рнюю:

На стиховне стихиры самогласны,
глас 1. Иоанна монаха:

Пятдеся́ тницы наста́ дней преполове́ ние, / в не́ мже Христо́ с обнажи́ в малови́ дно Боже́ ственную си́ лу, / разсла́ бленнаго стягну́ сло́ вом, / того́ от одра́ возста́ вив, / и боголе́ пно чудотворя́ й в зда́ нном те́ ле, / челове́ ком дарова́ ве́ чный живо́ т, / и ве́ лию ми́ лость.

Стих: Помяни́ сонм Твой, / его́ же стяжа́ л еси́ испе́ рва.

Во святи́ лище прише́ л еси́, Прему́ дросте Бо́ жия, преполовля́ ющуся пра́ зднику, / уча́ и облича́ я непокори́ выя иуде́ и, фарисе́ и и кни́ жники, / и вопия́ со дерзнове́ нием к ним: / жа́ ждай да гряде́ т ко Мне, / и пие́ т во́ ду живо́ тную, и не вжа́ ждет во век, / ве́ руяй Мое́ й бла́ гости, / ре́ ки потеку́ т из чре́ ва его́ жи́ зни ве́ чныя. / О бла́ гости и благоутро́ бия Твоего́, / Христе́ Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́!

Стих: Бог же, Царь наш пре́ жде ве́ ка, / соде́ ла спасе́ ние посреде́ земли́.

Глас 2: Егда́ преполове́ ние пра́ здника наста́, / взы́ де Иису́ с во святи́ лище, / и уча́ ше непокори́ выя иуде́ и, глаго́ ля: / жа́ ждай да гряде́ т ко Мне, / и пие́ т во́ ду живо́ тную, ве́ чную, и не вжа́ ждется во век. / Ве́ руяй в Мя, ре́ ки потеку́ т из чре́ ва его́, / и име́ ти бу́ дет свет живо́ тный.

Слава, и ныне, глас 8: Преполови́ вшуся пра́ зднику, / уча́ щу Ти, Спа́ се, глаго́ лаху иуде́ е: / ка́ ко Сей весть пи́ смена, не учи́ вся? / Не разуме́ юще, я́ ко Ты еси́ / Прему́ дрость устро́ ившая мир, сла́ ва Тебе́.

По Ны́ не отпуща́ еши: и по О́ тче наш:

Тропарь, глас 8:

Преполови́ вшуся пра́ зднику, / жа́ ждущую ду́ шу мою́ благоче́ стия напо́ й вода́ ми, / я́ ко всем, Спа́ се, возопи́ л еси́: / жа́ ждай да гряде́ т ко Мне и да пие́ т. / Исто́ чниче жи́ зни на́ шея, Христе́ Бо́ же, сла́ ва Тебе́.

Таже иерей: Прему́ дрость. И отпуст по обычаю.

На Повечерии святаго рядоваго поем стихиры, и канон. Кондак праздника. На Полунощнице по 1-м Трисвятом тропарь праздника. По 2-м Трисвятом кондак праздника. Таже, Го́ споди поми́ луй, 12. И отпуст. Молитвы заупокойныя: Помяни́ Го́ споди в наде́ жди: не глаголем.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...