Пророчества захариина чтение. И ныне, богородичен. Подобен: о преславнаго чудесе! . В субботу сырную на утрени
Пророчества Захариина чтение. Си́ це глаго́ лет Госпо́ дь Вседержи́ тель: пост четве́ ртый, и пост пя́ тый, и пост седмы́ й, и пост деся́ тый, бу́ дут до́ му Иу́ дову в ра́ дость, и в весе́ лие, и в пра́ здники бла́ ги: и возвесели́ теся, и и́ стину и мир возлю́ бите. Си́ це глаго́ лет Госпо́ дь Вседержи́ тель: еще́ лю́ дие мно́ зи прии́ дут, и живу́ щии во граде́ х мно́ гих. И сни́ дутся живу́ щии в пяти́ граде́ х во еди́ н град, глаго́ люще: гряди́ м помоли́ тися лицу́ Госпо́ дню, и взыска́ ти лице́ Го́ спода Вседержи́ теля: иду́ и аз. И прии́ дут лю́ дие мно́ зи, и язы́ цы мно́ зи взыска́ ти лица́ Го́ спода Вседержи́ теля во Иерусали́ ме, и умоли́ ти лице́ Госпо́ дне. Си́ це глаго́ лет Госпо́ дь Вседержи́ тель: во о́ ны дни име́ тся де́ сять муже́ й от всех племе́ н язы́ ческих, и иму́ тся за ри́ зу му́ жа иуде́ анина, глаго́ люще: по́ йдем с тобо́ ю, зане́ слы́ шахом, я́ ко Бог с ва́ ми есть. Прокимен, глас 6: Да упова́ ет Изра́ иль на Го́ спода / от ны́ не и до ве́ ка. Стих: Го́ споди, не вознесе́ ся се́ рдце мое́, ниже́ вознесо́ стеся о́ чи мои́. Сподо́ би Го́ споди в ве́ чер сей: На стиховне самогласен, глас 2: Очи́ стим себе́, бра́ тие, от вся́ кия скве́ рны пло́ ти и ду́ ха, / свещи́ душ на́ ших просвети́ м нищелю́ бием, / не снеда́ юще друг дру́ га оклевета́ нием: / приспе́ бо вре́ мя, егда́ Жени́ х прии́ дет / всем возда́ ти по дело́ м их. / Совни́ дем Христу́ с му́ дрыми де́ вами, / глас о́ ный разбо́ йника к Нему́ взыва́ юще: / помяни́ нас, Го́ споди, егда́ прии́ деши во Ца́ рствии Твое́ м.
И глаголем стих: К Тебе́ возведо́ х о́ чи мои́, живу́ щему на небеси́. Се я́ ко о́ чи раб в руку́ госпо́ дий свои́ х, я́ ко о́ чи рабы́ ни в руку́ госпожи́ своея́, та́ ко о́ чи на́ ши ко Го́ споду Бо́ гу на́ шему, / до́ ндеже уще́ дрит ны. И паки тойже самогласен. Таже стих: Поми́ луй нас, Го́ споди, поми́ луй нас, я́ ко по мно́ гу испо́ лнихомся уничиже́ ния: наипа́ че напо́ лнися душа́ на́ ша поноше́ ния гобзу́ ющих, / и уничиже́ ния го́ рдых. И мученичен: Святы́ м му́ чеником моля́ щимся о нас, / и Христа́ пою́ щим, / вся́ кая лесть преста́, / и челове́ ческий род ве́ рою спаса́ ется. Слава, глас 8: Мона́ хов мно́ жества, / наста́ вники ны́ не чтим отцы́ преподо́ бнии: / ва́ ми бо стезе́ ю вои́ стинну пра́ вою ходи́ ти позна́ хом. / Блаже́ ни есте́ Христу́ рабо́ тавшии, / и вра́ жию низложи́ вшии си́ лу, / а́ нгелов собесе́ дницы, пра́ ведных сожи́ теле, и святы́ х: / с ни́ миже моли́ теся Го́ сподеви, / поми́ ловатися душа́ м на́ шим. И ныне, Богородичен. Подобен: О преславнаго чудесе! Ра́ дуйся, чистоты́ сокро́ вище. / Ра́ дуйся, невеще́ ственнаго све́ та чи́ стое жили́ ще. / Ра́ дуйся, глави́ зно спасе́ ния на́ шего. / Ра́ дуйся, апо́ столов пропове́ дание. / Ра́ дуйся, му́ чеников похвало́. / Ра́ дуйся, проро́ ков исполне́ ние, Всенепоро́ чная. / Ра́ дуйся, подви́ жников и мона́ хов украше́ ние, / и спасе́ ние ве́ рных. Таже, Ны́ не отпуща́ еши: И по Трисвятом глаголем тропарь, глас 4: Бо́ же оте́ ц на́ ших, / творя́ й при́ сно с на́ ми по Твое́ й кро́ тости, / не отста́ ви ми́ лость Твою́ от нас, / но моли́ твами их / в ми́ ре упра́ ви живо́ т наш.
Слава, и ныне, Богородичен, глас тойже: Е́ же от ве́ ка утае́ ное / и А́ нгелом несве́ домое та́ инство, / Тобо́ ю, Богоро́ дице, су́ щим на земли́ яви́ ся Бог, / в несли́ тном соедине́ нии воплоща́ емь, / и Крест во́ лею нас ра́ ди восприи́ м, / и́ мже воскреси́ в первозда́ ннаго, / спасе́ от сме́ рти ду́ ши на́ ша. Тыяжде и на Бог Госпо́ дь, и на конец Утрени глаголем. Посем ектения: Поми́ луй нас Бо́ же: и 3 поклоны великия. Бу́ ди имя Госпо́ дне: трижды. Благословлю́ Го́ спода: Досто́ йно есть: и отпуст. И бывает трапеза по обычаю, якоже и в среду сырную указано есть. На Повечерии же поем рядовый канон мертвен гласа: во усопохранительнице. В СУББОТУ СЫРНУЮ НА УТРЕНИ По шестопсалмии, и первом стихословии, седальны, глас 8: Оте́ ческими мо́ лниями озари́ вшеся, / я́ ко в рай кра́ сный ны́ не входя́ ще, / сла́ дости пото́ ка наслади́ мся, / и сих до́ блести ужа́ сно смотря́ юще, / поревну́ им доброде́ телем, Спа́ су взыва́ юще: / моли́ твами их, Бо́ же, / Ца́ рствия Твоего́ прича́ стники ны сотвори́. Слава, подобен: Нача́ льника мона́ шествующих Па́ вла, / согла́ сно со Анто́ нием му́ дрым, и Евфи́ мием / воспои́ м вси, с про́ чими отцы́: / и сих умо́ лим, я́ ко да Христу́ непреста́ нно мо́ лятся о нас, / боже́ ственную и всесве́ тлую соверша́ ющих па́ мять их, / в пе́ снех сла́ вяще Спа́ са и Го́ спода. И ныне, Богородичен. Подобен: Благодари́ м Тя, Присноде́ во, / и велича́ ем Чи́ стая, и покланя́ емся Ти, / воспева́ юще Рождество́ Твое́ благода́ тная, / зову́ ще непреста́ нно: / спаси́ нас, Де́ во Всеми́ лостивая, я́ ко Блага́ я, / и де́ монскаго исхити́ словопре́ ния стра́ шнаго в час испыта́ ния, / да не посрами́ мся раби́ Твои́. По 2-м стихословии седален, глас 4. Анто́ ния ку́ пно и Евфи́ мия, / вси со все́ ми про́ чими богоно́ сными отцы́ / восхва́ лим пе́ сньми, па́ мять их торжеству́ юще: / си́ и бо Го́ сподеви о всем ми́ ре мо́ лятся, / да изба́ вимся дре́ вния кля́ твы, свобо́ ждшеся муче́ ния.
Слава: иный седален, глас 8. Я́ коже в раи́ доброде́ телей цвету́ щем, / богоно́ сных по́ стников обходя́ ще, / вони́ исполня́ емся сладкоуха́ ния: / страда́ ньми бо наостри́ вшеся искуше́ ний, / те́ ло воздержа́ нием раболе́ пно покори́ ша ду́ ху, / а́ нгельское на земли́ житие́ пожи́ вше. / Те́ мже сла́ вы сподо́ бишася. И ныне, Богородичен: Безпло́ тных Твои́ х, Христе́, и Предте́ чи, / ученико́ в, проро́ ков и му́ чеников, святы́ х всех и преподо́ бных, / моли́ твами Неискусому́ жныя и Благи́ я Ма́ тере Твоея́ умоля́ емь, / дава́ й нам све́ том Твои́ м ходи́ ти, / и сподо́ би нас улучи́ ти Ца́ рствие Твое́, / ра́ ди щедро́ т ми́ лости Твоея́. Таже чтем во святом Ефреме словеса о скончавшихся отцех, на даяния три. Псалом 50. Канон святаго обители на 6, и святых на 8. Стихословим же и Го́ сподеви пое́ м:
Воспользуйтесь поиском по сайту: ©2015 - 2024 megalektsii.ru Все авторские права принадлежат авторам лекционных материалов. Обратная связь с нами...
|