Канон и трипеснец господина Иосифа. Глас 2: Песнь 1.
Канон и трипеснец господина Иосифа. Глас 2: Песнь 1. Ирмос: Гряди́ те, лю́ дие: Зде стихословится первая песнь. Ка́ ко ны́ не моего́ воспла́ чу отпаде́ ния? / Ко́ е нача́ ло сотворю́ спасе́ ния моего́, блу́ дно пожи́ вый, Ще́ дре? / И́ миже судьба́ ми ве́ си, спаси́ мя. Се вре́ мя покая́ ния, се день спаси́ тельный, поще́ ния вход, / душе́ бо́ дрствуй, и страсте́ й вхо́ ды затвори́, / ко Го́ споду взира́ ющи. Грехо́ в треволне́ ние буря́ щееся, / во глубину́ низвлачи́ т мя отча́ яния, / но к Твое́ й прибега́ ю пучи́ не ми́ лости, спаси́ мя, Го́ споди. Еди́ н аз греху́ порабо́ тихся, / еди́ н аз страсте́ м две́ ри отверзо́ х, благоуве́ тливе Сло́ ве, / обрати́ мя, Спа́ се, благоутро́ бием Твои́ м. Богородичен: Исто́ чник безстра́ стия ро́ ждшая, / уя́ звлена страстьми́ Отрокови́ це исцели́, / и огня́ ве́ чнаго исхити́ мя, еди́ на Богоблагода́ тная. Иный трипеснец господина Феодора, глас и ирмос тойже: Гряди́ те, лю́ дие, / днесь восприи́ мем поще́ ний дарова́ ние, / я́ ко Богодарова́ нное вре́ мя покая́ ния, / в сем Спа́ са уми́ лостивим. Приспе́ ны́ не, введе́ ся по́ двигов вре́ мя, поста́ по́ прище / усе́ рдно вси начне́ м сей, / доброде́ тели Го́ сподеви я́ ко да́ ры нося́ ще. Слава, Троичен: Еди́ нице про́ стая, трисве́ тлая, нача́ льственнейшая Еди́ на, / всемо́ щнейшая, всежи́ зненная, Бо́ же и Го́ споди, / О́ тче Вседержи́ телю, Сы́ не и Ду́ ше, спаса́ й чту́ щия Тя. И ныне, Богородичен: Бо́ жию святу́ ю го́ ру воспои́ м, Мари́ ю нескве́ рную, / из Нея́ же возсия́ пра́ вды Со́ лнце, / су́ щим во тьме Христо́ с, всех Жизнь.
Сла́ ва Тебе́, Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́. Колесни́ ца о́ гненная прия́ т Илию́ чу́ днаго, посто́ м вооруже́ ннаго, / Моисе́ я показа́ зри́ теля неизрече́ нных: / и мы сей прии́ мше, у́ зрим Христа́. Сла́ ва Тебе́, Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́. Бра́ шно Ада́ м яде́, и от рая́ того́ невоздержа́ ние изри́ ну: / нас же, Го́ споди, пост прие́ мый, / досто́ йны покая́ ния покажи́, Человеколю́ бче. Ирмос: Гряди́ те, лю́ дие, / пои́ м песнь Христу́ Бо́ гу, / разде́ льшему мо́ ре и наста́ вльшему лю́ ди, / я́ же изведе́ из рабо́ ты еги́ петския, / я́ ко просла́ вися. По 6-й песни мученичен гласа. Песнь 8. Ирмос: В пещь о́ гненную ко отроко́ м евре́ йским снизше́ дшаго, / и пла́ мень в ро́ су прело́ жшаго Бо́ га, / по́ йте дела́, я́ ко Го́ спода, / и превозноси́ те во вся ве́ ки. Огнесожже́ на сластьми́, и души́ зри́ тельным помраче́ на, / огне́ м Твоего́ стра́ ха обнови́ в, Христе́, / све́ том мя спасе́ ния озари́, да Тя сла́ влю во вся ве́ ки. Сы́ тость возненави́ девши страсте́ й, / напита́ йся до́ брых сла́ достною пи́ щею, / и услади́ ся па́ че от поста́ сла́ достию, / го́ рести сласте́ й уклоня́ ющися, смире́ нная душе́ моя́, / и поживи́ во ве́ ки. Ослепле́ н душе́ ю, и пия́ нством страсте́ й отемне́ н, / ника́ коже взира́ ю к Тебе́, Еди́ ному Бо́ гу. / Те́ мже мя уще́ дри и просвети́, / и покая́ ния отве́ рзи ми врата́. Богородичен: Онебеси́ вшая на́ ше земно́ е и тле́ нное, Чи́ стая, существо́, / те́ плою Твое́ ю моли́ твою, упра́ витися на́ шим мольба́ м и моле́ ниям сотвори́, / к Твоему́ и всех Бо́ гу, и Царю́.
Иный. Ирмос: Дре́ вле ороси́ вшаго: Све́ тло усря́ щим поста́ вход ве́ рнии, и да не се́ туим, / но омы́ им ли́ ца на́ ша безстра́ стия водо́ ю, / благословя́ ще и превознося́ ще Христа́ во ве́ ки. Еле́ ем пома́ завше ми́ лости души́ главу́, / не многосло́ вим Отцу́ на́ шему, Су́ щему на Небесе́ х, / моли́ твы возсыла́ юще, / благословя́ ще и превознося́ ще Его́ во вся ве́ ки. Благослови́ м Отца́ и Сы́ на и Свята́ го Ду́ ха, Го́ спода. Присносу́ щна, безнача́ льна Отца́, воспои́ м ве́ рнии, / Сы́ на же собезнача́ льна, и Ду́ ха сопросия́ вша из Отца́, / единосу́ щна Ли́ ца, / Еди́ наго су́ ща всеси́ льнаго нача́ ла и вла́ сти. И ны́ не и при́ сно и во ве́ ки веко́ в, ами́ нь. Богородичен: Мари́ е Богозва́ нная, очисти́ лище вои́ стинну ве́ рных, / из Тебе́ бо оставле́ ние подава́ ется всем бога́ тно: / Сы́ на Твоего́ и Го́ спода не преста́ й моля́ щи о пою́ щих Тя. Сла́ ва Тебе́, Бо́ же наш, сла́ ва Тебе́. Пости́ вся Госпо́ дь четыредеся́ тную ме́ ру дней, / сия́ ны́ не освяти́ и очи́ сти дни, бра́ тие, в ня́ же дости́ гше, зове́ м: / благослови́ те, и превозноси́ те Христа́ во ве́ ки. Хва́ лим, благослови́ м, покланя́ емся Го́ сподеви, пою́ ще и превознося́ ще во вся ве́ ки. Ирмос: Дре́ вле ороси́ вшаго евре́ йския о́ троки в пла́ мени, / и опали́ вшаго Го́ спода халде́ и пресла́ вно в нем, / воспое́ м, глаго́ люще: / благослови́ те, и превозноси́ те Его́ во ве́ ки. И стихословится Честне́ йшую: Песнь 9. Ирмос: От Бо́ га Бо́ га Сло́ ва, / неизрече́ нною му́ дростию прише́ дшего обнови́ те Ада́ ма, / я́ дию в тле́ ние па́ дшаго лю́ те, / от Святы́ я Де́ вы неизрече́ нно воплоти́ вшагося нас ра́ ди, / ве́ рнии, единому́ дренно пе́ сньми велича́ ем. Поста́ день, отложе́ ние греха́ да бу́ дет ти, душе́, / и к Бо́ гу ма́ ние вку́ пе, и присвое́ ние: / я́ ко да убежи́ ши зло́ бныя про́ пасти, / и са́ мыя то́ кмо пути́ возлю́ биши, веду́ щия ко о́ ному поко́ ю.
И помышле́ ньми поползну́ вся, / и пло́ тию прегреши́ в рыда́ ю, и стеню́, и вопию́: / спаси́ мя, Го́ споди, спаси́ мя, незло́ биве еди́ не, / и не осуди́ мене́ во огнь гее́ нны о́ ныя, осужде́ ния досто́ йнаго. Во све́ тлую поста́ обле́ кшеся ри́ зу, / пия́ нства те́ мныя и злотя́ жкия совлеце́ мся оде́ жды, / и све́ тли бы́ вше Боже́ ственными доброде́ тельми, / светоза́ рная Спа́ сова ве́ рою у́ зрим страда́ ния. Богородичен: Изнемо́ гшую все́ ми прило́ ги зло́ бных бесо́ в, / стра́ стную мою́ ду́ шу исцели́ Пречи́ стая Влады́ чице, / Цели́ теля ро́ ждшая Христа́, избавле́ ние нас, / ве́ дущих Тя, Отрокови́ цу, Де́ ву нетле́ нну. Иный. Ирмос: Преесте́ ственно: Ны́ не наста́ вре́ мя святы́ х посто́ в, / начне́ м сего́ в до́ брых пребыва́ ниих: / в суда́ х бо и крамола́ х не пости́ теся глаго́ лет. В горе́ Хори́ в посто́ м очи́ щься, ви́ де Бо́ га Илия́: / очи́ стим и мы посто́ м се́ рдце, и у́ зрим Христа́. Слава, Троичен: Еди́ ному Естеству́ покланя́ юся, три Ли́ ца пою́, / Еди́ наго Бо́ га всех, / Отца́, и Сы́ на, и Свята́ го Ду́ ха, присносу́ щное нача́ ло. И ныне, Богородичен: Чи́ стая Отроча́ ражда́ еши, Де́ ва мле́ ком дои́ ши: / ка́ ко в сию́ двою́ де́ вствуеши ро́ ждши? / Бог есть соде́ явый, не взыску́ й от Мене́, е́ же ка́ ко?
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|