Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

Антифон 3-й, псалом 67, глас 5.




Антифон 3-й, псалом 67, глас 5.

Стих 1: Да воскре́ снет Бог и расточа́ тся врази́ Его́.

Тропарь, глас 5:

Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых, / сме́ ртию смерть попра́ в / и су́ щим во гробе́ х живо́ т дарова́ в.

Другая страна, той же стих: Да воскре́ снет Бог и расточа́ тся врази́ Его́, / и да бежа́ т от лица́ Его́ ненави́ дящии Его́.

Тропарь: Христо́ с воскре́ се:

Стих 2: Я́ ко исчеза́ ет дым, да исче́ знут, / я́ ко та́ ет воск от лица́ огня́.

Тропарь: Христо́ с воскре́ се:

Стих 3: Та́ ко да поги́ бнут гре́ шницы от лица́ Бо́ жия, / а пра́ ведницы да возвеселя́ тся, да возра́ дуются пред Бо́ гом.

Тропарь: Христо́ с воскре́ се:

И бывает вход. И возглашает диакон, аще есть, аще же ни, иерей: Прему́ дрость, про́ сти.

Мы же входное: В це́ рквах благослови́ те Бо́ га, Го́ спода от исто́ чник Изра́ илевых.

И поем тропарь, глас 5:

Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых, / сме́ ртию смерть попра́ в / и су́ щим во гробе́ х живо́ т дарова́ в.

Ипакои, глас 4:

Предвари́ вшия у́ тро, я́ же о Мари́ и, / и обре́ тшия ка́ мень отвале́ н от гро́ ба, / слы́ шаху от А́ нгела: во све́ те присносу́ щнем Су́ щаго / с ме́ ртвыми что и́ щете, я́ ко челове́ ка? / Ви́ дите гро́ бныя пелены́, тецы́ те и ми́ ру пропове́ дите, / я́ ко воста́ Госпо́ дь, умертви́ вый смерть, / я́ ко есть Сын Бо́ га, спаса́ ющаго род челове́ ческий.

Слава, и ныне: кондак, глас 8:

А́ ще и во гроб снизше́ л еси́, Безсме́ ртне, / но а́ дову разруши́ л еси́ си́ лу, / и воскре́ сл еси́, я́ ко Победи́ тель, Христе́ Бо́ же, / жена́ м мироно́ сицам веща́ вый: ра́ дуйтеся! / И Твои́ м апо́ столом мир да́ руяй, / па́ дшим подая́ й воскресе́ ние.

Вместо же Трисвятаго:

Ели́ цы во Христа́ крести́ стеся, / во Христа́ облеко́ стеся: / аллилу́ иа.

Подобает ведати, яко сие начало Литургии, и антифоны, и Ели́ цы во Христа́ крести́ стеся: поем во всю седмицу Светлую, даже до Недели новыя, такожде и причастный.

Прокимен, глас 8:

Сей день, его́ же сотвори́ Госпо́ дь, / возра́ дуемся и возвесели́ мся в онь. Стих: Испове́ дайтеся Го́ сподеви, я́ ко благ, я́ ко в век ми́ лость Его́.

Апостол, Деяний чтение, зачало 1.

Пе́ рвое у́ бо сло́ во сотвори́ х о всех, о Фео́ филе, я́ же нача́ т Иису́ с твори́ ти же и учи́ ти. Да́ же до дне, во́ ньже, запове́ дав Апо́ столом Ду́ хом Святы́ м, и́ хже избра́, вознесе́ ся. Пред ни́ миже и поста́ ви Себе́ жи́ ва по страда́ нии Свое́ м, во мно́ зех [и́ стинных] зна́ мениих, де́ ньми четы́ редесятьми явля́ яся им, и глаго́ ля я́ же о Ца́ рствии Бо́ жии: С ни́ миже и яды́ й, повеле́ им от Иерусали́ ма не отлуча́ тися, но жда́ ти обетова́ ния О́ тча, е́ же слы́ шасте от Мене́: я́ ко Иоанн у́ бо крести́ л есть водо́ ю, вы же и́ мате крести́ тися Ду́ хом Святы́ м, не по мно́ зех сих днех. Они́ же у́ бо соше́ дшеся, вопроша́ ху Его́, глаго́ люще: Го́ споди, а́ ще в ле́ то сие́ устроя́ еши ца́ рствие Изра́ илево? Рече́ же к ним: несть ва́ ше разуме́ ти времена́ и ле́ та, я́ же Оте́ ц положи́ во Свое́ й вла́ сти: Но прии́ мете си́ лу, наше́ дшу Свято́ му Ду́ ху на вы, и бу́ дете Ми свиде́ тели во Иерусали́ ме же и во всей Иуде́ и и Самари́ и, и да́ же до после́ дних земли́.

Деян 1: 1–8

Аллилуиа, глас 4: Ты воскре́ с, уще́ дриши Сио́ на. Стих: Госпо́ дь с небесе́ на зе́ млю призре́.

Евангелие от Иоанна, зачало 1.

В нача́ ле бе Сло́ во, и Сло́ во бе к Бо́ гу, и Бог бе Сло́ во. Сей бе искони́ к Бо́ гу. Вся Тем бы́ ша, и без Него́ ничто́ же бысть, е́ же бысть. В Том живо́ т бе, и живо́ т бе свет челове́ ком. И свет во тьме све́ тится, и тьма его́ не объят. Бысть челове́ к по́ слан от Бо́ га, и́ мя ему́ Иоа́ нн. Сей прии́ де во свиде́ тельство, да свиде́ тельствует о Све́ те, да вси ве́ ру и́ мут Ему́. Не бе той свет, но да свиде́ тельствует о Све́ те. Бе Свет и́ стинный, И́ же просвеща́ ет вся́ каго челове́ ка гряду́ щаго в мир. В ми́ ре бе, и мир Тем бысть, и мир Его́ не позна́. Во своя́ прии́ де, и свои́ Его́ не прия́ ша. Ели́ цы же прия́ ша Его́, даде́ им о́ бласть ча́ дом Бо́ жиим бы́ ти, ве́ рующим во и́ мя Его́. И́ же не от кро́ ве, ни от по́ хоти плотски́ я, ни от по́ хоти му́ жеския, но от Бо́ га роди́ шася. И Сло́ во плоть бысть, и всели́ ся в ны, и ви́ дехом сла́ ву Его́, сла́ ву я́ ко Единоро́ днаго от Отца́, испо́ лнь благода́ ти и и́ стины. Иоа́ нн свиде́ тельствует о Нем и воззва́, глаго́ ля: Сей бе, Его́ же рех, И́ же по мне Гряды́ й, пре́ до мно́ ю бысть, я́ ко пе́ рвее мене́ бе. И от исполне́ ния Его́ мы вси прия́ хом, и благода́ ть воз благода́ ть: Я́ ко зако́ н Моисе́ ом дан бысть, благода́ ть же и и́ стина Иису́ с Христо́ м бысть.

Ин 1: 1–17

Времене же приспевшу чтения святаго Евангелиа, начальный диакон, хотяй Евангелие чести, глаголет: Благослови́ влады́ ко благовести́ теля: Таже настоятель глаголет: Бог моли́ твами свята́ го сла́ внаго: и прочая, якоже указася в литургиарии. И исходит диакон, и на обычном месте прямо царских врат, на восток лицем станет, настоятелю прежде возгласившу пред престолом: Прему́ дрость про́ сти услы́ шим свята́ го Ева́ нгелиа. Тожде и вси иереи, елицы суть служащии, по сих же и диакони глаголют, на различных местех ставше, от святаго престола, и до западных врат церковных, един по единому. Посреди же всех стоит архидиакон, и чтут вси по настоятели, един по единому по статиям, якоже настоятель расположит. И предначинает настоятель: От Иоа́ нна свята́ го Ева́ нгелиа чте́ ние. Прочии тожде. Настоятель: Во́ нмем. Прочии тожде. Настоятель стоя пред престолом на восток лицем, чтет: В нача́ ле бе Сло́ во: и прочая. Прочии тожде. И на всяком возгласе, или статии Евангелиа, ударяют в церкви по единощи в кандию. Параекклисиарх же вне церкве в великое било, и в великий кампан, на последнем же возгласе ударяют во вся кампаны, и в великое било, и бывает по чину Божественная Литургиа Златоустаго.

Вместо же Достойно: поем:

А́ нгел вопия́ ше Благода́ тней: / Чи́ стая Де́ во, ра́ дуйся! / И па́ ки реку́: ра́ дуйся! / Твой Сын воскре́ се / тридне́ вен от гро́ ба, / и ме́ ртвыя воздви́ гнувый, / лю́ дие, весели́ теся.

Таже ирмос, глас 1: Свети́ ся, свети́ ся, / но́ вый Иерусали́ ме, / сла́ ва бо Госпо́ дня / на тебе́ возсия́. / Лику́ й ны́ не / и весели́ ся, Сио́ не. / Ты же, Чи́ стая, красу́ йся, Богоро́ дице, / о воста́ нии Рождества́ Твоего́.

Причастный:

Те́ ло Христо́ во приими́ те, / исто́ чника безсме́ ртнаго вкуси́ те. / Аллилу́ иа. трижды.

Егда же настоятель глаголет: Со стра́ хом Бо́ жиим и ве́ рою приступи́ те. Мы вместо, Благословен грядый во имя Господне: поем: Христо́ с воскре́ се: единожды. Настоятель глаголет: Спаси́ Бо́ же лю́ ди Твоя́: И мы: Христо́ с воскре́ се: единожды. Егда же изглаголет иерей: Всегда́ ны́ не и при́ сно: И мы: Христо́ с воскре́ се: единожды. Посем ектениа. Вместо же, Буди имя Господне: и вместо псалма, Благословлю Господа: поем: Христо́ с воскре́ се: дванадесять, и множае: дондеже анафора от игумена раздастся. Таже настоятель, Благослове́ ние Госпо́ дне на вас: Лик: Ами́ нь. Посем настоятель вместо, Слава Тебе Христе Боже: поет: Христо́ с воскре́ се из ме́ ртвых, / сме́ ртию смерть попра́ в. И лик: И су́ щим во гробе́ х живо́ т дарова́ в. Посем настоятель глаголет отпуст со Крестом по обычаю, якоже указася на Утрени.

Да будет же вестно и се, яко врат царских олтаря, великих же и от стран малых, по всем церквам во всю Светлую седмицу не затворяем и во время причащения.

 

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...