Последование святых и спасительных страстей господа нашего Иисуса Христа
Песнь 9. Ирмос: Благослове́ н Госпо́ дь, Бог Изра́ илев, / воздви́ гнувый рог спасе́ ния нам, / в дому́ Дави́ дове, о́ трока Своего́, / в ни́ хже посети́ нас Восто́ к с высоты́, / и напра́ вил ны есть на путь ми́ ра. Па́ ки вы спите́, Христо́ с ученико́ м рече́: / бди́ те, прибли́ жися час про́ чее, воста́ ните, / и́ дем, дру́ зи Мои́, / се преда́ тель учени́ к всю спи́ ру име́ я, / гряде́ т преда́ ти Мя человекоуби́ йцам. Лобза́ ние твое́ льсти́ вное и целова́ ние го́ рькое, / кому́ зове́ ши, ле́ стче, глаго́ ля бо, ра́ дуйся Равви́? / Христо́ с ко Иу́ де веща́ ше: / дру́ же, на не́ же прише́ л еси́ рече́, / а́ ще бо целова́ ти прише́ л еси́, / что предлага́ еши нож ме́ дом пома́ занный? Пила́ тову суди́ щу непови́ нный Судия́, / во́ лею прише́ л еси́ предста́ ти, Христе́, / и изба́ вити нас от долго́ в на́ ших. / Те́ мже претерпе́ л еси́, Благи́ й, пло́ тию ура́ нен бы́ ти, / да вси прии́ мем свобожде́ ние. Милосе́ рдия пучи́ на, ка́ ко предстои́ т огнь Пила́ ту, / се́ ну и тро́ сти и земли́ су́ щей, / его́ же не опали́ огнь Божества́ Христо́ с, но пожида́ ше терпели́ вно, / и́ же естество́ м свобо́ дь, я́ ко Человеколю́ бец. Возми́, возми́, распни́ глаго́ лемаго Христа́, / иуде́ е взыва́ ху Пила́ ту иногда́, / сей же ру́ це омыва́ ше, / и тро́ стию им писа́ ше на Него́ вину́, / всем да́ рующую безсме́ ртие. Вопию́ ще беззако́ ннии Пила́ ту изли́ ше: / возми́, возми́, распни́ Христа́, / прося́ ху уби́ ти, я́ ко осужде́ на, / не Сей ли воскреси́ ме́ ртвыя, прокаже́ нныя очи́ сти, / кровоточи́ вую исцели́, разсла́ бленныя стягну́ в?
Что бо зло сотвори́, я́ ко взыва́ ете вельми́: / возми́, возми́, распни́ Его́? / Пила́ т иногда́ вопия́ ше лю́ дем неразу́ мным: / вины́ не обрета́ ю в Нем. / Они́ же го́ рько вопия́ ху: / возми́, возми́, распни́ Спа́ са всех. О иуде́ е беззако́ ннии! О неразу́ мнии лю́ дие! / Не помяну́ сте ли что от чуде́ с Христо́ вых, мно́ жество исцеле́ ний? / Но и всея́ Его́ не разуме́ сте ли Боже́ ственныя си́ лы, / я́ коже пе́ рвии отцы́ ва́ ши, ны́ не же и вы не разуме́ сте? Слава: Бие́ н быв Зижди́ телю мой, и преда́ лся еси́ мене́ ра́ ди распя́ тися, / да спасе́ ние мое́ посреде́ земли́ соде́ лав, источи́ ши ми́ рови жизнь, / и обезсме́ ртиши честно́ ю Твое́ ю кро́ вию покланя́ ющияся Тебе́. И ныне, Богородичен: А́ гница Твоя́, Влады́ ко, предстоя́ щи у Креста́, / и рыда́ ющи Тебе́, Творца́ вся́ ческих, / зря́ ше Твое́ долготерпе́ ние: / во́ лею бо роди́ лся еси́ пло́ тию, / и стра́ сти вся в ней претерпе́ л еси́, да спасе́ ши мир.
ПОСЛЕДОВАНИЕ СВЯТЫХ И СПАСИТЕЛЬНЫХ СТРАСТЕЙ ГОСПОДА НАШЕГО ИИСУСА ХРИСТА ВО СВЯТЫЙ И ВЕЛИКИЙ ЧЕТВЕРТОК, ВЕЧЕРА Во 2-й час нощи знаменует. И собравшимся нам во храм, благословившу священнику поем начало по обычаю, якоже в четверток 5-й седмицы. Таже шестопсалмие. Посем ектения великая, и по возгласе поем, Аллилу́ иа, на глас 8. И тропарь глас 8, трижды, Егда́ сла́ внии ученицы́ / на умове́ нии ве́ чери просвеща́ хуся, / тогда́ Иу́ да злочести́ вый / сребролю́ бием неду́ говав омрача́ шеся, / и беззако́ нным судия́ м Тебе́, Пра́ веднаго Судию́, предае́ т. / Виждь, име́ ний рачи́ телю, / сих ра́ ди удавле́ ние употреби́ вша! / Бежи́ несы́ тыя души́, / Учи́ телю такова́ я дерзну́ вшия. / И́ же о всех благи́ й, Го́ споди, сла́ ва Тебе́.
Таже ектения малая. И даются свещи братии от екклисиарха. И глаголет священник: И о сподо́ битися нам: И чтет первое Евангелие от Иоанна, Рече́ Госпо́ дь Свои́ м ученико́ м: ны́ не просла́ вися Сын Челове́ ческий, и Бог просла́ вися о Нем. А́ ще Бог просла́ вися о Нем, и Бог просла́ вит Его́ в Себе, и а́ бие прославит Его́. Ча́ дца, еще́ с ва́ ми ма́ ло есмь: взы́ щете Мене́, и я́ коже рех иуде́ ом, я́ ко а́ може Аз иду, вы не мо́ жете приити́, и вам глаго́ лю ны́ не. За́ поведь но́ вую даю́ вам, да лю́ бите друг дру́ га: я́ коже возлюби́ х вы, да и вы лю́ бите себе́. О сем разуме́ ют вси, я́ ко Мои́ ученицы́ есте́, а́ ще любо́ вь и́ мате между́ собо́ ю. Глаго́ ла Ему́ Си́ мон Петр: Го́ споди, ка́ мо и́ деши? Отвеща́ ему́ Иису́ с: а́ може Аз иду́, не мо́ жеши ны́ не по Мне ити́, последи́ же по Мне и́ деши. Глаго́ ла Ему́ Петр: Го́ споди, почто́ не могу́ ны́ не по Тебе́ ити́? Ны́ не ду́ шу мою́ за Тя положу́. Отвеща́ ему́ Иису́ с: ду́ шу ли твою́ за Мя положи́ ши? Ами́ нь, ами́ нь глаго́ лю тебе́: не возгласи́ т але́ ктор, до́ ндеже отве́ ржешися Мене́ три́ щи. Да не смуща́ ется се́ рдце ва́ ше: ве́ руйте в Бо́ га, и в Мя ве́ руйте: В дому́ Отца́ Моего́ оби́ тели мно́ ги суть: а́ ще ли же ни, рекл бых вам: иду́ угото́ вати ме́ сто вам. И а́ ще угото́ влю ме́ сто вам, па́ ки прииду́, и поиму́ вы к Себе́: да иде́ же есмь Аз и вы бу́ дете. И а́ може Аз иду́, ве́ сте, и путь ве́ сте. Глаго́ ла Ему́ Фома́: Го́ споди, не ве́ мы, ка́ мо и́ деши; и ка́ ко мо́ жем путь ве́ дети? Глаго́ ла ему́ Иису́ с: Аз есмь путь, и и́ стина, и живо́ т: никто́ же прии́ дет ко Отцу́, то́ кмо Мно́ ю. А́ ще Мя бы́ сте зна́ ли, и Отца́ Моего́ зна́ ли бы́ сте у́ бо: и отсе́ ле позна́ сте Его́, и ви́ десте Его́. Глаго́ ла Ему́ Фили́ пп: Го́ споди, покажи́ нам Отца́, и довле́ ет нам. Глаго́ ла ему́ Иису́ с: толи́ ко вре́ мя с ва́ ми есмь, и не позна́ л еси́ Мене́, Фили́ ппе? Ви́ девый Мене́, ви́ де Отца́: и ка́ ко ты глаго́ леши, покажи́ нам Отца́? Не ве́ руеши ли, я́ ко Аз во Отце́, и Оте́ ц во Мне есть? Глаго́ лы, я́ же Аз глаго́ лю вам, о Себе́ не глаго́ лю: Оте́ ц же во Мне пребыва́ яй, Той твори́ т дела́. Ве́ руйте Мне, я́ ко Аз во Отце́, и Оте́ ц во Мне: а́ ще ли же ни, за та дела́ ве́ ру ими́ те Ми. Ами́ нь, ами́ нь глаго́ лю вам: ве́ руяй в Мя, дела́, я́ же Аз творю́, и той сотвори́ т, и бо́ льша сих сотвори́ т, я́ ко Аз ко Отцу́ Моему́ гряду́. И е́ же а́ ще что про́ сите от Отца́ о и́ мени Мое́ м, то сотворю́, да просла́ вится Оте́ ц в Сы́ не. И а́ ще чесо́ про́ сите во и́ мя Мое́, Аз сотворю́. А́ ще лю́ бите Мя, за́ поведи Моя́ соблюди́ те. И Аз умолю́ Отца́, и ино́ го Уте́ шителя даст вам, да бу́ дет с ва́ ми в век, Дух и́ стины, Его́ же мир не мо́ жет прия́ ти, я́ ко не ви́ дит Его́, ниже́ зна́ ет Его́: вы же зна́ ете Его́, я́ ко в вас пребыва́ ет, и в вас бу́ дет. Не оста́ влю вас си́ ры: прииду́ к вам. Еще́ ма́ ло, и мир ктому́ не ви́ дит Мене́, вы же ви́ дите Мя, я́ ко Аз живу́, и вы жи́ ви бу́ дете. В той день разуме́ ете вы, я́ ко Аз во Отце́ Мое́ м, и вы во Мне, и Аз в вас. Име́ яй за́ поведи Моя́ и соблюда́ яй их, той есть любя́ й Мя, а любя́ й Мя возлю́ блен бу́ дет Отце́ м Мои́ м, и Аз возлюблю́ его́, и явлю́ ся ему́ Сам. Глаго́ ла Ему́ Иу́ да, не Искарио́ тский: Го́ споди, и что бысть, я́ ко нам хо́ щеши яви́ тися, а не ми́ рови? Отвеща́ Иису́ с, и рече́ ему́: а́ ще кто лю́ бит Мя, сло́ во Мое́ соблюде́ т: и Оте́ ц Мой возлю́ бит его́, и к нему́ прии́ дема, и оби́ тель у него́ сотвори́ ма. Не любя́ й Мя, слове́ с Мои́ х не соблюда́ ет: и сло́ во, е́ же слы́ шасте, несть Мое́, но посла́ вшаго Мя Отца́. Сия́ глаго́ лах вам в вас сый: Уте́ шитель же, Дух Святы́ й, Его́ же по́ слет Оте́ ц во и́ мя Мое́, Той вы научи́ т всему́, и воспомяне́ т вам вся, я́ же рех вам. Мир оставля́ ю вам, мир Мой даю вам: не я́ коже мир дае́ т, Аз даю́ вам. Да не смуща́ ется се́ рдце ва́ ше, ни устраша́ ет. Слы́ шасте, я́ ко Аз рех вам: иду́ и прииду́ к вам. А́ ще бы́ сте люби́ ли Мя, возра́ довалися бы́ сте у́ бо, я́ ко рех: иду ко Отцу́: я́ ко Оте́ ц Мой бо́ лий Мене́ есть. И ны́ не рех вам, пре́ жде да́ же не бу́ дет, да, егда́ бу́ дет, ве́ ру и́ мете. Ктому́ не мно́ го глаго́ лю с ва́ ми: гряде́ т бо сего́ ми́ ра князь, и во Мне не и́ мать ничесо́ же. Но да разуме́ ет мир, я́ ко люблю́ Отца́, и я́ коже запове́ да Мне Оте́ ц, та́ ко творю́: воста́ ните, и́ дем отсю́ ду. Аз есмь лоза́ и́ стинная, и Оте́ ц Мой де́ латель есть: Вся́ ку розгу́ о Мне не творя́ щую плода́, и́ змет ю́, и вся́ ку творя́ щую плод, отреби́ т ю́, да мно́ жайший плод принесе́ т. Уже́ вы чи́ сти есте́ за сло́ во, е́ же глаго́ лах вам. Бу́ дите во Мне, и Аз в вас. Я́ коже розга́ не мо́ жет плода́ сотвори́ ти о себе́, а́ ще не бу́ дет на лозе́, та́ ко и вы, а́ ще во Мне не пребу́ дете. Аз есмь лоза́, вы же ро́ ждие; и и́ же бу́ дет во Мне, и Аз в нем, той сотвори́ т плод мног, я́ ко без Мене́ не мо́ жете твори́ ти ничесо́ же. А́ ще кто во Мне не пребу́ дет, изве́ ржется вон, я́ коже розга́, и изсы́ шет: и собира́ ет ю́, и во огнь влага́ ют, и сгара́ ет. А́ ще пребу́ дете во Мне, и глаго́ лы Мои́ в вас пребу́ дут: ему́ же а́ ще хо́ щете, проси́ те, и бу́ дет вам. О сем просла́ вися Оте́ ц Мой, да плод мног сотворите́, и бу́ дете Мои́ ученицы́. Я́ коже возлюби́ Мя Оте́ ц, и Аз возлюби́ х вас: бу́ дите в любви́ Мое́ й. А́ ще за́ поведи Моя́ соблюде́ те, пребу́ дете в любви́ Мое́ й, я́ коже Аз за́ поведи Отца́ Моего́ соблюдо́ х, и пребыва́ ю в Его́ любви́. Сия́ глаго́ лах вам, да ра́ дость Моя́ в вас бу́ дет, и ра́ дость ва́ ша испо́ лнится. Сия́ есть за́ поведь Моя́, да лю́ бите друг дру́ га, я́ коже возлюби́ х вы. Бо́ льши сея́ любве́ никто́ же и́ мать, да кто ду́ шу свою́ положи́ т за дру́ ги своя́. Вы дру́ зи Мои́ есте́, а́ ще творите́, ели́ ка Аз запове́ даю вам. Не ктому́ вас глаго́ лю рабы́, я́ ко раб не весть, что твори́ т госпо́ дь его́: вас же реко́ х дру́ ги, я́ ко вся, я́ же слы́ шах от Отца́ Моего́, сказа́ х вам. Не вы Мене́ избрасте, но Аз избрах вас, и положих вас, да вы идете и плод принесете, и плод ваш пребудет, да, его́ же а́ ще просите от Отца́ во и́ мя Мое́, даст вам. Сия́ запове́ даю вам, да лю́ бите друг дру́ га. А́ ще мир вас ненави́ дит, ве́ дите, я́ ко Мене́ пре́ жде вас возненави́ де. А́ ще от ми́ ра бы́ сте бы́ ли, мир у́ бо свое́ люби́ л бы: я́ коже от ми́ ра не́ сте, но Аз избра́ х вы от ми́ ра, сего́ ра́ ди ненави́ дит вас мир. Помина́ йте сло́ во, е́ же Аз рех вам: несть раб бо́ лий го́ спода своего́. А́ ще Мене́ изгна́ ша, и вас изжену́ т: а́ ще сло́ во Мое́ соблюдо́ ша, и ва́ ше соблюду́ т. Но сия́ вся творя́ т вам за и́ мя Мое́, я́ ко не ве́ дят Посла́ вшаго Мя. А́ ще не бых прише́ л и глаго́ лал им, греха́ не бы́ ша име́ ли: ны́ не же вины́ не и́ мут о гресе́ свое́ м. Ненави́ дяй Мене́, и Отца́ Моего́ ненави́ дит. А́ ще дел не бых сотвори́ л в них, и́ хже ин никто́ же сотвори́, греха́ не бы́ ша име́ ли: ны́ не же и ви́ деша, и возненавидеша Мене́ и Отца́ Моего́. Но да сбу́ дется сло́ во, пи́ санное в зако́ не их, я́ ко возненави́ деша Мя ту́ не. Егда́ же прии́ дет Уте́ шитель, Его́ же Аз послю́ вам от Отца́, Дух и́ стины, И́ же от Отца́ исхо́ дит, Той свиде́ тельствует о Мне. И вы же свиде́ тельствуете, я́ ко искони́ со Мно́ ю есте́. Сия́ глаго́ лах вам, да не соблазните́ ся. От со́ нмищ иждену́ т вы, но прии́ дет час, да всяк, и́ же убие́ т вы, мни́ тся слу́ жбу приноси́ ти Бо́ гу. И сия́ сотворя́ т, я́ ко не позна́ ша Отца́, ни Мене́. Но сия́ глаго́ лах вам, да егда́ прии́ дет час, помина́ йте сия́, я́ ко Аз рех вам. Сих же вам испе́ рва не рех, я́ ко с ва́ ми бех. Ны́ не же иду́ к Посла́ вшему Мя, и никто́ же от вас вопроша́ ет Мене́, ка́ мо и́ деши? Но я́ ко сия́ глаго́ лах вам, ско́ рби испо́ лних сердца́ ва́ ша. Но Аз и́ стину вам глаго́ лю, у́ не есть вам, да Аз иду́: а́ ще бо не иду́ Аз, Уте́ шитель не прии́ дет к вам. А́ ще ли же иду́, послю́ Его́ к вам. И прише́ д Он, обличи́ т мир о гресе́, и о пра́ вде, и о суде́. О гресе́ у́ бо, я́ ко не ве́ руют в Мя. О пра́ вде же, я́ ко ко Отцу́ Моему́ иду́, и ктому́ не ви́ дите Мене́. О суде́ же, я́ ко князь ми́ ра сего́ осужде́ н бысть. Еще́ мно́ го и́ мам глаго́ лати вам, но не мо́ жете носи́ ти ны́ не. Егда́ же прии́ дет Он, Дух и́ стины, наста́ вит вы на вся́ ку и́ стину: не от Себе́ бо глаго́ лати и́ мать, но ели́ ка а́ ще услы́ шит, глаго́ лати и́ мать, и гряду́ щая возвести́ т вам. Он Мя просла́ вит, я́ ко от Моего́ прии́ мет, и возвести́ т вам. Вся, ели́ ка и́ мать Оте́ ц, Моя́ суть: сего́ ра́ ди рех, я́ ко от Моего́ прии́ мет, и возвести́ т вам. Вма́ ле, и ктому́ не ви́ дите Мене́: и па́ ки вма́ ле, и у́ зрите Мя, я́ ко иду́ ко Отцу́. Ре́ ша же от учени́ к Его́ к себе́: что есть сие́, е́ же глаго́ лет нам, вма́ ле, и не ви́ дите Мене́; и па́ ки, вма́ ле и у́ зрите Мя; и я́ ко Аз иду́ ко Отцу́? Глаго́ лаху у́ бо, что сие́ есть, е́ же глаго́ лет, вма́ ле; не ве́ мы, что глаго́ лет. Разуме́ же Иису́ с, я́ ко хотя́ ху Его́ вопроша́ ти, и рече́ им: о сем ли стяза́ етеся между́ собо́ ю, я́ ко рех: вма́ ле, и не ви́ дите Мене́: и па́ ки, вма́ ле, и у́ зрите Мя? Ами́ нь, ами́ нь глаго́ лю вам, я́ ко воспла́ четеся и возрыда́ ете вы, а мир возра́ дуется; вы же печа́ льни бу́ дете, но печа́ ль ва́ ша в ра́ дость бу́ дет. Жена́, егда́ ражда́ ет, скорбь и́ мать, я́ ко прии́ де год ея́: егда́ же роди́ т отроча́, ктому́ не по́ мнит ско́ рби за ра́ дость, я́ ко роди́ ся челове́ к в мир. И вы же печа́ ль и́ мате у́ бо ны́ не: па́ ки же узрю́ вы, и возра́ дуется се́ рдце ва́ ше, и ра́ дости ва́ шея никто́ же во́ змет от вас. И в той день Мене́ не вопро́ сите ничесо́ же. Ами́ нь, ами́ нь глаго́ лю вам, я́ ко ели́ ка а́ ще чесо́ про́ сите от Отца́ во и́ мя Мое́, даст вам. Досе́ ле не проси́ сте ничесо́ же во и́ мя Мое́: проси́ те, и прии́ мете, да ра́ дость ва́ ша испо́ лнена бу́ дет. Сия́ в при́ тчах глаго́ лах вам, но прии́ дет час, егда́ ктому́ в при́ тчах не глаго́ лю вам, но я́ ве о Отце́ возвещу́ вам. В той день во и́ мя Мое́ вопро́ сите, и не глаго́ лю вам, я́ ко Аз умолю Отца́ о вас. Сам бо Оте́ ц лю́ бит вы, я́ ко вы Мене́ возлюби́ сте, и ве́ ровасте, я́ ко Аз от Бо́ га изыдо́ х. Изыдо́ х от Отца́, и приидо́ х в мир: и па́ ки оставля́ ю мир, и иду́ ко Отцу́. Глаго́ лаша Ему́ ученицы́ Его́: се ны́ не не обину́ яся глаго́ леши, а при́ тчи никоея́ же не глаго́ леши. Ны́ не ве́ мы, я́ ко ве́ си вся, и не тре́ буеши, да кто Тя вопроша́ ет: о сем ве́ руем, я́ ко от Бо́ га изше́ л еси́. Отвеща́ им Иису́ с: ны́ не ли ве́ руете? Се гряде́ т час, и ны́ не прии́ де, да разы́ детеся ко́ ждо во своя́, и Мене́ еди́ наго оста́ вите: и несмь еди́ н, я́ ко Оте́ ц со Мно́ ю есть. Сия́ глаго́ лах вам, да во Мне мир и́ мате. В ми́ ре ско́ рбни бу́ дете, но дерза́ йте, я́ ко Аз победи́ х мир. Сия́ глаго́ ла Иису́ с, и возведе́ о́ чи Свои́ на не́ бо, и рече́: О́ тче, прии́ де час, просла́ ви Сы́ на Твоего́, да и Сын Твой просла́ вит Тя. Я́ коже дал еси́ Ему́ власть вся́ кия пло́ ти, да вся́ ко е́ же дал еси́ Ему́, даст им живо́ т ве́ чный. Се же есть живо́ т ве́ чный, да зна́ ют Тебе́ еди́ наго и́ стиннаго Бо́ га, и Его́ же посла́ л еси́ Иису́ с Христа́. Аз просла́ вих Тя на земли́, де́ ло соверши́ х, е́ же дал еси́ Мне да сотворю́. И ны́ не просла́ ви Мя Ты, О́ тче, у Тебе́ Самаго́ сла́ вою, ю́ же име́ х у Тебе́ пре́ жде мир не бысть. Яви́ х и́ мя Твое́ челове́ ком, и́ хже дал еси́ Мне от ми́ ра: Твои́ бе́ ша, и Мне их дал еси́, и сло́ во Твое́ сохрани́ ша. Ны́ не разуме́ ша, я́ ко вся, ели́ ка дал еси́ Мне, от Тебе́ суть. Я́ ко глаго́ лы, и́ хже дал еси́ Мне, дах им, и ти́ и прия́ ша, и разуме́ ша вои́ стинну, я́ ко от Тебе́ изыдо́ х, и ве́ роваша, я́ ко Ты Мя посла́. Аз о сих молю́: не о всем ми́ ре молю́, но о тех, и́ хже дал еси́ Мне, я́ ко Твои́ суть. И Моя́ вся, Твоя́ суть, и Твоя́ Моя́: и просла́ вихся в них. И ктому́ несмь в ми́ ре, и си́ и в ми́ ре суть, и Аз к Тебе́ гряду́. О́ тче Святы́ й, соблюди́ их во и́ мя Твое́, и́ хже дал еси́ Мне, да бу́ дут еди́ но, я́ коже и Мы. Егда́ бех с ни́ ми в ми́ ре, Аз соблюда́ х их во и́ мя Твое́: и́ хже дал еси́ Мне, сохрани́ х, и никто́ же от них поги́ бе, то́ кмо сын поги́ бельный, да сбу́ дется Писа́ ние. Ны́ не же к Тебе́ гряду́, и сия́ глаго́ лю в ми́ ре, да и́ мут ра́ дость Мою́ испо́ лнену в себе́. Аз дах им сло́ во Твое́, и мир возненави́ де их, я́ ко не суть от ми́ ра, я́ коже и Аз от ми́ ра несмь. Не молю́, да во́ змеши их от ми́ ра, но да соблюде́ ши их от неприя́ зни. От ми́ ра не суть, я́ коже и Аз от ми́ ра несмь. Святи́ их во и́ стину Твою́: сло́ во Твое́ и́ стина есть. Я́ коже Мене́ посла́ л еси́ в мир, и Аз посла́ х их в мир. И за них Аз свящу́ Себе́, да и ти́ и бу́ дут свяще́ ни во и́ стину. Не о сих же молю́ то́ кмо, но и о ве́ рующих словесе́ их ра́ ди в Мя. Да вси еди́ но су́ ть, я́ коже Ты, О́ тче, во Мне, и Аз в Тебе́, да и ти́ и в Нас еди́ но бу́ дут: да и мир ве́ ру и́ мет, я́ ко Ты Мя посла́ л еси́. И Аз сла́ ву, ю́ же дал еси́ Мне, дах им: да бу́ дут еди́ но, я́ коже Мы еди́ но есма́. Аз в них, и Ты во Мне, да бу́ дут сверше́ ни во еди́ но, и да разуме́ ет мир, я́ ко Ты Мя посла́, и возлюби́ л еси́ их, я́ коже Мене́ возлюби́ л еси́. О́ тче, и́ хже дал еси́ Мне, хощу́, да иде́ же есмь Аз, и ти́ и бу́ дут со Мно́ ю, да ви́ дят сла́ ву Мою́, ю́ же дал еси́ Мне, я́ ко возлюби́ л Мя еси́ пре́ жде сложе́ ния ми́ ра. О́ тче пра́ ведный, и мир Тебе́ не позна́, Аз же Тя позна́ х, и си́ и позна́ ша, я́ ко Ты Мя посла́. И сказа́ х им и́ мя Твое́, и скажу́, да любы́, е́ юже Мя еси́ возлюби́ л, в них бу́ дет, и Аз в них. И сия́ рек Иису́ с, изы́ де со ученики́ Свои́ ми на он пол пото́ ка Ке́ дрска, иде́ же бе вертогра́ д, во́ ньже вни́ де Сам и ученицы́ Его́.
И скончавшуся Евангелию, поем: Сла́ ва долготерпе́ нию Твоему́, Го́ споди. И абие поем антифоны, повторяюще вся тропари.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|