Главная | Обратная связь | Поможем написать вашу работу!
МегаЛекции

На хвалитех воскресны Осмогласника, и анатолиевы.




Песнь 6.

Ирмос: Обы́ де мя бе́ здна, / гроб мне кит бысть, / аз же возопи́ х к Тебе́, Человеколю́ бцу, / и спасе́ мя десни́ ца Твоя́, Го́ споди.

Страстьми́ ижди́ х житие́ боже́ ственное, Влады́ ко, / и вся́ ко прегреше́ ньми лю́ те уя́ звен, прибего́ х к Тебе́: / уще́ дри мя, молю́ ся.

Расхи́ тиша бога́ тство мое́, / и я́ коже ме́ ртва мя оста́ виша разбо́ йницы, / страстьми́ ум мой уязви́ вше, / но уще́ дрив спаси́ мя, Го́ споди.

Я́ ко ви́ де леви́ т мою́ ран боле́ знь, / язв не терпя́, мимои́ де мя; / Сам же Человеколю́ бче, / излия́ л ми еси́ бога́ тую Твою́ ми́ лость.

Богородичен: Купину́ Тя неопали́ мую, и го́ ру, / и ле́ ствицу одушевле́ нную, / и дверь небе́ сную, досто́ йно сла́ вим, / Мари́ е пресла́ вная, правосла́ вных похвало́.

Иный.

Ирмос: Очи́ сти мя, Спа́ се:

Прия́ л еси́ в души́ Боже́ ственное бога́ тство Ду́ ха, / непоро́ чную моли́ тву, чистоту́, / че́ стность, бде́ ние всегда́ шнее, воздержа́ ния труды́, / и́ миже дом позна́ лся еси́ Бо́ жий.

Вещества́ е́ же до́ ле, прему́ дре, прете́ кл еси́ ху́ дость, / невеще́ ственною же моли́ твою ум воспери́ в, / и вы́ шняго упокое́ ния яви́ лся еси́ насле́ дник, / соверше́ нства ра́ ди жития́.

По́ тами по́ стническими / у́ глие стрел вра́ жиих угаси́ л еси́ вои́ стинну, / и огнь ве́ ры возсия́ в, / попали́ л еси́ неве́ рия, ересе́ й шата́ ния.

Богородичен: Возсия́ от Сио́ на вы́ шняго благоле́ пие, / предложе́ нием пло́ ти по соедине́ нию неизрече́ нному, / из Тебе́, Неискусобра́ чная, обложе́ нное, и мир просвети́.

Катавасия: Боже́ ственное сие́ и всечестно́ е / соверша́ юще пра́ зднество, / Богому́ дрии, Богома́ тере, / прииди́ те, рука́ ми воспле́ щим, / от Нея́ ро́ ждшагося Бо́ га сла́ вим.

Кондак, глас 4.
Подобен: Яви́ лся еси́ днесь:

На высоте́ Госпо́ дь воздержа́ ния и́ стинна тя положи́, / я́ коже звезду́ неле́ стную, световодя́ щую концы́, / наста́ вниче Иоа́ нне, о́ тче наш.

Икос: Дом Бо́ жий я́ ко вои́ стинну, / самаго́ себе́ соде́ лал еси́, о́ тче, / боже́ ственными твои́ ми доброде́ тельми, / я́ ве украси́ в я́ ко зла́ то све́ тлое, / ве́ ру, наде́ жду и любо́ вь и́ стинную, / Боже́ ственныя зако́ ны излага́ я, / воздержа́ нием обучи́ вся я́ ко безпло́ тный, / ра́ зум, му́ жество, целому́ дрие стяжа́ в, / смире́ ние, и́ мже возне́ слся еси́. / Те́ мже и просвети́ лся еси́ / моли́ твами непреста́ нными, / и небе́ сная прия́ л еси́ селе́ ния, / наста́ вниче Иоа́ нне, о́ тче наш.

Таже чтется синаксарий дневный.

Посем житие преподобнаго отца нашего Иоанна Лествичника, в мире скончавшагося.

Песнь 7.

Ирмос: Превозноси́ мый отце́ в Госпо́ дь / пла́ мень угаси́, о́ троки ороси́, согла́ сно пою́ щия: / Бо́ же, благослове́ н еси́.

Разбо́ йницы обпадо́ ша на мя окая́ ннаго, / и я́ звами оста́ виша ме́ ртва, я́ коже бездыха́ нна мя. / Те́ мже молю́ ся Ти: Бо́ же, посети́ мя.

Ум мой плени́ ша помышле́ ния непостоя́ нная, и уязви́ вше страстьми́, / ме́ ртва мя оста́ виша, мно́ жеством прегреше́ ний, / но Спа́ се, исцели́ мя.

Я́ ко ви́ де леви́ т мя ра́ нами боля́ ща, / не терпя́ язв неисце́ льнаго ра́ ди, / мимои́ де мя, Спа́ се мой, / но Сам уврачу́ й мя.

Богородичен: Ты от Де́ вы воплоти́ выйся, спасл мя еси́, / я́ звам мои́ м возлива́ я бога́ тую ми́ лость, Христе́, щедро́ т Твои́ х, / сего́ ра́ ди Тя сла́ влю.

Иный.

Ирмос: От Иуде́ и доше́ дше:

На зла́ це вы́ шняго ца́ рствия, / ста́ до о́ тче воспита́ л еси́ / и жезло́ м догма́ т зве́ ри отгна́ в ересе́ й, воспе́ л еси́: / оте́ ц на́ ших Бо́ же благослове́ н еси́.

В го́ рний вшел еси́ и неве́ стнический черто́ г Ца́ рства Христо́ ва, / оде́ ждею облече́ н досто́ йною зва́ вшаго, / в не́ мже и возле́ гл еси́, вопия́: / оте́ ц на́ ших Бо́ же благослове́ н еси́.

Невла́ жная грехми́, река́ яви́ лся еси́ воздержа́ ния о́ тче, / по́ мыслы потопля́ я, и скве́ рну очища́ я, вопию́ щих ве́ рою: / оте́ ц на́ ших Бо́ же благослове́ н еси́.

Богородичен: Из чре́ ва Твоего́ про́ йде воплоти́ выйся, Де́ во, всех Госпо́ дь: / те́ мже Тя Богоро́ дицу му́ дрствующе правосла́ вно, Сы́ ну Твоему́ зове́ м: / оте́ ц на́ ших Бо́ же благослове́ н еси́.

Катавасия: Не послужи́ ша тва́ ри Богому́ дрии / па́ че Созда́ вшаго, / но, о́ гненное преще́ ние му́ жески попра́ вше, / ра́ довахуся, пою́ ще: / препе́ тый отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́.

Песнь 8.

Ирмос: Тебе́, Вседе́ телю, / в пещи́ о́ троцы, всеми́ рный лик спле́ тше, поя́ ху: / дела́ вся́ кая, Го́ спода по́ йте / и превозноси́ те во вся ве́ ки.

От разбо́ йник по́ мыслов мои́ х, Спа́ се, / растли́ х житие́ мое́ согреше́ ний я́ звами. / Те́ мже Боже́ ственнаго обнажи́ хся о́ браза, / Тебе́ человеколюби́ ваго Бо́ га, но уще́ дри мя.

Прише́ л еси́ на зе́ млю от вы́ шних, Спа́ се, / уще́ дрив бие́ ньми ура́ неннаго мя всего́ прегреше́ ний я́ звами, Ще́ дре, / и излия́ л еси́ на мя, Христе́, ми́ лость Твою́.

Те́ ло и ду́ шу Ты, Влады́ ко Спа́ се, / изба́ ву дал еси́ за мя, и спасл мя еси́, / мече́ м грехо́ в уязвле́ наго, / в неисце́ льных я́ звах, я́ ко ми́ лостивый.

Богородичен: Тя па́ че ума́ Богому́ жным сло́ вом / ро́ ждшую Го́ спода и де́ вствующую, / вся дела́, Де́ во, благослови́ м / и превозно́ сим во вся ве́ ки.

Иный.

Ирмос: Царя́ Небе́ снаго:

Столп тя одушевле́ нный я́ ко вои́ стинну, / и о́ браз воздержа́ ния о́ тче стяжа́ вше, / вси твою́ па́ мять почита́ ем, Иоа́ нне.

Мно́ жество ра́ дуется мона́ хов, / и лику́ ет преподо́ бных собо́ р и пра́ ведных, / вене́ ц бо досто́ йно с ни́ ми прия́ л еси́.

Укра́ шен доброде́ тельми, / в неве́ стник неизрече́ нныя сла́ вы соше́ л еси́, / песнь воспева́ я Христу́ во ве́ ки.

Богородичен: По́ мощи я́ же от Тебе́ тре́ бующия не пре́ зри, Де́ во, / пою́ щия и превознося́ щия Тя во ве́ ки.

Катавасия: О́ троки благочести́ выя в пе́ щи / Рождество́ Богоро́ дичо спасло́ есть; / тогда́ у́ бо образу́ емое, / ны́ не же де́ йствуемое, / вселе́ нную всю воздвиза́ ет пе́ ти Тебе́: / Го́ спода по́ йте, дела́, / и превозноси́ те Его́ во вся ве́ ки.

Песнь 9.

Ирмос: Иса́ ие, лику́ й, / Де́ ва име́ во чре́ ве, и роди́ Сы́ на Емману́ ила, / Бо́ га же и Челове́ ка, Восто́ к и́ мя Ему́, / Его́ же велича́ юще, Де́ ву ублажа́ ем.

За́ поведи Твоя́, Влады́ ко, не сохрани́ в ра́ зумом мои́ м, / в стра́ сти вшед сласте́ й, обнажи́ хся благода́ ти, / и я́ звами изве́ ржен наг. / Те́ мже молю́ Тя, Спа́ се, спаси́ мя.

Ниже́ леви́ т возмо́ же отмы́ ти стру́ пы моя́, / но прише́ л еси́ ко мне, Бла́ же, сострада́ тельно, / и излия́ л еси́ ми́ лость Твои́ х щедро́ т, Спа́ се, на мя, / я́ ко всеизря́ дный врач исцеля́ я мя.

Я́ ко сый благоутро́ бен, уще́ дрив спасл еси́, Христе́, / я́ звами лю́ те от разбо́ йник, Спа́ се, убие́ на мя, / ду́ шу же и те́ ло Свое́, / я́ ко динаря́ два дал еси́ избавле́ ние.

Богородичен: Па́ че ума́ рождество́ Твое́, Богома́ ти, / без му́ жа бо зача́ тие в Тебе́, / и де́ вственно рожде́ ние бысть, / и́ бо Бог есть рожде́ йся, / Его́ же велича́ юще, Тя, Де́ во, ублажа́ ем.

Иный.

Ирмос: Чи́ стую сла́ вно почти́ м:

Врач боля́ щих в прегреше́ ниих, от Бо́ га, блаже́ нне, / губи́ тель же яви́ лся еси́ и прогони́ тель лука́ вых духо́ в, / те́ мже тя ублажа́ ем.

Зе́ млю, я́ коже тли жили́ ще, оста́ вил еси́, о́ тче, / и в земли́ всели́ лся еси́ кро́ тких и с ни́ ми весели́ шися, / Боже́ ственныя наслажда́ яся сла́ дости.

Днесь день пра́ зднственный, / вся бо созыва́ ет мона́ шествующих стада́, в лик духо́ вный, / на трапе́ зу и снедь нетле́ нныя жи́ зни.

Богородичен: В Тебе́ всели́ вся, Всенепоро́ чная, / пре́ жде родонача́ льники злонра́ вно прельсти́ вшаго человекоуби́ йцу Низложи́ вый, / роди́ ся и вся ны спасе́.

Катавасия: Всяк земноро́ дный / да взыгра́ ется, Ду́ хом просвеща́ емь, / да торжеству́ ет же Безпло́ тных умо́ в естество́, / почита́ ющее свяще́ нное торжество́ Богома́ тере, / и да вопие́ т: / ра́ дуйся, Всеблаже́ нная, / Богоро́ дице, Чи́ стая Присноде́ во.

Ексапостиларий воскресен, и преподобнаго.
Подобен: Жены́ услы́ шите:

Ми́ ра благостра́ стия, я́ коже вре́ днаго уклони́ лся еси́, / и безбра́ шием плоть увяди́ в, / обнови́ л еси́ души́ кре́ пость, преподо́ бне, / и сла́ вою обогати́ лся еси́ небе́ сною, пресла́ вне. / Те́ мже не преста́ й моля́ ся о нас, Иоа́ нне.

Богородичен: Госпо́ дственно Богоро́ дицу Тя испове́ дуем, Влады́ чице, Тобо́ ю спасе́ ни, / и́ бо Бо́ га родила́ еси́ неизрече́ нно, разо́ ршаго Кресто́ м смерть, / к Себе́ же привле́ кшаго преподо́ бных собо́ ры, / с ни́ миже Тя восхваля́ ем, Де́ во.

На хвалитех воскресны Осмогласника, и анатолиевы.

Таже глаголем стих: Воскресни́, Го́ споди Бо́ же мой, да вознесе́ тся рука́ Твоя́, / не забу́ ди убо́ гих Твои́ х до конца́.

И поем самогласен, глас 1: Прииди́ те, де́ лаим в та́ йном виногра́ де, / плоды́ покая́ ния в нем творя́ ще, / не в бра́ шнех и питии́ х тружда́ ющеся, / но в моли́ твах и посте́ х доброде́ тели исправля́ юще, / си́ ми угожда́ емый Госпо́ дь / де́ ла, дина́ рь подае́ т, / и́ мже ду́ ши избавля́ ет до́ лга грехо́ внаго, / еди́ н Многоми́ лостивый.

Сла́ ва, паки тойже. И ны́ не: Преблагослове́ нна еси́:

Славословие великое и отпуст. Слава, и ныне: стихира евангельская, и оглашение, и час 1-й, и прочее последование, яко обычно.

Поделиться:





Воспользуйтесь поиском по сайту:



©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...