И поем самогласен, глас 1. НА ЛИТУРГИИ. Апостол ко Евреем, зачало 321 от полу. И преподобныя, к Галатом, зачало 208. Евангелие от Марка, зачало 47.
И поем самогласен, глас 1. Несть Ца́ рство Бо́ жие пи́ ща и питие́, / но пра́ вда и воздержа́ ние со свя́ тостию. / Те́ мже не бога́ тии вни́ дут в не, / но ели́ цы сокро́ вища своя́ в ру́ ки ни́ щих влага́ ют. / Сия́ и Дави́ д проро́ к учи́ т глаго́ ля: / пра́ веден муж ми́ луяй весь день, / наслажда́ яйся Го́ сподеви, / и во све́ те ходя́ й не по́ ткнется. / Сия́ же вся к наказа́ нию на́ шему писа́ шася, / я́ ко да постя́ щеся благосты́ ню твори́ м, / и даст нам Госпо́ дь вме́ сто земны́ х небе́ сная. Сла́ ва, паки тойже. И ны́ не: Преблагослове́ нна еси́: Славословие великое. И отпуст. Сла́ ва, и ны́ не, стихира евангельская, и час 1-й. НА ЛИТУРГИИ Блаженна гласа. Тропарь преподобныя, глас 8: В тебе́, ма́ ти, изве́ стно спасе́ ся е́ же по о́ бразу, / прии́ мши бо крест, после́ довала еси́ Христу́, / и де́ ющи учи́ ла еси́ презира́ ти у́ бо плоть, прехо́ дит бо, / прилежа́ ти же о души́, ве́ щи безсме́ ртней. / Те́ мже и со А́ нгелы сра́ дуется, преподо́ бная Мари́ е, дух твой. Кондак, глас 3: Блуда́ ми пе́ рвее преиспо́ лнена вся́ ческими, / Христо́ ва неве́ ста днесь покая́ нием яви́ ся, / А́ нгельское жи́ тельство подража́ ющи, / де́ моны Креста́ ору́ жием погубля́ ет. / Сего́ ра́ ди Ца́ рствия неве́ ста яви́ лася еси́, / Мари́ е пресла́ вная. Прокимен Апостола, рядоваго гласа, Ди́ вен Бог во святы́ х Свои́ х, Бог Изра́ илев. Апостол ко Евреем, зачало 321 от полу. Бра́ тие, Христо́ с прише́ д Архиере́ й гряду́ щих благ, бо́ льшею и соверше́ ннейшею ски́ ниею, нерукотворе́ нною, си́ речь, не сея́ тва́ ри, ни кро́ вию ко́ злею, ни те́ льчею, но Свое́ ю Кро́ вию, вни́ де eди́ ною во свята́ я, ве́ чное искупле́ ние обреты́ й. А́ ще бо кровь ко́ злия и те́ льчая, и пе́ пел ю́ нчий кропя́ щий осквернé ныя, освяща́ ет к пло́ тней чистоте́, кольми́ па́ че Кровь Христо́ ва, И́ же Ду́ хом Святы́ м Себе́ принесе́ непоро́ чна Бо́ гу, очи́ стит со́ весть на́ шу от ме́ ртвых дел, во é же служи́ ти нам Бо́ гу жи́ ву и и́ стинну.
И преподобныя, к Галатом, зачало 208. Бра́ тие, пре́ жде прише́ ствия ве́ ры, под зако́ ном стрего́ ми бе́ хом, затворе́ ни в хотя́ щую ве́ ру откры́ тися. Те́ мже зако́ н пе́ стун нам бысть во Христа́, да от ве́ ры оправди́ мся. Прише́ дши же ве́ ре, уже́ не под пе́ стуном eсмы́. Вси бо вы сы́ нове Бо́ жии eсте́ ве́ рою о Христе́ Иису́ се: eли́ цы бо во Христа́ крести́ стеся, во Христа́ облеко́ стеся. Несть Иуде́ й, ни é ллин; несть раб, ни свобо́ дь; несть му́ жеский пол, ни же́ нский; вси бо вы eди́ но eсте́ о Христе́ Иису́ се. А́ ще ли вы Христо́ вы, у́ бо Авраа́ мле се́ мя eсте́, и по обетова́ нию насле́ дницы. Аллилуиа гласа. Евангелие от Марка, зачало 47. Во вре́ мя о́ но, поя́ т Иису́ с oбана́ десять, нача́ т им глаго́ лати, я́ же хотя́ ху Eму́ бы́ ти, я́ ко, се, восхо́ дим во Иерусали́ м, и Сын Челове́ ческий пре́ дан бу́ дет архиере́ ом и кни́ жником, и осу́ дят Eго́ на смерть, и предадя́ т Eго́ язы́ ком. И поруга́ ются Eму́, и уя́ звят Eго́, и оплю́ ют Eго́, и убию́ т Eго́, и в тре́ тий день воскре́ снет. И пред Ним приидо́ ста Иа́ ков и Иоа́ нн, сы́ на Зеведе́ eва, глаго́ люща: Учи́ телю, хо́ щева, да é же а́ ще про́ сива, сотвори́ ши на́ ма. Oн же рече́ и́ ма: что хо́ щета, да сотворю́ ва́ ма? О́ на же ре́ ста Eму́: даждь нам, да eди́ н одесну́ ю Тебé, и eди́ н ошу́ юю Тебé ся́ дева во сла́ ве Твое́ й. Иису́ с же рече́ и́ ма: не ве́ стася, чесо́ про́ сита. Мо́ жета ли пи́ ти ча́ шу, ю́ же Аз пию́, и креще́ нием, и́ мже Аз креща́ юся, крести́ тися? О́ на же ре́ ста Eму́: мо́ жева. Иису́ с же рече́ и́ ма: ча́ шу у́ бо, ю́ же Аз пию́, испие́ та, и креще́ нием, и́ мже Аз креща́ юся, крести́ тася. А é же се́ сти одесну́ ю Менé и ошу́ юю, несть Мне да́ ти, но и́ мже угото́ вано eсть. И слы́ шавше де́ сять, нача́ ша негодова́ ти о Иа́ кове и Иоа́ нне. Иису́ с же призва́ в их, глаго́ ла им: ве́ сте, я́ ко мня́ щиися владе́ ти язы́ ки, соодолева́ ют им, и вели́ цыи их облада́ ют и́ ми. Не та́ ко же бу́ дет в вас, но и́ же а́ ще хо́ щет в вас вя́ щший бы́ ти, да бу́ дет вам слуга́. И и́ же а́ ще хо́ щет в вас бы́ ти ста́ рей, да бу́ дет всем раб. И́ бо Сын Челове́ чь не прии́ де, да послу́ жат Eму́, но да послу́ жит, и да́ ти ду́ шу Свою́ избавле́ ние за мно́ ги.
И преподобныя, от Луки, зачало 33. Во вре́ мя о́ но, моля́ ше Иису́ са не́ кий от фарисé й, да бы ял с ним: и вшед в дом фарисе́ ов, возлеже́. И се жена́ во гра́ де, я́ же бе гре́ шница, и уве́ девши, я́ ко возлежи́ т во хра́ мине фарисе́ ове, прине́ сши алава́ стр ми́ ра. И ста́ вши при ногу́ Eго́ созади́, пла́ чущися, нача́ т умыва́ ти но́ зе Eго́ слеза́ ми, и власы́ главы́ своея́ отира́ ше, и облобыза́ ше но́ зе Eго́, и ма́ заше ми́ ром. Ви́ дев же фарисе́ й возва́ вый Eго́, рече́ в себе́, глаго́ ля: Сей а́ ще бы был проро́ к, ве́ дел бы кто и какова́ жена́ прикаса́ ется Eму́, я́ ко гре́ шница eсть. И отвеща́ в Иису́ с рече́ к нему́: Си́ моне, и́ мам ти не́ что рещи́. Oн же рече́: Учи́ телю, рцы. Иису́ с же рече́: два должника́ бе́ ста заимода́ вцу не́ коему, eди́ н бе до́ лжен пятию́ сот дина́ рий, други́ й же пятию́ десят. Не иму́ щема же и́ ма возда́ ти, oбе́ ма отда́. Кото́ рый у́ бо eю́, рцы, па́ че возлю́ бит eго́? Отвеща́ в же Си́ мон рече́: мню, я́ ко eму́ же вя́ щше отда́. Oн же рече́ eму́: пра́ во суди́ л eси́. И обра́ щься к жене́, Си́ монови рече́: ви́ диши ли сию́ жену́? Внидо́ х в дом твой, воды́ на но́ зе Мои́ не даде́, сия́ же слеза́ ми облия́ Ми но́ зе, и власы́ главы́ своея́ отре́. Лобза́ ния Ми не даде́, сия́ же, отне́ лиже внидо́ х, не преста́ облобыза́ ющи Ми но́ зе. Ма́ слом главы́ Моея́ не пома́ за: сия́ же ми́ ром пома́ за Ми но́ зе. Его́ же ра́ ди, глаго́ лю ти: отпуща́ ются греси́ eя́ мно́ зи, я́ ко возлюби́ мно́ го, а eму́ же ма́ ло оставля́ ется, ме́ ньше лю́ бит. Рече́ же eй: отпуща́ ются тебе́ греси́. И нача́ ша возлежа́ щии с Ним глаго́ лати в себе́: кто Сей eсть, и́ же и грехи́ отпуща́ ет? Рече́ же к жене́: ве́ ра твоя́ спасе́ тя, иди́ в ми́ ре.
Причастен: Хвали́ те Го́ спода с Небе́ с, / хвали́ те Его́ в Вы́ шних. Другий: В па́ мять ве́ чную бу́ дет пра́ ведник, / от слу́ ха зла не убои́ тся. На трапезе учреждаемся, якоже и в прежних Неделях.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|