На стиховне стихиры Осмогласника по алфавиту.
На стиховне стихиры Осмогласника по алфавиту. Слава, глас 8: Увы́ мне мра́ чная душе́, / доко́ ле от злых не отрева́ ешися? / Доко́ ле уны́ нием слези́ ши? / Что не помышля́ еши о стра́ шном часе́ сме́ рти? / Что не трепе́ щиши вся стра́ шнаго суди́ ща Спа́ сова? / У́ бо что отвеща́ еши? / Или́ что отрече́ ши? / Дела́ твоя́ предстоя́ т на обличе́ ние твое́, / дея́ ния облича́ ют клеве́ щуща. / Про́ чее о душе́, вре́ мя наста́: / тецы́, предвари́, ве́ рою возопи́ й: / согреши́ х, Го́ споди, согреши́ х Ти, / но вем, Человеколю́ бче, благоутро́ бие Твое́, Па́ стырю до́ брый, / да не разлучи́ ши мене́ одесну́ ю Тебе́ предстоя́ ния, / вели́ кия ра́ ди ми́ лости Твоея́. И ныне, Богородичен: Безневе́ стная Де́ во, / Я́ же Бо́ га неизрече́ нно заче́ нши пло́ тию, / Ма́ ти Бо́ га Вы́ шняго, / Твои́ х рабо́ в мольбы́ приими́, Всенепоро́ чная, / всем подаю́ щи очище́ ние прегреше́ ний, / ны́ не на́ ша моле́ ния прие́ млющи, / моли́ спасти́ ся всем нам. Отпустительный: Богоро́ дице Де́ во, ра́ дуйся: трижды. И прочее последование бдения. И бывает чтение в Деяниих апостольских. НА УТРЕНИ Бог Госпо́ дь, на глас тропаря Осмогласника. Тропарь воскресный, и Богородичен, и обычное стихословие. Чтем же и о нищелюбии слово Богослова, на три деления, егоже начало: Му́ жие бра́ тие, и соубо́ зии: И полиелей. Обычныя два псалма: припеваем же к сим и третий псалом со аллилуиею красною: Псалом 136. На река́ х Вавило́ нских, та́ мо седо́ хом и пла́ кахом, внегда́ помяну́ ти нам Сио́ на. Аллилу́ иа. На ве́ рбиих посреде́ его обе́ сихом орга́ ны на́ ша. Аллилу́ иа. Я́ ко та́ мо вопроси́ ша ны пле́ ншии нас о словесе́ х пе́ сней и ве́ дшии нас о пе́ нии. Аллилу́ иа. Воспо́ йте нам от пе́ сней Сио́ нских. Аллилу́ иа. Ка́ ко воспое́ м песнь Госпо́ дню на земли́ чужде́ й? Аллилу́ иа. Аще забу́ ду тебе́, Иерусали́ ме, забве́ на бу́ ди десни́ ца моя́. Аллилу́ иа. Прильпни́ язы́ к мой горта́ ни моему́, а́ ще не помяну́ тебе́, а́ ще не предложу́ Иерусали́ ма, я́ ко в нача́ ле весе́ лия моего́. Аллилу́ иа. Помяни́, Го́ споди, сы́ ны Едо́ мския, в день Иерусали́ мль, глаго́ лющия: истоща́ йте, истоща́ йте до основа́ ний его́. Аллилу́ иа. Дщи Вавило́ ня окая́ нная. Блаже́ н и́ же возда́ ст тебе́ воздая́ ние твое́, е́ же воздала́ еси́ нам. Аллилу́ иа. Блаже́ н и́ же и́ мет, и разбие́ т младе́ нцы твоя́ о ка́ мень. Аллилу́ иа.
Степенны гласа. Прокимен, и Евангелие утреннее рядовое. Воскресе́ ние Христо́ во: псалом 50. Слава, глас 8: Покая́ ния отве́ рзи ми две́ ри, Жизнода́ вче, / у́ тренюет бо дух мой ко хра́ му свято́ му Твоему́, / храм нося́ й теле́ сный весь оскверне́ н: / но я́ ко щедр, очи́ сти / благоутро́ бною Твое́ ю ми́ лостию. И ныне, Богородичен: На спасе́ ния стези́ наста́ ви мя, Богоро́ дице, / сту́ дными бо окаля́ х ду́ шу грехми́, / и в ле́ ности все житие́ мое́ ижди́ х: / но Твои́ ми моли́ твами / изба́ ви мя от вся́ кия нечистоты́. Таже, глас 6: Поми́ луй мя, Бо́ же, / по вели́ цей ми́ лости Твое́ й, / и по мно́ жеству щедро́ т Твои́ х, / очи́ сти беззако́ ние мое́. Мно́ жества соде́ янных мно́ ю лю́ тых помышля́ я окая́ нный, / трепе́ щу стра́ шнаго дне су́ днаго: / но наде́ яся на ми́ лость благоутро́ бия Твоего́, / я́ ко Дави́ д вопию́ Ти: / поми́ луй мя, Бо́ же, / по вели́ цей Твое́ й ми́ лости.
Канон воскресен, и Богородицы на 6: и Триоди на 8. Канон, творение господина Феодора Студита, глас 6. Песнь 1. Ирмос: Помо́ щник и покрови́ тель: День стра́ шный всенеизглаго́ ланнаго Твоего́ прише́ ствия страшу́ ся помышля́ я: / убоя́ вся прови́ жду, во́ ньже предся́ деши суди́ ти живы́ я и ме́ ртвыя, / Бо́ же мой Всеси́ льне. Егда́ прии́ деши Бо́ же, / во тьма́ х и ты́ сящах а́ нгельских, небе́ сных нача́ л, / и мене́ окая́ ннаго, сре́ сти Тя Христе́ на о́ блацех сподо́ би. Гряди́, приими́ душе́ моя́, той час и день, / егда́ Бог я́ ве надста́ нет, / и рыда́ й, пла́ чи, обрести́ ся чиста́ в час истяза́ ния. Ужаса́ ет мя и страши́ т о́ гнь негаси́ мый гее́ нский, / червь го́ рький, скре́ жет зубо́ в, / но осла́ би ми, оста́ ви, / и стоя́ нию мя, Христе́, избра́ нных Твои́ х соучини́. Возжеле́ ннаго Твоего́ гла́ са, / святы́ я Твоя́ зову́ щаго на ра́ дость, / да услы́ шу и аз окая́ нный, / и обря́ щу Ца́ рствия Небе́ снаго неизрече́ нное наслажде́ ние. Не вни́ ди со мно́ ю в суд, / нося́ й моя́ дея́ ния, словеса́ изыску́ яй, и исправля́ яй стремле́ ния, / но щедро́ тами Твои́ ми презира́ я моя́ лю́ тая, / спаси́ мя Всеси́ льне. Слава, Троичен: Триипоста́ сная Еди́ нице, / нача́ льнейшая Госпоже́ всех, совершеннонача́ льное пренача́ лие, / Сама́ нас спаси́, О́ тче и Сы́ не и Ду́ ше Пресвяты́ й. И ныне, Богородичен: Кто роди Сы́ на, несе́ янна О́ тчим зако́ ном? / Сего́ у́ бо ражда́ ет Оте́ ц без ма́ тере. / Пресла́ вное чу́ до! / Ты бо родила́ еси́ Чи́ стая, Бо́ га вку́ пе и Челове́ ка. Катавасия: Помо́ щник и покрови́ тель бысть мне во спасе́ ние, / Сей мой Бог, и просла́ влю Его́, / Бог отца́ моего́, и вознесу́ Его́: / сла́ вно бо просла́ вися. Песнь 3. Ирмос: Утверди́, Го́ споди: Госпо́ дь гряде́ т, и кто стерпи́ т страх Его́? / Кто яви́ тся лицу́ Его́? / Но гото́ ва бу́ ди, о душе́, ко сре́ тению.
Предвари́ м, пла́ чем, примири́ мся Бо́ гу пре́ жде конца́: / стра́ шно бо суди́ ще, на не́ мже вси обнаже́ ни ста́ нем. Поми́ луй Го́ споди, поми́ луй мя, вопию́ Ти, / егда́ прии́ деши со а́ нгелы Твои́ ми / отда́ ти всем по достоя́ нию дея́ ний. Нестерпи́ мый, Го́ споди, гнев, ка́ ко стерплю́ суда́ Твоего́, / преслу́ шав Твое́ повеле́ ние? / Но пощади́, пощади́ мя в час суда́. Обрати́ ся, воздохни́ душе́ окая́ нная, / пре́ жде да́ же жития́ торжество́ конца́ не прии́ мет, / пре́ жде да́ же две́ ри черто́ га не затвори́ т Госпо́ дь. Согреши́ х, Го́ споди, я́ коже ины́ й никто́ же от челове́ к, / прегреши́ в па́ че челове́ ка: / пре́ жде суда́ ми́ лостив бу́ ди ми, Человеколю́ бче. Слава, Троичен: Тро́ ице про́ стая, несозда́ нная, / безнача́ льное Естество́ в Тро́ ице воспева́ емое Ипоста́ сей, / спаси́ ны, ве́ рою покланя́ ющияся держа́ ве Твое́ й. И ныне, Богородичен: Прозябла́ еси́ Пречи́ стая безсе́ менным Рождество́ м живо́ е Сло́ во, / воплоще́ нное во утро́ бе Твое́ й, непрело́ жное: / сла́ ва Богома́ ти, Рождеству́ Твоему́. Катавасия: Утверди́, Го́ споди, на ка́ мени за́ поведей Твои́ х / подви́ гшееся се́ рдце мое́, / я́ ко еди́ н Свят еси́, и Госпо́ дь. Седален, глас 6: Помышля́ ю день стра́ шный, / и пла́ чуся дея́ ний мои́ х лука́ вых: / ка́ ко отвеща́ ю безсме́ ртному Царю́? / Ко́ им же дерзнове́ нием воззрю́ на Судию́ блу́ дный аз? / Благоутро́ бный О́ тче, Сы́ не Единоро́ дный, Ду́ ше Святы́ й, поми́ луй мя. Слава: Во юдо́ ли пла́ ча, / в ме́ сте е́ же положи́ л еси́, егда́ ся́ деши Ми́ лостиве, / сотвори́ ти пра́ ведный суд, / не объяви́ моя́ та́ йная, / ниже́ посрами́ мене́ пред а́ нгелы, / но пощади́ мя, Бо́ же, и поми́ луй мя. И ныне, Богородичен: Упова́ ние ми́ ра блага́ я Богоро́ дице Де́ во, / Твое́ и еди́ ное стра́ шное предста́ тельство молю́: / умилосе́ рдися на удобообстоя́ тельныя лю́ ди, / умоли́ ми́ лостиваго Бо́ га, / изба́ витися душа́ м на́ шим от вся́ каго преще́ ния, / еди́ на благослове́ нная.
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|