Апостол к Тимофею, зачало 296.
Апостол к Тимофею, зачало 296. Ча́ до Тимофе́ е, ты после́ довал еси́ моему́ уче́ нию, житию́, приве́ ту, ве́ ре, долготерпе́ нию, любви́, терпе́ нию, изгна́ нием, страда́ нием, якова́ ми бы́ ша во Антиохи́ и, и во Икони́ и, и в Ли́ стрех: якова́ изгна́ ния прия́ х, и от всех мя изба́ вил есть Госпо́ дь. И вси же хотя́ щии благоче́ стно жи́ ти о Христе́ Иису́ се, гони́ ми бу́ дут. Лука́ вии же челове́ цы и чароде́ и преуспе́ ют на го́ ршее, прельща́ юще и прельща́ еми. Ты же пребыва́ й в ни́ хже науче́ н еси́ и я́ же вве́ рена суть тебе́, ве́ дый, от кого́ научи́ лся еси́. И я́ ко из мла́ да свяще́ нная писа́ ния уме́ еши, могу́ щая тя умудри́ ти во спасе́ ние ве́ рою, я́ же о Христе́ Иису́ се. Аллилу́ иа. Евангелие от Луки, зачало 89. Рече́ Госпо́ дь при́ тчу сию́: челове́ ка два внидо́ ста в це́ рковь помоли́ тися: еди́ н фарисе́ й, а други́ й мыта́ рь. Фарисе́ й же став, си́ це в себе́ моля́ шеся: Бо́ же, хвалу́ Тебе́ воздаю́, я́ ко несмь я́ коже про́ чии челове́ цы, хи́ щницы, непра́ ведницы, прелюбоде́ е, или́ я́ коже сей мыта́ рь. Пощу́ ся двакра́ ты в суббо́ ту, десяти́ ну даю́ всего́ ели́ ко притяжу́. Мыта́ рь же издале́ ча стоя́, не хотя́ ше ни о́ чию возвести́ на не́ бо, но бия́ ше пе́ рси своя́, глаго́ ля: Бо́ же, ми́ лостив бу́ ди мне гре́ шнику. Глаго́ лю вам, я́ ко сни́ де сей оправда́ н в дом свой па́ че о́ наго: я́ ко всяк вознося́ йся, смири́ тся, смиря́ яй же себе́, вознесе́ тся.
Причастен: Хвали́ те Го́ спода с Небе́ с, хвали́ те Его́ в Вы́ шних. Аллилу́ иа, трижды. Подобает ведати, яко в сей седмице иномудрствующие содержат пост, глаголемый арцивуриев. Мы же, [монаси] на кийждо день [се же, и в среду и пяток: ] вкушаем сыр и яица, [в 9 час. ] Миряне же ядят мясо, развращающе онех веление толикия ереси. Аще случится праздник Сретения Господня в субботу мясопустную, служба умерших поется в гробнице вся, вечер и утро: аще ли несть гробницы, то поется в сию субботу пред Неделею о блуднем: а тамо в субботу мясопустную, точию празднику единому поется. НЕДЕЛЯ, В НЮЖЕ ЧТЕТСЯ СВЯЩЕННОЕ И СВЯТОЕ ЕВАНГЕЛИЕ, ПРИТЧИ БЛУДНАГО СЫНА В СУББОТУ ВЕЧЕРА На бдении, по обычном стихословии, на Го́ споди воззва́ х, поставим стихов 10, и поем стихиры Осмогласника воскресны 3, и анатолиевы 3, и Триоди 4, повторяюще сия. Глас 1. В безгре́ шную страну́ и живо́ тную вве́ рихся, / посе́ яв грех, серпо́ м пожа́ в кла́ сы ле́ ности, / и рукоя́ тием связа́ в дея́ ний мои́ х снопы́, / я́ же и постла́ х не на гумне́ покая́ ния: / но молю́ Тя преве́ чнаго де́ лателя на́ шего Бо́ га, / ве́ тром Твоего́ любоблагоутро́ бия разве́ й пле́ ву дел мои́ х, / и пшени́ цу даждь души́ мое́ й оставле́ ние, / в небе́ сную Твою́ затворя́ я мя жи́ тницу, и спаси́ мя. Позна́ им бра́ тие, та́ инства си́ лу, / от греха́ бо ко оте́ ческому до́ му восте́ кшаго блу́ днаго сы́ на / преблаги́ й оте́ ц предустре́ т лобза́ ет, / и па́ ки своея́ сла́ вы позна́ ние да́ рует: / и та́ инственное вы́ шним соверша́ ет весе́ лие, / закала́ я тельца́ упита́ ннаго, / да мы досто́ йно сожи́ тельствуем, / закла́ вшему же человеколю́ бному Отцу́ и сла́ вному заколе́ нию, / Спа́ су душ на́ ших. Слава, глас 2: О коли́ ких благ окая́ нный себе́ лиши́ х! / О какова́ Ца́ рствия отпадо́ х стра́ стный аз! / Бога́ тство изнури́ в, е́ же прия́ х за́ поведь преступи́ х. / Увы́ мне, стра́ стная душе́! / Огню́ ве́ чному про́ чее осу́ дишися. / Те́ мже пре́ жде конца́ возопи́ й Христу́ Бо́ гу / я́ ко блу́ днаго приими́ мя сы́ на, Бо́ же, и поми́ луй мя.
И ныне: Богородичен 1-й, гласа. Вход. Свете тихий: Прокимен: Госпо́ дь воцари́ ся: На литии по обычаю стихира храма. Слава, глас 4: Я́ ко блу́ дный сын приидо́ х и аз Ще́ дре, / житие́ все ижди́ вый во отше́ ствии. / Расточи́ х бога́ тство, е́ же дал еси́ мне О́ тче: / приими́ мя ка́ ющася, Бо́ же, и поми́ луй мя. И ныне, Богородичен тогожде гласа: При́ зри на моле́ ния Твои́ х раб, Всенепоро́ чная, / утоля́ ющи лю́ тая на ны воста́ ния, / вся́ кия ско́ рби нас изменя́ ющи. / Тя бо, Еди́ ну, тве́ рдое и изве́ стное утвержде́ ние и́ мамы, / и Твое́ предста́ тельство стяжа́ хом. / Да не постыди́ мся, Влады́ чице, Тя призыва́ ющии, / потщи́ ся на умоле́ ние Тебе́ ве́ рно вопию́ щих: / ра́ дуйся, Влады́ чице, / всех по́ моще, ра́ досте и покро́ ве, / и спасе́ ние душ на́ ших. На стиховне Осмогласника, по алфавиту. Слава, самогласен, глас 6: Оте́ ческаго да́ ра расточи́ в бога́ тство, / с безслове́ сными скоты́ пасо́ хся окая́ нный, / и тех жела́ я пи́ щи, гла́ дом та́ ях не насыща́ яся, / но возврати́ вся к благоутро́ бному Отцу́, / взыва́ ю со слеза́ ми: / приими́ мя я́ ко нае́ мника / припа́ дающа человеколю́ бию Твоему́ и спаси́ мя. И ныне, Богородичен: Творе́ ц и Изба́ витель мой, Пречи́ стая, / Христо́ с Госпо́ дь из Твои́ х ложе́ сн проше́ д, / в мя оболки́ йся, / пе́ рвыя кля́ твы Ада́ ма свободи́. / Те́ мже Ти, Всечи́ стая, / я́ ко Бо́ жии Ма́ тери же и Де́ ве, / вои́ стинну вопие́ м немо́ лчно: / ра́ дуйся а́ нгельски, ра́ дуйся, Влады́ чице, / предста́ тельство и покро́ ве, / и спасе́ ние душ на́ ших. Отпустительный: Богоро́ дице Де́ во: трижды. И прочее последование бдения, яко обычно.
НА УТРЕНИ На Бог Госпо́ дь, тропарь Осмогласника воскресен, и Богородичен, обычное стихословие, и полиелей. Обычныя два псалма: припеваем же к сим и третий псалом со аллилуиею красною: Псалом 136. На река́ х Вавило́ нских, та́ мо седо́ хом и пла́ кахом, внегда́ помяну́ ти нам Сио́ на. Аллилу́ иа. На ве́ рбиих посреде́ его обе́ сихом орга́ ны на́ ша. Аллилу́ иа. Я́ ко та́ мо вопроси́ ша ны пле́ ншии нас о словесе́ х пе́ сней и ве́ дшии нас о пе́ нии. Аллилу́ иа. Воспо́ йте нам от пе́ сней Сио́ нских. Аллилу́ иа. Ка́ ко воспое́ м песнь Госпо́ дню на земли́ чужде́ й? Аллилу́ иа. Аще забу́ ду тебе́, Иерусали́ ме, забве́ на бу́ ди десни́ ца моя́. Аллилу́ иа. Прильпни́ язы́ к мой горта́ ни моему́, а́ ще не помяну́ тебе́, а́ ще не предложу́ Иерусали́ ма, я́ ко в нача́ ле весе́ лия моего́. Аллилу́ иа. Помяни́, Го́ споди, сы́ ны Едо́ мския, в день Иерусали́ мль, глаго́ лющия: истоща́ йте, истоща́ йте до основа́ ний его́. Аллилу́ иа. Дщи Вавило́ ня окая́ нная. Блаже́ н и́ же возда́ ст тебе́ воздая́ ние твое́, е́ же воздала́ еси́ нам. Аллилу́ иа. Блаже́ н и́ же и́ мет, и разбие́ т младе́ нцы твоя́ о ка́ мень. Аллилу́ иа. Степенны, и прокимен гласа. Вся́ кое дыха́ ние: Евангелие утреннее. Воскресе́ ние Христо́ во: псалом 50. Слава, глас 8: Покая́ ния отве́ рзи ми две́ ри, Жизнода́ вче, / у́ тренюет бо дух мой ко хра́ му свято́ му Твоему́, / храм нося́ й теле́ сный весь оскверне́ н: / но я́ ко щедр, очи́ сти / благоутро́ бною Твое́ ю ми́ лостию. И ныне, Богородичен: На спасе́ ния стези́ наста́ ви мя, Богоро́ дице, / сту́ дными бо окаля́ х ду́ шу грехми́, / и в ле́ ности все житие́ мое́ ижди́ х: / но Твои́ ми моли́ твами / изба́ ви мя от вся́ кия нечистоты́. Таже, глас 6: Поми́ луй мя, Бо́ же, / по вели́ цей ми́ лости Твое́ й, / и по мно́ жеству щедро́ т Твои́ х, / очи́ сти беззако́ ние мое́. Мно́ жества соде́ янных мно́ ю лю́ тых помышля́ я окая́ нный, / трепе́ щу стра́ шнаго дне су́ днаго: / но наде́ яся на ми́ лость благоутро́ бия Твоего́, / я́ ко Дави́ д вопию́ Ти: / поми́ луй мя, Бо́ же, / по вели́ цей Твое́ й ми́ лости. Канон воскресен, со ирмосом на 4, и крестовоскресный на два, и Богородицы на два, и Триоди на 6. Минеи же последование поем на Повечерии, в пяток вечера.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|