Слава, и ныне, глас 4. Анатолиа.
Песнь 4. Ирмос: Вознесе́ на Тя ви́ девши Це́ рковь на Кресте́, / со́ лнце пра́ ведное, / ста в чи́ не свое́ м, / досто́ йно взыва́ ющи: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди. Растерза́ в сме́ рти врата́ си́ лою Твое́ ю, / пути́ жи́ зни сказа́ л еси́, / безсме́ ртия же две́ ри отве́ рзл еси́, ве́ рою зову́ щим: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди. Преполове́ ние всех и коне́ ц име́ яй, / и нача́ ла, я́ ко безнача́ лен, обдержа́ й, / стал еси́ посреде́ вопия́: / Боже́ ственных, богому́ дрии, прииди́ те, даро́ в наслади́ теся. Я́ ко Бог и всех име́ яй власть, / я́ ко си́ лен держа́ ву низложи́ в сме́ рти, / посла́ ти обеща́ лся еси́, Христе́, Ду́ ха Свята́ го, / от Отца́ происходя́ щаго. Богородичен: Дае́ ши бога́ тно благода́ ть Тебе́ пою́ щим, / и из Тебе́ ро́ ждшагося преве́ чнаго Сло́ ва, Ма́ ти неискусобра́ чная, / прегреше́ ний оставле́ ние сим прося́ щи, Пречи́ стая.
Ин. Ирмос: Проро́ к Авваку́ м: А́ ще месси́ и подоба́ ет приити́, / Месси́ а же Христо́ с есть, беззако́ ннии, что не ве́ руете Ему́? / Се прии́ де и свиде́ тельствует, я́ же Той твори́ т: / во́ ду вино́ сотвори́, разсла́ бленнаго сло́ вом стягну́. Не разуме́ юще писа́ ний, прельща́ етеся вси вы, евре́ и беззако́ ннии, / вои́ стинну бо прии́ де Христо́ с, и всех просвети́, / и в вас показа́ мно́ гая зна́ мения и чудеса́, / и всу́ е отрица́ етеся и́ стиннаго живота́. Еди́ но де́ ло показа́ х вам, и вси уже́ дивите́ ся, взыва́ ше иуде́ ем Христо́ с. / Вы обре́ зуете и в суббо́ ту челове́ ка, рече́, / Мене́ же что оклевета́ ете про́ чее, / воздви́ гшаго сло́ вом разсла́ бленнаго?
Дела́ сотвори́ х мно́ гая, и ко́ его ра́ ди де́ ла ка́ мением биете́ Мя? / Иуде́ ем Христо́ с, облича́ я, взыва́ ше: / еда́ зане́ челове́ ка здра́ ва всего́ сло́ вом сотвори́ х, / не суди́ те на лице́ челове́ цы. Во апо́ столех де́ йствуяй, и во проро́ цех Сам почива́ яй с Ду́ хом, / безнача́ льное рожде́ ние Оте́ ческаго естества́, Христе́, / язы́ ки к позна́ нию возве́ л еси́ зна́ меньми Твои́ ми. Слава, Троичен: Тро́ ице неразде́ льная Еди́ нице, / безнача́ льне О́ тче, Сы́ не и Ду́ ше Святы́ й, / во Еди́ нице Тро́ ица равноче́ стная, сопресто́ льная, животворя́ щая, / несозда́ нный Бо́ же, спаса́ й воспева́ ющия Тя, / и изба́ ви от бед и скорбе́ й. И ныне, Богородичен: Во чре́ ве Твое́ м Бо́ га неопи́ санно вмести́ вшая, / Богоневе́ сто, Де́ во Ма́ ти Чи́ стая, / не преста́ й моля́ щи о нас, я́ ко да Тобо́ ю изба́ вимся от обстоя́ ний, / к Тебе́ бо при́ сно прибега́ ем. Катавасия: Проро́ к Авваку́ м у́ мныма очи́ ма / прови́ де, Го́ споди, прише́ ствие Твое́, / тем и вопия́ ше: от ю́ га прии́ дет Бог. / Сла́ ва си́ ле Твое́ й, / сла́ ва снизхожде́ нию Твоему́. Песнь 5. Ирмос: Ты, Го́ споди мой, Свет в мир прише́ л еси́. / Свет Святы́ й, обраща́ яй из мра́ чна неве́ дения, / ве́ рою воспева́ ющих Тя. Боже́ ственных пра́ здников преполове́ ния дости́ гше, / соверше́ нное боже́ ственною доброде́ телию обучи́ тися потщи́ мся, богому́ дрии. Я́ ко вои́ стинну свяще́ нное настоя́ щее торжество́, преполове́ ние, / превели́ ких бо пра́ здников ко́ рень и све́ тится обою́ ду.
Богородичен: Ум арха́ нгельский не мо́ жет разуме́ ти / Твое́ неизрече́ нное из Де́ вы и пречи́ стое рождество́, Спа́ се Многоми́ лостиве.
Ин. Ирмос: Го́ споди Бо́ же наш, мир даждь нам: Чудесы́ украси́ л еси́ апо́ столы Твоя́, / дивесы́ возвели́ чил еси́ ученики́, / во всем ми́ ре просла́ вив, Спа́ се наш, и дав им Ца́ рствие Твое́. Вся просвети́ ша земли́ концы́ ученицы́, чудесы́ и уче́ ньми, / и разли́ чными о́ бразы сло́ во пропове́ давше, Христе́ Спа́ се, Ца́ рствия Твоего́. Хвалу́ возсыла́ ем Ца́ рствию Твоему́, пе́ ние же Тебе́ прино́ сим, / нас ра́ ди на земли́ яви́ вшемуся, и мир просвети́ вшему, и Ада́ ма воззва́ вшему. Слава, Троичен: Сла́ ва Тебе́, О́ тче Святы́ й, Бо́ же нерожде́ нне, / сла́ ва Тебе́, Сло́ ве безле́ тне единоро́ дне, / сла́ ва Тебе́, Ду́ ше Боже́ ственне и сопресто́ льне, / и единосу́ щне Отцу́ и Сы́ ну. И ныне, Богородичен: Бысть чре́ во Твое́ свята́ я трапе́ за, иму́ щая небе́ сный хлеб, / от него́ же всяк яды́ й не умира́ ет, / я́ коже рече́ всех, Богороди́ тельнице, Пита́ тель. Катавасия: Го́ споди Бо́ же наш / мир даждь нам, / Го́ споди Бо́ же наш, стяжи́ ны, / Го́ споди, ра́ зве Тебе́ ино́ го не ве́ мы, / И́ мя Твое́ имену́ ем. Песнь 6. Ирмос: Пожру́ Ти со гла́ сом хвале́ ния, Го́ споди, / Це́ рковь вопие́ т Ти, / от бесо́ вския кро́ ве очи́ щшися, / ра́ ди ми́ лости от ребр Твои́ х / исте́ кшею кро́ вию. Преполове́ ние Пятдеся́ тницы наста́ днесь, / отсю́ ду Боже́ ственныя у́ бо Па́ схи, / Боже́ ственнейшею све́ тлостию озари́ вшееся, / отону́ дуже Уте́ шителевою благода́ тию сия́ ющее. Глаго́ лал еси́ в хра́ ме, Христе́, предстоя́ иуде́ йским собо́ ром / Свою́ сла́ ву открыва́ я, и предъявля́ я сро́ дство к Роди́ телю. Богородичен: Бу́ ди ми предста́ тельница и стена́ неруши́ мая, / от мирски́ х мя собла́ знов избавля́ ющая, еди́ на Богороди́ тельнице, / и боже́ ственным светоли́ тием освеща́ ющая.
Ин. Ирмос: Я́ ко во́ ды морски́ я: Вся содержа́ й концы́, возше́ л еси́, Иису́ се, / и учи́ л еси́ во святи́ лищи наро́ ды сло́ ву и́ стины, / пра́ зднику преполовля́ ющуся, я́ коже Иоа́ нн вопие́ т. Отве́ рзл еси́ устне́ Твои́, Влады́ ко, / пропове́ дал еси́ ми́ рови безле́ тнаго Отца́ и Всесвята́ го Ду́ ха, / сро́ дное обои́ х храня́ и по воплоще́ нии. Де́ ло О́ тчее соверши́ л еси́, / де́ лы уве́ рил еси́ словеса́ Твоя́, / исцеле́ ния соверша́ я, Спа́ се, и зна́ мения, / разсла́ бленнаго исправля́ я, прокаже́ нныя очища́ я, и ме́ ртвыя воскреша́ я. Безнача́ льный Сын нача́ ло бысть прие́ м, / е́ же по нам вочелове́ чися, / и посреде́ пра́ здника уча́ ше, глаго́ ля: / притецы́ те ко исто́ чнику приснотеку́ щему, жизнь почерпи́ те. Слава, Троичен: Еди́ но в Тро́ ице Божество́, / Существо́ триипоста́ сное, несозда́ нное, неразде́ льное вси сла́ вим, / Отца́ и Сы́ на и Свята́ го Ду́ ха, я́ ко три су́ щее, и еди́ но. И ныне, Богородичен: Де́ ву по рождестве́ пое́ м Тя, / Де́ ву и Ма́ терь сла́ вим Тебе́ еди́ ну, / Чи́ стая Богоневе́ сто Отрокови́ це, / из Тебе́ бо вои́ стинну Бог воплоти́ ся, обнови́ в нас. Катавасия: Я́ ко во́ ды морски́ я, Человеколю́ бче, / волна́ ми жите́ йскими обурева́ юся, / те́ мже, я́ ко Ио́ на, та́ ко вопию́ Ти: / возведи́ от тли живо́ т мой, / Благоутро́ бне Го́ споди. Кондак, глас 4. Пра́ зднику зако́ нному преполовля́ ющуся, / всех Тво́ рче и Влады́ ко, / к предстоя́ щим глаго́ лал еси́, Христе́ Бо́ же: / прииди́ те и почерпи́ те во́ ду безсме́ ртия. / Те́ мже Тебе́ припа́ даем и ве́ рно вопие́ м: / щедро́ ты Твоя́ да́ руй нам, / Ты бо еси́ Исто́ чник жи́ зни на́ шея. Икос: Олядене́ вшую мою́ ду́ шу прегреше́ ний беззако́ ньми, / тече́ ньми Твои́ х крове́ й напо́ й, / и покажи́ плодоно́ сну доброде́ тельми. / Ты бо рекл еси́ всем, е́ же приходи́ ти к Тебе́, Сло́ ве Бо́ жий Всесвяты́ й, / и во́ ду нетле́ ния почерпа́ ти, живу́ ю же и очища́ ющую грехи́, / пою́ щих сла́ вное и Боже́ ственное Твое́ воста́ ние, / подая́, Благи́ й, с высоты́ сше́ дшую вои́ стинну ученико́ м Твои́ м Ду́ ха кре́ пость, / Тебе́ Бо́ га ве́ дущим, / Ты бо еси́ исто́ чник жи́ зни на́ шея.
Синаксарий Минеи. Таже Триоди. Песнь 7. Ирмос: В пещи́ Авраа́ мстии о́ троцы перси́ дстей, / любо́ вию благоче́ стия па́ че, / не́ жели пла́ менем опаля́ еми взыва́ ху: / благослове́ н еси́ в хра́ ме сла́ вы Твоея́, Го́ споди. Кре́ постию, Спа́ се, сме́ ртную разо́ рь си́ лу, / стезю́ жи́ зни показа́ л еси́ челове́ ком, благода́ рно Тебе́ зову́ щим: / благослове́ н еси́ в хра́ ме сла́ вы Твоея́, Го́ споди. Плоть нося́ ща ви́ дяще, / не разуме́ ша собо́ ри евре́ йстии Сло́ ве Тя Бо́ жий, / но мы Тебе́ воспева́ ем: / благослове́ н еси́ в хра́ ме сла́ вы Твоея́, Го́ споди. Богородичен: Вы́ шняго освяще́ нное боже́ ственное селе́ ние, ра́ дуйся! / Тобо́ ю бо даде́ ся ра́ дость, Богоро́ дице, вопию́ щим: / благослове́ на Ты в жена́ х еси́, Пренепоро́ чная Влады́ чице.
Ин. Ирмос: Халде́ йская пещь: Пло́ тски потруди́ лся еси́, упокое́ ние всех, / во́ лею вжа́ ждался еси́, исто́ чниче чуде́ с, / воды́ проси́ л еси́, во́ ду жи́ зни, Иису́ се, возвеща́ яй. Самаряны́ ни, Го́ споди, жене́ бесе́ довал еси́, / облича́ я безу́ мие беззако́ нных евре́ ев, / она́ у́ бо ве́ рова Сы́ на бы́ ти Бо́ жия, си́ и же отверго́ шася. Во́ ду живу́ ю истека́ ющую, во́ ду безсме́ ртия, / исто́ чник присноживу́ щий пода́ ти обеща́ л еси́, / ве́ рою Дух Твой прие́ млющим, Спа́ се, от Отца́ происходя́ щий. Пятьми́ хле́ бы препита́ л еси́, ты́ сящи а́ лчущих, / и насыще́ ния оста́ нки, в други́ я ты́ сящи, Спа́ се, умно́ жил еси́, / показу́ я сла́ ву Твою́ свяще́ нным ученико́ м. Яды́ й Те́ ло Твое́, жив бу́ дет во ве́ ки, / и пия́ й Кровь Твою́, в Тебе́ пребу́ дет, Спа́ се мой, / и Ты в нем пребыва́ еши, / и воскреси́ ши его́ в после́ днее мгнове́ ние. Удиви́ л еси́, Влады́ ко, Твое́ смотре́ ние, / уве́ рив чудесы́ Боже́ ственную власть, / неду́ ги изгна́ л еси́, ме́ ртвыя воскреси́ л еси́ и́ слепы́ я просвети́ л еси́, я́ ко Бог.
Прокаже́ нныя очи́ стил еси́, хромы́ я испра́ вил еси́, / разсла́ бленныя стягну́ л еси́, кровоточи́ вую исцели́ вый, / ше́ ствовал еси́ по пучи́ не, показа́ в сла́ ву Твою́ свяще́ нным ученико́ м. Слава, Троичен: Покланя́ емся Твоему́, Го́ споди, Пречи́ стому Отцу́, / и благода́ ти Ду́ ха, ю́ же Твои́ м апо́ столом Бог сый разда́ вый, / посыла́ я их на про́ поведь. И ныне, Богородичен: Во чре́ ве Твое́ м вмести́ ла еси́ невмести́ маго Сло́ ва, / от Твои́ х сосе́ ц дои́ ла еси́ ми́ ру Пита́ теля, / на объя́ тии носи́ ла еси́ Содержи́ теля на́ шего, Богороди́ тельнице Чи́ стая. Катавасия: Халде́ йская пещь, огне́ м распала́ емая, / ороша́ шеся Ду́ хом, / Бо́ жиим предстоя́ нием, / о́ троцы поя́ ху: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших. Песнь 8. Ирмос: Ру́ це распросте́ р Дании́ л, / львов зия́ ния в ро́ ве затче́, / о́ гненную же си́ лу угаси́ ша, / доброде́ телию препоя́ савшеся, / благоче́ стия рачи́ тели о́ троцы, взыва́ юще: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода. Красе́ н из гро́ ба воста́ в, Божества́ сла́ вою укра́ шен, / апо́ столом Твои́ м, Го́ споди, яви́ лся еси́, / Ду́ ха обеща́ яся тем посла́ ти де́ йство, вопию́ щим: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода. Умертви́ в а́ да, я́ ко Бог живонача́ льнейший, / всем источи́ л еси́ живо́ т ве́ чный, / его́ же ны́ не вообража́ ют я́ вственнее, / светоно́ сных дней сих ра́ дости, вопию́ щим: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода. Лучи́, я́ ко Со́ лнце, Христе́, пра́ вды яви́ вся, / ми́ ру посла́ л еси́ апо́ столы Твоя́, / нося́ щия Тебе́ свет непостижи́ мый, / и неве́ дения мглу очища́ ющия и вопию́ щия: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода. Богородичен: Се ны́ не оскуде́ я́ ве от Иу́ дина пле́ мене князь и вождь, / Ты бо, Всенепоро́ чная, родила́ еси́, / пре́ жде обеща́ нное ча́ яние язы́ ков, Христа́ Бо́ га, / Ему́ же пое́ м: благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.
Ин. Ирмос: А́ нгели и небеса́, на престо́ ле: Прииди́ те ви́ дите, лю́ дие, на престо́ ле сла́ вы воспева́ емаго, / от люде́ й беззако́ нных ху́ лимаго, / и ви́ дяще по́ йте в проро́ цех Месси́ ю предрече́ ннаго. Ты еси́ вои́ стинну Христо́ с, в мир сей прише́ дый, / из Него́ же спасе́ ние и оставле́ ние оте́ ческих согреше́ ний. / Ты еси́ вои́ стинну живо́ т, в Тя ве́ ровавшим. Прему́ дрость Бо́ жия, преполови́ вшуся пра́ зднику, я́ коже пи́ сано есть, / во святи́ лищи предста́ и уча́ ше, / я́ ко вои́ стинну Сей бя́ ше Месси́ а Христо́ с, И́ мже спасе́ ние. В суббо́ тах Христо́ с, и по вся дни пока́ зоваше зна́ мений дела́, / исцеля́ я су́ щия в неду́ зех разли́ чных, / но прельще́ ннии лю́ дие я́ ростию распыха́ хуся. Разсла́ бленнаго, глаго́ лет, в ле́ тех же мно́ зех лежа́ щаго, / в суббо́ ту Сей исцели́ и преступи́ зако́ н, / иуде́ и Христа́ го́ рько укоря́ ху. Не Моисе́ й ли вам, зако́ н да́ вый, повелева́ ет обре́ затися, / и в суббо́ ту му́ жа обре́ зуете, да не ка́ ко зако́ н оте́ ческий разори́ тся, / Христо́ с иуде́ ем глаго́ лаше. Неблагода́ рни всегда́ в пусты́ ни жи́ вшии, / Благоде́ теля за́ вистию прогне́ ваху, ху́ ляще, / дви́ жуще непра́ ведныя язы́ ки, тще́ тным поуча́ ющеся. Благослови́ м Отца́ и Сы́ на и Свята́ го Ду́ ха, Го́ спода. Троичен: Еди́ н Бог у́ бо Тро́ ица, / Отцу́ не преступи́ вшу в сыновство́, / ниже́ Сы́ ну прело́ жшуся во исхожде́ ние, / но сво́ йственная и обоя́, Свет Бо́ га, три прославля́ ю во век. И ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Богородичен: Ка́ ко родила́ еси́, рцы, от Отца́ безле́ тно просия́ вшаго, / и со Святы́ м Ду́ хом воспева́ емаго? / Или́ я́ ко весть еди́ н благоволи́ вый из Тебе́ роди́ тися, Богоро́ дице. Таже: Хва́ лим, благослови́ м, покланя́ емся Го́ сподеви, пою́ ще и превознося́ ще во вся ве́ ки. Катавасия: А́ нгели и небеса́, / на престо́ ле сла́ вы седя́ щаго / и я́ ко Бо́ га непреста́ нно сла́ вимаго, / благослови́ те, по́ йте / и превозноси́ те Его́ во ве́ ки. Честне́ йшую: не стихословится. Песнь 9. Ирмос: Ка́ мень нерукосе́ чный / от несеко́ мыя горы́ Тебе́, Де́ во, / краеуго́ льный отсече́ ся, / Христо́ с, совокупи́ вый разстоя́ щаяся естества́. / Тем веселя́ щеся, Тя Богоро́ дице велича́ ем. Но́ вому и чи́ стому жи́ тельству, от Христа́ научи́ вшеся, / сие́ да́ же до конца́ сохрани́ ти поле́ зно вси потщи́ мся, / я́ ко да Свята́ го Ду́ ха прише́ ствие восприи́ мем. Ты мое́ сме́ ртное, Жизнода́ вче, / обложе́ нием безсме́ ртия, и нетле́ ния благода́ тию / обле́ к, Спа́ се, совоскреси́ л еси́, / и Отцу́ приве́ л еси́, вре́ менную мою́ разруши́ в брань. В небе́ сное па́ ки житие́ зва́ ни бы́ вше, / хода́ тайства си́ лою истощи́ вшагося да́ же и до ра́ бия о́ браза, и нас возне́ сшаго, / Сего́ досто́ йно возвели́ чим. Богородичен: Я́ ко ко́ рень, исто́ чник и вину́ нетле́ ния, / Тебе́, Де́ во, вси ве́ рнии уве́ девше, похвала́ ми почита́ ем, / Ты бо ипоста́ сное безсме́ ртие нам источи́ ла еси́.
Ин. Ирмос: Чу́ жде ма́ терем де́ вство: Пра́ зднику преполовля́ ющуся иуде́ йскому, / возше́ л еси́, Спа́ се мой, во святи́ лище Твое́, и науча́ л еси́ всех, / чудя́ хуся же иуде́ е, и отку́ ду Сей весть пи́ сьмена не научи́ вся, глаго́ лаху. Исцеле́ ния дарова́ ний Изба́ витель мой источа́ я, / сотворя́ ше чудеса́ и зна́ мения, / прогоня́ неду́ ги, целя́ немощству́ ющия, / но иуде́ и неи́ стовствовахуся мно́ жеством чуде́ с Его́. Непокори́ выя иуде́ и Изба́ витель мой облича́ я, вопия́ ше: / не суди́ те на лице́, но пра́ веден суд суди́ те, / и́ бо зако́ н и в суббо́ ту обре́ зоватися повелева́ ет вся́ кому челове́ ку. Бо́ льшая чуде́ с ученико́ м Твои́ м, Спа́ се, я́ коже обеща́ в, по́ дал еси́, / посла́ в в язы́ ки пропове́ дати сла́ ву Твою́, / они́ же ми́ рови пропове́ даху Твое́ Воскресе́ ние, благода́ ть и воплоще́ ние. А́ ще челове́ ка обре́ зуете в суббо́ ту, да не ка́ ко разори́ тся зако́ н, / ны́ не на Мя что гне́ ваетеся, / я́ ко челове́ ка всего́ здра́ ва сотвори́ х сло́ вом? / По пло́ ти вы су́ дите, глаго́ лет иуде́ ем Христо́ с. Суху́ ю исцели́ вый ру́ ку сло́ вом, / изсо́ хшую дре́ вле зе́ млю моего́ се́ рдца исцели́ в, Сло́ ве, / покажи́ мя плодоно́ сна, да соде́ лаю и аз, Спа́ се, / плоды́ в покая́ нии те́ пле. Прокаже́ нное мое́ се́ рдце очи́ стив, / и души́ моея́, Сло́ ве, о́ чи просвети́ вый, / на одре́ боле́ зни мя лежа́ ща испра́ ви, / я́ коже разсла́ бленнаго возста́ вил еси́ на одре́ лежа́ щаго. Слава, Троичен: Чу́ жде есть беззако́ нным сла́ вити безнача́ льную Тро́ ицу, / Отца́, и Сы́ на же, и Свята́ го Ду́ ха, / несозда́ нное вседержа́ ние, / И́ мже весь мир созда́ ся держа́ вою кре́ пости Ея́. И ныне, Богородичен: Вмести́ ла еси́ во чре́ ве Твое́ м, Де́ во Ма́ ти, / еди́ наго от Тро́ ицы Христа́ Жизнода́ вца, / Его́ же пое́ т вся тварь и трепе́ щут го́ рнии престо́ ли, / Того́ моли́, Всеблаже́ нная, спасти́ ду́ ши на́ ша. Катавасия: Чу́ жде ма́ терем де́ вство, / и стра́ нно де́ вам деторожде́ ние, / на Тебе́ Богоро́ дице, обоя́ устро́ ишася. / Тем Тя вся племена́ земна́ я / непреста́ нно велича́ ем. Ексапостиларий. Ча́ шу име́ яй неистощи́ мых даро́ в, / даждь ми почерпсти́ во́ ду во оставле́ ние грехо́ в, / я́ ко содержи́ мь есмь жа́ ждею, Благоутро́ бне, еди́ не Ще́ дре. [Трижды. ] На хвалитех, Вся́ кое дыха́ ние: Прему́ дрость и си́ ла, О́ тчее сия́ ние, / Сло́ во присносу́ щное и Сын Бо́ жий, / во святи́ лище прии́ де пло́ тию, / и уча́ ше иуде́ йския лю́ ди, жесто́ кия и неблагода́ рныя, / и удивля́ хуся прему́ дрости бога́ тству, вопию́ ще: / отку́ ду весть пи́ смена, ни от кого́ же учи́ вся? [Дважды. ] Кни́ жником затыка́ ше уста́, / иуде́ и облича́ ше Месси́ а Госпо́ дь, вопия́ к ним: / не на лице́ законопресту́ пницы, я́ ко непра́ веднии суди́ те, / в субботу бо Аз разсла́ бленнаго воздви́ гнух. / Те́ мже Госпо́ дь суббо́ ты есмь и зако́ на, / что и́ щете Мене́ уби́ ти, уме́ ршия воздви́ гшаго? Навуфе́ а ка́ мением поби́ ша, лю́ тии и законопресту́ пнии, / иуде́ йское собра́ ние неблагода́ рное, / Иса́ ию же пило́ ю древя́ ною растро́ ша, / в кал му́ драго Иереми́ ю вверго́ ша, / Го́ спода же на Крест возне́ сше взыва́ ху: / храм разоря́ яй, спаси́ Себе́, и уве́ руем. Слава, и ныне, глас 4. Анатолиа. Просвети́ вшеся бра́ тие, / Воскресе́ нием Спа́ са Христа́, / и дости́ гше преполове́ ния пра́ здника Влады́ чня, / прии́ скренно сохрани́ м за́ поведи Бо́ жия, / да досто́ йни бу́ дем и Вознесе́ ние пра́ здновати, / и прише́ ствие получи́ ти Свята́ го Ду́ ха. Славословие великое. По Трисвятом тропарь праздника. ектении, и отпуст. И час 1-й.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|