Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Слава, и ныне, глас 8: Творение Кассианы инокини.




Го́ споди, я́ же во мно́ гия грехи́ впа́ дшая жена́, / Твое́ ощути́ вшая Божество́, / мироно́ сицы взе́ мши чин, / рыда́ ющи ми́ ро Тебе́ пре́ жде погребе́ ния прино́ сит: / увы́ мне, глаго́ лющи, / я́ ко нощь мне есть разжже́ ние блуда́ невоздержа́ нна, / мра́ чное же и безлу́ нное раче́ ние греха́. / Приими́ моя́ исто́ чники слез, / и́ же облака́ ми производя́ й мо́ ря во́ ду. / Приклони́ ся к мои́ м воздыха́ нием серде́ чным, / приклони́ вый небеса́, неизрече́ нным Твои́ м истоща́ нием, / да облобыжу́ пречи́ стеи Твои́ но́ зе, / и отру́ сия́ па́ ки главы́ моея́ власы́, / и́ хже в раи́ Е́ ва, по полу́ дни, шу́ мом у́ ши огласи́ вши, стра́ хом скры́ ся. / Грехо́ в мои́ х мно́ жества, / и суде́ б Твои́ х бе́ здны кто изсле́ дит? / Душеспа́ сче Спа́ се мой, / да мя, Твою́ рабу́, не пре́ зриши, / и́ же безме́ рную име́ яй ми́ лость.

Вход со Евангелием. Све́ те ти́ хий:

Прокимен, псалом 135, глас 4: Испове́ дайтеся Бо́ гу Небе́ сному, / я́ ко благ, я́ ко в век ми́ лость Его́. Стих: Испове́ дайтеся Бо́ гу бого́ в, я́ ко в век ми́ лость Его́.

Исхода чтение.
[Глава 2, ст. 18 – 22. ]

Бысть во дни мно́ гия о́ ны, вели́ к быв Моисе́ й, изы́ де к бра́ тиям свои́ м сыно́ м Изра́ илевым: разуме́ в же боле́ знь их, ви́ де челове́ ка еги́ птянина бию́ ща не́ коего евре́ анина от бра́ тии его́ сыно́ в Изра́ илевых. Обозре́ вся же се́ мо и ова́ мо, никого́ же ви́ де: и порази́ в еги́ птянина, скры его́ в песце́. Изше́ д же во вторы́ й день, ви́ де два му́ жа евре́ анина бию́ щияся, и глаго́ ла оби́ дящему: чесо́ ра́ ди ты бие́ ши и́ скренняго? Он же рече́: кто тя поста́ ви кня́ зя и судию́ над на́ ми? Еда́ уби́ ти мя ты хо́ щеши, и́ мже о́ бразом уби́ л еси́ вчера́ еги́ птянина? Убоя́ ся же Моисе́ й, и рече́: а́ ще си́ це явле́ н бысть глаго́ л сей? Услы́ ша же фарао́ н глаго́ л сей, и иска́ ше уби́ ти Моисе́ а. Оты́ де же Моисе́ й от лица́ фарао́ нова, и всели́ ся в земли́ Мадиа́ мстей: прише́ д же в зе́ млю Мадиа́ мскую, се́ де при кла́ дязе. Свяще́ ннику же Мадиа́ мскому бе́ ша седмь дще́ рей пасу́ щих о́ вцы отца́ своего́ Иофо́ ра: прише́ дше же че́ рпаху, до́ ндеже напо́ лниша коры́ та, напои́ ти о́ вцы отца́ своего́ Иофо́ ра. Прише́ дше же па́ стырие изгна́ ша я́: воста́ в же Моисе́ й изба́ ви их, и налия́ им, и напои́ о́ вцы их. Приидо́ ша же к Рагуи́ лу отцу своему́, он же рече́ им: что я́ ко ускори́ сте приити́ днесь? О́ ныя же реко́ ша: челове́ к еги́ птянин изба́ ви нас от па́ стырей, и наче́ рпа нам, и напои́ о́ вцы на́ ша. Он же рече́ дще́ рем свои́ м: и где есть? И вску́ ю си́ це оста́ висте челове́ ка? Призови́ те у́ бо его́, да яст хлеб. Всели́ ся же Моисе́ й у челове́ ка: и даде́ Сепфо́ ру дщерь свою́ Моисе́ ю в жену́. Во чре́ ве же заче́ нши жена́, роди́ сы́ на, и нарече́ Моисе́ й и́ мя ему́, Гирса́ м, глаго́ ля: я́ ко пришле́ ц есмь в земли́ чужде́ й. Еще́ же заче́ нши роди́ сы́ на втора́ го, и нарече́ и́ мя ему́ Елиезе́ р, глаго́ ля: Бог бо отца́ моего́ Помо́ щник мой, и изба́ ви мя из руки́ фарао́ новы.

Прокимен, псалом 137, глас 4: Го́ споди, ми́ лость Твоя́ во век, / дел руку́ Твое́ ю не пре́ зри. Стих: Испове́ мся Тебе́ Го́ споди всем се́ рдцем мои́ м, и пред а́ нгелы воспою́ Тебе́.

Иова чтение.
[Глава 2, ст. 1 – 10]

Бысть я́ ко день сей, и приидо́ ша А́ нгели Бо́ жии предста́ ти пред Го́ сподем, и диа́ вол прии́ де посреде́ их предста́ ти пред Го́ сподем. И рече́ Госпо́ дь диа́ волу: отку́ ду ты гряде́ ши? Тогда́ рече́ диа́ вол пред Го́ сподем: проше́ д поднебе́ сную и обше́ д всю зе́ млю, приидо́ х. И рече́ Госпо́ дь ко диа́ волу: внял ли еси́ у́ бо мы́ слию твое́ ю рабу́ моему́ И́ ову? Я́ ко несть такова́ от су́ щих на земли́: челове́ к незло́ бив, и́ стинен, непоро́ чен, богочести́ в, удаля́ яйся от вся́ каго зла, еще́ же придержи́ тся незло́ бия; ты же рекл еси́ име́ ния его́ погуби́ ти вотще́. Отвеща́ в же диа́ вол Го́ сподеви, рече́: ко́ жу за ко́ жу, и вся, ели́ ка и́ мать челове́ к, даст за ду́ шу свою́, оба́ че посли́ ру́ ку Твою́ и косни́ ся косте́ м его́ и пло́ ти его́, а́ ще не в лице́ Тя благослови́ т. Рече́ же Госпо́ дь диа́ волу: се предаю́ ти его́, то́ кмо ду́ шу его́ соблюди́. Изы́ де же диа́ вол от лица́ Госпо́ дня и порази́ И́ ова гно́ ем лю́ тым от ногу́ да́ же до главы́. И взя И́ ов чреп, да острога́ ет гной свой, и той седя́ ше на гно́ ищи вне гра́ да. Вре́ мени же мно́ гу мину́ вшу, рече́ к нему́ жена́ его́: доко́ ле терпи́ ши, глаго́ ля: се пожду́ вре́ мя еще́ ма́ ло, ча́ я наде́ жди спасе́ ния моего́. Се бо потреби́ ся от земли́ па́ мять твоя́, сы́ нове твои́ и дще́ ри, моего́ чре́ ва боле́ зни и труды́, и́ миже вотще́ труди́ хся с боле́ зньми, ты же сам в гнои́ черве́ й седи́ ши, обнощева́ я вне без покро́ ва, и аз скита́ ющися и служа́ щи, ме́ сто от ме́ ста преходя́ щи, и дом от до́ му, ожида́ ющи со́ лнца, когда́ за́ йдет, да почи́ ю от трудо́ в мои́ х и от боле́ зней, я́ же мя ны́ не обдержа́ т; но рцы глаго́ л не́ кий ко Го́ споду и умри́. Он же воззре́ в, рече́ к ней: вску́ ю, я́ ко еди́ на от безу́ мных жен, возглаго́ лала еси́? А́ ще блага́ я прия́ хом от руки́ Госпо́ дни, злых ли не стерпи́ м? Во всех сих, приключи́ вшихся ему́, ничи́ мже согреши́ И́ ов устна́ ма пред Бо́ гом, и не даде́ безу́ мия Бо́ гу.

Таже, Да испра́ вится моли́ тва моя́:

Евангелие от Матфеа, зачало 108.
[Мф. 26, 6 – 16. ]

Во вре́ мя о́ но, Иису́ су бы́ вшу в Вифа́ нии, в дому́ Си́ мона прокаже́ ннаго. Приступи́ к Нему́ жена́, сткля́ ницу ми́ ра иму́ щи многоце́ ннаго, и возлива́ ше на главу́ Его́ возлежа́ ща. Ви́ девше же ученицы́ Его́, негодова́ ша, глаго́ люще: чесо́ ра́ ди ги́ бель сия́ (бысть)? Можа́ ше бо сие́ ми́ ро продано́ бы́ ти на мно́ зе, и да́ тися ни́ щим. Разуме́ в же Иису́ с рече́ им: что тружда́ ете жену́? Де́ ло бо добро́ соде́ ла о Мне. Всегда́ бо ни́ щия и́ мате с собо́ ю, Мене́ же не всегда́ и́ мате. Возлия́ вши бо сия́ ми́ ро сие́ на те́ ло Мое́, на погребе́ ние Мя сотвори́. Ами́ нь глаго́ лю вам: иде́ же а́ ще пропове́ дано бу́ дет Ева́ нгелие сие́ во всем ми́ ре, рече́ тся, и е́ же сотвори́ сия́, в па́ мять ея́. Тогда́ шед еди́ н от обоюна́ десяте, глаго́ лемый Иу́ да Искарио́ тский, ко архиере́ ом, рече́: что ми хо́ щете да́ ти, и аз вам преда́ м Его́? Они́ же поста́ виша ему́ три́ десять сре́ бреник. И отто́ ле иска́ ше подо́ бна вре́ мене, да Его́ преда́ ст.

И прочее последование Преждеосвященных. И по пренесении честных Даров поклоны 3. И абие упраждняются совершенно в церкви бываемыя поклоны. В келлиах же даже и до Великаго Пятка совершаются.

 


 

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...