Канон, творение господина Иосифа. Глас 2: Песнь 1.
Канон, творение господина Иосифа. Глас 2: Песнь 1. Ирмос: Моисе́ йскую песнь: Иису́ се Бо́ же, ка́ ющася приими́ ны́ не и мене́, / я́ ко блу́ днаго сы́ на, все житие́ в ле́ ности жи́ вша, / и Тебе́ прогне́ вавша. Е́ же ми дал еси́ пре́ жде, / зле расточи́ х Боже́ ственное бога́ тство, / удали́ хся от Тебе́, блу́ дно жив: / благоутро́ бне О́ тче, приими́ у́ бо и мене́ обраща́ ющася. Слава: Объя́ тия ны́ не Оте́ ческая просте́ р, / приими́ Го́ споди и мене́, я́ коже блу́ днаго, Всеще́ дре, / я́ ко да благода́ рно просла́ влю Тя. И ныне, Богородичен: На мне Бо́ же, всю показа́ в благосты́ ню, / пре́ зри мои́ х мно́ жество согреше́ ний, я́ ко благоде́ тель, / боже́ ственными Ма́ тере Твоея́ мольба́ ми. Катавасии же поем ирмосы канона. Ирмос: Моисе́ йскую песнь восприи́ мши возопи́ й душе́: / Помо́ щник и Покрови́ тель бысть мне во спасе́ ние, / сей мой Бог, и просла́ влю Его́. Песнь 3. Ирмос: Непло́ дствовавший мой ум: Весь вне быв себе́, / умовре́ дно прилепи́ хся страсте́ й обрета́ телем: / но приими́ мя, Христе́, я́ коже блу́ днаго. Блу́ днаго гла́ су поревнова́ в, вопию́: / согреши́ х, О́ тче, я́ коже о́ наго у́ бо, / и мене́ обыми́ ны́ не, и не отри́ ни мене́. Слава: Объя́ тия Твоя́ просте́ р Христе́, / ми́ лостивно приими́ мя, / от страны́ да́ льныя греха́ и страсте́ й обраща́ ющася. И ныне, Богородичен: До́ брая в жена́ х, обогати́ и мене́ до́ брых ви́ ды, / грехи́ мно́ гими обнища́ вшаго Чи́ стая, / я́ ко да сла́ влю Тя.
Ирмос: Непло́ дствоваший мой ум, / плодоно́ сен Бо́ же покажи́ ми, / де́ лателю до́ брых, насади́ телю благи́ х, / благоутро́ бием Твои́ м. Седален, глас 1. Объя́ тия О́ тча отве́ рсти ми потщи́ ся, / блу́ дно ижди́ х мое́ житие́, / на бога́ тство неиждива́ емое взира́ яй щедро́ т Твои́ х Спа́ се, / ны́ не обнища́ вшее мое́ се́ рдце не пре́ зри. / Тебе́ бо Го́ споди, во умиле́ нии зову́: / согреши́ х, О́ тче, на не́ бо и пред Тобо́ ю. Слава, тойже. И ныне, Богородичен. Подобен: Безневе́ стная Чи́ стая Богоро́ дице Де́ во, / еди́ на ве́ рных предста́ тельнице и покро́ ве, / бед и скорбе́ й, и лю́ тых обстоя́ ний, всех свободи́, / на Тя наде́ жды Отрокови́ це иму́ щих, / и ду́ ши на́ ша спаси́ боже́ ственными моли́ твами Твои́ ми. Песнь 4. Ирмос: Е́ же от Де́ вы Твое́ Рождество́: Бога́ тство благи́ х, е́ же дал ми еси́ Небе́ сный О́ тче, / расточи́ х зле, стра́ нным гра́ жданом порабоще́ н. / Те́ мже вопию́ Ти: согреши́ х Ти, / приими́ мя я́ ко блу́ днаго дре́ вле, / просте́ р объя́ тия мне Твоя́. Вся́ кой зло́ бе порабо́ тихся, / прини́ кнув окая́ нно страсте́ й де́ лателем, / и себе́ вне бых несмотре́ нием, / уще́ дри мя Спа́ се, Пренебе́ сный О́ тче, / прибега́ юща ко мно́ гим Твои́ м щедро́ там. Слава: Вся́ каго студа́ испо́ лнихся, / не сме́ я воззре́ ти на высоту́ небе́ сную: / и́ бо безслове́ сно прини́ кнув греху́, / ны́ не же обра́ щься вопию́ умиле́ нием: / согреши́ х Ти, приими́ мя, Всецарю́. И ныне, Богородичен: Челове́ ком по́ моще, упова́ ние тве́ рдое всем христиа́ ном, / прибе́ жище Чи́ стая спаса́ емым: / спаси́ мя Де́ во, ма́ терними Твои́ ми мольба́ ми, / и бу́ дущия жи́ зни сподо́ би.
Ирмос: Е́ же от Де́ вы Твое́ Рождество́ проро́ к предзря́, / возпропове́ даше вопия́: / слух Твой услы́ шах и убоя́ хся: / я́ ко от ю́ га, и из горы́ святы́ я, приосене́ нныя / прише́ л еси́ Христе́. Песнь 5. Ирмос: Но́ щи преше́ дшей: Порабо́ тихся гра́ жданом стра́ нным, / и в страну́ тлетво́ рную отыдо́ х, и испо́ лнихся студа́: / ны́ не же обраща́ яся зову́ Ти Ще́ дре, согреши́ х. Оте́ ческая Твоя́ благоутро́ бия ны́ не отве́ рзи ми, / от злых обрати́ вшуся, Небе́ сный О́ тче, / и не отри́ ни мене́, име́ яй премно́ гую ми́ лость. Слава: Не сме́ ю воззре́ ти горе́ на высоту́, / без числа́ Христе́ прогне́ вав Тя: / но ве́ дый Твоя́ щедро́ ты ми́ лостивныя, взыва́ ю: / согреши́ х Ти, очи́ сти, и спаси́ мя. И ныне, Богородичен: Всесвята́ я Де́ во благода́ тная, / очище́ ние всем ро́ ждшая, / мои́ х согреше́ ний тя́ жкое бре́ мя / Твои́ ми моли́ твами облегчи́. Ирмос: Но́ щи преше́ дшей, прибли́ жися день / и свет ми́ ру возсия́: / сего́ ра́ ди хва́ лят Тя а́ нгельстии чи́ ни, / и славосло́ вят Тя вся вся́ ческая. Песнь 6. Ирмос: Во глубине́ грехо́ вней: Глубина́ согреше́ ний содержи́ т мя при́ сно, / и треволне́ ние грехо́ в погружа́ ет мя: / окорми́ мя ко приста́ нищу жи́ зни, Христе́ Бо́ же, / и спаси́ мя Царю́ сла́ вы. Бога́ тство Оте́ ческое расточи́ х лю́ те, / и обнища́ в студа́ испо́ лнихся, / порабоще́ н непло́ дными помышле́ ньми. / Те́ мже Ти вопию́: / Человеколю́ бче уще́ дри, и спаси́ мя. Слава: Гла́ дом иста́ явша вся́ ких благ, / и устрани́ вшася от Тебе́ Всеблаги́ й, / уще́ дри обраща́ ющася мя ны́ не, / и спаси́ Христе́, пою́ ща Твое́ человеколю́ бие. И ныне, Богородичен: Спа́ са и Влады́ ку ро́ ждшая Христа́, / спасе́ ния мя Отрокови́ це сподо́ би, / обнища́ вша от вся́ ких благ, Де́ во Чи́ стая, / да пою́ Твоя́ вели́ чия. Ирмос: Во глубине́ грехо́ вней содержи́ мь е́ смь Спа́ се, / и в пучи́ не жите́ йстей обурева́ емь, / но я́ коже Ио́ ну от зве́ ря, / и мене́ от страсте́ й возведи́, и спаси́ мя.
Кондак, глас 3. Оте́ ческия сла́ вы Твоея́ удали́ хся безу́ мно, / в злых расточи́ в е́ же ми пре́ дал еси́ бога́ тство. / Те́ мже Ти блу́ днаго глас приношу́: / согреши́ х пред Тобо́ ю, О́ тче ще́ дрый, / приими́ мя ка́ ющася / и сотвори́ мя я́ ко еди́ наго от нае́ мник Твои́ х. Икос: Спа́ су на́ шему на всяк день уча́ щу Свои́ м гла́ сом, / писа́ ния услы́ шим о блу́ дном, и целому́ дренном па́ ки. / И сего́ ве́ рою подража́ ем до́ брое покая́ ние, / Ве́ дущему та́ йная всех, смире́ нием се́ рдца воззове́ м: / согреши́ хом Ти, О́ тче ще́ дрый, / и никогда́ же досто́ йни есмы́ нарещи́ ся ча́ да, я́ коже пре́ жде. / Но я́ ко естество́ м сый человеколюби́ в, Ты приими́, / и сотвори́ мя я́ ко еди́ наго от нае́ мник Твои́ х. И бывает чтение прежде синаксаря в Минеи: также в Триоди по чину.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|