По заамвонной молитве. Таже настоящий канон, глас 8. Творение Иоанна Дамаскина, егоже краестрочие: Бо́жиих тя пою́ даро́в тезоимени́те. Песнь 1.
По заамвонной молитве Поем настоящий молебный канон святаго Феодора. Предложши же коливо, глаголем псалом 142: Го́ споди, услы́ ши моли́ тву мою́: Таже, Бог Госпо́ дь, и яви́ ся нам: И абие тропарь, глас 2: Ве́ лия ве́ ры исправле́ ния, / во исто́ чнице пла́ мене, я́ ко на воде́ упокое́ ния, / святы́ й му́ ченик Фео́ дор ра́ довашеся: / огне́ м бо всесожже́ гся, / я́ ко хлеб сла́ дкий Тро́ ице принесе́ ся. / Того́ моли́ твами, Христе́ Бо́ же, / спаси́ ду́ ши на́ ша. Слава, тойже. И ныне, Богородичен: Вся па́ че смы́ сла, / вся пресла́ вная Твоя́, Богоро́ дице, та́ инства, / чистоте́ запеча́ танной, и де́ вству храни́ му, / Ма́ ти позна́ лася еси́ нело́ жна / Бо́ га ро́ ждши и́ стиннаго. / Того́ моли́ спасти́ ся душа́ м на́ шим. И абие псалом 50. Таже настоящий канон, глас 8. Творение Иоанна Дамаскина, егоже краестрочие: Бо́ жиих тя пою́ даро́ в тезоимени́ те. Песнь 1. Ирмос: Во́ ду проше́ д я́ ко су́ шу, / и еги́ петскаго зла избежа́ в, / изра́ ильтянин вопия́ ше: / Изба́ вителю и Бо́ гу на́ шему пои́ м. Бо́ жия тя рачи́ теля, Фео́ доре, ве́ дый / и любо́ вию неизбе́ жною твое́ ю запе́ нся, / ду́ шу же и те́ ло, и словеса́ похва́ л возлага́ ю. Писа́ шеся повеле́ ние богоме́ рзкое, / же́ ртву и́ долом, а не Живо́ му Бо́ гу приноси́ ти, / но приведе́ н был еси́, не пожря́ й страстоте́ рпче, / Бо́ гу же имы́ й приведе́ н бы́ ти. Слава: Раче́ нием Боже́ ственным пригвожде́ н, Бо́ га Вы́ шняго / Сы́ ну Единоро́ дному, Фео́ доре му́ чениче вво́ инился еси́, / и по́ честей не погреши́ л еси́.
И ныне, Богородичен: Чи́ ни Тя а́ нгелов и челове́ ков Безневе́ стная Ма́ ти / восхваля́ ют непреста́ нно: / Соде́ теля бо сих, я́ ко Младе́ нца / во объя́ тиих Твои́ х носи́ ла еси́. Песнь 3. Ирмос: Ты еси́ утвержде́ ние притека́ ющих к Тебе́, Го́ споди, / Ты еси́ свет омраче́ нных, / и пое́ т Тя дух мой. Пе́ ние из усте́ н мои́ х, / и из боле́ зненныя души́ мольбу́ приношу́, / ю́ же уще́ дри, страстоте́ рпче Фео́ доре. Плоть покори́ л еси́ Самоде́ ржцу, сла́ вне му́ чениче, уму́, / и обои́ ми угожда́ еши Созда́ вшему. Слава: Стал еси́ на суди́ щи мучи́ тельском, / Христа́ Царя́ богосло́ вя, / жре́ ти бо скве́ рным отре́ клся еси́, Фео́ доре. И ныне, Богородичен: Тя вси стяжа́ хом прибе́ жище и сте́ ну при́ сно христиа́ не; / Тя славосло́ вим немо́ лчно, Безневе́ стная. Песнь 4. Ирмос: Услы́ шах, Го́ споди, / смотре́ ния Твоего́ та́ инство, / разуме́ х дела́ Твоя́ / и просла́ вих Твое́ Божество́. Та́ ин Боже́ ственных вкуси́ в, в ра́ зуме, му́ чениче Фео́ доре, / непосты́ дную про́ поведь Бо́ жия рожде́ ния испове́ дал еси́. Стра́ стное божество́ непщева́ ху, страсте́ м служа́ щии, / и́ хже ду́ хом изобличи́ л еси́, / страда́ льче Фео́ доре, просвеща́ емь. Слава: Изба́ вителя моли́ твою, тебе́ воспева́ ющим, блаже́ нне Фео́ доре, / от разли́ чных обстоя́ ний и страсте́ й бы́ ти мо́ лим. И ныне, Богородичен: Клас возрасти́ вшая животворя́ щий, неора́ нная ни́ во, / подаю́ щий ми́ рови жизнь, Богоро́ дице, / спаси́ пою́ щия Тя. Песнь 5. Ирмос: У́ тренююще вопие́ м Ти, / Го́ споди, спаси́ ны, / Ты бо еси́ Бог наш, / ра́ зве Тебе́ ино́ го не ве́ мы.
Люби́ те возлюби́ вшаго Го́ спода, / возглаша́ л еси́ страда́ льче Фео́ доре, / стра́ ждущим с тобо́ ю му́ чеником. Я́ ко ре́ вностию страстоте́ рпче разжиза́ яся се́ рдцем, / боги́ ню лжеимени́ тую с тре́ бищем попали́ л еси́. Слава: Си́ лою непобеди́ мою, Фео́ доре страстоте́ рпче, / ва́ рварскую де́ рзость, / и моя́ стра́ сти погуби́. И ныне, Богородичен: Де́ ву по рождестве́ пое́ м Тя, Богоро́ дице, / Ты бо Бо́ га Сло́ ва пло́ тию ми́ рови родила́ еси́. Песнь 6. Ирмос: Очи́ сти мя, Спа́ се, / мно́ га бо беззако́ ния моя́, / и из глубины́ зол возведи́, молю́ ся, / к Тебе́ бо возопи́ х, / и услы́ ши мя, / Бо́ же спасе́ ния моего́. Коль сла́ бое, коль немощно́ е, бого́ в су́ етных шата́ ние! / На отмще́ ние свое́, челове́ ком моля́ шеся в стоя́ нии побежда́ емое, / нело́ жных му́ чеников пропове́ дающих и́ стину. [Дважды. ] Слава: Укрепи́ вся си́ лою Бо́ жиею, му́ чеников сла́ во Фео́ доре, / му́ ки злочести́ вых, младе́ нец стреля́ ния зрел еси́ блаже́ нне, / ве́ чнующее бу́ дущих предзря́. И ныне, Богородичен: Да изба́ вимся от лю́ тых прегреше́ ний / моли́ твами Твои́ ми, Богороди́ тельнице Чи́ стая, / и да улучи́ м Всечи́ стая Боже́ ственнаго осия́ ния, / из Тебе́ неизрече́ нно воплоти́ вшагося Сы́ на Бо́ жия. Кондак, глас 8: Ве́ ру Христо́ ву я́ ко щит внутрь прии́ м в се́ рдцы твое́ м, / проти́ вныя си́ лы попра́ л еси́, многострада́ льче, / и венце́ м небе́ сным венча́ лся еси́ ве́ чно, Фео́ доре, я́ ко непобеди́ мый. Песнь 7. Ирмос: От Иуде́ и доше́ дше, о́ троцы / в Вавило́ не иногда́ / ве́ рою Тро́ ическою пла́ мень пе́ щный попра́ ша, пою́ ще: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́. Ура́ нен был еси́ те́ лом, / за ура́ неннаго Сло́ ва пло́ тию нас ра́ ди, / и Сему́ благода́ рственно веселя́ ся возопи́ л еси́, страстоте́ рпче Фео́ доре: / оте́ ц на́ ших Бо́ же благослове́ н еси́. Я́ ко во гро́ бе положи́ ся, и во́ лею запечатле́ ся Изба́ вителю всех, в темни́ це запечатле́ нной / всели́ лся еси́ вопия́, страстоте́ рпче Фео́ доре: / оте́ ц на́ ших Бо́ же благослове́ н еси́.
Умерщвле́ н быв, и стра́ сти плотски́ я произволе́ нием оттря́ с, / не сне́ дию, страстоте́ рпче, но любо́ вию Боже́ ственною пита́ яся пел еси́: / оте́ ц на́ ших Бо́ же благослове́ н еси́. Слава: В темни́ це страстоте́ рпче, я́ коже в пещи́ ю́ ноши иногда́, / Еди́ н нетле́ нныя Тро́ ицы тебе́ укрепля́ ет, ви́ ден быв, вопию́ ща: / оте́ ц на́ ших Бо́ же благослове́ н еси́. И ныне, Богородичен: На́ ше спасе́ ние, я́ коже восхоте́ л еси́, Спа́ се, устро́ ити, / во утро́ бу Де́ вы всели́ лся еси́, / Ю́ же ми́ ру предста́ тельницу показа́ л еси́, / оте́ ц на́ ших Бо́ же благослове́ н еси́. Песнь 8. Ирмос: Седмери́ цею пещь халде́ йский мучи́ тель / Богочести́ вым неи́ стовно ражже́, / си́ лою же лу́ чшею спасе́ ны сия́ ви́ дев, / Творцу́ и Изба́ вителю вопия́ ше: / о́ троцы, благослови́ те, / свяще́ нницы, воспо́ йте, / лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки. Ослепле́ н умо́ м, беззако́ нных нача́ льник, / богочести́ ву тебе́ нечести́ вно претя́ ше: / что всу́ е на челове́ ка ну́ ждею уме́ рша, безу́ мне, возложи́ л еси́ наде́ жду? / Но ты возопи́ л еси́: / о́ троцы, благослови́ те, свяще́ нницы, воспо́ йте, / лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки. Я́ ко смы́ сленный и прему́ дрый строи́ тель благода́ ти, / да́ нною тебе́ от Бо́ га благода́ тию, / возопи́ л еси́, Фео́ доре, повелева́ ющему нечести́ вно: / сей студ мне и пою́ щим бу́ ди. / О́ троцы благослови́ те, свяще́ нницы, воспо́ йте, / лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки. Слава: Ю́ ношески подвиза́ лся еси́, де́ рзостно изобличи́ л еси́: / что безу́ мствуеши, – мучи́ телю взыва́ л еси́, / – повелева́ я тва́ рем служи́ ти ло́ жно, оста́ вльшим Созда́ вшаго? / Но аз воспева́ ю: о́ троцы, благослови́ те, свяще́ нницы, воспо́ йте, / лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки. И ныне, Богородичен: Плотски́ ми изображе́ ньми, и разли́ чными гана́ нии, / и знамена́ тельными и образи́ тельными изрече́ ньми, / Твое́ предвеща́ ху богоглаго́ ливии Рождество́, / преесте́ ственное и чу́ дное, Де́ во, / те́ мже Тя веселя́ щеся благоче́ стно восхва́ ляем, / Христа́ превознося́ ще во вся ве́ ки.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|